Yep, en Chantal ontsnapt alweer!quote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Die Lies had het gedaan, wat leuk"
Dido: "Ja hè. Toch is het hier niet meer hetzelfde voor mij"
Rob: "Dat wordt het ook niet meer"
Lieske genomineerd, lijkt me duidelijk.
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.quote:
ik vind hem "popie jopie" nog erger dan als psychopraatquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
Als ik rob zo zie dan begint hij steeds meer popie joopie te doen
Ja, ik ook en Naat nomineert d'r ook, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.
Rob probeert hiermee dido lieske te laten nominerenquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ja hè. Toch is het hier niet meer hetzelfde voor mij"
Rob: "Dat wordt het ook niet meer"
Lieske genomineerd, lijkt me duidelijk.
Die Nathalie is wel de ergste in het huis. Ik denk echt dat Lieske denkt dat zij en Nathalie het erg goed met elkaar kunnen vinden, terwijl Nathalie (als Lieske er niet bij is) iedere kans aangrijpt om Lieske behoorlijk de grond in te trappen. Als Lieske ooit die beelden terug ziet, dan slaat ze van verbazing ondersteboven.quote:Op maandag 7 november 2005 13:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik ook en Naat nomineert d'r ook, denk ik.
Volgens mij heeft Rob de jacht op Ingrid geopend.
Daar heeft Dido Rob niet voor nodig ben ik bang.quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob probeert hiermee dido lieske te laten nomineren
Maar Rob je vertrekt toch donderdag![]()
Daar zit wel wat in jaquote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno stemt op haar als Rob een donderdag vertrekt. Let maar op.
Ja, dat is zeker. Maar d'r lover is er nog steeds niet (kunnen ze niet vinden), dus BB laat haar voorlopig niet gaan, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno stemt op haar als Rob een donderdag vertrekt. Let maar op.
en dat nath ook op lieske stemt als wraak op de nominatie van haar maatjequote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.
Doe maar Dido, Lieske en Nathalie op de bankquote:Op maandag 7 november 2005 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dat nath ook op lieske stemt als wraak op de nominatie van haar maatje
Lieske heeft er dan al 2
Ging dit over de afwas???quote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
maar dat weet rob niet.quote:Op maandag 7 november 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft Dido Rob niet voor nodig ben ik bang.
Als je Dido nou even inruilt voor Chantal dan zijn we het een keer eens.quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe maar Dido, Lieske en Nathalie op de bank
En dan tijdens de exit, Bridget: Lieske, jij mag sowieso blijven
Ze gaat er gewoon een verhaaltje bijvertellen dat ze het als een steek in de rug zag enzo. Zal voor sommigen inderdaad een zeer goede reden kunnen zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar dat weet rob niet.
Zou wel erg flauw zijn van dido ik heb op je gestemd lieske omdat jij dat de vorige keer op mij deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |