She's the fokking devil!quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze vinden het fantastisch van de antichrist!
quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Ja... Lieske is zo rebels. Veel rebelser dan dido... want ze heeft afgewassen!
Ze vinden het absurt dat Menno Lieske heeft wakker gemaakt om de afwas te doen...quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eh Bommie.........je slaat nu enigszins door.quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ga maar ff die filmposter van the devils advocate aanpassenquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Sonique het volgende:
Ze vinden het absurt dat Menno Lieske heeft wakker gemaakt om de afwas te doen...
Dankzij Lieskequote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dus nu inderdaad bewezen dat ze een achterbakse, gluiperige meid is!
Je bedoelt dankzij Menno?quote:
kan me niet voorstellen dat dit verhaal waar is.quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze vinden het absurt dat Menno Lieske heeft wakker gemaakt om de afwas te doen...
Joh...quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dit verhaal waar is.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
goh nu pas zegt lieske dat ze afgewassen heeft
enieuws wat voor draai ze er nu aangeven ...
Net was het een kutstreek dat menno afgewassen zou hebben en sjankwal noemde het nu fantastisch van lieske duh
grappig om je druk te maken om zo'n detail, geeft maar weer aan dat er verder geen ruk gebeurt in huis..quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dit verhaal waar is.
Rob nam aan dat Menno de afwas had gedaan om kijkers te scoren..quote:Op maandag 7 november 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]goedemorgen
ik zit hier weer eens met stomme verbazing naar te kijken... Kan iemand met uitleggen waarom het een kutstreek zou zijn als Menno de afwas gedaan zou hebbenIk weet dat ik nog niet helemaal helder ben... maar dit volg ik dus echt niet
Goedemorgenquote:Op maandag 7 november 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]goedemorgen
ik zit hier weer eens met stomme verbazing naar te kijken... Kan iemand met uitleggen waarom het een kutstreek zou zijn als Menno de afwas gedaan zou hebbenIk weet dat ik nog niet helemaal helder ben... maar dit volg ik dus echt niet
True!quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rob nam aan dat Menno de afwas had gedaan om kijkers te scoren..
Terwijl Menno nog op 1 oor lag en Lieske het had gedaan...
Opzich dus niets mis met de afwas doen, alleen verdraaide Rob het zo dat Menno weer gebashed kon worden...
Ik begin Lieske erg goed te kennen na vele uren streams.quote:
Good one!!quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
nu weten we dus meteen waarom rob normaal de afwas doet.....![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]goedemorgen
quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Het was maar een grapje hoor....quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik begin Lieske erg goed te kennen na vele uren streams.
Die laat ze niet gebruiken voor dit soort gevalletjes.
Geen idee... En ik wil het ook niet weten ook wanneer ze douched!quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vaak doucht Chantal eigenlijk? Ik zie meestal anderen onder de douche.
Whoahahahaquote:
Als ik Menno was ging ik vanavond/morgen de afwas doen en maar ik de camera roepen: zoo weer wat stemmen erbij... bellen voor mij, we mogen ROB niet teleurstellen BRIJGEN JULLIE!! Rob moet ook eens de waarheid kunnen vertellen!!!quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Soms zijn details erg nuttig om veranderen te ontdekken.quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
grappig om je druk te maken om zo'n detail, geeft maar weer aan dat er verder geen ruk gebeurt in huis..
Zo weinig mogelijk. En dan ook met badpak aan, dus je kan je voorstellen hoe het daar ruikt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Of proberen voor te stellen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef Day het volgende:
Zo weinig mogelijk. En dan ook met badpak aan, dus je kan je voorstellen hoe het daar ruikt.
Ik heb haar nog nooit onder de douche kunnen betrappen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik zeg, Menno heeft helemaal niets van afwas-gate niets meegekregen...quote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
Als ik Menno was ging ik vanavond/morgen de afwas doen en maar ik de camera roepen: zoo weer wat stemmen erbij... bellen voor mij, we mogen ROB niet teleurstellen BRIJGEN JULLIE!! Rob moet ook eens de waarheid kunnen vertellen!!!
Inderdaad mooie close up!quote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Al zoekend naar een screenshot, kwam ik deze tegen. Wel een mooie vind ik zelf.
[afbeelding]
Juistquote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ooit wel eens vis geroken?quote:Op maandag 7 november 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Of proberen voor te stellen.
Kan me er niks bij voorstellen en wil het ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef Day het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk. En dan ook met badpak aan, dus je kan je voorstellen hoe het daar ruikt.
Hey, ik moet zo nog lunchen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |