Yep, en Chantal ontsnapt alweer!quote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Die Lies had het gedaan, wat leuk"
Dido: "Ja hè. Toch is het hier niet meer hetzelfde voor mij"
Rob: "Dat wordt het ook niet meer"
Lieske genomineerd, lijkt me duidelijk.
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.quote:
ik vind hem "popie jopie" nog erger dan als psychopraatquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
Als ik rob zo zie dan begint hij steeds meer popie joopie te doen
Ja, ik ook en Naat nomineert d'r ook, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.
Rob probeert hiermee dido lieske te laten nominerenquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ja hè. Toch is het hier niet meer hetzelfde voor mij"
Rob: "Dat wordt het ook niet meer"
Lieske genomineerd, lijkt me duidelijk.
Die Nathalie is wel de ergste in het huis. Ik denk echt dat Lieske denkt dat zij en Nathalie het erg goed met elkaar kunnen vinden, terwijl Nathalie (als Lieske er niet bij is) iedere kans aangrijpt om Lieske behoorlijk de grond in te trappen. Als Lieske ooit die beelden terug ziet, dan slaat ze van verbazing ondersteboven.quote:Op maandag 7 november 2005 13:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik ook en Naat nomineert d'r ook, denk ik.
Volgens mij heeft Rob de jacht op Ingrid geopend.
Daar heeft Dido Rob niet voor nodig ben ik bang.quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob probeert hiermee dido lieske te laten nomineren
Maar Rob je vertrekt toch donderdag![]()
Daar zit wel wat in jaquote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno stemt op haar als Rob een donderdag vertrekt. Let maar op.
Ja, dat is zeker. Maar d'r lover is er nog steeds niet (kunnen ze niet vinden), dus BB laat haar voorlopig niet gaan, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno stemt op haar als Rob een donderdag vertrekt. Let maar op.
en dat nath ook op lieske stemt als wraak op de nominatie van haar maatjequote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is er ook wel het type voor dat wraak gaat nemen voor een nominatie. Ik dacht eerst dat dat zeker Chantal zou worden, maar door verschillende opmerkingen ben ik ervan overtuigd dat Lieske de klos is.
Doe maar Dido, Lieske en Nathalie op de bankquote:Op maandag 7 november 2005 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dat nath ook op lieske stemt als wraak op de nominatie van haar maatje
Lieske heeft er dan al 2
Ging dit over de afwas???quote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
maar dat weet rob niet.quote:Op maandag 7 november 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft Dido Rob niet voor nodig ben ik bang.
Als je Dido nou even inruilt voor Chantal dan zijn we het een keer eens.quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe maar Dido, Lieske en Nathalie op de bank
En dan tijdens de exit, Bridget: Lieske, jij mag sowieso blijven
Ze gaat er gewoon een verhaaltje bijvertellen dat ze het als een steek in de rug zag enzo. Zal voor sommigen inderdaad een zeer goede reden kunnen zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar dat weet rob niet.
Zou wel erg flauw zijn van dido ik heb op je gestemd lieske omdat jij dat de vorige keer op mij deed.
Ja maar.. ik wil zo graag Dido en Naatje samen op de bank en dat dan Nathalie er met 5% uitvliegt ofzoquote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je Dido nou even inruilt voor Chantal dan zijn we het een keer eens.
Eens in de 4 a 5 weken ofzo misschien?quote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef kissa het volgende:
Verschonen ze hun bedden wel eens? Nog nooit gezien![]()
Een heel naar trekje van Rob, die haatdragendheid van hem gaat echt veel te ver.quote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. Rob zat er nog steeds mee in z'n hoofd
Ben erg bang als lieske op de bank zit dat ze ook vertrekt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe maar Dido, Lieske en Nathalie op de bank
En dan tijdens de exit, Bridget: Lieske, jij mag sowieso blijven
volgens mij elke weekquote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef kissa het volgende:
Verschonen ze hun bedden wel eens? Nog nooit gezien![]()
Hij wil erg graag Menno wil van iets heel 'ergs' betichten. Schijnbaar denkt hij dat hem dat donderdag de winst op Menno gaat opleveren. Eén keer verliezen van Menno is erg, maar twee keer verliezen kan Rob helemaal niet aanquote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Een heel naar trekje van Rob, die haatdragendheid van hem gaat echt veel te ver.
Ingrid en Nathalie.quote:Op maandag 7 november 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Ze hadden het in het bubbelbad net over de tennisballen die over de schutting waren gegooid. Stond daar nog iets op of is dat niet gezien?
Ze is geen favoriet van BB, dat klopt. Ze willen niet weer dat een jong meisje BB wint vermoed ik.quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben erg bang als lieske op de bank zit dat ze ook vertrekt.
Wat ik van jouw heb begrepen is lieske niet veel te zien in de tv uitzending.
quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben erg bang als lieske op de bank zit dat ze ook vertrekt.
Wat ik van jouw heb begrepen is lieske niet veel te zien in de tv uitzending.
En daar wordt je niet populair van en lieske heeft niet het slet gedrag van dido om het een kerel in bed te kruipen.
mijn hemel....dat heeft ie helemaal niet gezegd man over dat wiite voetjequote:Op maandag 7 november 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
En die rat van een Rob heeft het weer over Menno, dat ie een wit voetje wilde halen als ie de afwas zou hebben gedaan![]()
![]()
.
quote:Op maandag 7 november 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wil erg graag Menno wil van iets heel 'ergs' betichten. Schijnbaar denkt hij dat hem dat donderdag de winst op Menno gaat opleveren. Eén keer verliezen van Menno is erg, maar twee keer verliezen kan Rob helemaal niet aan
Nou...ze staat nu op de 6e plaats hoor. Maar goed, men is nu voornamelijk aan het stemmen op de genomineerden.quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]Welnee, Lieske is ook op de Talpapolls steeds de populairste bewoner
Volgens mij ram je die smile tot donderdag niet meer van zijn gezicht af. Die heeft een topweekend gehad.quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel jacuzziet rustig verder
[afbeelding]
Dan hadden ze er wel ff "kutwijven" bij kunnen zetten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef Day het volgende:
Ingrid en Nathalie.
De dames zullen het uitleggen dat ze super populair zijn, maar als je naar de Talpa-poll kijkt zal het waarschijnlijk het tegenovergestelde zijn.![]()
graagquote:Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef yantjes het volgende:
[..]
mijn hemel....dat heeft ie helemaal niet gezegd man over dat wiite voetje
wil je de audiostream horen van het gesprek in het bubbelbad?
Ja, maar dat zijn ook internetters. De tv kijkers, die het dus niet op het internet volgen, hebben wel een heel ander beeld van Lieske verwacht ik. Maar wie weetquote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]Welnee, Lieske is ook op de Talpapolls steeds de populairste bewoner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |