Jou wilde ik voor de mooiste tiet nomineren, maar ik ben de pic kwijtquote:
Een dergelijke tiet-verkiezing is juist een verkiezing die er wél toedoet. Maar dat terzijde. Kickje ONZ vind ik belachelijk. Alsof ONZ de prullenbak van FOK! is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef RATMEN het volgende:
US kent een jaarlijkse Miss en Mister FOK! verkiezing. Verder zijn we met FOK! Next Top Model bezig. Dat zijn voorlopig wel voldoende verkiezingen. Daarnaast dienen topics in US over userfoto's te gaan en niet over nomineren.
Kickje naar ONZ daarom.
Laat 'm maar, hij is waarschijnlijk de meest gefrustreerde mod op fok!quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een dergelijke tiet-verkiezing is juist een verkiezing die er wél toedoet. Maar dat terzijde. Kickje ONZ vind ik belachelijk. Alsof ONZ de prullenbak van FOK! is.
Die verkiezingen blijven wel stilstaanquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef RATMEN het volgende:
US kent een jaarlijkse Miss en Mister FOK! verkiezing. Verder zijn we met FOK! Next Top Model bezig. Dat zijn voorlopig wel voldoende verkiezingen. Daarnaast dienen topics in US over userfoto's te gaan en niet over nomineren.
Kickje naar ONZ daarom.
Tja, dat soort mensen mogen mod worden, ik kan er ook niet bij met m'n verstand. Maar hee, wie heeft er dan ook haar op z'n handen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |