Schopt het al?quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:41 schreef Koningin het volgende:
Jammer Waxxer. Dat soort momenten zijn nou eenmaal moeilijk.....probeer het tegen te houden.
Ik nu 14 weken gestopt
Je bent niet de eerste die het vraagt trouwens.quote:
Was bij mij ook zo jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het vraagt trouwens.
In mijn privé omgeving dachten verschillende mensen serieus dat we bezig waren met kinderen, omdat ik gestopt was met roken.....![]()
Maar Nee, voor mijn nog geen kinderen.......
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met het stoppen via een Laserbehandeling?
Wtf? Stoppen met roken door een laserbehandeling? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met ervaring met het stoppen via een Laserbehandeling?
Ze laseren dan bepaalde punten in je hoofd en lichaam wat een beetje lijkt op acupunctuur behandeling. En daarmee 'verstoren' ze die factoren die door roken in onbalans zijn geraakt om zodoende de afkickverschijnselen en de verslaving te verstoren.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wtf? Stoppen met roken door een laserbehandeling? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Klinkt mij als onzin in de oren, ben benieuwd of het succespercentage bij dit soort mensen hoger ligt dan bij mensen die geen hulpmiddelen gebruikt hebben, zoals mij natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze laseren dan bepaalde punten in je hoofd en lichaam wat een beetje lijkt op acupunctuur behandeling. En daarmee 'verstoren' ze die factoren die door roken in onbalans zijn geraakt om zodoende de afkickverschijnselen en de verslaving te verstoren.
Ik ken een para mensen die ermee gestopt zijn en wil het zelf ook wel gaan doen maar ik was gewoon nieuwsgierig of er hier mensen zijn die mbv laser gestopt zijn.
Heel erg knap als je het kan zonder hulpmiddelen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Klinkt mij als onzin in de oren, ben benieuwd of het succespercentage bij dit soort mensen hoger ligt dan bij mensen die geen hulpmiddelen gebruikt hebben, zoals mij natuurlijk.
*Zich bikkel voelt*
Ik kraak hulpmiddelen in zijn algemeenheid ook niet af, maar ik heb zo mijn bedenkingen bij dit soort dingen. Lijkt me stug dat de werking hiervan ooit overtuigend is aangetoond. Dat verzekeraars dit soort behandelingen (gedeeltelijk) vergoeden zegt niks. Elke verzekeraar heeft tegenwoordig een zekere dekking op het gebied van alternatieve geneeswijzen, dat moet haast wel wil je jezelf niet uit de markt laten drukken. Verzekeraars redeneren misschien ook wel zo: "Als iemand wil stoppen met roken en hij dénkt ergens baat bij te hebben, laat ze dan maar, zolang ze maar van het roken afkomen, wat ons bakken met geld kost.".quote:Op donderdag 1 december 2005 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel erg knap als je het kan zonder hulpmiddelen.
Maar dan hoef je nog niet hulpmiddelen af te gaan kraken.
Ik denk dat de lasertherapie niet echt onzin is gezien het feit dat heel veel ziektekostenverzekeraars de behandeling vergoeden. Ergens zal het toch wel effect hebben dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |