Vind juist dat hij een verlopen kop heeft voor zijn leeftijd.quote:Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Rob best een mooie kop hebben voor een man van 44![]()
maar wel de waarheid...en hey mag ik ook maandagochtend dip hebben?quote:Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef regenworm het volgende:
Wel een hele erge slechte TT heb ze wel beter gezien.
Mooi?quote:Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Nee geen angst. Van Lieske zouden ze het eerder helemaal geweldig vinden.quote:Op maandag 7 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
Nou?
Leg maar eens uit dan. Wat heeft ze jouw Menno nou weer aangedaanquote:Op maandag 7 november 2005 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar wel de waarheid...en hey mag ik ook maandagochtend dip hebben?
Ja ik vind ook dat hij best een ouwe kop heeft. Maar behalve dat been is er niks mis met zijn lijf.quote:Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef Day het volgende:
[..]
Vind juist dat hij een verlopen kop heeft voor zijn leeftijd.
Zijn figuur maar er weer wel wezen.
maandagochtend dip? Doe maar rustig hoor,je kan rustig ademhalen, ben even niet meer losgeslagen vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
zij heeft de afwas gedaan. Vervolgens ging rob weer briesen over dat Menno de afwas gedaan zou hebben en dat hij vrij vertaald dus een lul is. Lieske zat daarbij en zal niet even eerlijk zeggen dat zij de afwas gedaan heeft! Heel laf!quote:Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan. Wat heeft ze jouw Menno nou weer aangedaan
jij denkt dat die tampon van haar isquote:Op maandag 7 november 2005 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze het later?quote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee geen angst. Van Lieske zouden ze het eerder helemaal geweldig vinden.
Maar waarom ze niets zegt![]()
Dacht dat zij wat wijzer was en zich niet zo door de groep mee liet slepen. Wat meer zelfrespect had, als je iemand zo neergesabeld ziet worden om iets wat ie niet heeft gedaan en je bent de enige die dat weet. Een normaal mens zegt dat dan toch....
Begrijp er niets van. Lieske toch![]()
Dat is wel een heel heftig verhaal inderdaad. En ook zo logisch enzo...quote:Op maandag 7 november 2005 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
zij heeft de afwas gedaan. Vervolgens ging rob weer briesen over dat Menno de afwas gedaan zou hebben en dat hij vrij vertaald dus een lul is. Lieske zat daarbij en zal niet even eerlijk zeggen dat zij de afwas gedaan heeft! Heel laf!
Nee ik dus ook niet. Had dit van haar dus absoluut niet verwacht.quote:Op maandag 7 november 2005 12:05 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze het later?
Vind het eigenlijk helemaal niks voor Lieske om niks te zeggen.
Is toch leuk en dat straks zeggen ik heb de afwas gedaan.quote:Op maandag 7 november 2005 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
zij heeft de afwas gedaan. Vervolgens ging rob weer briesen over dat Menno de afwas gedaan zou hebben en dat hij vrij vertaald dus een lul is. Lieske zat daarbij en zal niet even eerlijk zeggen dat zij de afwas gedaan heeft! Heel laf!
En een goed figuurquote:Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
mwah gewoon kut dat die manke weer een stok verzon om te slaan en dat lies niet ff zo oprecht bleek te zijn zoals jij steeds beweert!quote:Op maandag 7 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel heftig verhaal inderdaad. En ook zo logisch enzo...
Dat wou ik net zeggenquote:Op maandag 7 november 2005 12:07 schreef Day het volgende:
Oh ok, ze geeft net toe dat ze af heeft gewassen
(Wat een drama om niks, eigenlijk)
Nou gewoon dat Lieske dus iemand laat bashen omdat ze zelf de waarheid niet durft te zeggen?quote:Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggenWaar gáát het over
![]()
Vooral zijn linkerkuit ziet er zo lekker gespierd uitquote:
Het is dus nu inderdaad bewezen dat ze een achterbakse, gluiperige meid is!quote:Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah gewoon kut dat die manke weer een stok verzon om te slaan en dat lies niet ff zo oprecht bleek te zijn zoals jij steeds beweert!
Als je geluk hebt dan zie je een seconden ietsquote:Op maandag 7 november 2005 12:05 schreef Zw0rld het volgende:
Wat een zeik regie.
Lieske gaat haar boobs laten zien, meteen een andere camera.
En ondetussen natuurlijk kwijlen achter het raam.![]()
With Nice boobs.quote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dus nu inderdaad bewezen dat ze een achterbakse, gluiperige meid is!
Nou, het was wel raar, hoor, dat ze niks zei,quote:Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggenWaar gáát het over
![]()
Ze hebben gewoon een zondebok nodig daar en dat is Menno, punt uitquote:Op maandag 7 november 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
goh nu pas zegt lieske dat ze afgewassen heeft
enieuws wat voor draai ze er nu aangeven ...
Net was het een kutstreek dat menno afgewassen zou hebben en sjankwal noemde het nu fantastisch van lieske duh
Eindelijk is bewezen dat het kwaad in het huis zit !quote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou gewoon dat Lieske dus iemand laat bashen omdat ze zelf de waarheid niet durft te zeggen?
mandje...vallen ...
quote:Op maandag 7 november 2005 12:07 schreef Art_Core het volgende:
Lieske bekent dat ze heeft afgewassen!
bommie genoeg nu he. Lieske heeft het al verteld, dus niets achterbaks meer over te melden. Ze heeft de waarheid verteltquote:Op maandag 7 november 2005 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou gewoon dat Lieske dus iemand laat bashen omdat ze zelf de waarheid niet durft te zeggen?
mandje...vallen ...
ze vinden het fantastisch van de antichrist!quote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef milagro het volgende:
hoe reageert de rest?
She's the fokking devil!quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze vinden het fantastisch van de antichrist!
quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Ja... Lieske is zo rebels. Veel rebelser dan dido... want ze heeft afgewassen!
Ze vinden het absurt dat Menno Lieske heeft wakker gemaakt om de afwas te doen...quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eh Bommie.........je slaat nu enigszins door.quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ga maar ff die filmposter van the devils advocate aanpassenquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Sonique het volgende:
Ze vinden het absurt dat Menno Lieske heeft wakker gemaakt om de afwas te doen...
Dankzij Lieskequote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt dankzij Menno?quote:
kan me niet voorstellen dat dit verhaal waar is.quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze vinden het absurt dat Menno Lieske heeft wakker gemaakt om de afwas te doen...
Joh...quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dit verhaal waar is.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
goh nu pas zegt lieske dat ze afgewassen heeft
enieuws wat voor draai ze er nu aangeven ...
Net was het een kutstreek dat menno afgewassen zou hebben en sjankwal noemde het nu fantastisch van lieske duh
grappig om je druk te maken om zo'n detail, geeft maar weer aan dat er verder geen ruk gebeurt in huis..quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dit verhaal waar is.
Rob nam aan dat Menno de afwas had gedaan om kijkers te scoren..quote:Op maandag 7 november 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]goedemorgen
ik zit hier weer eens met stomme verbazing naar te kijken... Kan iemand met uitleggen waarom het een kutstreek zou zijn als Menno de afwas gedaan zou hebbenIk weet dat ik nog niet helemaal helder ben... maar dit volg ik dus echt niet
Goedemorgenquote:Op maandag 7 november 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]goedemorgen
ik zit hier weer eens met stomme verbazing naar te kijken... Kan iemand met uitleggen waarom het een kutstreek zou zijn als Menno de afwas gedaan zou hebbenIk weet dat ik nog niet helemaal helder ben... maar dit volg ik dus echt niet
True!quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rob nam aan dat Menno de afwas had gedaan om kijkers te scoren..
Terwijl Menno nog op 1 oor lag en Lieske het had gedaan...
Opzich dus niets mis met de afwas doen, alleen verdraaide Rob het zo dat Menno weer gebashed kon worden...
Ik begin Lieske erg goed te kennen na vele uren streams.quote:
Good one!!quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
nu weten we dus meteen waarom rob normaal de afwas doet.....![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]goedemorgen
quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Het was maar een grapje hoor....quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik begin Lieske erg goed te kennen na vele uren streams.
Die laat ze niet gebruiken voor dit soort gevalletjes.
Geen idee... En ik wil het ook niet weten ook wanneer ze douched!quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vaak doucht Chantal eigenlijk? Ik zie meestal anderen onder de douche.
Whoahahahaquote:
Als ik Menno was ging ik vanavond/morgen de afwas doen en maar ik de camera roepen: zoo weer wat stemmen erbij... bellen voor mij, we mogen ROB niet teleurstellen BRIJGEN JULLIE!! Rob moet ook eens de waarheid kunnen vertellen!!!quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Soms zijn details erg nuttig om veranderen te ontdekken.quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
grappig om je druk te maken om zo'n detail, geeft maar weer aan dat er verder geen ruk gebeurt in huis..
Zo weinig mogelijk. En dan ook met badpak aan, dus je kan je voorstellen hoe het daar ruikt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Of proberen voor te stellen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef Day het volgende:
Zo weinig mogelijk. En dan ook met badpak aan, dus je kan je voorstellen hoe het daar ruikt.
Ik heb haar nog nooit onder de douche kunnen betrappen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik zeg, Menno heeft helemaal niets van afwas-gate niets meegekregen...quote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
Als ik Menno was ging ik vanavond/morgen de afwas doen en maar ik de camera roepen: zoo weer wat stemmen erbij... bellen voor mij, we mogen ROB niet teleurstellen BRIJGEN JULLIE!! Rob moet ook eens de waarheid kunnen vertellen!!!
Inderdaad mooie close up!quote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Al zoekend naar een screenshot, kwam ik deze tegen. Wel een mooie vind ik zelf.
[afbeelding]
Juistquote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ooit wel eens vis geroken?quote:Op maandag 7 november 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Of proberen voor te stellen.
Kan me er niks bij voorstellen en wil het ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef Day het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk. En dan ook met badpak aan, dus je kan je voorstellen hoe het daar ruikt.
Hey, ik moet zo nog lunchen jaquote:
Is ook een aanbeveling voor een van haar toekomstige "lovers".quote:Op maandag 7 november 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Inderdaad Gert, schrijnend dat niemand er iets van zegt
Bedorven vis!quote:
Eh, ik had het over Rob's paranoia opmerkingen richting Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Coos het volgende:
Is ook een aanbeveling voor een van haar toekomstige "lovers".![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist
Maar het is tekenend voor de sfeer in het huis dat Rob kan beweren dat Menno de afwas heeft gedaan om de kijkers te behagen, zónder dat iemand daarna tegen 'm zegt dat-ie misschien maar eens een paar dagen geen koffie en alcohol moet drinken en op tijd naar bed gaan.
Wat denk je zelf...quote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef Snaptnix het volgende:
Ligt Roel nu in de jacuzi? Heeft ie wel gedouched vantevoren?
Gatverdammequote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...
De filter in de Jacuzzi zit natuurlijk niet voor niks vol met lichaams vet, haeren, kontkruimels en vaginale afscheiding....
![]()
denk het niet het verklaard wel waarom het water zo snel vies is.quote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef Snaptnix het volgende:
Ligt Roel nu in de jacuzi? Heeft ie wel gedouched vantevoren?
Goed... nu wilde ík net gaan lunchen. En bedankt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...
De filter in de Jacuzzi zit natuurlijk niet voor niks vol met lichaams vet, haren, kontkruimels en vaginale afscheiding....
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Sonique het volgende:
De filter in de Jacuzzi zit natuurlijk niet voor niks vol met lichaams vet, haren, kontkruimels en vaginale afscheiding....
Je vergeet smegmaquote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...
![]()
Daarom is het zo erg dat ze dat vieze water verleden keer door de goodsteen in de keuken spoelen...quote:Op maandag 7 november 2005 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed... nu wilde ík net gaan lunchen. En bedankt.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...
![]()
plomp dat gaan me boterhammen die vuilnisbak bij het eten van tanjaquote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...
![]()
Dat is wel heel erg ranzig van hun, daar gaat mijn krentenbo de vuilnisbak inquote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Daarom is het zo erg dat ze dat vieze water verleden keer door de goodsteen in de keuken spoelen...
Stelletje vieze smeerpijpen daar....
drijft er een tampon inquote:Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Mijn bruine vla ziet er opeens niet zo smakelijk meer uit
speciaal voor sassefras quote ik em nog een keerquote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Sonique het volgende:
Oh wacht, Chantal is met de mob het vuile gelijkmatig over de vloer aan het uitsmeren...
Wat een valse kop zegquote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Naatje houdt zichzelf en de rest van het huis goed in de gaten via de spiegel.
[afbeelding]
Deze bewoners kennende is het na een uurtje al weer voorbij.quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef Cherryman het volgende:
Het zou in ieder geval weer een paar dagen discussie opleveren ; -)
binnen een uur wordt het zo gedraaid dat Menno the source of all evil is iddquote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze bewoners kennende is het na een uurtje al weer voorbij.
nu vinden de dus echt neve rmeer een man voor haarquote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef Sonique het volgende:
En hoppa, de afwas gaat erdoor (met koud water en een beetje sop)
OMG Chantal!!!!!
Alsof ze het express doet!!
Yep, en Chantal ontsnapt alweer!quote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Die Lies had het gedaan, wat leuk"
Dido: "Ja hè. Toch is het hier niet meer hetzelfde voor mij"
Rob: "Dat wordt het ook niet meer"
Lieske genomineerd, lijkt me duidelijk.
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.quote:
ik vind hem "popie jopie" nog erger dan als psychopraatquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
Als ik rob zo zie dan begint hij steeds meer popie joopie te doen
Ja, ik ook en Naat nomineert d'r ook, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.
Rob probeert hiermee dido lieske te laten nominerenquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ja hè. Toch is het hier niet meer hetzelfde voor mij"
Rob: "Dat wordt het ook niet meer"
Lieske genomineerd, lijkt me duidelijk.
Die Nathalie is wel de ergste in het huis. Ik denk echt dat Lieske denkt dat zij en Nathalie het erg goed met elkaar kunnen vinden, terwijl Nathalie (als Lieske er niet bij is) iedere kans aangrijpt om Lieske behoorlijk de grond in te trappen. Als Lieske ooit die beelden terug ziet, dan slaat ze van verbazing ondersteboven.quote:Op maandag 7 november 2005 13:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik ook en Naat nomineert d'r ook, denk ik.
Volgens mij heeft Rob de jacht op Ingrid geopend.
Daar heeft Dido Rob niet voor nodig ben ik bang.quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob probeert hiermee dido lieske te laten nomineren
Maar Rob je vertrekt toch donderdag![]()
Daar zit wel wat in jaquote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno stemt op haar als Rob een donderdag vertrekt. Let maar op.
Ja, dat is zeker. Maar d'r lover is er nog steeds niet (kunnen ze niet vinden), dus BB laat haar voorlopig niet gaan, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno stemt op haar als Rob een donderdag vertrekt. Let maar op.
en dat nath ook op lieske stemt als wraak op de nominatie van haar maatjequote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.
Doe maar Dido, Lieske en Nathalie op de bankquote:Op maandag 7 november 2005 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dat nath ook op lieske stemt als wraak op de nominatie van haar maatje
Lieske heeft er dan al 2
Ging dit over de afwas???quote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
maar dat weet rob niet.quote:Op maandag 7 november 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft Dido Rob niet voor nodig ben ik bang.
Als je Dido nou even inruilt voor Chantal dan zijn we het een keer eens.quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe maar Dido, Lieske en Nathalie op de bank
En dan tijdens de exit, Bridget: Lieske, jij mag sowieso blijven
Ze gaat er gewoon een verhaaltje bijvertellen dat ze het als een steek in de rug zag enzo. Zal voor sommigen inderdaad een zeer goede reden kunnen zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar dat weet rob niet.
Zou wel erg flauw zijn van dido ik heb op je gestemd lieske omdat jij dat de vorige keer op mij deed.
Ja maar.. ik wil zo graag Dido en Naatje samen op de bank en dat dan Nathalie er met 5% uitvliegt ofzoquote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je Dido nou even inruilt voor Chantal dan zijn we het een keer eens.
Eens in de 4 a 5 weken ofzo misschien?quote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef kissa het volgende:
Verschonen ze hun bedden wel eens? Nog nooit gezien![]()
Een heel naar trekje van Rob, die haatdragendheid van hem gaat echt veel te ver.quote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. Rob zat er nog steeds mee in z'n hoofd
Ben erg bang als lieske op de bank zit dat ze ook vertrekt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe maar Dido, Lieske en Nathalie op de bank
En dan tijdens de exit, Bridget: Lieske, jij mag sowieso blijven
volgens mij elke weekquote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef kissa het volgende:
Verschonen ze hun bedden wel eens? Nog nooit gezien![]()
Hij wil erg graag Menno wil van iets heel 'ergs' betichten. Schijnbaar denkt hij dat hem dat donderdag de winst op Menno gaat opleveren. Eén keer verliezen van Menno is erg, maar twee keer verliezen kan Rob helemaal niet aanquote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Een heel naar trekje van Rob, die haatdragendheid van hem gaat echt veel te ver.
Ingrid en Nathalie.quote:Op maandag 7 november 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Ze hadden het in het bubbelbad net over de tennisballen die over de schutting waren gegooid. Stond daar nog iets op of is dat niet gezien?
Ze is geen favoriet van BB, dat klopt. Ze willen niet weer dat een jong meisje BB wint vermoed ik.quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben erg bang als lieske op de bank zit dat ze ook vertrekt.
Wat ik van jouw heb begrepen is lieske niet veel te zien in de tv uitzending.
quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben erg bang als lieske op de bank zit dat ze ook vertrekt.
Wat ik van jouw heb begrepen is lieske niet veel te zien in de tv uitzending.
En daar wordt je niet populair van en lieske heeft niet het slet gedrag van dido om het een kerel in bed te kruipen.
mijn hemel....dat heeft ie helemaal niet gezegd man over dat wiite voetjequote:Op maandag 7 november 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
En die rat van een Rob heeft het weer over Menno, dat ie een wit voetje wilde halen als ie de afwas zou hebben gedaan![]()
![]()
.
quote:Op maandag 7 november 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wil erg graag Menno wil van iets heel 'ergs' betichten. Schijnbaar denkt hij dat hem dat donderdag de winst op Menno gaat opleveren. Eén keer verliezen van Menno is erg, maar twee keer verliezen kan Rob helemaal niet aan
Nou...ze staat nu op de 6e plaats hoor. Maar goed, men is nu voornamelijk aan het stemmen op de genomineerden.quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]Welnee, Lieske is ook op de Talpapolls steeds de populairste bewoner
Volgens mij ram je die smile tot donderdag niet meer van zijn gezicht af. Die heeft een topweekend gehad.quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel jacuzziet rustig verder
[afbeelding]
Dan hadden ze er wel ff "kutwijven" bij kunnen zetten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef Day het volgende:
Ingrid en Nathalie.
De dames zullen het uitleggen dat ze super populair zijn, maar als je naar de Talpa-poll kijkt zal het waarschijnlijk het tegenovergestelde zijn.![]()
graagquote:Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef yantjes het volgende:
[..]
mijn hemel....dat heeft ie helemaal niet gezegd man over dat wiite voetje
wil je de audiostream horen van het gesprek in het bubbelbad?
Ja, maar dat zijn ook internetters. De tv kijkers, die het dus niet op het internet volgen, hebben wel een heel ander beeld van Lieske verwacht ik. Maar wie weetquote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]Welnee, Lieske is ook op de Talpapolls steeds de populairste bewoner
Er is niets mis met mijn orenquote:Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef yantjes het volgende:
[..]
Kunje nagaan hoe vaak ik daar komquote:Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef Day het volgende:
Nou...ze staat nu op de 6e plaats hoor. Maar goed, men is nu voornamelijk aan het stemmen op de genomineerden.
Rob zei dat hij dacht dat Menno de afwas had gedaan.... waarop Lieske zei : "Om een wit voetje te halen?". Rob zei "Ja".quote:
Menno liep net te struinen in de tuinquote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef Sonique het volgende:
Waar is menno eigenlijk?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob zei dat hij dacht dat Menno de afwas had gedaan.... waarop Lieske zei : "Om een wit voetje te halen?". Rob zei "Ja".
laat deze 4 dagen liggen zonder koelingquote:
Het zou jammer zijn maar ik vind haar wel het zonnetje in huis met haar droge opmerkingen haarquote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is geen favoriet van BB, dat klopt. Ze willen niet weer dat een jong meisje BB wint vermoed ik.
Ach ja.. als Lieske moet vertrekken is het jammer. Maar scheelt wel veel stress de komende weken
* Zw0rld too.quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn maar ik vind haar wel het zonnetje in huis met haar droge opmerkingen haarhandjes haar eceem
en haar lekkere [afbeelding]
En regenworm gaat heel erg [afbeelding][afbeelding]bij haar vertrek
ben jij even gek? MEER RODDEL!quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef MPJT het volgende:
Ook al gaan de verhalen van lieske voor 90% nergens over, is het toch fijn dat als Lieske praat er dan voor even geen geroddel te horen is
En Dido gaf vanmorgen ook toe dat ze in zijn onderbroek heeft gezeten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef ART het volgende:
[..]
Volgens mij ram je die smile tot donderdag niet meer van zijn gezicht af. Die heeft een topweekend gehad.
Broodje Haring?quote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef AnTjUh het volgende:
t lukt me toch maar niet om aan een broodje te beginnen joh...........![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ze moeten nu van BB alle kleren inleveren en dan naar de slaapkamer...
Zal wel van het salsadansen zijn, maar dit is wat Joost riepquote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
dat wordt een aparte BB zo
Mag chantal dan wel exit svp?![]()
moeten ze de hele week naakt door het huis lopen???quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ze moeten nu van BB alle kleren inleveren en dan naar de slaapkamer...
Tis net een kleuterklas.quote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
De stem: Ik wil niet vervelend zijn, maar een beetje tempo zal wel gepast zijn. Als ik iets vraag in de dbk dan is dat niet vrijblijvend
(ze zijn eerst brood aan het smeren e.d.)
Leuk. Luciano eindelijk stil na een hoop gezeik en een ban, en dan begin jij er weer even over.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Zw0rld het volgende:
Bij vorige BB kon je toch direct die zenders luisteren via een scanner
Of is dat nu niet meer zo?
FF de komende daagjes vrij regelen danquote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef MPJT het volgende:
[..]
moeten ze de hele week naakt door het huis lopen???![]()
OOPSquote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leuk. Luciano eindelijk stil na een hoop gezeik en een ban, en dan begin jij er weer even over.![]()
![]()
Opzeker, maar het is ook maandag natuurlijkquote:
wil jij rob en chantal naakt zien dan?quote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
FF de komende daagjes vrij regelen dan![]()
Terecht, die nietsnutten in dat huis moeten eens luisteren. Dat omkleden in 10 minuten gisteren ging ook maar nèt goed.quote:
Naakt is naakt vlees of vis maakt me dan niet meer uitquote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
wil jij rob en chantal naakt zien dan?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Naakt is naakt vlees of vis maakt me dan niet meer uit![]()
Nee joh, ga door. Lachen juist.quote:
Die is verkloot laatst door te scherp eten bij de mexicaanquote:
Heb ik ookquote:Op maandag 7 november 2005 13:39 schreef Sonique het volgende:
Dido wordt er naar van als ze voeten ziet bewegen...
Hummie neemt die boodschappen gewoon mee als ze zelf toch naar de winkel moetquote:Op maandag 7 november 2005 13:40 schreef Sonique het volgende:
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat BB niet bij ALbert.nl bestelt
Ik wor er de laatste dagen naar van als ik dido zie bewegenquote:Op maandag 7 november 2005 13:39 schreef Sonique het volgende:
Roddel is leuk maar zo vrolijke fluitert als lieske is een verademing tussen door.quote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben jij even gek? MEER RODDEL!![]()
Vandaar dat ze geen reet uitvoert dan moeten haar voeten bewegenquote:Op maandag 7 november 2005 13:39 schreef Sonique het volgende:
Lieske doorbreekt de negatieve sfeer, das niet goed, want zo komt menno achter op schema!quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roddel is leuk maar zo vrolijke fluitert als lieske is een verademing tussen door.
Was zeker geinig, nog steeds zelfs.quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Waarom was er dan een hoop gezeik (+ban?!) over die scanners? Daar werd uitgebreid verslag van gedaan in BB1...was best geinig.
Het vlees ed komt wel van AH...quote:Op maandag 7 november 2005 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hummie neemt die boodschappen gewoon mee als ze zelf toch naar de winkel moet![]()
* Ferdii hoopt van dat dat de nieuwe weekopdracht isquote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef MPJT het volgende:
[..]
moeten ze de hele week naakt door het huis lopen???![]()
B-merken bij appie zijn prima te betalen hoor!quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het vlees ed komt wel van AH...
Maar de rest is grotendeels b merk, Met dat in gedachte let BB dus op de centen, en dan doe je geen boodschappen bij AH, en laat je het zeker niet bezorgen...
dat nep geklooi met roel vind ik niet om aan te zien.quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor er de laatste dagen naar van als ik dido zie bewegen
dat heeft op zich niet met de scanners zelf te maken dusquote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef Pinball het volgende:
Was zeker geinig, nog steeds zelfs.![]()
Maar elke keer als het er over gaat worden sommige mensen weer wat overenthousiast, en dan wil er wel eens een doodverwensing tussendoor glippen.
Het lijkt me ook een enorme dure prodcutie, maar dat werd ook gezegd...dat bb het duurste nederlandse programma ooit isquote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het vlees ed komt wel van AH...
Maar de rest is grotendeels b merk, Met dat in gedachte let BB dus op de centen, en dan doe je geen boodschappen bij AH, en laat je het zeker niet bezorgen...
Ja, zit je lekker met 1 hand streams te volgen, schakelt de regie ineens over en zie je Joost in zijn pukkelige reet de josti uithangen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:44 schreef Ferdii het volgende:
* Ferdii hoopt van dat dat de nieuwe weekopdracht is![]()
![]()
Dat zou een reden van BB kunnen zijn om lieske op korte termijn te lozen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske doorbreekt de negatieve sfeer, das niet goed, want zo komt menno achter op schema!
Tis een principe kwestie denk ik...quote:Op maandag 7 november 2005 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
B-merken bij appie zijn prima te betalen hoor!
baalt nog steeds dat albert hier niet bezorgd
Ben benieuwd wat scanman zijn actie daarop isquote:Op maandag 7 november 2005 13:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zou een reden van BB kunnen zijn om lieske op korte termijn te lozen.
Blijkbaar is er iets mis met je oren danquote:Op maandag 7 november 2005 13:24
schatje (Moderator) - maandag 7 november 2005 @ 13:19
En die rat van een Rob heeft het weer over Menno, dat ie een wit voetje wilde halen als ie de afwas zou hebben gedaan .
Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef yantjes het volgende:
[..]
schreef schatje het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn oren.
Dus opzouten met je slappe gewauwel![]()
Ik denk dat ze Lieske willen lozen omdat ze niet opnieuw een jong meisje als winnares willen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat scanman zijn actie daarop is![]()
Hey Yantjes......KOOP ZALF!quote:
Jeanette was idd een lekker strak jong ding!quote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Lieske willen lozen omdat ze niet opnieuw een jong meisje als winnares willen.
Dan is er ook iets mis met mijn oren want ik heb het ook gehoord.quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef yantjes het volgende:
[..]
Blijkbaar is er iets mis met je oren dan
het hele gesprek staat op audiostream
onderstaande is precies gezegd over de afwas:
ging eerst eventjes over de tennisballen van vanochtend,Roel zegt daar eventjes iets over
en over dat Menno niet in de slaapkamer was vannacht
toen viel Rob in en zei het volgende
Rob:maar inderdaad,ik heb hem wel eventjes gemist fftjes op bed (Menno dus)
dus daarom dacht ik dat hij de afwas gedaan had
Had je goed gedaan Lies
Helemaal NIETS over wit voetje halen!
hieronder het bewijs
Click here to watch Rob-bubbelbad
de hele stream in het bubbelbad die ik hier heb niets over een wit voetje halen van Menno
en wat is jouw reactie hierop?quote:Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat scanman zijn actie daarop is![]()
Dat hele gesprek heb ik op audiostream staanquote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef Kleintje het volgende:
yantjes... het was toen Lies het bubbelbad in kwam!!!!
dat moeten ze ook bij de regie op tijd doorgeven, dikke ondertiteling: in 10 seconden schakelen wij ove rnaar joost in zijn blote reet, wees gewaarschuwdquote:Op maandag 7 november 2005 13:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, zit je lekker met 1 hand streams te volgen, schakelt de regie ineens over en zie je Joost in zijn pukkelige reet de josti uithangen.
Nee bedankt.
ah ja.. ff Rob verheerlijken,.... geselligquote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef yantjes het volgende:
[..]
Blijkbaar is er iets mis met je oren dan
het hele gesprek staat op audiostream
onderstaande is precies gezegd over de afwas:
ging eerst eventjes over de tennisballen van vanochtend,Roel zegt daar eventjes iets over
en over dat Menno niet in de slaapkamer was vannacht
toen viel Rob in en zei het volgende
Rob:maar inderdaad,ik heb hem wel eventjes gemist fftjes op bed (Menno dus)
dus daarom dacht ik dat hij de afwas gedaan had
Had je goed gedaan Lies
Helemaal NIETS over wit voetje halen!
hieronder het bewijs
de hele stream in het bubbelbad die ik hier heb niets over een wit voetje halen van Menno
Gooi dan dat eerste stuk maar online. Kom maar met bewijzen. En dan niet wat je hebt geknipt, geplakt, bewerkt om je gelijk te krijgen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef yantjes het volgende:
[..]
Dat hele gesprek heb ik op audiostream staan
vanaf het moment dat Lieske het bubbelbad in kwam
niets over een wit voetje halen
Dan heb je wel wat gemist, want het werd wel degelijk door Lieske als een vraag aan Rob gesteld en Rob zei "ja". Die audio stream is totaal het verkeerde stuk.quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef yantjes het volgende:
[..]hieronder het bewijs
dan is de casting van BB5 niet goed geweest.quote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Lieske willen lozen omdat ze niet opnieuw een jong meisje als winnares willen.
Dan heb je toch iets gemist, want wij hebben het allemaal gehoord.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef yantjes het volgende:
[..]
Dat hele gesprek heb ik op audiostream staan
vanaf het moment dat Lieske het bubbelbad in kwam
niets over een wit voetje halen
Het maakt eigenlijk niet uit...quote:Op maandag 7 november 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat gemist, want het werd wel degelijk door Lieske als een vraag aan Rob gesteld en Rob zei "ja". Die audio stream is totaal het verkeerde stuk.
Nou ik zou misschien nog wel balen ook, ik hou wel van films en series waar satan in voorkomt!quote:
Dus jij wil ons met een audioband van 35 seconden (terwijl het gesprek een stuk langer duurde) bewijzen dat hij niet gezegd heeft.quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef yantjes het volgende:
[..]
heel verhaal
hieronder het bewijs
zou het echt zo zijn? Ik bedoel yantjes is echt enorm dom, maar Michelle dat is andere koek, die komt voort uit Rob en moet dus gewoonweg nog dommer zijn dan 10 yantjes...quote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
toch schattig dat er nog steeds mensen serieus ingaan op michelle yantjes
quote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
toch schattig dat er nog steeds mensen serieus ingaan op michelle yantjes
omdat de bewoners EN mongole rob ervoor betaald krijgen om gebashed te worden!quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef yantjes het volgende:
Het frappante van het geheel is dat er hier steeds wordt gesproken over dat Rob steeds over Menno basht....wat ik mij dan afvraag is, als men dat als een halsmisdaad ziet, waarom velen hier dan iets wat ze van een ander veroordelen (Rob in dit geval) dat zelf doen.
Hoe is dat mogelijk,dat je dat gedrag van jezelf dan wel goedkeurt?
Omdat wij wel geldende redenen hebben...quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef yantjes het volgende:
Het frappante van het geheel is dat er hier steeds wordt gesproken over dat Rob steeds over Menno basht....wat ik mij dan afvraag is, als men dat als een halsmisdaad ziet, waarom velen hier dan iets wat ze van een ander veroordelen (Rob in dit geval) dat zelf doen.
Hoe is dat mogelijk,dat je dat gedrag van jezelf dan wel goedkeurt?
ja idd, vanaf afgelopen donderdag zou het een feestweek moeten zijn omdat rob oprot ...quote:Op maandag 7 november 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Rob heeft gewoon een blinde hekel aan Menno en niemand hier begrijpt precies waarom. Tsja, alles wat Menno doet is dus fout. Dus ook afwassen. Maar er is wel genoeg over gezegdRob is donderdag gewoon thuis en Menno niet.
quote:Op maandag 7 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Teamlead, ik ben ervan overtuigd dat jouw ondertitel niet klopt. Dido kennende moet dat echt zijn:
The important thing is not what I think of them, but what they think of me.
Author: Queen Dido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |