Vrouwen gaan er al sinds Abraham onder gebukt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou en, van een beetje discriminatie is nog nooit iemand dood gegaan.
Welnee. Het zijn allemaal lieve mensen die door onze schuld tot zulke verschrikkelijke daden gedreven worden.quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, lamenielache. Dus in jou ogen zijn er gewoon allemaal pointless Mocro-haters, die deze mensen zonder reden pesten? Hoezo naief? Hallo, je hebt het wel over mensen die hele voorsteden in de fik zetten, en de pliesie bekogelen!
afin.. gaat de brandweerkazerne door brand plat ...quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:Ik
woon
tegenover
de
brandweerkazerne
dus
ik
maak
me
geen
zorgen
.
ja daar vergroot je je kansen mee door je eigen scholen in de fik te zetten kom toch op het beleid was niet goed omdat we ze teveel vrijheid hebben gegeven ze teveel aan hun eigen cultuur hebben laten behoudenquote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:
[..]
Misschien is dat de rekening die we voor 30 jaar verkeerd beleid gepresenteerd krijgen.
(los van de vraag of dat beleid te slap of te streng was dus)
heb je niet zoveel aan als alle auto's zijn uitgeruktquote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:Ik
woon
tegenover
de
brandweerkazerne
dus
ik
maak
me
geen
zorgen
.
Dan duik ik onder in Friesland.quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
afin.. gaat de brandweerkazerne door brand plat ...
die auto's hebben ze niet verbrnad en de wapens door het verkopen van grdtolen auto's///quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef HPoi het volgende:
Toch vraag ik me af hoe die kansloze jongeren nu aan een Peugeot 307 met lichtmetalen velgen komen en aan dure vuurwapens... ? (gisterennacht op NOS)
Heb je een Fries paspoort?quote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan duik ik onder in Friesland.
Ik ben geen kereltje, lieve schat.quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Welkom in de wereld, kereltje. Solliciteer eens een weekje als Ahmed![]()
Beleid of niet, dit gaat nergens over, dit is georganiseerde misdaad. Ga me nou niet vertellen dat dit een paar boze mensen zijn die kwaad zijn op de Franse regering. Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:
[..]
Misschien is dat de rekening die we voor 30 jaar verkeerd beleid gepresenteerd krijgen.
(los van de vraag of dat beleid te slap of te streng was dus)
Dus als ze nou maar lang genoeg rellen, is het ook niet erg als het leger ingezet wordt?quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
Ja, als je iets maar lang genoeg onder druk houdt, escaleert het vanzelf een keer natuurlijk.
onthou nu eens dat het onze schuld isquote:Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ben geen kereltje, lieve schat.
Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg. Deze Ahmeds hebben wél een MBO of HBO opleiding ja, dat wel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een Ahmed op school is geweigerd. Maar goed, als jij auto's in de fik gaat steken als je boos bent, dan zou ik je ook niet aannemen. Da's niet echt bevorderlijk voor je imago.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Stefkuh het volgende:
Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg. Deze Ahmeds hebben wél een MBO of HBO opleiding ja, dat wel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een Ahmed op school is geweigerd. Maar goed, als jij auto's in de fik gaat steken als je boos bent, dan zou ik je ook niet aannemen. Da's niet echt bevorderlijk voor je imago.
Moet je aan Tommy van Sesamstraat vragen die heeft namelijk heroine nodigquote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef HPoi het volgende:
Toch vraag ik me af hoe die kansloze jongeren nu aan een Peugeot 307 met lichtmetalen velgen komen en aan dure vuurwapens... ? (gisterennacht op NOS)
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussiequote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus als ze nou maar lang genoeg rellen, is het ook niet erg als het leger ingezet wordt?
Dankzij wet SAMEN. Iets wat in Frankrijk compleet onbekend is, trouwens.quote:Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg.
En door het kabinet Balkenende vakkundig om zeep geholpen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef kippenek het volgende:
[..]
Dankzij wet SAMEN. Iets wat in Frankrijk compleet onbekend is, trouwens.
Tot aan de komma wel ja... maar ja jij denkt dat dit allemaal lieve allochtoontjes zijn...quote:
Het Franse model werkt immers zó goed he.quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
En door het kabinet Balkenende vakkundig om zeep geholpen.
Die gehandicapte vrouw die in de fik werd gestoken was idd een vieze ongelovige dus idd zeker geen onschuldig slachtoffer. En hoezo de moslim het was toch een sociaal-economisch probleem of is het toch de islam die hier aan het rellen slaat?quote:Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
De acties die nu plaatsvinden in Frankrijk stemmen me toch wel tevreden onder voorwaarde dat er geen onschuldige slachtoffers vallen. Daarmee zullen ze misschien in willen zien dat er met de Moslims niet te sollen valt en dat deze groep er recht op heeft om serieus genomen te worden.²
die laten het nu duren zodat ze op een flinke winst bij de verkiezingen kunnen rekenen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Beleid of niet, dit gaat nergens over, dit is georganiseerde misdaad. Ga me nou niet vertellen dat dit een paar boze mensen zijn die kwaad zijn op de Franse regering. Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.
Wat me opvalt is trouwens - hoezeer ik die mensen OOK hekel - de extreem rechtse tak nog geen legertjes in de strijd heeft gegooid. ?
Maar geweld an sich is wel een goed antwoord op verminderd sociale kansen?quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussie
De Wet Samen stelt niet dat de helft van de werknemers allochtoon moet zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef kippenek het volgende:
[..]
We gaan met Balkenende naar Parijs en gaan de discussie aanquote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussie
Ja ha ha ha.quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig zullen er na de rellen geen problemen meer zijn voor ahmed![]()
De wet SAMEN gold toch alleen voor de overheid en semi-overheid?quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef kippenek het volgende:
[..]
Land van herkomst van die criminele bendes is gewoon Frankrijk.quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef dancemacabre het volgende:
Het alternatief is de terugkeer, waar de opgedane kennis het land van herkomst verrijkt,
ga denk ook maar eens auto``s in de fik zetten als mijn studie financiering niet verhoogd wordtquote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar geweld an sich is wel een goed antwoord op verminderd sociale kansen?
ik bedoel dat de rellen niet bevoordelijk zijn op een werkplek. dat dwing je niet zo af maar door bijvoorbeeld een demonstratie over anoniem solliciteren.quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja ha ha ha.
Ke zult maar Ahmed heten en idd niet aan de bak komen omdat je Ahmed heet, ondanks dat je nog nooit gereld hebt en wél je school afgemaaktHAHAAAHAAHA
![]()
Denk je dat Algiers dát tuig terug wil hebben?quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef dancemacabre het volgende:
Het alternatief is de terugkeer, waar de opgedane kennis het land van herkomst verrijkt,
een win-win situatie voor allen, wij en zij gelukkig, lege banlieus, lage criminaliteit -60% straatcrim,
betaalbaar sociaal systeem enz..........
De voordelen zijn legio en de discriminatie is teneinde.
Lijkt me niet nee. Maar we zoeken toch naar een verklaring?quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar geweld an sich is wel een goed antwoord op verminderd sociale kansen?
In mijn nabije omgeving perfecte voorbeelden van hoe het ook kan. Namen? Mo, Ali en Khalid.quote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja ha ha ha.
Ke zult maar Ahmed heten en idd niet aan de bak komen omdat je Ahmed heet, ondanks dat je nog nooit gereld hebt en wél je school afgemaaktHAHAAAHAAHA
![]()
Is net als de Ramadan.... alleen noemen ze het nu Rammendanquote:Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef err het volgende:
waarom rellen ze eigenlijk niet overdag? Of zaten ze al in het rimte van overdag slapen ?
quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tot aan de komma wel ja... maar ja jij denkt dat dit allemaal lieve allochtoontjes zijn...
Oh, mogen we het nu wel tuig noemen?quote:Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Denk je dat Algiers dát tuig terug wil hebben?
En wélke ongedane kennis!?
Nee Algiers staat daar niet voor te springen, maar dat kan afgekocht worden,quote:Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Denk je dat Algiers dát tuig terug wil hebben?
En wélke ongedane kennis!?
Als rellen maar door en door blijven gaan, dan worden de relschoppers na een tijdje moe en gaan ze slapen. Nu doen ze dan lekker tussendoorquote:Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef err het volgende:
waarom rellen ze eigenlijk niet overdag? Of zaten ze al in het rimte van overdag slapen ?
En jij hebt het over naar jezelf kijken?quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als je iets maar lang genoeg onder druk houdt, escaleert het vanzelf een keer natuurlijk.
Waarom zouden we relschoppers geen tuig mogen noemen?quote:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4413250.stmquote:Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef klez het volgende:
[..]
En jij hebt het over naar jezelf kijken?Daar is de Arabische en/of moslimgemeenschap heel goed in, daar staan ze om bekend, niet waar...
![]()
Maar Erdogan is uiteraard veel belangrijker.quote:Muslim leaders of African and Arab communities have also issued a fatwa, or religious order, against the riots.
"It is strictly forbidden for any Muslim... to take part in any action that strikes blindly at private or public property or that could threaten the lives of others," the fatwa by the Union of Islamic Organisations in France said.
ik snap niet dat ze niet gewoon terugschieten.quote:Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
'Sfeerimpressies'
[afbeelding]
[afbeelding]
French police hold a position in a residential sector of Corberil-Essones, southern suburb of Paris. Rampaging youths injured 30 policemen, including two hit by buckshot, and torched hundreds of cars overnight as rioting raged on for an 11th night in France despite a vow from President Jacques Chirac to restore public order(AFP/Christophe Simon)
Daarom zit jij niet in de politiek.quote:Op maandag 7 november 2005 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze niet gewoon terugschieten.
en omdat jij het wel snapt? wat wil dat dan zeggen?quote:
Als relschoppers van buitenlandse afkomst zijn blijft het racisme...quote:Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom zouden we relschoppers geen tuig mogen noemen?
Jahaa, maar als jij opgroeit in de wetenschap dat je mét diploma toch 10x zo weinig kans maakt op een baan, dan zijn er weinigen die het kunnen opbrengen om wel door te zetten relatief gezien, zeker geen meerderheid. En dat is niet voorbehouden aan Arabieren.quote:Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Nee Algiers staat daar niet voor te springen, maar dat kan afgekocht worden,
Welke opgedane kennis? Geldt de leerplicht niet voor allen, als je liever geen kennis vergaart, moet je niet klagen in deze maatschappij als je niet aan de bak komt.
De roep wordt dus steeds harder.quote:De Franse politiebond Action Police CFTC wil dat de regering het leger gaat inzetten om de relschoppers te bestrijden. Zo'n oproep was er eerder al gekomen van de kleine linkse partijen in Frankrijk.
De politiebond wil ook dat er een avondklok wordt ingesteld. Mensen mogen dan alleen nog met speciale toestemmning na een bepaald tijdstip de straat op.
Hij wil praten met die aardige mensen, snap dat danquote:Op maandag 7 november 2005 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en omdat jij het wel snapt? wat wil dat dan zeggen?
lijkt mij toch dat een agent uit zelfverdediging mag terug schieten en in frankrijk doen ze daar over het algemeens minder moeilijk over dan in NLquote:
Ik vind dit soort figuren die moedwillig rellen en dingen slopen niet meer dan een stelletje domme eikels die wat mij betreft direct afgeschoten mogen worden.quote:Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie is er nou gek?
Je hebt het wel over mensen zeg![]()
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat terugschieten niet echt een optie is.quote:Op maandag 7 november 2005 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en omdat jij het wel snapt? wat wil dat dan zeggen?
Nee hoor, "Shit comes in all hues".quote:Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Als relschoppers van buitenlandse afkomst zijn blijft het racisme...
...ofzo...![]()
SCUM IT IS!!!![]()
Pourqouise?quote:Op maandag 7 november 2005 12:33 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hij wil praten met die aardige mensen, snap dat dan
SCH: neem je wel een tolk mee?
Nou ja, als het zo doorgaat is de politie het ook snel zat, denk ik, en dan krijg je alsnog schietende politie.quote:
Aan auto's alleen al 5000, dat * 5000 euri gemiddeld, is al 25 miljoen, dan nog tientallen gebouwen, bussen, treinen, het gebrek aan openbaar vervoer (zo hier en daar stilgelegd) denk dat ze inmiddels wel rond de 50-60 miljoen zitten.quote:Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef JohnDope het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel schade dat uitschot al heeft aangericht?
ook niet als er op je geschoten wordt? of ben je bang dat het dan 'escaleert'? en zo wat als het nog verder escaleert?quote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat terugschieten niet echt een optie is.
Hangt ervan af. Vannacht werd de politie beschoten. dan is terugschieten wél een optie uit zelfverdediging misschien.quote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
De politiek zal verstandig moeten zijn - en dit niet tot een oorlogje moeten laten verworden.quote:Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook niet als er op je geschoten wordt? of ben je bang dat het dan 'escaleert'? en zo wat als het nog verder escaleert?
quote:Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jahaa, maar als jij opgroeit in de wetenschap dat je mét diploma toch 10x zo weinig kans maakt op een baan, dan zijn er weinigen die het kunnen opbrengen om wel door te zetten relatief gezien, zeker geen meerderheid. En dat is niet voorbehouden aan Arabieren.
Waarschijnlijk hebben ze zichzelf hiermee definitief veroordeeld tot een bestaan in de ghetto's of een terugkeer naar de landen waar ouders of grootouders vandaan komen. Over zelfreflectie gesproken...quote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt een avondklok voor bijna heel Fr.... kan nog lachen worden in de uivoering.quote:Op maandag 7 november 2005 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
van de Frontpage
[..]
De roep wordt dus steeds harder.
Nou, uitgangspunt leek me dat niets het rechtvaardigt. Maar daar zijn we het kennelijk overeens. Verklaring is natuurlijk een combinatie van factoren. Daar hoort ook uitsluiting bij. Alsmede een cultuur van respect voor criminelen. Thug life, zeg maar.quote:Op maandag 7 november 2005 12:24 schreef SCH het volgende:
Lijkt me niet nee. Maar we zoeken toch naar een verklaring?
nee schieten kan het niet veel erger meer worden en een oorlogje wint het leger want die kunnen tenminste wel raak schietenquote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
De politiek zal verstandig moeten zijn - en dit niet tot een oorlogje moeten laten verworden.
Als de Franse politici concluderen dat dit niet overwaait - laten we hopen van wel - ben ik in tegenstelling tot sommigen niet bang voor de daadkracht van de Fransen. Dan geef ik het hooguit één dag - en heel veel doden onder het rapalje. Niks oorlog.quote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
De politiek zal verstandig moeten zijn - en dit niet tot een oorlogje moeten laten verworden.
laten we het hopen, dan is de kans dat onschuldige burgers door een kogel geraakt worden kleiner.quote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef err het volgende:
ze gaan zich vást iets aantrekken van een avondklok
Dat is juist de bedoeling...quote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef err het volgende:
nee maar dat doen ze na 2 nachten wel als er geschoten wordtquote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef err het volgende:
Zoals autochtonen al 30 jaar lang onder druk worden gehouden dat er toch vooral geen kritisch geluid gehoord mag worden met betrekking tot de integratiepolitiek bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou pas echt dom zijn. Dan zou het pas echt mis gaan, tot nu toe zijn het rellen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:40 schreef klez het volgende:
[..]
Als de Franse politici concluderen dat dit niet overwaait - laten we hopen van wel - ben ik in tegenstelling tot sommigen niet bang voor de daadkracht van de Fransen. Dan geef ik het hooguit één dag - en heel veel doden onder het rapalje. Niks oorlog.
Er zijn hardere opties, maar dan moeten ze gaan schieten en zo.. dus dit is nog een nette oplossing... als het nog werk en te controleren is.quote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat wordt een avondklok voor bijna heel Fr.... kan nog lachen worden in de uivoering.Latere vergaderingen en etentjes zijn dan uit den boze. Je zult er als toerrist in Paris verblijven, dan mag je om 20:00 jezelf al de tering gaan vervelen op je hotelkamer.
Maar goed ze hebben weinig keus....
Ach, dat slachtofferverhaal weer. Zo zieligquote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals autochtonen al 30 jaar lang onder druk worden gehouden dat er toch vooral geen kritisch geluid gehoord mag worden met betrekking tot de integratiepolitiek bedoel je?
ze onderschatten het leger een beetje ze mogen nog niets doenquote:Op maandag 7 november 2005 12:40 schreef klez het volgende:
[..]
Als de Franse politici concluderen dat dit niet overwaait - laten we hopen van wel - ben ik in tegenstelling tot sommigen niet bang voor de daadkracht van de Fransen. Dan geef ik het hooguit één dag - en heel veel doden onder het rapalje. Niks oorlog.
Exact, dat zijn slimme oplossingen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling...
Op die manier kun je sneller mensen oppakken en kunnen rellen voorkomen worden.
dan kun je ze met iets hardere hand dwingenquote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef err het volgende:
Omdat het niet eerlijk is. En van oneerlijke situaties raken mensen gedemotiveerd en boos. Dat is de praktijk.quote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom dan klagen over het niet kunnen vinden van een baan? Het is kiezen of delen.
zoniet dan zijn er of een heleboel gewonden of een heleboel dooien...quote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee maar dat doen ze na 2 nachten wel als er geschoten wordt
Is dat echt gebeurd? Daar ben ik dus echt tegen. Punt is wel gemaakt door de relschoppers, dat is wel weer mooi.quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Die gehandicapte vrouw die in de fik werd gestoken was idd een vieze ongelovige dus idd zeker geen onschuldig slachtoffer. En hoezo de moslim het was toch een sociaal-economisch probleem of is het toch de islam die hier aan het rellen slaat?
tot nu toe wel, maar ze worden ook met de nacht gewelddadiger tot nu toe..quote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou pas echt dom zijn. Dan zou het pas echt mis gaan, tot nu toe zijn het rellen.
en als ze nou zeggen dat de avondklok gepaard gaat met militair optreden indien er toch groepjes rellers zijn? is dat niet nog iets beter?quote:
maar dan heb je wel het leger nodigquote:
Ach.. iedereen die toen voor racist werd uitgemaakt omdat hij een klein beetje sceptisch was over het beleid blijkt nu wel gelijk te hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, dat slachtofferverhaal weer. Zo zielig![]()
Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.quote:Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als ze nou zeggen dat de avondklok gepaard gaat met militair optreden indien er toch groepjes rellers zijn? is dat niet nog iets beter?
Ach, wat is oneerlijk. Zonder diploma is het moeilijk(er) een baan te vinden. Je hebt dan weinig recht van spreken vind ik.quote:Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat het niet eerlijk is. En van oneerlijke situaties raken mensen gedemotiveerd en boos. Dat is de praktijk.
Uiteraard is rellen uit den boze.
Dan zou het inderdaad echt heel erg mis gaan voor de moslimgemeenschap in Europa. We hebben al vaker gezien hoe infantiel Europeanen etnische spanningen oplossen...quote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou pas echt dom zijn. Dan zou het pas echt mis gaan, tot nu toe zijn het rellen.
Wás het maar zo eenzijdig...quote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals autochtonen al 30 jaar lang onder druk worden gehouden dat er toch vooral geen kritisch geluid gehoord mag worden met betrekking tot de integratiepolitiek bedoel je?
het is wel een oplossing het is alleen op de langere termijn niet zo`n goede oplossingquote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
misschien is het de enige oplossing.quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |