En verder kappen met die trieste plaatjes. De mensen die in dit topic komen, die zijn al bezig met stoppen. En jullie weten zelf ook dat vieze plaatjes je echt niet helpen met stoppen, anders had je dat al jaren geleden gedaan, laat staan dat je al begonnen was.quote:Four months, one week, two days, 23 hours and 44 minutes. 2679 cigarettes not smoked, saving ¤ 532,12. Life saved: 1 week, 2 days, 7 hours, 15 minutes.
en bevalt hetquote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Modjes kunnen jullie mijn stoptijd aanpassen in de OP?
Ben op deze computer het metertje kwijt (crash), maar ik zag op mijn werk dat ik op negen maanden en een week en nog wat zit.
Lol, nou ja, nu heb ik zo mijn lolletjequote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wilde hem dus zelf niet maken hè?
Meid, ik lees het nu pas.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Christine, ik moet vanavond in Den Haag zijn, als je dit leest, zou je misschien zin hebben om iets af te spreken ?
Thanksquote:
Schopt het al?quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:41 schreef Koningin het volgende:
Jammer Waxxer. Dat soort momenten zijn nou eenmaal moeilijk.....probeer het tegen te houden.
Ik nu 14 weken gestopt
Je bent niet de eerste die het vraagt trouwens.quote:
Was bij mij ook zo jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het vraagt trouwens.
In mijn privé omgeving dachten verschillende mensen serieus dat we bezig waren met kinderen, omdat ik gestopt was met roken.....![]()
Maar Nee, voor mijn nog geen kinderen.......
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met het stoppen via een Laserbehandeling?
Wtf? Stoppen met roken door een laserbehandeling? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met het stoppen via een Laserbehandeling?
Ze laseren dan bepaalde punten in je hoofd en lichaam wat een beetje lijkt op acupunctuur behandeling. En daarmee 'verstoren' ze die factoren die door roken in onbalans zijn geraakt om zodoende de afkickverschijnselen en de verslaving te verstoren.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wtf? Stoppen met roken door een laserbehandeling? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Klinkt mij als onzin in de oren, ben benieuwd of het succespercentage bij dit soort mensen hoger ligt dan bij mensen die geen hulpmiddelen gebruikt hebben, zoals mij natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze laseren dan bepaalde punten in je hoofd en lichaam wat een beetje lijkt op acupunctuur behandeling. En daarmee 'verstoren' ze die factoren die door roken in onbalans zijn geraakt om zodoende de afkickverschijnselen en de verslaving te verstoren.
Ik ken een para mensen die ermee gestopt zijn en wil het zelf ook wel gaan doen maar ik was gewoon nieuwsgierig of er hier mensen zijn die mbv laser gestopt zijn.
Heel erg knap als je het kan zonder hulpmiddelen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Klinkt mij als onzin in de oren, ben benieuwd of het succespercentage bij dit soort mensen hoger ligt dan bij mensen die geen hulpmiddelen gebruikt hebben, zoals mij natuurlijk.
*Zich bikkel voelt*
Ik kraak hulpmiddelen in zijn algemeenheid ook niet af, maar ik heb zo mijn bedenkingen bij dit soort dingen. Lijkt me stug dat de werking hiervan ooit overtuigend is aangetoond. Dat verzekeraars dit soort behandelingen (gedeeltelijk) vergoeden zegt niks. Elke verzekeraar heeft tegenwoordig een zekere dekking op het gebied van alternatieve geneeswijzen, dat moet haast wel wil je jezelf niet uit de markt laten drukken. Verzekeraars redeneren misschien ook wel zo: "Als iemand wil stoppen met roken en hij dénkt ergens baat bij te hebben, laat ze dan maar, zolang ze maar van het roken afkomen, wat ons bakken met geld kost.".quote:Op donderdag 1 december 2005 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel erg knap als je het kan zonder hulpmiddelen.
Maar dan hoef je nog niet hulpmiddelen af te gaan kraken.
Ik denk dat de lasertherapie niet echt onzin is gezien het feit dat heel veel ziektekostenverzekeraars de behandeling vergoeden. Ergens zal het toch wel effect hebben dus.
Elke keer wil ik stoppen, maar dan stress ik 'm weer, en dan haal ik weer sigaretjes.quote:
Die verslaving héquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Elke keer wil ik stoppen, maar dan stress ik 'm weer, en dan haal ik weer sigaretjes..
Mwah.. voor een 17-jarige is een half pakje a pakje per dag best veel. Verslaafd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Die verslaving hé![]()
Heb je dan zoveel gerookt?
Ikzelf heb niet zo'n zware verslaving.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:37 schreef t0y het volgende:
Nog iemand marlborotje?
Doorzettingsvermogen noemen ze dat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Elke keer wil ik stoppen, maar dan stress ik 'm weer, en dan haal ik weer sigaretjes..
Ruim een jaar, dan mag je ook best trots zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef Boost het volgende:
En alweer meer dan een jaar gestopt met roken!! Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel een beetje trots ben op mezelf haha...
Ik ben nu meer dan een jaar gestopt en toch overvalt het mij soms nog. Meestal als het gezellig is in de kroeg of op een feestje en de alcohol rijkelijk vloeit.quote:
Hoezo? Ben je bang dat je een haal neemt van de aansteeklont?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit wetende laat ik voortaan ook het vuurwerk maar door anderen aansteken.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je bang dat je een haal neemt van de aansteeklont?
zo hoort het...ook mijn methode..quote:Op zondag 4 december 2005 00:28 schreef MaceNL het volgende:
ik ben 28 april 2004 gestopt met roken, gewoon van de ene op de andere dag.
ik heb zeker 10 jaar gerookt
En nog steeds niet begonnen...quote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef Casema het volgende:
Zondag 30 okt 0.00 uur s'avonds gestopt.. samen met mijn vriendin. dus nu precies 3 weken..
![]()
een stukje terug vroegen BE en Lois hetzelfde, helaas nog geen ervaringen hier op fok.quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef Eb het volgende:
In het lijstje sta ik onder 2 maanden gestopt, maar da's nie waar
Ik rook alweer enige tijd maar krijg er weer zo'n genoeg van, dat ik langzaam maar zeker weer naar een stoppoging toe werk.
Nu heb ik laatst gehoord van laser. Dat werkt als een soort acupunctuur.
Iemand daar ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |