zou makkelijk kunnen ja, heb de streams op mute gezet vanaf dat ze slaapkamer in zijn gegaan. Heb het dus niet meegekregen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef dragems het volgende:
ja duh die van mij
quote:Snaptnix Door Snaptnix - maandag 7 november 2005 @ 14:02
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Ook niet goed.
Ing neemt mee en Joost betaald dan?
Isabeau Door Isabeau (Moderator) - maandag 7 november 2005 @ 14:03
--------------------------------------------------------------------------------
De twee juiste namen zijn al wel genoemd, maar niet in 1 post.
dragems Door dragems - maandag 7 november 2005 @ 14:04
lol
--------------------------------------------------------------------------------
chantal neemt mee en joost koopt of neee neee anderom omdat joost politiek voorbeeld moet nemen
Als je dit soort antwoorden geeft weet ik niet wat ik kiezen moet. Stel dat Chantal meenam en Joost kocht, dan had je ook geroepen dat je het goede antwoord had gegeven. Daarbij had je ook al eerder geantwoord. Dit was een nieuwe vraag en Snaptrix' eerste antwoord.quote:Op maandag 7 november 2005 14:04 schreef dragems het volgende:
chantal neemt mee en joost koopt of neee neee anderom omdat joost politiek voorbeeld moet nemen
Saai, maarhet moest nog iets hebben....quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Volgens Rikkert moest het vooral saai zijn![]()
Wijd en slobberig zittenquote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Saai, maarhet moest nog iets hebben....
Ruitjespatroon?quote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Saai, maarhet moest nog iets hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |