Slaolie en olijven.quote:
Laat hem nog even in zijn roes.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
Sidekick behoor je nu tot de Amerika fetisjisten?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef Justinn het volgende:
er zijn ook nog foto's gemaakt tijdens het knutselen:
http://mednews.stanford.e(...)ory_images/cover.jpg
Jazeker, mijn infiltratie was slechts de eerste stap.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
Sidekick behoor je nu tot de Amerika fetisjisten?
iedereen verdient een kansje hequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:37 schreef Johan_de_With het volgende:
''Guitige'' tieten? Dat is bijna net zo erg als ''pronte tieten.'' Harry Potter-erotiek.
Ga je nog nomineren of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dat meisje uit de films wordt ook groot.
zet zoiets daar dan...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zou niet weten wie hier de mooiste tieten heeft. k_i_m en Claudia_X, denk ik. Silmarwen in ieder geval niet.
Minstens 15 miljoen euro werkgelegenheid gecreëerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:51 schreef Ludwig het volgende:
¤65000 per ambtenaar aan huisvesting en dan hebben we het nog niet eens over loon. Dat terwijl de provincie Noord-Holland een geschat overschot aan ambtenaren heeft van 200 man.
You do the math!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |