Ach die paar Noord-Ieren moeten alleen nog even bekeerd worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet alle Ieren zijn paap, Cheist.
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Tafkahs het volgende:
OMG, Amsterdam is echt te debiel voor woorden:
Arrestaties na 'schietpartij bij kraakpand'
Het gaat om een handboor....
Juist preventief ruimen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
met een handboor kun je ook zo goed gericht op voetgangers aan het schieten. Je kunt er ook zo goed mee schietenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Tafkahs het volgende:
OMG, Amsterdam is echt te debiel voor woorden:
Arrestaties na 'schietpartij bij kraakpand'
Het gaat om een handboor....
Linkse zelfhaat.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef du_ke het volgende:Is waar ook ik sta zelf als katholiek ingeschreven geloof ik.
het flexteam IJtunnel denkt van welquote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
met een handboor kun je ook zo goed gericht op voetgangers aan het schieten. Je kunt er ook zo goed mee schieten
Jij steekt die 5 euro toch ook zonder moeite in je zak?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Churchill drank mostly whiskey, champagne, wine, and cognacquote:Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Toch is whisky rechts.
Churchill dronk het![]()
![]()
Die was verpakt in een witte enveloppe.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jij steekt die 5 euro toch ook zonder moeite in je zak?
Dat vinden die smerissen gewoon gaaf, denk ikquote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:
wat is dat trouwens met het blinddoeken van arrestanten?
Waarom hoor je daar eigenlijk nooit meer wat over? Miltvuur was tot een paar jaar geleden erg populair toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die was verpakt in een witte enveloppe.
Absinth heeft ook lang op eerherstel moeten wachten.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waarom hoor je daar eigenlijk nooit meer wat over? Miltvuur was tot een paar jaar geleden erg populair toch?
Bij ontgroeningen is het dat in ieder geval wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat vinden die smerissen gewoon gaaf, denk ik
blindemannetje voor kadetten. .. van wie kwam de schopquote:Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bij ontgroeningen is het dat in ieder geval wel.
gewoon een soort van machtsvertoon dusquote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat vinden die smerissen gewoon gaaf, denk ik
Ik het eerste.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Drugshond het volgende:
Churchill drank mostly whiskey, champagne, wine, and cognac
Dat laaste wist ik 100 % zeker.
Samen staan we sterk. Helaas niet na elven.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik het eerste.
Samen weten we 200%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |