abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 november 2005 @ 00:00:07 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32008573
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 5 november.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32008772
Menno en Joost in de slaapkamer bespreken de mogelijkheid dat er geld in huis verstopt is.
Joost speculeert of je het zou moeten zoeken.
Menno vind dat je dan iemand benadeeld.
Joost zou het dan wel doen als BB er opdracht voor gaf.
Menno "sommige mensen zoals Chantal zouden dat niet begrijpen"
Mennno is er van overtuigd dat Dido vorige week een geheime opdracht had, maar weet niet wat.
"ik probeer zoveel mogelijk te zien, misschien is dat paranoia, misschien zie ik dan dingen die ik niet zie, maar in ieder geval ontgaat me dan niets"
J "dat maakt het juist leuk. Bij die bonen ging ik ook zo nadenken, ik ging ook met het dekbed schudden of er iets in zat"
M "ik dacht misschien zit er wat onder de bonen, of in de poten, daar lachen ze om, dus dat ga ik maar niet meer hardop zeggen"

(terug naar Roel)
J "hij hoeft het toch niet stil te houden. we weten allemaal dat hij 500 per peuk heeft gekregen"
M "niet slim dat hij het in de prullebak in de badkamer gooide, kon ook in het putje"
J "de eerste geheime missie kwam uit omdat Lieske het mislukte. Toen Roel dat hij ziek was (de eierenopdracht) Ergens kom jij met de homo-opdracht. Tijdens winnie de pooh niks? mijn geheime missie is ook mislukt"
M "met die beschuiten was zo weinig, misschien dat iemand anders geld heeft gekregen om het eten achter te houden"
J "Chantal hoor je nooit, die heeft nog nooit iets gehad.
M "Ing ook niet. Rob ook niet. Het zou me niets verbazen als Rob iets heeft gehad, en Nathalie. Ing kan ook goed liegen hoor, heel toneelspelerig"
J "dat die rantsoenen zo verschillen, zou dat er mee te maken hebben. Pindakaas en uien waren genoeg te eten, maar die blikken"
J "voor het zelfde geld had er wel een zeef onder de bonen gelegen, dan was het heel anders gegaan met die opdracht. Dus ga gewoon door met zoeken. je weet het nooit. je moet er alleen niks over zeggen"
M "ik vond het wel het leukste om te doen, dus geef me maar weer een geheime opdracht, al krijg ik er niks voor. "
J ".."

M "je kunt het niet maken om geld te zoeken"
J "inderdaad, kun je niet maken"
M "het zijn wel onbekenden voor ons, maar je gaat dan over lijken"
J "je hebt dan meteen een stem te pakken. Als ik straks op de bank kom door de stem van Roel, dan weet ik hoe ik er voor sta. Als er iets gebeurd deze week en ik weet zeker dat ik een aantal stemmen heb, dan ga ik misschien nog wel een mollenstreek uithalen. Ik dacht dat Roel op mij ging stemmen". Ik weet zeker, vraag me niet hoe, dat jij en Roel er in blijven, het zal gaan tussen Rob en Dido"
M "die vrouwen, die switchen zo veel" (over stemgedrag)
J "heel anders dan ik het zou doen. Een individuele gebeurtenis is niet een reden om te gaan stemmen, ik kijk naar hoe een persoon helemaal is. Roel heeft me deze week niks geflikt, maar ik stem wel op hem. Ik kan met iedereen opschieten maar niet met hem. Ik begrijp niet dat hij op jou heeft gestemd. Ik vind hem een soort stoker, met (....) want ik wilde een groepsgesprek dat het uitgepraat wordt, dat wilde ik ook met de bonenopdracht, dat ze dan open zeggen wat ze in kleine groepjes zeggen, en als je zo gescheiden van elkaar werkt krijg je gekke dingen. Er zal ook wel over mij worden gekletst en dat vind ik vervelend. De volgende keer ga ik het doordrukken"

regie kapt af.
(ik vermoed dat Joost ernaar verlangt het spel te gaan spelen, en dat zijn ADHD-clownsact slechts een dekmantel is)
pi_32009178
M "ik mag bijna iedereen wel in de groep, sommige kan ik echt mee lachen. Ik wil me niet te veel hechten met mensen hier. Dat met Ing deed me zeer, deed me ook zeer om haar zo te zien, daar neem ik dan afstand van. Ik ben blij dat ik jou nog heb om te vertrouwen.

(praten over voetbal, teletext 818, vroeger 657, nemen alle oude textnummers door)

M "welk nieuws zouje nu wilen weten"
J "ik zou het eerst vragen naar een grote natuurramp of die er is geweest, dan of er een oorlog is uitgebroken, dan het nieuws in Nederland, en of er een BN is overleden. Het enige wat we zeker weten is dat er geen verkiezingen zijn geweest, dan hadden we wel een stembriefje gekregen"
M "de AEX, en de dollar koers"
J "benzineprijs, dat was 1,43 toen we het huis ingingen. Jij hebt nog in guldens getankt"
M "tegen de honderd gulden voor een volle tank. Volgens mij was 2,43 gulden voor een liter. Het begon met 1 euro 5 cent toen de euro kwam"
J "ik vind een redelijke prijs 1 euro per liter. Wat voor auto heeft jouw Pa?"
M "Toyota Avansis"
J "He, mijn pa ook"
(en verder over deze auto)

[ Bericht 52% gewijzigd door avonne op 06-11-2005 00:23:45 ]
pi_32009405
Rob zegt tegen Chantal dat ze hebben geprobeerd hem dronken te voeren, is niet gelukt hoor, ik kan nog steeds op beide benen staan...

Whatever..ever..never ever never kraait ChanKWAL..

Nana mag ik een sultana vraagt Dido...
Het brave meisje (Dido0 zit weer in bad, en ze houdt van een feestje zegt Dido...
Nathalie zegt dat Roel languit op z'n bek ging in de gang...'ja oke, gaan jullie ff rennend naar de wc' zegt Roel...
Nana , waarom kom je ook niet in bad zegt Dido, neee, ben een beetje misselijk, ik blijf er wel bij maar kom er niet in...
Dido zit bij Roel op schoot...
Rob tegen Dido, 'blijf lekker bij Roel zitten', 'ja, ik blijf ook bij Roel zitten, voorlopig kan ik niet weg, er is iets dat me tegen houdt', waarop Rob zegt...'heerlijk toch, op zaterdagavond'...
Rob wil de mop van het konijn tegen Nathalie vertellen, maar ze kent hem al...
Dido vertelt een mop over 2 mannen die lid zijn van een ouwe lullen club...niet echt lollig ,want er wordt niet gelachen...Rob nu, er staan 3 mannen op een rij te plassen...weinig respons...
Roel nu...

Ik ga kappen, gaat nergens meer over..teveel gezeik nu...
  zondag 6 november 2005 @ 00:50:10 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32010126
Rob zegt dat hij vannacht in Dido's bed gaat slapen. Nathalie zegt dat Dido sowieso wel bij Roel kan slapen. Dido vraagt zich af of Roel nog wel wakker is als ze bij hem komt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 6 november 2005 @ 00:56:55 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32010344

(Scanman)

Terwijl Rob, Roel en Dido nog in de jacuzzi hangen gaat Nathalie verslag uitbrengen bij Joost en Menno in de slaapkamer. Ze vertelt dat ze een spelletje hebben gedaan waarbij het ene na het andere glas achterover werden geslagen.


(Muerte)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 6 november 2005 @ 01:13:43 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32010866
Rob heeft eindelijk het bad verlaten. Hij had wat moeite met zijn evenwicht, het ging niet makkelijk.
Roel en Dido hebben eindelijk privacy in bad.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32011147
Dido en Nathalie hebben hun bed nog niet opgemaakt.
Daarom wil Nathalie bij Joost slapen. Ze vind dat Dido wel bij roel kan slapen.
Dido dekt zich meteen in en wil dat Nathalie bij haar slaapt. Nathalie wil echter vanwege haar thuis-Joost absoluut niet bij een andere man in bed dan BB-Joost.
Dus moet BB-Joost daar ook weer in bed. Joost weigert resoluut om in één bed met Roel te liggen.
(we hebben het wel over dubbele bedden, he).


In ieder geval is voorlopig Menno in Joosts bed gaan liggen en ligt Joost in het bed van Menno. Daarnaast ligt Nathalie.
Nathalie vindt het probleem nog niet opgelost en denkt dat Dido niet blij zal zijn.
Joost is bijgelovig en wil eigenlijk terug naar zijn eigen bed.
Ze stellen elkaar gerust en praten over welke lekkere dingen ze allemaal hebben gegeten vandaag.

(nota bene, Nathalie praat alleen met een calimero stemmetje)
  zondag 6 november 2005 @ 01:36:03 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32011642
Dido en Roel zijn niet te verstaan door de bubbels van de jacuzzi.
Ze hebben nog niet gezoend.



(Scanman)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 6 november 2005 @ 01:52:21 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32012192


(Scanman)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 6 november 2005 @ 02:03:51 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32012542
Dido vertelt Roel dat ze niet weet wat ze nu echt voor hem voelt. Ze vindt hem heel leuk maar weet niet of het komt doordat ze samen in dit huis zitten of dat het daarbuiten ook zo zou zijn.
Roel vraagt wat voor bullshit dat nu weer is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator zondag 6 november 2005 @ 02:40:25 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32013599
Wat flarden:

Waarom durft Roel Dido niet te zoenen, gaat het over..

Dido: ben je bang dat ik je afwijs?
Roel: Ehm................ ergens wel.
Dido: Dat is je goed recht.

[...]

Dido: "Wat houd jou dan tegen? Dat ik m'n kop wegdraai en dat je voor lul staat. Is dat het?"
Roel: "Nee... het doel is een stuk groter dan dat."

Dido wil nu graag uitleggen wat háár tegenhoudt.
Ze weet niet wat ze nu écht voor Roel voelt..

Roel: "Dus het antwoord is eigenlijk dat je het niet weet?
Dido: "Ja... hahahaha"
Roel: "OK. Hahahaha. Da's dan duidelijk."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32015317
na uren cockteasen in het bubbelbad gaan Roel en Dido eindelijk naar bed.
daar wil Roel door gaan uiteraard.
Dido is zo luid aan het hinniken en zeggen "Nee, Roel, ik ga slapen" dat iedereen wakker wordt. Nathalie vlucht naar de damesslaapkamer, Menno naar de bank in de woonkamer. Joost maakt commentaar.
Rob blijft maar doorgaan met adviezen geven.
Wanneer Dido erachter komt dat ze iedereen wakker heeft gemaakt gaat ze naar de woonkamer om chocola te eten.
Rob adviseert Roel te gaan slapen. Blijkbaar vertelt Roel dat Dido steeds aan zijn piemeltje trok en dan zei "Welterusten" Roel "ze spoort niet"
Maar toch gaat Roel erachter aan naar de woonkamer.
Menno gaat weer richting slaapkamer of badkamer.
Dido gaat ook weer naar slaapkamer
Joost voelt zich koortsig en baalt dat hij in Menno's bed is gaan liggen ( iets van bijgeloof) en gaat weer in zijn eigen bed.
Roel gaat ook weer in bed.
Dido hinnikt weer.
Rob geeft weer papa-commentaar
Menno gaat weer naar de woonkamer om daar te slapen.
pi_32015407
Jaaaaaaa!
Het lijkt er op dat Roel en Dido (die samen een dubbel bed in de manenkamer delen) nu eindelijk zoenen. Door de dekens is het niet te zien, maar er klinkt overduidelijk gesmak...
De dekens bewegen, dus er wordt geschoven of gefrunnikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door OpaLing op 06-11-2005 04:09:22 ]
pi_32015475
De dekens zijn weer rustig. De juiste positie lijkt gevonden.
Roels hoofd is deels zichtbaar, er 'aait' een hand op. Dido's gesmoorde gehinnik is hoorbaar.
De dekens bewegen af en toe. Duidelijk is dat het stel nog niet slaapt.

Wat gebeurt hier? (BB6 x-ray camera's? )
pi_32015637
YES !!!
De dekens zijn verschoven. Dido komt half (of geheel?) op Roel liggen. Ze zoenen.
Na een minuut of twee draait Roel zich er onderuit en gaat met zijn gezicht op het matras liggen. Het lijkt hem te veel te worden. Dido zegt "wat ga je doen?" Roel draait terug, Dido ligt inmiddels op haar rug op zijn kussen. Roel zoent weer met Dido. De dekens bewegen. Er wordt zonder twijfel, vol in beeld gezoend.

Hoe ver gaat dit komen?
pi_32015697
Na enig gezoen en geschuif, besluit het stel er geslapen moet worden.
Ze schuiven met elkaar en de dekens totdat ze 'lepeltje lepeltje' liggen. Roel met zijn voorzijde tegen de achterzijde van Dido... Hmmm.
Deze houding lijkt beiden prima te bevallen. Wat zou het verloop zonder camera's geweest zijn?
pi_32015784
Roel duikt weg alsof hij pijn heeft en kreunt. (hij houdt het niet meer?)
Dido "wat ga je doen, he, wat ga je doen"
hij gaat weer terug naar dido en ze zoenen
Dido "zie je, het is gevaarlijk"
Roel "neeeeeeee........"
en hij klimt bovenop haar.

Geen idee of er nou penetratie is of dat Roel nu aan het vingeren is.
In ieder geval kreunt Dido nu tamelijk met genot.

ze zijn klaar
Dido "zullen we gaan slapen?"
Roel "goed idee"
Dido "he , ik ben niet zo braaf zoals je denkt he?"
pi_32015807
Het lijkt nu rustig... Gaan ze slapen, of wordt er voorzichtig onder de dekens gefrunnikt?
Af en toe lijkt een 'zware' ademhaling te horen. 'Wishfull thinking' of...?
pi_32015865
En ze zijn weer bezig. Dido ligt nu bovenop en kreunt wat heftiger.
Meer beweging ook
(foto's komen van Muerte)
pi_32015871
Dido is naar Roel omgedraait. De dekens bewegen suggestief. Er wordt weer flink gezoend. Dido's hand is enthousiast zichtbaar op Roels achterhoofd. Zware ademhaling is hoorbaar, af en toe enig gesmak...
pi_32015932
De camaraman(nen) hebben de actie overduidelijk in de gaten. De camera wordt iets naar beneden gedraait, waardoor het stel nog beter in beeld komt. Een cameraman is meermaal goed zichtbaar in de spiegeling van het glas (hij loopt als een doorzichtbare geest door het beeld).
De twee herschikken de dekens en spreken fluisterend. Dido: "dit is te erg, dit is te erg... ik stop er mee" Doordat de dekens verschuiven blijkt: Roels heeft geen onderbroek aan!

En dan springen de streams 3 en 4 naar de woonkamer... AAAAAARgh.
pi_32016063
Yesss...
Daar zijn we weer. Stream 3 en 4 terug op Roel en Dido.
Roel nog steeds met zijn rug naar de camera. Dido daar achter. Door de dekens is niet te zien hoe ze nu ligt.
pi_32016116
Ademhaling is hoorbaar. Dido lijkt zachtjes te kreunen. Het beeld is bewegingloos.
...
stream 1 toont Menno slapend onder een groene deken op de 'lounge' banken.
stream 2 toont Nattelie alleen slapend in het dubbele bed in de meidenkamer.

...en stream 3 en 4 terug naar de verder lege stille woonkamer.

GRRRR. *zat is*
pi_32016185
goed verslag, OpaLing
Hopenlijk komen er nog foto's van Muerte en Zeeuwsjongetje

ze lijken nog steeds ergens mee bezig te zijn, maar het mooiste is wel voorbij denk ik. De regie blijft wegschakelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')