zou makkelijk kunnen ja, heb de streams op mute gezet vanaf dat ze slaapkamer in zijn gegaan. Heb het dus niet meegekregen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef dragems het volgende:
ja duh die van mij
quote:Snaptnix Door Snaptnix - maandag 7 november 2005 @ 14:02
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Ook niet goed.
Ing neemt mee en Joost betaald dan?
Isabeau Door Isabeau (Moderator) - maandag 7 november 2005 @ 14:03
--------------------------------------------------------------------------------
De twee juiste namen zijn al wel genoemd, maar niet in 1 post.
dragems Door dragems - maandag 7 november 2005 @ 14:04
lol
--------------------------------------------------------------------------------
chantal neemt mee en joost koopt of neee neee anderom omdat joost politiek voorbeeld moet nemen
Als je dit soort antwoorden geeft weet ik niet wat ik kiezen moet. Stel dat Chantal meenam en Joost kocht, dan had je ook geroepen dat je het goede antwoord had gegeven. Daarbij had je ook al eerder geantwoord. Dit was een nieuwe vraag en Snaptrix' eerste antwoord.quote:Op maandag 7 november 2005 14:04 schreef dragems het volgende:
chantal neemt mee en joost koopt of neee neee anderom omdat joost politiek voorbeeld moet nemen
Saai, maarhet moest nog iets hebben....quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Volgens Rikkert moest het vooral saai zijn![]()
Wijd en slobberig zittenquote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Saai, maarhet moest nog iets hebben....
Ruitjespatroon?quote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Saai, maarhet moest nog iets hebben....
buiten het huis vast wel bij Rikkert jaquote:Op maandag 7 november 2005 14:57 schreef Gert het volgende:
Uhm... een krokodilletje?
nee het eindigde er wel mee dat ze daarom maar een kledingstuk van Rikkert aanmoest. Omdat haar kledingkast niet aan de juiste definitie voldeed.quote:Op maandag 7 november 2005 15:02 schreef dragems het volgende:
moest ze misschien zo een petje op met z'n bolletje??? ik weet het echt niet
je mag t van mij zeggen hoor ter aanvullingquote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het antwoord gevondenMaar volgens mijn eigen regel mag ik maar 1x raden en 'saai' was goed
Alleen het moet dus nog iets hebben. Mag ik mijn antwoord aanvullen of vinden jullie dat dat dan ook niet mag?
quote:Dag 8 - 31 augustus 2005
23:54"Het moet saai en lelijk zijn en een kraag hebben"
Rikkert en Joost zijn in de Tuin aan het golfen. Nathalie wil het ook graag leren. Rikkert vindt het goed, mits zij de juiste kleding draagt. “Het moet saai en lelijk zijn en een kraag hebben”. Rikkert loopt met Nathalie mee naar haar kledingkast. “Dit kan dus echt niet, dit ook niet, misschien deze broek. Weet je wat, je mag een polo van mij aan, want die kunnen echt niet.”
Hij is goedquote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Het moest een kraag hebbendat was ik vergeten
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Het moest een kraag hebbendat was ik vergeten
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef dragems het volgende:
[..]
![]()
![]()
een boxer is toch wijd en slobberig met een kraag gnagnagna lol
![]()
Batmaaaaaaan.quote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Goed, wat is Joost hier aan het doen?
[afbeelding]
meee man D66-manquote:
Volgens mij heeft Menno dat tóch niet hardop uitgesproken, mocht dat wel zo zijn dan zijn het er drie.quote:Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid en Menno idd.
Maar het is wel goed.quote:Op maandag 7 november 2005 15:28 schreef dragems het volgende:
ooooh mag niet 2 keer
dubbele punten dus voor mij !quote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid en Menno was ook goed, Menno heeft het ook gezegd. Dus avonne heeft wat mij betreft gewoon een punt gescoord door er Nathalie aan toe te voegen
Dat lijken mij Ford Mondeo mannetjes.quote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef avonne het volgende:
de vader van Menno en Joost hebben de zelfde auto. Noem merk en model
ik denk vw boraquote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef avonne het volgende:
[..]
dubbele punten dus voor mij !
Nieuwe vraag
de vader van Menno en Joost hebben de zelfde auto. Noem merk en model
edit: het goede antwoord is, helaas verkeerd gespeld, op dit forum te vinden
hint : 6 novemberquote:Op maandag 7 november 2005 15:49 schreef avonne het volgende:
hint: het gesprek ging over geld, voetbal en auto's
het was een Citroen tochquote:Op maandag 7 november 2005 15:49 schreef avonne het volgende:
hint: het gesprek ging over geld, voetbal en auto's
ja weet hem inmiddels ook. alleen heb al fout gegoktquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef avonne het volgende:
nee, geen citroen
duurt lekker lang met jullie
(als er tenminste nog iemand is.....)
Dank jequote:
Correct, genoteerd door mijzelve in Streamverslagen van zondag 6 november 2005quote:Op maandag 7 november 2005 16:01 schreef lovebear het volgende:
Toyota Avansis
Correct !quote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Snaptnix het volgende:
1 minuut 50
ga uw gang, Snaptrix !quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:11 schreef avonne het volgende:
1 minuut 50, roel geeft op
Waarom geef jezelf het antwoord niet?quote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef lovebear het volgende:
Denk aan een kinder programma Blablub
Sorry vergeten te zeggen ik neem t ff van Snaptnix over die is ff wegquote:Op maandag 7 november 2005 17:00 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Waarom geef jezelf het antwoord niet?
Ik zeg Calimero
quote:Op maandag 7 november 2005 17:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry vergeten te zeggen ik neem t ff van Snaptnix over die is ff weg
Ik wil helemaal niet door radenquote:Op maandag 7 november 2005 17:08 schreef lovebear het volgende:
omdat hij zo moeilijk is mogen jullie van mij door raden
Zei al voor 1 x omdat hij zo moeilijk is mag er meerdere keren geraden worden.quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat begreep ik al, maar ik mag nu niet vaker meer antwoorden.
Boek van Daphene dekkers De geboorte van een moederquote:Op maandag 7 november 2005 18:03 schreef avonne het volgende:
Sorry, stond patatten te bakken
eeeeehhhhmmmmm
Welk boek kreeg Tanja als kraamkado?
heel goed !quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Boek van Daphene dekkers De geboorte van een moeder
/editquote:Chantal biedt Tanja nog een cadeau aan, een babyboek met daarin boodschappen en wensen van de medebewoners.
Bijna goed maar 2x raden telt niet zo doe je voordeel ermee!quote:Op maandag 7 november 2005 18:23 schreef BB5kijker het volgende:
110 ballen erin, 100 euro extra
BB5kijker, had je al gezien dat je vandaag nog eens mag stemmen in de afvalrace?quote:
blijkbaar heb ik gewoon de vraag niet goed gelezenquote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bijna goed maar 2x raden telt niet zo doe je voordeel ermee!
Nee dat was het niet, ze heeft Marcel niet zien liggen met die andere meid.quote:Op maandag 7 november 2005 18:33 schreef lovebear het volgende:
Dido was bij een vriendin aan het slapen, toen ze thuis kwam zag ze marcel in bed liggen met een andere meid.
Volgens mij was die meid 1 van haar vriendinnen
zijn auto stond thuis en marcel en de minnares lagen in bedquote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef Rams3s het volgende:
Wat trof Dido aan toen ze thuiskwam waardoor ze wist dat Marcel vreemd was gegaan?
Er zijn 3 dingen, ik wil er minstens 2!
helaas voor jou niet goed.quote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef creno het volgende:
[..]
zijn auto stond thuis en marcel en de minnares lagen in bed
rozenblaadjes?quote:Op maandag 7 november 2005 18:53 schreef Rams3s het volgende:
Niemand nog? Dan maar een hint ... wie maakt het van BlaBlub af?
nope ...quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef M-en-A het volgende:
Marcel zou op dat tijdstip niet thuis zijn, maar was wel thuis.
Het slipje van het meisje
Nee helaas!quote:Op maandag 7 november 2005 19:45 schreef lovebear het volgende:
lippen stift op de kraag
nee niet goedquote:Op maandag 7 november 2005 19:48 schreef BlaBlub het volgende:
Ik had er al 1 goed
Als laatste ding zeg ik een bh.
Wat zou ik graag willen zeggen dat het goed is maar het is niet goed.quote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef lovebear het volgende:
ok nog 1 ding make up van die meid
neequote:Op maandag 7 november 2005 20:03 schreef lovebear het volgende:
autosleutel/huissleutel van die meid
quote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef Snaptnix het volgende:
massage olie
quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef BB5kijker het volgende:
Engeltje in clip van Frans Bauer
764quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef BB5kijker het volgende:
Wat zijn de laatste 3 cijfers van het vaste telefoonnummer van Chantal
(aub geen heel telefonnummer melden, alleen de laatste 3 cijfers)
Mijn fok wilde eerst nietquote:Op maandag 7 november 2005 20:42 schreef dragems het volgende:
dat zeg ik
quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
hij draaide ook helemaal soort sip naar beneden
quote:Op maandag 7 november 2005 20:56 schreef dragems het volgende:
zwart
GOED !!!!!quote:Op maandag 7 november 2005 21:14 schreef BB5kijker het volgende:
Vychy
neequote:Op maandag 7 november 2005 21:38 schreef Snaptnix het volgende:
28 oktober
quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef Rams3s het volgende:
van der Laan uit Bussum!
al doe je er 24 uur over, alleen het goede antwoord teltquote:Op maandag 7 november 2005 21:52 schreef dragems het volgende:
22 september
(kun je niet gewoon zeggen wie het dichts bij zit met eerste gok
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Sanne het volgende:
BB: Beste bewoners, het feestje is voorbij. Het is toch jammer om te zien dat jullie er een beetje misbruik van hebben gemaakt en de maaltijden hebben gebruikt. Dus stante pede inleveren. En vanaf nu gaat het noodrantsoen van de pindakaas en uien weer in. Ook de feestende .... (bubbelbad?) moeten het eten nu inleveren.
ik bedoelde als hintquote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
al doe je er 24 uur over, alleen het goede antwoord telt
Streamverslagen van donderdag 29 september 2005
[..]
hmm nu begin ik dus aan mezelf te twijfelenquote:
http://www.talpa.tv/web/s(...)595/typeofpage=51230quote:Chantal vertelt over haar droom een horecagelegenheid in Ibiza op te richten, ook al heeft ze geen ervaring in dat wereldje. Rob beaamt dat het leuk is (hij had vier maanden een restaurant, maar “als je iets doet, moet je het goed doen”, en dat was niet het geval).
niks ervan, jij verzint een nieuwequote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef avonne het volgende:
voor straf een nieuwe vraag maken, Ferdii !!
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef avonne het volgende:
voor straf een nieuwe vraag maken, Ferdii !!
quote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef BlaBlub het volgende:
...is namelijk paars, zei Lieske
Natthalinkyquote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Ferdii het volgende:
maak de zin af en noem de persoon die deze zin zei
Ohnee ik ben Dipsy! Tinky Winky .....................................
.. is paars. En dat werd gezegd door Lieskequote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Ferdii het volgende:
maak de zin af en noem de persoon die deze zin zei
Ohnee ik ben Dipsy! Tinky Winky .....................................
blablub is al eerderquote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
.. is paars. En dat werd gezegd door Lieske
edit: veeeeeeeeels te laat![]()
Je had 1 gedeelte goed, dat had ik eerder ook al, en dat telt gewoon nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef dragems het volgende:
aaah kom op ik had het gewoon goed
heb de reden er ook bij datum fout?quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef dragems het volgende:
bijna
Mazzel dat ik verkeerde kalender voor me had, rest van de tekst goed gekopieerdquote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef Ferdii het volgende:
15 sept, storing bij doorgiftecentrum van het NOB. Het signaal werd steeds onderbroken/gestoord door een in de weg staande kraan.
Goed Michelle vind ons maar een sukkel op haar hoofd een PUKKELquote:Op maandag 7 november 2005 22:50 schreef Ferdii het volgende:
dochter van rob en haar naam is michelle
-1 = 8quote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nog 10 nu dus 9 en dan vol!Maar goed dat hij klaar staat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |