Die longen zien er niet eens zo heel slecht uit, heb betere voorbeeldjes.quote:Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef zwartedoos het volgende:
heb t ook zwaar nu maar als ik naar die long kijk![]()
![]()
OMFG!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:54 schreef Doagere het volgende:
[..]
Die longen zien er niet eens zo heel slecht uit, heb betere voorbeeldjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef Yez het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ehm.. mja.. nouja..![]()
![]()
![]()
schop me maar uit de lijst, ik meld me a.s.a.p weer met mn nieuwe datum..![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:28 schreef Christine het volgende:
Ik ga ook weer een poging wagen, in elk geval door flink te minderen.
Sinds zaterdag vind ik roken gewoon ineens ontzettend vies. Zonet heb ik uit gewoonte na het eten eentje opgestoken, maar halverwege uit gemaakt omdat het zo ranzig was.Mijn eerste vandaag... en de laatste voorlopig.
Waarom? Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef Yez het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ehm.. mja.. nouja..![]()
![]()
![]()
schop me maar uit de lijst, ik meld me a.s.a.p weer met mn nieuwe datum..![]()
![]()
Hoe lang ben je nu al gestopt dan ?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef Waxxer het volgende:
Het is wel echt heel moeilijk.... Ik ben sowieso al niet zo van de concentratie, maar dít.....Kan me amper meer ergens op focussen, zoals studiedingen enz...
3 novemberquote:Op woensdag 16 november 2005 17:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al gestopt dan ?
En verder kappen met die trieste plaatjes. De mensen die in dit topic komen, die zijn al bezig met stoppen. En jullie weten zelf ook dat vieze plaatjes je echt niet helpen met stoppen, anders had je dat al jaren geleden gedaan, laat staan dat je al begonnen was.quote:Four months, one week, two days, 23 hours and 44 minutes. 2679 cigarettes not smoked, saving ¤ 532,12. Life saved: 1 week, 2 days, 7 hours, 15 minutes.
en bevalt hetquote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Modjes kunnen jullie mijn stoptijd aanpassen in de OP?
Ben op deze computer het metertje kwijt (crash), maar ik zag op mijn werk dat ik op negen maanden en een week en nog wat zit.
Lol, nou ja, nu heb ik zo mijn lolletjequote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wilde hem dus zelf niet maken hè?
Meid, ik lees het nu pas.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Christine, ik moet vanavond in Den Haag zijn, als je dit leest, zou je misschien zin hebben om iets af te spreken ?
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |