quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:34 schreef Guidoow het volgende:
zijn die er dan?
"Schaf de inlichtingendiensten af, want die zijn ondemocratisch"quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
ze zorgen voor de nodige humor door Groenlinks de 2e kamer in te stemmen. Altijd lachen met die Halsema![]()
Wacht maar tot ze wat ouder wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
Nou, ik zie met grote regelmaat verbluffend mooie meisjes rondlopen, met van die prachtige kastanje bruine ogen. Waarbij ik nog eens Zuid Amerika wil noemen als bron van grote schoonheid![]()
Niet andersom toevallig?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:01 schreef Herkauwer het volgende:
Een allochtoon is een autochtoon in eigen land
Allochtonen zijn legale inwoners van het land, dus die kom je niet snel tegen bij de INDquote:
Ik moest drie keer nadenken over deze zin, voor ik 'm eindelijk snapte.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Allochtonen zijn legale inwoners van het land, dus die kom je niet snel tegen bij de IND.
En jij werkt bij de INDquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moest drie keer nadenken over deze zin, voor ik 'm eindelijk snapte.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Jett het volgende:
- grote piemols.
val jij ook stiekem niet een heel klein beetje nog onder de allochtonen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Jett het volgende:
- grote piemols.
joah iek bien alloechtooen waaroem jai vraag?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:36 schreef Fok_you het volgende:
[..]
val jij ook stiekem niet een heel klein beetje nog onder de allochtonen?![]()
zoja,
![]()
allochtonen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef Jett het volgende:
[..]
joah iek bien alloechtooen waaroem jai vraag?
quote:zoja,
![]()
allochtonen
![]()
![]()
Ja, dat zeggen die negers tegen alle beinvloedbare pubermeisjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Jett het volgende:
- grote piemols.
En hadden ze die oerlelijke duplo moskee in Rotterdam niet hoeven bouwenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Tja, anders waren de zwarte scholen ook maar leeg.
Het topic in één woord samengevatquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-Pispaal
Alleen jammer dat de meesten zo onbereikbaar zijn...quote:
Buitenlanders hebben minder humor dan de gemiddelde autochtoon.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-Humor
Dat is mij ook eens overkomen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
ik liep vanmiddag voorbij een marokkaan en hij beroofde me niet! Hulde voor die gast!
Harige piemols bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Jett het volgende:
- grote piemols.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |