Ah je bent nog steeds de min of meer verdekte back-up.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:21 schreef Maanvis het volgende:
Je vergeet iets.
Ik heb het topic geopend. Dan hoef je geen TVP te plaatsen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:21 schreef Maanvis het volgende:
Je vergeet iets.
Niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb het topic geopend. Dan hoef je geen TVP te plaatsen..
matig is datquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef Maanvis het volgende:
't ziet buitengewoon blauw hier.
Beter mikken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis privateryan en insomaniac.
en als ik het vraagquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef NJ het volgende:
Klopt. Dan vraag jij of het mag en dan komen wij met z'n allen vertellen dat het niet mag.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef NJ het volgende:
Klopt. Dan vraag jij of het mag en dan komen wij met z'n allen vertellen dat het mag.
als de OP moet worden aangepast, dan is dat WERK. En daar doen ze hier niet aanquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zeg kerel. Mijn avatar ownt zo dik, dat hij toch écht wel in de OP moet.
Tyf maar een oldbie eruit, die toch nooit meer hier komt, dat merken ze toch niet.
Nee geen TTquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef Janetje het volgende:
[BeF] #250-25
Mag dit # 250-23 worden? Enneh.. Modje mag een leuke TT verzinnen?
Omdat het storend was en niet over het topic ging. Meer om het aantal smilies dat iemand gebruikte.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef Schmurf het volgende:
waarom haal je de enige discussie uit het ijsmeistopic eigenlijk weg?
het is een forum toch, om te discussueren toch?
De verhaaltjes zijn leuk en aardig maar er valt gewoon niks aan toe te voegen behalve smilies uit blijk van waardering... ondermijnt een beetje het principe van een forum lijkt me
Zodat Herald eventuele toevoegingen kan posten. En dat hij in de tussentijd vereerd kan worden voor het topic.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef Schmurf het volgende:
ik bedoel meer waarom het topic in zijn geheel nog open blijft
dan neemt ie toch lekker een weblog? of submit ie het als column?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Zodat Herald eventuele toevoegingen kan posten. En dat hij in de tussentijd vereerd kan worden voor het topic.
Of hij opent een topic in ONZ.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef Schmurf het volgende:
[..]
dan neemt ie toch lekker een weblog? of submit ie het als column?
over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom leest iemand een topic wat hij oninteressant vind?Das net zoeits als een Nazi die de koran voor zn plezier gaat lopen lezen
over mensen die een topic lezen wat ze niet leuk vindenquote:
als je het nu over mij hebt heb je me echt volledig verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over mensen die een topic lezen wat ze niet leuk vinden
met name de exemplaren die daarna ook nog eens verontwaardigd gaan reageren dat ze iets hebben gelezen wat zie niet leuk vonden
hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef Schmurf het volgende:
[..]
als je het nu over mij hebt heb je me echt volledig verkeerd begrepen
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef HuHu het volgende:
Snakey... webicons mogen tot de 100 kB. Upload icons mogen maar tot 10 kB.
Check ook de FAQ: Wat is dat met die plaatjes?
Ik ook niet.quote:
Hm..quote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Screw de voorbeeldfunctie!
Ik nomineer jou voor een permban.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal jou nomineren als meest behulpzame en vriendelijke mod.!
Als je opzout doe je iedereen een veel groter plezier.quote:Ik denk dat ik vaker in ONZ langskom.!
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
--- ondergesneeuwd door de bagger ---
Post dan niets.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef Maanvis het volgende:
Jullie zijn noobz en weten absoluut niet wat een TTT inhoudt. Dat moet je voelen dus dat ga ik je ook niet uitleggen.
Een TTT bestaat niet, want wat vandaag een goed topic is, is morgen een kuttopic. Als jij het al al voor elkaar krijgt om er een gevoel bij te krijgen, dan kan ik met een gerust hart zeggen: Maanvis, jij bent een gevoelig mens.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef Maanvis het volgende:
Jullie zijn noobz en weten absoluut niet wat een TTT inhoudt. Dat moet je voelen dus dat ga ik je ook niet uitleggen.
Dank je.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een TTT bestaat niet, want wat vandaag een goed topic is, is morgen een kuttopic. Als jij het al al voor elkaar krijgt om er een gevoel bij te krijgen, dan kan ik met een gerust hart zeggen: Maanvis, jij bent een gevoelig mens.
2? 110? je hebt een probleem met getalletjes is het nietquote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef NJ het volgende:
Overigens ben jii een user die door de userbase in ONZ als een kneus gezien wordt en ben je voor elk van je 110 sollicitaties uitgelachen. Toch noem je twee ONZ-mods, die in die hoedanigheid bepalen wat de TTT inhoudt, ervan noobs te zijn.
Viel me even op..
Topic na topic na topic na topic na....quote:Op donderdag 10 november 2005 01:23 schreef Renmaestro het volgende:
Iets als "Geeft teveel online knuffels! [afbeelding]" bedoel je?
Wil je daar echt feedback op, of snap je zelf ook wel dat het topic niets is?quote:
Alsof die kloon het lang ging uithouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mn kloon is al weer wegKut Tha_T met zn onderonsje met yvonne
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mijn naamtopic! WAT DOE JE!!?!?!?!
Dat ben jij nietquote:Manneke Pis...
Manneke_Pilsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Manneke_Pils
Ech wellllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PR haaft vandaag op FOK! gepost!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis privateryan en insomaniac.
Dat komt omdat @@@ down was.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
PR haaft vandaag op FOK! gepost!!!!!!!!!!!!111111111
Ja hoi, gaat onze afspraak a.s. zaterdag in de moskee nog door?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, kut man.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:16 schreef Pool het volgende:
Moemoe, stop eens met knuffelen en gebruik je vrouwelijke holte nou eens zoals het hoort.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |