quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:34 schreef Guidoow het volgende:
zijn die er dan?
"Schaf de inlichtingendiensten af, want die zijn ondemocratisch"quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
ze zorgen voor de nodige humor door Groenlinks de 2e kamer in te stemmen. Altijd lachen met die Halsema![]()
Wacht maar tot ze wat ouder wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
Nou, ik zie met grote regelmaat verbluffend mooie meisjes rondlopen, met van die prachtige kastanje bruine ogen. Waarbij ik nog eens Zuid Amerika wil noemen als bron van grote schoonheid![]()
Niet andersom toevallig?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:01 schreef Herkauwer het volgende:
Een allochtoon is een autochtoon in eigen land
Allochtonen zijn legale inwoners van het land, dus die kom je niet snel tegen bij de INDquote:
Ik moest drie keer nadenken over deze zin, voor ik 'm eindelijk snapte.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Allochtonen zijn legale inwoners van het land, dus die kom je niet snel tegen bij de IND.
En jij werkt bij de INDquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moest drie keer nadenken over deze zin, voor ik 'm eindelijk snapte.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Jett het volgende:
- grote piemols.
val jij ook stiekem niet een heel klein beetje nog onder de allochtonen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Jett het volgende:
- grote piemols.
joah iek bien alloechtooen waaroem jai vraag?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:36 schreef Fok_you het volgende:
[..]
val jij ook stiekem niet een heel klein beetje nog onder de allochtonen?![]()
zoja,
![]()
allochtonen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef Jett het volgende:
[..]
joah iek bien alloechtooen waaroem jai vraag?
quote:zoja,
![]()
allochtonen
![]()
![]()
Ja, dat zeggen die negers tegen alle beinvloedbare pubermeisjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Jett het volgende:
- grote piemols.
En hadden ze die oerlelijke duplo moskee in Rotterdam niet hoeven bouwenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Tja, anders waren de zwarte scholen ook maar leeg.
Het topic in één woord samengevatquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-Pispaal
Alleen jammer dat de meesten zo onbereikbaar zijn...quote:
Buitenlanders hebben minder humor dan de gemiddelde autochtoon.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-Humor
Dat is mij ook eens overkomen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
ik liep vanmiddag voorbij een marokkaan en hij beroofde me niet! Hulde voor die gast!
Harige piemols bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Jett het volgende:
- grote piemols.
Da's dan denk ik alleen in Capelle a/d IJsselquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Buitenlanders hebben minder humor dan de gemiddelde autochtoon.![]()
Ik weet zeker van niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's dan denk ik alleen in Capelle a/d IJssel.
en toch zei er zo'n turk ofzo een paar dagen geleden in de metro over het fenomeen homoseksuelen "het was toch echt adam en eva, geen adam en johan" en dat vond ik nog best grappigquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Buitenlanders hebben minder humor dan de gemiddelde autochtoon.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
ik liep vanmiddag voorbij een marokkaan en hij beroofde me niet! Hulde voor die gast!
- ze willen je ook altijd problemen geven! (als je het zoekt uiteraard)\quote:Op woensdag 9 november 2005 11:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Marokkanen zijn heel vriendelijke behulpzame mensen.
Ze komen altijd met 20 man vragen of je problemen hebt.
Ik bespeur enig sarcasme in je post.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:18 schreef sr_firewire het volgende:
- Buitenlanders zijn eerlijk
- Buitenlanders stelen niet
- Buitenlanders knutselen ( zie bericht Mohammed B. op Fok! )
- Buitenlanders doen zich niet breder voor dan ze zijn
- Buitenlanders zijn sociaal
- Buitenlanders rijden niet in dikke BMW's
- 99% van de buitenlanders werkt
- Buitenlanders hebben een verzorgd uiterlijk en geen vies snorretje
- Buitenlandse vrouwen hebben over het algemeen geen snor boven de lippen en de ogen
- Buitenlanders hebben over het algemeen genomen een kleiner strafblad als de gemiddelde autochtoon
- Buitenlanders zorgen nooit voor problemen in dit land.
- Dankzij de Buitenlanders hoef je gelukkig niet bang te zijn voor inbraken, moorden en carjacks.
- Bij Opsporing Verzocht zie je nooit buitenlanders
positief over allochtonen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Volgens Balkenende moeten we positiever doen. Laten we dan met een onderwerp beginnen dat nogal negatief belicht wordt: allochtonen! Zeg hier positieve dingen over allochtonen.
- Ze zorgen voor een hoop werkgelegenheid in de (rechtse) journalistiek!
- Je eigen spelling van de Nederlansche taal gaat er relatief op vooruit!
- Allochtonen zorgen altijd voor debat, het houdt de democratie levendig!
- Als je het gejengel uit de moskee weer hoort, denk je: m'n slechte zang valt best mee!
Dit topic is puur voor de humor bedoeld
dan zijn het geen allochtonen.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:25 schreef helldeskr het volgende:
Ehm....
Der zitten meer allochtonen in t buitenland dan in Nederland ?
Je hebt toch goed geschrobt achteraf hoop ikquote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef Boekelmans het volgende:
om eerlijk te zijn, vind ik die turkse meiden wel wat hebben.
ik ben zelfs met 2 mee naar bed geweest (ongelovig, dat wel), superb-titt'n. TURKSE MOKKELS HUBBA HUBBA GODSDAMN![]()
Heb je het hier over Oversight? Uit welk land komt hij?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
positief over allochtonen...
Niet zo moeilijk.
Mijn kindje is heel schattig (hoogblond haar en blauwe oogjes)en zorgt o.a. voor liefde en humor hier in huis.
Mijn man: brengt af en toe heerlijk wat leven op Fok. Brengt vanmiddag de kinderwagen die ik gekocht heb mee naar huis waar ik ontzettend naar uit heb gekeken. Kookt af en toe heerlijk voor mij. Brengt mij chocolade mousse als ik dat nodig heb. Heeft humor. Heeft ruggegraat.
is gewoon ook een schatje![]()
![]()
Tot zover positieve zaken over mijn allochtoontjes.
Maak er dan iets van als; 'Dan zou de frisse geur-industrie minder omzet draaien'.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef diep-in-de-war het volgende:
allochtonen stinken (ik weet niets positievers te verzinnen)
?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef Renmaestro het volgende:
Zonder hen zouden we nooit zo'n rijke, tolerante, multiculturele samenleving hebben gehad.
zonder allochtonen zouden we dus geen rijke (verscheidenheid) zgn. multiculturele samenleving hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |