En wat heb jij met je spaarzame tijd gedaan?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat komt doordat het middelpuntvliedend is..
Toch is whisky rechts.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:21 schreef Floripas het volgende:
El Che dronk graag whisky.
En Jan Marijnissen ook.
Deels maar ook veel geitenwollensokken ouderenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ecologisch/Biologisch voer en drinken is toch tegenwoordig "rechts", het zijn voornamelijk de kapitalistische 2 verdieners zonder koters die dit kopen.
Vijf euro verdiend.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En wat heb jij met je spaarzame tijd gedaan?
cool! Waarmee?quote:
Elke Brit hoort het te drinken. Dus niet aan een ideologie verbondenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is whisky rechts.
Churchill dronk het![]()
![]()
Maar ik ben dan ook een fascist. Althans, volgens mensen die van bepaalde clubs weten op te merken dat ze ''geen Europees'' spelen.quote:
begin gerust over rechtsdraaiend melkzuur in biogardequote:Op woensdag 9 november 2005 17:24 schreef MrX1982 het volgende:
Dit is wel de grootste bagger discussie die ik ooit heb mee gemaakt.
Het politieke karakter van alcohol
Geweldig tochquote:Op woensdag 9 november 2005 17:24 schreef MrX1982 het volgende:
Met een onderzoek naar een voedzame snack. Die mocht ik niet proeven (wat maar goed was ook, denk ik), ik mocht alleen een vragenlijst invullen. Ze verzekerden me dat ze me niet zouden lastig vallen met reclame, maar ik heb toch maar een verkeerd telefoonnummer opgegeven.quote:
En dan is het woord ''moslims'' niet eens gevallen. Moslims zijn dus a-politiek, want die drinken niet. Slotje.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:24 schreef MrX1982 het volgende:
Och van hoogstaander niveau dan veel andere discussies op okquote:Op woensdag 9 november 2005 17:24 schreef MrX1982 het volgende:
hmm, interessant onderzoek. Nou, ik ben naar school geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met een onderzoek naar een voedzame snack. Die mocht ik niet proeven (wat maar goed was ook, denk ik), ik mocht alleen een vragenlijst invullen. Ze verzekerden me dat ze me niet zouden lastig vallen met reclame, maar ik heb toch maar een verkeerd telefoonnummer opgegeven..
Ik heb vandaag tot 11 uur in m'n nest gelegen. Daarna een trui gekocht en ga nu eten en drinkenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmm, interessant onderzoek. Nou, ik ben naar school geweest![]()
Mocht je lang op het pleintje zitten?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmm, interessant onderzoek. Nou, ik ben naar school geweest![]()
En terecht.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tot 11 uur in m'n nest gelegen. Daarna een trui gekocht en ga nu eten en drinken.
Vergeet de Ieren niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:25 schreef du_ke het volgende:
Elke Brit hoort het te drinken. Dus niet aan een ideologie verbonden.
Hoezo? Het pleintje is van mijquote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mocht je lang op het pleintje zitten?
Alcoholvrij bier heb je ookquote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
En dan is het woord ''moslims'' niet eens gevallen. Moslims zijn dus a-politiek, want die drinken niet. Slotje.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn katholiek en tellen dus niet mee.
Niet alle Ieren zijn paap, Cheist.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn katholiek en tellen dus niet mee.
Ach die paar Noord-Ieren moeten alleen nog even bekeerd worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet alle Ieren zijn paap, Cheist.
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Tafkahs het volgende:
OMG, Amsterdam is echt te debiel voor woorden:
Arrestaties na 'schietpartij bij kraakpand'
Het gaat om een handboor....
Juist preventief ruimen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
met een handboor kun je ook zo goed gericht op voetgangers aan het schieten. Je kunt er ook zo goed mee schietenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Tafkahs het volgende:
OMG, Amsterdam is echt te debiel voor woorden:
Arrestaties na 'schietpartij bij kraakpand'
Het gaat om een handboor....
Linkse zelfhaat.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef du_ke het volgende:Is waar ook ik sta zelf als katholiek ingeschreven geloof ik.
het flexteam IJtunnel denkt van welquote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
met een handboor kun je ook zo goed gericht op voetgangers aan het schieten. Je kunt er ook zo goed mee schieten
Jij steekt die 5 euro toch ook zonder moeite in je zak?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Churchill drank mostly whiskey, champagne, wine, and cognacquote:Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Toch is whisky rechts.
Churchill dronk het![]()
![]()
Die was verpakt in een witte enveloppe.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jij steekt die 5 euro toch ook zonder moeite in je zak?
Dat vinden die smerissen gewoon gaaf, denk ikquote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:
wat is dat trouwens met het blinddoeken van arrestanten?
Waarom hoor je daar eigenlijk nooit meer wat over? Miltvuur was tot een paar jaar geleden erg populair toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die was verpakt in een witte enveloppe.
Absinth heeft ook lang op eerherstel moeten wachten.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waarom hoor je daar eigenlijk nooit meer wat over? Miltvuur was tot een paar jaar geleden erg populair toch?
Bij ontgroeningen is het dat in ieder geval wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat vinden die smerissen gewoon gaaf, denk ik
blindemannetje voor kadetten. .. van wie kwam de schopquote:Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bij ontgroeningen is het dat in ieder geval wel.
gewoon een soort van machtsvertoon dusquote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat vinden die smerissen gewoon gaaf, denk ik
Ik het eerste.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Drugshond het volgende:
Churchill drank mostly whiskey, champagne, wine, and cognac
Dat laaste wist ik 100 % zeker.
Samen staan we sterk. Helaas niet na elven.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik het eerste.
Samen weten we 200%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |