quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef iamredleader het volgende:
een nieuwe!
Zeg, mensen, hoe lang moet je hier op ONZ zitten voordat je icon in de OP komt?
van dat icon van jou blijft toch niks over als je het nog meer verkleindquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef iamredleader het volgende:
een nieuwe!
133361quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:26 schreef zalmsalade het volgende:
Nu is het een stom topic!
Problemen met m'n usernummer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
133361
shiiiiiiiiiiiiiiiiit, ik zit al een week te kijken of ik 133337 als kloon usernummer kan krijgen
Ik zit hier al 2x zo lang als jou en ik sta er ook nog niet inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef iamredleader het volgende:
een nieuwe!
Misschien moeten we hem er eens uitslopen aangezien mensen lopen te huilen omdat men er niet instaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Ik zit hier al 2x zo lang als jou en ik sta er ook nog niet in
En dat terwijl iemand die nooit post (ik noem Sjoe538) er wel in staat
Misschien kan gfree een keer een update maken
je bent gewoon jaloers dat jij er nooit in zult komen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem er eens uitslopen aangezien mensen lopen te huilen omdat men er niet instaat.
Als je erbij wilt, kan je het ook gewoon zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem er eens uitslopen aangezien mensen lopen te huilen omdat men er niet instaat.
Ik zei het toch!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:29 schreef zalmsalade het volgende:
had niet gehoeven dat slotje haal er maar weer af
Dat Bupatih stom is. Hij gooit zomaar jou TTT op slot!quote:
ja en hij stinkt naar poep!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Dat Bupatih stom is. Hij gooit zomaar jou TTT op slot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |