Er is niets mis met mijn orenquote:Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef yantjes het volgende:
[..]
mijn hemel....dat heeft ie helemaal niet gezegd man over dat wiite voetje
wil je de audiostream horen van het gesprek in het bubbelbad?
Kunje nagaan hoe vaak ik daar komquote:Op maandag 7 november 2005 13:22 schreef Day het volgende:
Nou...ze staat nu op de 6e plaats hoor. Maar goed, men is nu voornamelijk aan het stemmen op de genomineerden.
Rob zei dat hij dacht dat Menno de afwas had gedaan.... waarop Lieske zei : "Om een wit voetje te halen?". Rob zei "Ja".quote:
Menno liep net te struinen in de tuinquote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef Sonique het volgende:
Waar is menno eigenlijk?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob zei dat hij dacht dat Menno de afwas had gedaan.... waarop Lieske zei : "Om een wit voetje te halen?". Rob zei "Ja".
laat deze 4 dagen liggen zonder koelingquote:
Het zou jammer zijn maar ik vind haar wel het zonnetje in huis met haar droge opmerkingen haarquote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is geen favoriet van BB, dat klopt. Ze willen niet weer dat een jong meisje BB wint vermoed ik.
Ach ja.. als Lieske moet vertrekken is het jammer. Maar scheelt wel veel stress de komende weken
* Zw0rld too.quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn maar ik vind haar wel het zonnetje in huis met haar droge opmerkingen haarhandjes haar eceem
en haar lekkere [afbeelding]
En regenworm gaat heel erg [afbeelding][afbeelding]bij haar vertrek
ben jij even gek? MEER RODDEL!quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef MPJT het volgende:
Ook al gaan de verhalen van lieske voor 90% nergens over, is het toch fijn dat als Lieske praat er dan voor even geen geroddel te horen is
En Dido gaf vanmorgen ook toe dat ze in zijn onderbroek heeft gezeten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef ART het volgende:
[..]
Volgens mij ram je die smile tot donderdag niet meer van zijn gezicht af. Die heeft een topweekend gehad.
Broodje Haring?quote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef AnTjUh het volgende:
t lukt me toch maar niet om aan een broodje te beginnen joh...........![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ze moeten nu van BB alle kleren inleveren en dan naar de slaapkamer...
Zal wel van het salsadansen zijn, maar dit is wat Joost riepquote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
dat wordt een aparte BB zo
Mag chantal dan wel exit svp?![]()
moeten ze de hele week naakt door het huis lopen???quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ze moeten nu van BB alle kleren inleveren en dan naar de slaapkamer...
Tis net een kleuterklas.quote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
De stem: Ik wil niet vervelend zijn, maar een beetje tempo zal wel gepast zijn. Als ik iets vraag in de dbk dan is dat niet vrijblijvend
(ze zijn eerst brood aan het smeren e.d.)
Leuk. Luciano eindelijk stil na een hoop gezeik en een ban, en dan begin jij er weer even over.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Zw0rld het volgende:
Bij vorige BB kon je toch direct die zenders luisteren via een scanner
Of is dat nu niet meer zo?
FF de komende daagjes vrij regelen danquote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef MPJT het volgende:
[..]
moeten ze de hele week naakt door het huis lopen???![]()
OOPSquote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leuk. Luciano eindelijk stil na een hoop gezeik en een ban, en dan begin jij er weer even over.![]()
![]()
Opzeker, maar het is ook maandag natuurlijkquote:
wil jij rob en chantal naakt zien dan?quote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
FF de komende daagjes vrij regelen dan![]()
Terecht, die nietsnutten in dat huis moeten eens luisteren. Dat omkleden in 10 minuten gisteren ging ook maar nèt goed.quote:
Naakt is naakt vlees of vis maakt me dan niet meer uitquote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
wil jij rob en chantal naakt zien dan?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Naakt is naakt vlees of vis maakt me dan niet meer uit![]()
Nee joh, ga door. Lachen juist.quote:
Die is verkloot laatst door te scherp eten bij de mexicaanquote:
Heb ik ookquote:Op maandag 7 november 2005 13:39 schreef Sonique het volgende:
Dido wordt er naar van als ze voeten ziet bewegen...
Hummie neemt die boodschappen gewoon mee als ze zelf toch naar de winkel moetquote:Op maandag 7 november 2005 13:40 schreef Sonique het volgende:
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat BB niet bij ALbert.nl bestelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |