Vrouwen gaan er al sinds Abraham onder gebukt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou en, van een beetje discriminatie is nog nooit iemand dood gegaan.
Welnee. Het zijn allemaal lieve mensen die door onze schuld tot zulke verschrikkelijke daden gedreven worden.quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, lamenielache. Dus in jou ogen zijn er gewoon allemaal pointless Mocro-haters, die deze mensen zonder reden pesten? Hoezo naief? Hallo, je hebt het wel over mensen die hele voorsteden in de fik zetten, en de pliesie bekogelen!
afin.. gaat de brandweerkazerne door brand plat ...quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:Ik
woon
tegenover
de
brandweerkazerne
dus
ik
maak
me
geen
zorgen
.
ja daar vergroot je je kansen mee door je eigen scholen in de fik te zetten kom toch op het beleid was niet goed omdat we ze teveel vrijheid hebben gegeven ze teveel aan hun eigen cultuur hebben laten behoudenquote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:
[..]
Misschien is dat de rekening die we voor 30 jaar verkeerd beleid gepresenteerd krijgen.
(los van de vraag of dat beleid te slap of te streng was dus)
heb je niet zoveel aan als alle auto's zijn uitgeruktquote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:Ik
woon
tegenover
de
brandweerkazerne
dus
ik
maak
me
geen
zorgen
.
Dan duik ik onder in Friesland.quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
afin.. gaat de brandweerkazerne door brand plat ...
die auto's hebben ze niet verbrnad en de wapens door het verkopen van grdtolen auto's///quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef HPoi het volgende:
Toch vraag ik me af hoe die kansloze jongeren nu aan een Peugeot 307 met lichtmetalen velgen komen en aan dure vuurwapens... ? (gisterennacht op NOS)
Heb je een Fries paspoort?quote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan duik ik onder in Friesland.
Ik ben geen kereltje, lieve schat.quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Welkom in de wereld, kereltje. Solliciteer eens een weekje als Ahmed![]()
Beleid of niet, dit gaat nergens over, dit is georganiseerde misdaad. Ga me nou niet vertellen dat dit een paar boze mensen zijn die kwaad zijn op de Franse regering. Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.quote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:
[..]
Misschien is dat de rekening die we voor 30 jaar verkeerd beleid gepresenteerd krijgen.
(los van de vraag of dat beleid te slap of te streng was dus)
Dus als ze nou maar lang genoeg rellen, is het ook niet erg als het leger ingezet wordt?quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
Ja, als je iets maar lang genoeg onder druk houdt, escaleert het vanzelf een keer natuurlijk.
onthou nu eens dat het onze schuld isquote:Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ben geen kereltje, lieve schat.
Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg. Deze Ahmeds hebben wél een MBO of HBO opleiding ja, dat wel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een Ahmed op school is geweigerd. Maar goed, als jij auto's in de fik gaat steken als je boos bent, dan zou ik je ook niet aannemen. Da's niet echt bevorderlijk voor je imago.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Stefkuh het volgende:
Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg. Deze Ahmeds hebben wél een MBO of HBO opleiding ja, dat wel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een Ahmed op school is geweigerd. Maar goed, als jij auto's in de fik gaat steken als je boos bent, dan zou ik je ook niet aannemen. Da's niet echt bevorderlijk voor je imago.
Moet je aan Tommy van Sesamstraat vragen die heeft namelijk heroine nodigquote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef HPoi het volgende:
Toch vraag ik me af hoe die kansloze jongeren nu aan een Peugeot 307 met lichtmetalen velgen komen en aan dure vuurwapens... ? (gisterennacht op NOS)
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussiequote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus als ze nou maar lang genoeg rellen, is het ook niet erg als het leger ingezet wordt?
Dankzij wet SAMEN. Iets wat in Frankrijk compleet onbekend is, trouwens.quote:Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg.
En door het kabinet Balkenende vakkundig om zeep geholpen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef kippenek het volgende:
[..]
Dankzij wet SAMEN. Iets wat in Frankrijk compleet onbekend is, trouwens.
Tot aan de komma wel ja... maar ja jij denkt dat dit allemaal lieve allochtoontjes zijn...quote:
Het Franse model werkt immers zó goed he.quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
En door het kabinet Balkenende vakkundig om zeep geholpen.
Die gehandicapte vrouw die in de fik werd gestoken was idd een vieze ongelovige dus idd zeker geen onschuldig slachtoffer. En hoezo de moslim het was toch een sociaal-economisch probleem of is het toch de islam die hier aan het rellen slaat?quote:Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
De acties die nu plaatsvinden in Frankrijk stemmen me toch wel tevreden onder voorwaarde dat er geen onschuldige slachtoffers vallen. Daarmee zullen ze misschien in willen zien dat er met de Moslims niet te sollen valt en dat deze groep er recht op heeft om serieus genomen te worden.²
die laten het nu duren zodat ze op een flinke winst bij de verkiezingen kunnen rekenen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Beleid of niet, dit gaat nergens over, dit is georganiseerde misdaad. Ga me nou niet vertellen dat dit een paar boze mensen zijn die kwaad zijn op de Franse regering. Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.
Wat me opvalt is trouwens - hoezeer ik die mensen OOK hekel - de extreem rechtse tak nog geen legertjes in de strijd heeft gegooid. ?
Maar geweld an sich is wel een goed antwoord op verminderd sociale kansen?quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |