abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32052663
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nou en, van een beetje discriminatie is nog nooit iemand dood gegaan.
Vrouwen gaan er al sinds Abraham onder gebukt.
pi_32052670
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef Toeps het volgende:

[..]

Haha, lamenielache. Dus in jou ogen zijn er gewoon allemaal pointless Mocro-haters, die deze mensen zonder reden pesten? Hoezo naief? Hallo, je hebt het wel over mensen die hele voorsteden in de fik zetten, en de pliesie bekogelen!
Welnee. Het zijn allemaal lieve mensen die door onze schuld tot zulke verschrikkelijke daden gedreven worden.
pi_32052671
Toch vraag ik me af hoe die kansloze jongeren nu aan een Peugeot 307 met lichtmetalen velgen komen en aan dure vuurwapens... ? (gisterennacht op NOS)
pi_32052673
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik woon tegenover de brandweerkazerne dus ik maak me geen zorgen .
afin.. gaat de brandweerkazerne door brand plat ...
pi_32052685
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:

[..]

Misschien is dat de rekening die we voor 30 jaar verkeerd beleid gepresenteerd krijgen.

(los van de vraag of dat beleid te slap of te streng was dus)
ja daar vergroot je je kansen mee door je eigen scholen in de fik te zetten kom toch op het beleid was niet goed omdat we ze teveel vrijheid hebben gegeven ze teveel aan hun eigen cultuur hebben laten behouden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 7 november 2005 @ 12:15:34 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32052689
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik woon tegenover de brandweerkazerne dus ik maak me geen zorgen .
heb je niet zoveel aan als alle auto's zijn uitgerukt
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 7 november 2005 @ 12:15:47 #107
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_32052697
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef mschol het volgende:

[..]

afin.. gaat de brandweerkazerne door brand plat ...
Dan duik ik onder in Friesland.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_32052708
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef HPoi het volgende:
Toch vraag ik me af hoe die kansloze jongeren nu aan een Peugeot 307 met lichtmetalen velgen komen en aan dure vuurwapens... ? (gisterennacht op NOS)
die auto's hebben ze niet verbrnad en de wapens door het verkopen van grdtolen auto's///

denk ik zo...
pi_32052712
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dan duik ik onder in Friesland.
Heb je een Fries paspoort?
pi_32052725
ik heb geen auto
pi_32052729
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Welkom in de wereld, kereltje. Solliciteer eens een weekje als Ahmed
Ik ben geen kereltje, lieve schat.

Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg. Deze Ahmeds hebben wél een MBO of HBO opleiding ja, dat wel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een Ahmed op school is geweigerd. Maar goed, als jij auto's in de fik gaat steken als je boos bent, dan zou ik je ook niet aannemen. Da's niet echt bevorderlijk voor je imago.
pi_32052757
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:

[..]

Misschien is dat de rekening die we voor 30 jaar verkeerd beleid gepresenteerd krijgen.

(los van de vraag of dat beleid te slap of te streng was dus)
Beleid of niet, dit gaat nergens over, dit is georganiseerde misdaad. Ga me nou niet vertellen dat dit een paar boze mensen zijn die kwaad zijn op de Franse regering. Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.

Wat me opvalt is trouwens - hoezeer ik die mensen OOK hekel - de extreem rechtse tak nog geen legertjes in de strijd heeft gegooid. ?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 7 november 2005 @ 12:17:45 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_32052761
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
Ja, als je iets maar lang genoeg onder druk houdt, escaleert het vanzelf een keer natuurlijk.
Dus als ze nou maar lang genoeg rellen, is het ook niet erg als het leger ingezet wordt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32052777
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef Toeps het volgende:

[..]

Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg. Deze Ahmeds hebben wél een MBO of HBO opleiding ja, dat wel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een Ahmed op school is geweigerd. Maar goed, als jij auto's in de fik gaat steken als je boos bent, dan zou ik je ook niet aannemen. Da's niet echt bevorderlijk voor je imago.
onthou nu eens dat het onze schuld is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_32052783
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Stefkuh het volgende:
Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.
Dit meen je nog ook he?
pi_32052791
quote:

[..]

En zo is het!
  maandag 7 november 2005 @ 12:18:58 #117
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32052797
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef HPoi het volgende:
Moet je aan Tommy van Sesamstraat vragen die heeft namelijk heroine nodig
pi_32052812
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus als ze nou maar lang genoeg rellen, is het ook niet erg als het leger ingezet wordt?
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussie
  maandag 7 november 2005 @ 12:19:17 #119
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32052815
quote:

[..]

Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg.
Dankzij wet SAMEN. Iets wat in Frankrijk compleet onbekend is, trouwens.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32052839
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef kippenek het volgende:

[..]

En door het kabinet Balkenende vakkundig om zeep geholpen.
pi_32052843
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit meen je nog ook he?
Tot aan de komma wel ja... maar ja jij denkt dat dit allemaal lieve allochtoontjes zijn...
  maandag 7 november 2005 @ 12:20:25 #122
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32052854
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

En door het kabinet Balkenende vakkundig om zeep geholpen.
Het Franse model werkt immers zó goed he.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32052866
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
De acties die nu plaatsvinden in Frankrijk stemmen me toch wel tevreden onder voorwaarde dat er geen onschuldige slachtoffers vallen. Daarmee zullen ze misschien in willen zien dat er met de Moslims niet te sollen valt en dat deze groep er recht op heeft om serieus genomen te worden.

²
Die gehandicapte vrouw die in de fik werd gestoken was idd een vieze ongelovige dus idd zeker geen onschuldig slachtoffer. En hoezo de moslim het was toch een sociaal-economisch probleem of is het toch de islam die hier aan het rellen slaat?
pi_32052871
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Beleid of niet, dit gaat nergens over, dit is georganiseerde misdaad. Ga me nou niet vertellen dat dit een paar boze mensen zijn die kwaad zijn op de Franse regering. Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.

Wat me opvalt is trouwens - hoezeer ik die mensen OOK hekel - de extreem rechtse tak nog geen legertjes in de strijd heeft gegooid. ?
die laten het nu duren zodat ze op een flinke winst bij de verkiezingen kunnen rekenen.

echt ze verkloten het alleen maar voor hun zelf
  maandag 7 november 2005 @ 12:20:50 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_32052873
quote:
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussie
Maar geweld an sich is wel een goed antwoord op verminderd sociale kansen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 november 2005 @ 12:20:53 #126
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32052875
Het alternatief is de terugkeer, waar de opgedane kennis het land van herkomst verrijkt,
een win-win situatie voor allen, wij en zij gelukkig, lege banlieus, lage criminaliteit -60% straatcrim,
betaalbaar sociaal systeem enz..........
De voordelen zijn legio en de discriminatie is teneinde.
pi_32052880
quote:

[..]

De Wet Samen stelt niet dat de helft van de werknemers allochtoon moet zijn.

De Wet Samen heeft natuurlijk een positieve uitwerking gehad, maar ik zou deze wet an sich nou niet als het grote verschil zien. Immers, ook in ons land is er een bepaalde tendens wat het aannemen van (bijvoorbeeld) Marokkanen betreft.

Gek genoeg hebben Aziaten, Surinamers, Indo's weinig tot geen last van die tendens. Dus het enkelzijdig gooien op discriminatie lijkt me ook grote onzin.
pi_32052887
quote:

[..]

We gaan met Balkenende naar Parijs en gaan de discussie aan
pi_32052900
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gelukkig zullen er na de rellen geen problemen meer zijn voor ahmed
Ja ha ha ha.
Ke zult maar Ahmed heten en idd niet aan de bak komen omdat je Ahmed heet, ondanks dat je nog nooit gereld hebt en wél je school afgemaakt HAHAAAHAAHA
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32052927
quote:

[..]

De wet SAMEN gold toch alleen voor de overheid en semi-overheid?
  maandag 7 november 2005 @ 12:22:36 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_32052932
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef dancemacabre het volgende:
Het alternatief is de terugkeer, waar de opgedane kennis het land van herkomst verrijkt,
Land van herkomst van die criminele bendes is gewoon Frankrijk.
pi_32052941
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef speknek het volgende:

[..]

ga denk ook maar eens auto``s in de fik zetten als mijn studie financiering niet verhoogd wordt
  maandag 7 november 2005 @ 12:22:55 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32052945
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja ha ha ha.
Ke zult maar Ahmed heten en idd niet aan de bak komen omdat je Ahmed heet, ondanks dat je nog nooit gereld hebt en wél je school afgemaakt HAHAAAHAAHA
ik bedoel dat de rellen niet bevoordelijk zijn op een werkplek. dat dwing je niet zo af maar door bijvoorbeeld een demonstratie over anoniem solliciteren.
  maandag 7 november 2005 @ 12:23:23 #134
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_32052962
waarom rellen ze eigenlijk niet overdag? Of zaten ze al in het rimte van overdag slapen ?
pi_32052975
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef dancemacabre het volgende:
een win-win situatie voor allen, wij en zij gelukkig, lege banlieus, lage criminaliteit -60% straatcrim,
betaalbaar sociaal systeem enz..........
De voordelen zijn legio en de discriminatie is teneinde.
Denk je dat Algiers dát tuig terug wil hebben?
En wélke ongedane kennis!?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32052983
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Lijkt me niet nee. Maar we zoeken toch naar een verklaring?
pi_32052994
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja ha ha ha.
In mijn nabije omgeving perfecte voorbeelden van hoe het ook kan. Namen? Mo, Ali en Khalid.

Hebben die werk??? neeeeeeeeeeee

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa... die niet op hun 14e over straat liepen, maar bijbaantjes hadden en naar school gingen. Waarom konden zij dat wel?
pi_32053016
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef err het volgende:
waarom rellen ze eigenlijk niet overdag? Of zaten ze al in het rimte van overdag slapen ?
Is net als de Ramadan.... alleen noemen ze het nu Rammendan
pi_32053018
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Tot aan de komma wel ja... maar ja jij denkt dat dit allemaal lieve allochtoontjes zijn...
pi_32053021
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh, mogen we het nu wel tuig noemen?
  maandag 7 november 2005 @ 12:26:26 #141
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32053059
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee Algiers staat daar niet voor te springen, maar dat kan afgekocht worden,
Welke opgedane kennis? Geldt de leerplicht niet voor allen, als je liever geen kennis vergaart, moet je niet klagen in deze maatschappij als je niet aan de bak komt.
pi_32053065
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef err het volgende:
Als rellen maar door en door blijven gaan, dan worden de relschoppers na een tijdje moe en gaan ze slapen. Nu doen ze dan lekker tussendoor
  maandag 7 november 2005 @ 12:26:48 #143
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32053070
quote:

[..]

Ja, als je iets maar lang genoeg onder druk houdt, escaleert het vanzelf een keer natuurlijk.
En jij hebt het over naar jezelf kijken? Daar is de Arabische en/of moslimgemeenschap heel goed in, daar staan ze om bekend, niet waar...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  maandag 7 november 2005 @ 12:28:15 #144
125878 Gabry
Lento Violento
pi_32053111
Daar worden dus straks geen allochtonen meer aangenomen.
Er zullen genoeg ondernemers zijn die flink pissig zijn als hen auto in de fik heeft gestaan.

Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_32053148
'Sfeerimpressies'

French police hold a position in a residential sector of Corberil-Essones, southern suburb of Paris. Rampaging youths injured 30 policemen, including two hit by buckshot, and torched hundreds of cars overnight as rioting raged on for an 11th night in France despite a vow from President Jacques Chirac to restore public order(AFP/Christophe Simon)
pi_32053149
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:25 schreef nikk het volgende:

[..]

Oh, mogen we het nu wel tuig noemen?
Waarom zouden we relschoppers geen tuig mogen noemen?
  maandag 7 november 2005 @ 12:30:16 #147
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32053169
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef klez het volgende:

[..]

En jij hebt het over naar jezelf kijken? Daar is de Arabische en/of moslimgemeenschap heel goed in, daar staan ze om bekend, niet waar...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4413250.stm
quote:
Muslim leaders of African and Arab communities have also issued a fatwa, or religious order, against the riots.

"It is strictly forbidden for any Muslim... to take part in any action that strikes blindly at private or public property or that could threaten the lives of others," the fatwa by the Union of Islamic Organisations in France said.
Maar Erdogan is uiteraard veel belangrijker.
---verdwijnt---
  maandag 7 november 2005 @ 12:30:16 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32053170
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
'Sfeerimpressies'
[afbeelding]

[afbeelding]
French police hold a position in a residential sector of Corberil-Essones, southern suburb of Paris. Rampaging youths injured 30 policemen, including two hit by buckshot, and torched hundreds of cars overnight as rioting raged on for an 11th night in France despite a vow from President Jacques Chirac to restore public order(AFP/Christophe Simon)
ik snap niet dat ze niet gewoon terugschieten.
pi_32053178

A woman uses the phone of a vandalized telephone booth in Evreux, France, on Sunday, following a night of rioting.

Policemen stand guard after a confrontation with youths in Grigny, a southern Paris suburb where disturbances have raged for more than a week. Police were hurt by shots and baseball-bat-wielding youths as rioting raged on for its eleventh night in France despite a vow from President Jacques Chirac that public order would be restored.
pi_32053179

Waarom zetten ze niet het leger in ?!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32053184
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik snap niet dat ze niet gewoon terugschieten.
Daarom zit jij niet in de politiek.
  maandag 7 november 2005 @ 12:31:35 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32053202
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

en omdat jij het wel snapt? wat wil dat dan zeggen?
pi_32053207

Police officers stand at the entrance of a partly destroyed shopping mall in Evreux, Western France, Sunday Nov. 6, 2005, following a tenth night of rioting in largely immigrant areas of large French cities.

Municipal employees clear the debris of bus shelter in Evreux, western France, Sunday Nov. 6, 2005, following a night of rioting. Spreading urban unrest - with arson attacks on vehicles, nursery schools and other targets in France from the Mediterranean to the German border - for the first time reached central Paris, where police said Sunday that 28 cars were burned overnight.
pi_32053211
De Franse politiebond Action Police CFTC wil dat de regering het leger gaat inzetten om de relschoppers te bestrijden. Zo'n oproep was er eerder al gekomen van de kleine linkse partijen in Frankrijk.

De politiebond wil ook dat er een avondklok wordt ingesteld. Mensen mogen dan alleen nog met speciale toestemmning na een bepaald tijdstip de straat op
pi_32053231
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waarom zouden we relschoppers geen tuig mogen noemen?
Als relschoppers van buitenlandse afkomst zijn blijft het racisme...

...ofzo...

SCUM IT IS!!!
pi_32053232
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Nee Algiers staat daar niet voor te springen, maar dat kan afgekocht worden,
Welke opgedane kennis? Geldt de leerplicht niet voor allen, als je liever geen kennis vergaart, moet je niet klagen in deze maatschappij als je niet aan de bak komt.
Jahaa, maar als jij opgroeit in de wetenschap dat je mét diploma toch 10x zo weinig kans maakt op een baan, dan zijn er weinigen die het kunnen opbrengen om wel door te zetten relatief gezien, zeker geen meerderheid. En dat is niet voorbehouden aan Arabieren.
pi_32053238
van de Frontpage
quote:
De Franse politiebond Action Police CFTC wil dat de regering het leger gaat inzetten om de relschoppers te bestrijden. Zo'n oproep was er eerder al gekomen van de kleine linkse partijen in Frankrijk.

De politiebond wil ook dat er een avondklok wordt ingesteld. Mensen mogen dan alleen nog met speciale toestemmning na een bepaald tijdstip de straat op.
De roep wordt dus steeds harder.
pi_32053250
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Hij wil praten met die aardige mensen, snap dat dan

SCH: neem je wel een tolk mee?
pi_32053266
quote:

[..]

lijkt mij toch dat een agent uit zelfverdediging mag terug schieten en in frankrijk doen ze daar over het algemeens minder moeilijk over dan in NL
  maandag 7 november 2005 @ 12:34:04 #160
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32053275
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie is er nou gek?

Je hebt het wel over mensen zeg
Ik vind dit soort figuren die moedwillig rellen en dingen slopen niet meer dan een stelletje domme eikels die wat mij betreft direct afgeschoten mogen worden.
Kappen met dat lieve gedoe, leger erbij en met scherp. Hoppa. Dat geauwehoer moet nou eens afgelopen zijn
straks komt het ook nog hierheen, je ziet het nu ook al in duitsland en belgie beginnen.

Direct al het geweld de kop indrukken en mensen die desondanks nog altijd door gaan noteren en per direct uitzetten. Oprotten, je kan je gedragen en aanpassen in een land waar je naar toe verhuisd bent of je kan terug opzouten naar je land van herkomst.

Gastvrijheid heeft ook zijn grenzen hoor.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32053276
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nee, ik wil alleen maar zeggen dat terugschieten niet echt een optie is.
pi_32053280
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Als relschoppers van buitenlandse afkomst zijn blijft het racisme...

...ofzo...

SCUM IT IS!!!
Nee hoor, "Shit comes in all hues".
pi_32053301
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:33 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Hij wil praten met die aardige mensen, snap dat dan

SCH: neem je wel een tolk mee?
Pourqouise?
  maandag 7 november 2005 @ 12:35:16 #164
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_32053311
quote:

[..]

Nou ja, als het zo doorgaat is de politie het ook snel zat, denk ik, en dan krijg je alsnog schietende politie.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_32053316
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef JohnDope het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel schade dat uitschot al heeft aangericht?
Aan auto's alleen al 5000, dat * 5000 euri gemiddeld, is al 25 miljoen, dan nog tientallen gebouwen, bussen, treinen, het gebrek aan openbaar vervoer (zo hier en daar stilgelegd) denk dat ze inmiddels wel rond de 50-60 miljoen zitten.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  maandag 7 november 2005 @ 12:36:03 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32053336
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef SCH het volgende:

[..]

ook niet als er op je geschoten wordt? of ben je bang dat het dan 'escaleert'? en zo wat als het nog verder escaleert?
pi_32053361
Volgende week zit ik 5 dagen in Rennes, iemand een idee wat daar gebeurt is ?
pi_32053362
quote:

[..]

Hangt ervan af. Vannacht werd de politie beschoten. dan is terugschieten wél een optie uit zelfverdediging misschien.
Maar beter nog zijn die nieuwe wapens die geen wonden veroorzaken: tasers, dat kleefschuim, die lawaaistraal en die pijnstraal. Insluiten, onschadelijk maken en afvoeren die hap, rekening naar de ouders.
pi_32053373
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ook niet als er op je geschoten wordt? of ben je bang dat het dan 'escaleert'? en zo wat als het nog verder escaleert?
De politiek zal verstandig moeten zijn - en dit niet tot een oorlogje moeten laten verworden.
pi_32053376
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jahaa, maar als jij opgroeit in de wetenschap dat je mét diploma toch 10x zo weinig kans maakt op een baan, dan zijn er weinigen die het kunnen opbrengen om wel door te zetten relatief gezien, zeker geen meerderheid. En dat is niet voorbehouden aan Arabieren.

Waarom dan klagen over het niet kunnen vinden van een baan? Het is kiezen of delen.
pi_32053377
CNN POLL:

How should French officials handle the continuing violence in Paris suburbs?

Impose curfew (Avondklok) 26% 11620 votes

Deploy troops 65% 29047 votes

Withdraw police 9% 3889 votes

Total: 44556 votes
  maandag 7 november 2005 @ 12:37:42 #172
70154 klez
pi_32053380
quote:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze zichzelf hiermee definitief veroordeeld tot een bestaan in de ghetto's of een terugkeer naar de landen waar ouders of grootouders vandaan komen. Over zelfreflectie gesproken...
  maandag 7 november 2005 @ 12:37:46 #173
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32053385
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
van de Frontpage
[..]

De roep wordt dus steeds harder.
Dat wordt een avondklok voor bijna heel Fr.... kan nog lachen worden in de uivoering.
  • Latere vergaderingen en etentjes zijn dan uit den boze.
  • Je zult er als toerrist in Paris verblijven, dan mag je om 20:00 jezelf al de tering gaan vervelen op je hotelkamer.

Maar goed ze hebben weinig keus....
  •   maandag 7 november 2005 @ 12:37:58 #174
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_32053391
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef SCH het volgende:
    Lijkt me niet nee. Maar we zoeken toch naar een verklaring?
    Nou, uitgangspunt leek me dat niets het rechtvaardigt. Maar daar zijn we het kennelijk overeens. Verklaring is natuurlijk een combinatie van factoren. Daar hoort ook uitsluiting bij. Alsmede een cultuur van respect voor criminelen. Thug life, zeg maar.
      maandag 7 november 2005 @ 12:39:48 #175
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_32053447
    ze gaan zich vást iets aantrekken van een avondklok
    pi_32053459
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef SCH het volgende:

[..]

De politiek zal verstandig moeten zijn - en dit niet tot een oorlogje moeten laten verworden.
    nee schieten kan het niet veel erger meer worden en een oorlogje wint het leger want die kunnen tenminste wel raak schieten
      maandag 7 november 2005 @ 12:40:34 #177
    70154 klez
    pi_32053469
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Als de Franse politici concluderen dat dit niet overwaait - laten we hopen van wel - ben ik in tegenstelling tot sommigen niet bang voor de daadkracht van de Fransen. Dan geef ik het hooguit één dag - en heel veel doden onder het rapalje. Niks oorlog.
      maandag 7 november 2005 @ 12:41:30 #178
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_32053500
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef err het volgende:
    laten we het hopen, dan is de kans dat onschuldige burgers door een kogel geraakt worden kleiner.
    pi_32053501
    quote:
    Dat is juist de bedoeling...

Op die manier kun je sneller mensen oppakken en kunnen rellen voorkomen worden.
    pi_32053508
    quote:
    nee maar dat doen ze na 2 nachten wel als er geschoten wordt
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 12:42:05 #181
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32053521
    quote:

[..]

Zoals autochtonen al 30 jaar lang onder druk worden gehouden dat er toch vooral geen kritisch geluid gehoord mag worden met betrekking tot de integratiepolitiek bedoel je?
    pi_32053523
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:40 schreef klez het volgende:

[..]

Als de Franse politici concluderen dat dit niet overwaait - laten we hopen van wel - ben ik in tegenstelling tot sommigen niet bang voor de daadkracht van de Fransen. Dan geef ik het hooguit één dag - en heel veel doden onder het rapalje. Niks oorlog.
    Dat zou pas echt dom zijn. Dan zou het pas echt mis gaan, tot nu toe zijn het rellen.
    pi_32053529
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat wordt een avondklok voor bijna heel Fr.... kan nog lachen worden in de uivoering.
  • Latere vergaderingen en etentjes zijn dan uit den boze.
  • Je zult er als toerrist in Paris verblijven, dan mag je om 20:00 jezelf al de tering gaan vervelen op je hotelkamer.

Maar goed ze hebben weinig keus....
  • Er zijn hardere opties, maar dan moeten ze gaan schieten en zo.. dus dit is nog een nette oplossing... als het nog werk en te controleren is.
    pi_32053538
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zoals autochtonen al 30 jaar lang onder druk worden gehouden dat er toch vooral geen kritisch geluid gehoord mag worden met betrekking tot de integratiepolitiek bedoel je?
    Ach, dat slachtofferverhaal weer. Zo zielig
    pi_32053542
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:40 schreef klez het volgende:

[..]

ze onderschatten het leger een beetje ze mogen nog niets doen
    pi_32053553
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat is juist de bedoeling...

Op die manier kun je sneller mensen oppakken en kunnen rellen voorkomen worden.
    Exact, dat zijn slimme oplossingen.
    pi_32053564
    quote:
    dan kun je ze met iets hardere hand dwingen
    pi_32053576
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef nikk het volgende:

[..]

Waarom dan klagen over het niet kunnen vinden van een baan? Het is kiezen of delen.
    Omdat het niet eerlijk is. En van oneerlijke situaties raken mensen gedemotiveerd en boos. Dat is de praktijk.
    Uiteraard is rellen uit den boze.
    pi_32053591
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nee maar dat doen ze na 2 nachten wel als er geschoten wordt
    zoniet dan zijn er of een heleboel gewonden of een heleboel dooien...
      maandag 7 november 2005 @ 12:44:36 #190
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_32053593
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Die gehandicapte vrouw die in de fik werd gestoken was idd een vieze ongelovige dus idd zeker geen onschuldig slachtoffer. En hoezo de moslim het was toch een sociaal-economisch probleem of is het toch de islam die hier aan het rellen slaat?
    Is dat echt gebeurd? Daar ben ik dus echt tegen. Punt is wel gemaakt door de relschoppers, dat is wel weer mooi.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_32053594
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zou pas echt dom zijn. Dan zou het pas echt mis gaan, tot nu toe zijn het rellen.
    tot nu toe wel, maar ze worden ook met de nacht gewelddadiger tot nu toe..
      maandag 7 november 2005 @ 12:44:56 #192
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_32053602
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef SCH het volgende:

[..]

en als ze nou zeggen dat de avondklok gepaard gaat met militair optreden indien er toch groepjes rellers zijn? is dat niet nog iets beter?
    pi_32053624
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef SCH het volgende:

[..]

maar dan heb je wel het leger nodig
    pi_32053629
    quote:

[..]

Ach, dat slachtofferverhaal weer. Zo zielig
    Ach.. iedereen die toen voor racist werd uitgemaakt omdat hij een klein beetje sceptisch was over het beleid blijkt nu wel gelijk te hebben.

En als we het over een slachtofferrol hebben: Iedere allochtoon die wordt gearresteerd omdat hij bv. iets heeft gestolen ofzo, begint meteen te roepen dat hij gediscrimineerd wordt.
    Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
    pi_32053646
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en als ze nou zeggen dat de avondklok gepaard gaat met militair optreden indien er toch groepjes rellers zijn? is dat niet nog iets beter?
    Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
    pi_32053657
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Omdat het niet eerlijk is. En van oneerlijke situaties raken mensen gedemotiveerd en boos. Dat is de praktijk.
    Uiteraard is rellen uit den boze.
    Ach, wat is oneerlijk. Zonder diploma is het moeilijk(er) een baan te vinden. Je hebt dan weinig recht van spreken vind ik.
      maandag 7 november 2005 @ 12:47:19 #197
    70154 klez
    pi_32053660
    quote:

[..]

Dan zou het inderdaad echt heel erg mis gaan voor de moslimgemeenschap in Europa. We hebben al vaker gezien hoe infantiel Europeanen etnische spanningen oplossen...
    pi_32053669
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wás het maar zo eenzijdig...
    pi_32053671
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
    het is wel een oplossing het is alleen op de langere termijn niet zo`n goede oplossing
      maandag 7 november 2005 @ 12:47:43 #200
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_32053673
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:

[..]

misschien is het de enige oplossing.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')