goed dan blijft hij dicht, ik vind het nogal een opruiende titel en het heeft weinig met het nieuws te maken en er is nauwelijks een discussie over mogelijk behalve gezeur over moslims en gezeur over de mediaquote:Op donderdag 10 november 2005 15:20 schreef Hoehner het volgende:
Mja beetje bullshit dat de gemoedstoestand van een moderator bepaalt wanneer een topic open mag blijven en wanneer niet.
ik wil het vandaag iig niet meerquote:Of wil je soms beweren dat je morgen andere reacties krijgt dan vandaag?
Inderdaad. Damn er waren best wel wat users die serieus wouden fok!ken over het onderwerp = rellen in Frankrijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ongelooflijk hoe dezelfde users weer een topic naar de maan helpen.
Is er geen enkele moderator wakker die even een argumentatie durft te geven?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:12 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt mij topic "vrouw rijdt door garagemuur" zomaar gesloten. Het is toch gewoon serieus nieuws, het staat gewoon in de telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/c(...)door_garagemuur.html
Moet ik zulke waargebeurde actualiteiten dan maar voortaan in "ONZ" openen?
Ik nam aan dat je op een reactie wachtte van degene die je topic heeft gesloten. Als ik het zo bekijk is er niet echt potentie voor een discussie aanwezig. Meer een berichtje voor een "grappige berichtjes"-topic zoals het komkommernieuwstopic o.i.d..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is er geen enkele moderator wakker die even een argumentatie durft te geven?![]()
Ik zie in het banmeldtopic suggestieve posts staan, niet suggestieve topics. Ik geloof dat hij gelijktijdig met DarkDancer geband is en dat dit veel te maken had met het Frankrijk-topic. Gelukkig heb ik dat stukje gemist. Ik weet dus niet precies wat er daar door beiden gepost is.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is Meki eigenlijk gebanned? Ik weet nl. niet wat er wordt bedoeld met "suggestieve topics".²
Sinds wanneer worden bans besproken?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie in het banmeldtopic suggestieve posts staan, niet suggestieve topics. Ik geloof dat hij gelijktijdig met DarkDancer geband is en dat dit veel te maken had met het Frankrijk-topic. Gelukkig heb ik dat stukje gemist. Ik weet dus niet precies wat er daar door beiden gepost is.
Het leek me een beetje flauw naar de (F)A's te verwijzen, omdat die er in dit geval een stuk minder over zullen weten dan de NWS-mods, maar je hebt gelijk. Misschien kun je Mutant of Sp3c mailen BSB.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden bans besproken?
Eh ja, dit valt onder bespreken gezien eerdere ervaringen uit FB of elk ander willekeurig feedbackt topic. Tevens zie ik niet in wat een derde gebruiker te maken heeft met de banreden eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef du_ke het volgende:
Als dit al onder bespreken valt? Gewoon een simpele uitleg op een vraag.
Waarom treed jij steeds vaker op als haantje de voorste? Het te strak hanteren van de regels is ook niks, en dit kan geen kwaad. Ik vroeg me gewoon oprecht af waarom Meki gebanned was, hij komt op mij over als een naïeve jongen die absoluut geen kwaad in de zin heeft.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden bans besproken?
Ja, mail me maar Swetsenegger, misschien kunnen we gelijk wat afspreken: hoessein@hotmail.comquote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het leek me een beetje flauw naar de (F)A's te verwijzen, omdat die er in dit geval een stuk minder over zullen weten dan de NWS-mods, maar je hebt gelijk. Misschien kun je Mutant of Sp3c mailen BSB..
Deze regel is zoooooo vaak besproken dat afwijken alleen maar tot onrust leidt. En dat zou jij toch niet willen?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom treed jij steeds vaker op als haantje de voorste? Het te strak hanteren van de regels is ook niks, en dit kan geen kwaad.
Mail 'mquote:Ik vroeg me gewoon oprecht af waarom Meki gebanned was,
Dat ben ik direkt met je eens. Ik vind Meki dan ook eigenlijk nooit vervelend.quote:hij komt op mij over als een naïeve jongen die absoluut geen kwaad in de zin heeft.
Dat hebben meer mensen.quote:Het grappige is dat als hij een kloon zou aanmaken je dat gelijk zou kunnen merken aan de poststijl (lees: grammatika en andere taalvaardigheden)²
Ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik best wel van een discussie houd en ik sta denk ik wel bekend als iemand die het netjes houdt, het probleem met DarkDancer is dat hij eigenlijk niets wil bereiken, hij is alleen bezig Moslims in een bepaald hoekje te plaatsen, elke poging van mij of een andere poster om hem op andere gedachten te brengen d.m.v. argumenten op basis van redelijkheid negeert hij ten volle. 2de probleem is zijn negatieve benadering, hij is bepaald geen bruggenbouwer helaas.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef sp3c het volgende:
ja nu ja vandaag wastie vervelend, net als darkdancer ... als je keer op keer waarschuwingen negeert dan vraag je om problemen, punt
ander onderwerp
Huh?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef sp3c het volgende:
jongen niet alles gaat over jouw dus kom mij niet bij elk onderwerp vertellen waar jij om bekend staat of wat voor persoon jij bent want het interesseert me gewoon niet
Dat is dus ook één van de redenen waarom ik denk dat wij samen heel makkelijk door één deur kunnen, zelfs hand in hand. Eerlijkheid, duidelijkheid en openheid zorgt voor wederzijds respect, en dat gaat wat mij betreft zeker voor ons op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef sp3c het volgende:
waarom?
ik kan hetzelfde over jouw zeggen maar dan herhaal je het eerste gedeelte alleen maar ...
Ja inderdaad. Misschien een ideetje dat ik hem direct mail en kan bemiddelen? Dit doe ik ook weleens in de privésfeer, en ik moet zeggen dat die taak mij erg goed ligt. Weet jij zijn mailadres?quote:voorlopig istie gebanned en daarmee is de kous af lijkt me
well that was unexpectedquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is dus ook één van de redenen waarom ik denk dat wij samen heel makkelijk door één deur kunnen, zelfs hand in hand. Eerlijkheid, duidelijkheid en openheid zorgt voor wederzijds respect, en dat gaat wat mij betreft zeker voor ons op.
nee en ik denk niet dat je er wat mee zou opschietenquote:[..]
Ja inderdaad. Misschien een ideetje dat ik hem direct mail en kan bemiddelen? Dit doe ik ook weleens in de privésfeer, en ik moet zeggen dat die taak mij erg goed ligt. Weet jij zijn mailadres?²
Transparantie is het sleutelwoord. Ik kom al zolang hier, je weet inmiddels wat je aan me hebt. Mocht je een keer in de buurt van Dordrecht komen mag je gerust op de thee komen, incluis Marokkaanse koekjes uiteraard.quote:
Nou, vergis je niet, ik was één van de weinige users die hij hoog heeft zitten en voor wie hij veel respect had, een staat van dienst van 4 jaar is niet niks en gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:nee en ik denk niet dat je er wat mee zou opschieten
huh? Waarom moet ik je mailenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, mail me maar Swetsenegger, misschien kunnen we gelijk wat afspreken: hoessein@hotmail.com²
Doe maar, spreek eens met hem af, zul je zien dat ie gewoon een hollander is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? Waarom moet ik je mailen
Mergeverzoek gedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef freako het volgende:
GroenLinks wil verkorting WW-uitkering
hoort eigenlijk in POL, en is dan meteen een dubbeltopic van
Groen Rechts
dat ietsje later geopend is.
wat was het probleem?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:38 schreef kLowJow het volgende:
Gefixt.
En ook een fokker is dat met een ander account actief is/was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:03 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Doe maar, spreek eens met hem af, zul je zien dat ie gewoon een hollander is.
wat geeft het weg?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef popolon het volgende:
[..]
En ook een fokker is dat met een ander account actief is/was.
Net zoals jij trouwens.
hij is wel hollander, maar van marokkaanse komaf. tenminste dat denk ik omdat hij ooit samenwerkte met iemand die fokt en dat bevestigd heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:03 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Doe maar, spreek eens met hem af, zul je zien dat ie gewoon een hollander is.
De user Drugshond heeft het meerdere malen bevestigd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is wel hollander, maar van marokkaanse komaf. tenminste dat denk ik omdat hij ooit samenwerkte met iemand die fokt en dat bevestigd heeft.
die bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
De user Drugshond heeft het meerdere malen bevestigd.
Huiliequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef _The_General_ het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan mensen die de url van een royaal gebaar over spammen?
lief trouwens nog dat je me in het lijstje noemde voor de grote fok!wedstrijd van users. je was toch niet cynisch he?quote:
Ik heb geen kloon echt niet. Al 4,5 jaar hetzelfde account.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef popolon het volgende:
[..]
En ook een fokker is dat met een ander account actief is/was.
Natte-Flamoes is een stabiele user, zulke mensen heb ik graag bij de club. Hij is redelijk en weet goed met mijn argumenten om te gaan. Wat dat betreft lijkt hij erg op me.quote:Net zoals jij trouwens.
Oh god, wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lief trouwens nog dat je me in het lijstje noemde voor de grote fok!wedstrijd van users. je was toch niet cynisch he?
Ik riep gisteren/eergisteren dat je een kloon was, je bent inderdaad geen kloon. Een kloon betekent dat je een hoofduser hebt en dit je kloonuser is. Dat geloof ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon echt niet. Al 4,5 jaar hetzelfde account.
[..]
Natte-Flamoes is een stabiele user, zulke mensen heb ik graag bij de club. Hij is redelijk en weet goed met mijn argumenten om te gaan. Wat dat betreft lijkt hij erg op me.²
user die het meest respect verdientquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh god, wat heb ik gedaan?Waar noemde ik je bij?
Maar ik was bloedserieus!
Ik ben geen stabiele user. Ik voel me erg vaak geirriteerd en gefrustreerd op fok en uit dat in lompe posts. Ook deze opmerking van je bevestigd mijn vermoeden dat je niet oprecht bent; je conclusie/oordeel over mijn user klopt namelijk van geen kant. Je gebruikt die opmerking puur om je zelf op een bepaalde manier neer te zetten. Je bent net zo oprecht als een politicus die een vuil spel speelt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Natte-Flamoes is een stabiele user, zulke mensen heb ik graag bij de club. Hij is redelijk en weet goed met mijn argumenten om te gaan. Wat dat betreft lijkt hij erg op me.²
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
user die het meest respect verdient![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |