Elke keer wil ik stoppen, maar dan stress ik 'm weer, en dan haal ik weer sigaretjes.quote:
Die verslaving héquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Elke keer wil ik stoppen, maar dan stress ik 'm weer, en dan haal ik weer sigaretjes..
Mwah.. voor een 17-jarige is een half pakje a pakje per dag best veel. Verslaafd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Die verslaving hé![]()
Heb je dan zoveel gerookt?
Ikzelf heb niet zo'n zware verslaving.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:37 schreef t0y het volgende:
Nog iemand marlborotje?
Doorzettingsvermogen noemen ze dat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Elke keer wil ik stoppen, maar dan stress ik 'm weer, en dan haal ik weer sigaretjes..
Ruim een jaar, dan mag je ook best trots zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef Boost het volgende:
En alweer meer dan een jaar gestopt met roken!! Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel een beetje trots ben op mezelf haha...
Ik ben nu meer dan een jaar gestopt en toch overvalt het mij soms nog. Meestal als het gezellig is in de kroeg of op een feestje en de alcohol rijkelijk vloeit.quote:
Hoezo? Ben je bang dat je een haal neemt van de aansteeklont?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit wetende laat ik voortaan ook het vuurwerk maar door anderen aansteken.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je bang dat je een haal neemt van de aansteeklont?
zo hoort het...ook mijn methode..quote:Op zondag 4 december 2005 00:28 schreef MaceNL het volgende:
ik ben 28 april 2004 gestopt met roken, gewoon van de ene op de andere dag.
ik heb zeker 10 jaar gerookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |