abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32052663
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nou en, van een beetje discriminatie is nog nooit iemand dood gegaan.
Vrouwen gaan er al sinds Abraham onder gebukt.
pi_32052670
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef Toeps het volgende:

[..]

Haha, lamenielache. Dus in jou ogen zijn er gewoon allemaal pointless Mocro-haters, die deze mensen zonder reden pesten? Hoezo naief? Hallo, je hebt het wel over mensen die hele voorsteden in de fik zetten, en de pliesie bekogelen!
Welnee. Het zijn allemaal lieve mensen die door onze schuld tot zulke verschrikkelijke daden gedreven worden.
pi_32052671
Toch vraag ik me af hoe die kansloze jongeren nu aan een Peugeot 307 met lichtmetalen velgen komen en aan dure vuurwapens... ? (gisterennacht op NOS)
pi_32052673
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik woon tegenover de brandweerkazerne dus ik maak me geen zorgen .
afin.. gaat de brandweerkazerne door brand plat ...
pi_32052685
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:

[..]

Misschien is dat de rekening die we voor 30 jaar verkeerd beleid gepresenteerd krijgen.

(los van de vraag of dat beleid te slap of te streng was dus)
ja daar vergroot je je kansen mee door je eigen scholen in de fik te zetten kom toch op het beleid was niet goed omdat we ze teveel vrijheid hebben gegeven ze teveel aan hun eigen cultuur hebben laten behouden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 7 november 2005 @ 12:15:34 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32052689
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik woon tegenover de brandweerkazerne dus ik maak me geen zorgen .
heb je niet zoveel aan als alle auto's zijn uitgerukt
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 7 november 2005 @ 12:15:47 #107
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_32052697
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef mschol het volgende:

[..]

afin.. gaat de brandweerkazerne door brand plat ...
Dan duik ik onder in Friesland.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_32052708
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef HPoi het volgende:
Toch vraag ik me af hoe die kansloze jongeren nu aan een Peugeot 307 met lichtmetalen velgen komen en aan dure vuurwapens... ? (gisterennacht op NOS)
die auto's hebben ze niet verbrnad en de wapens door het verkopen van grdtolen auto's///

denk ik zo...
pi_32052712
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dan duik ik onder in Friesland.
Heb je een Fries paspoort?
pi_32052725
ik heb geen auto
pi_32052729
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Welkom in de wereld, kereltje. Solliciteer eens een weekje als Ahmed
Ik ben geen kereltje, lieve schat.

Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg. Deze Ahmeds hebben wél een MBO of HBO opleiding ja, dat wel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een Ahmed op school is geweigerd. Maar goed, als jij auto's in de fik gaat steken als je boos bent, dan zou ik je ook niet aannemen. Da's niet echt bevorderlijk voor je imago.
pi_32052757
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:

[..]

Misschien is dat de rekening die we voor 30 jaar verkeerd beleid gepresenteerd krijgen.

(los van de vraag of dat beleid te slap of te streng was dus)
Beleid of niet, dit gaat nergens over, dit is georganiseerde misdaad. Ga me nou niet vertellen dat dit een paar boze mensen zijn die kwaad zijn op de Franse regering. Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.

Wat me opvalt is trouwens - hoezeer ik die mensen OOK hekel - de extreem rechtse tak nog geen legertjes in de strijd heeft gegooid. ?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 7 november 2005 @ 12:17:45 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_32052761
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
Ja, als je iets maar lang genoeg onder druk houdt, escaleert het vanzelf een keer natuurlijk.
Dus als ze nou maar lang genoeg rellen, is het ook niet erg als het leger ingezet wordt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32052777
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef Toeps het volgende:

[..]

Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg. Deze Ahmeds hebben wél een MBO of HBO opleiding ja, dat wel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een Ahmed op school is geweigerd. Maar goed, als jij auto's in de fik gaat steken als je boos bent, dan zou ik je ook niet aannemen. Da's niet echt bevorderlijk voor je imago.
onthou nu eens dat het onze schuld is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_32052783
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Stefkuh het volgende:
Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.
Dit meen je nog ook he?
pi_32052791
quote:

[..]

En zo is het!
  maandag 7 november 2005 @ 12:18:58 #117
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32052797
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef HPoi het volgende:
Moet je aan Tommy van Sesamstraat vragen die heeft namelijk heroine nodig
pi_32052812
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus als ze nou maar lang genoeg rellen, is het ook niet erg als het leger ingezet wordt?
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussie
  maandag 7 november 2005 @ 12:19:17 #119
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32052815
quote:

[..]

Verder werk ik bij een grote kabelmaatschappij, waar meer dan de helft van de medewerkers allochtoon is. Ahmeds genoeg.
Dankzij wet SAMEN. Iets wat in Frankrijk compleet onbekend is, trouwens.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32052839
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef kippenek het volgende:

[..]

Dankzij wet SAMEN. Iets wat in Frankrijk compleet onbekend is, trouwens.
En door het kabinet Balkenende vakkundig om zeep geholpen.
pi_32052843
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit meen je nog ook he?
Tot aan de komma wel ja... maar ja jij denkt dat dit allemaal lieve allochtoontjes zijn...
  maandag 7 november 2005 @ 12:20:25 #122
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32052854
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

En door het kabinet Balkenende vakkundig om zeep geholpen.
Het Franse model werkt immers zó goed he.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32052866
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
De acties die nu plaatsvinden in Frankrijk stemmen me toch wel tevreden onder voorwaarde dat er geen onschuldige slachtoffers vallen. Daarmee zullen ze misschien in willen zien dat er met de Moslims niet te sollen valt en dat deze groep er recht op heeft om serieus genomen te worden.

²
Die gehandicapte vrouw die in de fik werd gestoken was idd een vieze ongelovige dus idd zeker geen onschuldig slachtoffer. En hoezo de moslim het was toch een sociaal-economisch probleem of is het toch de islam die hier aan het rellen slaat?
pi_32052871
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Beleid of niet, dit gaat nergens over, dit is georganiseerde misdaad. Ga me nou niet vertellen dat dit een paar boze mensen zijn die kwaad zijn op de Franse regering. Dit zijn gewoon (on)mensen die chaos willen creëren, met de hoop op een val van heel Europa.

Wat me opvalt is trouwens - hoezeer ik die mensen OOK hekel - de extreem rechtse tak nog geen legertjes in de strijd heeft gegooid. ?
die laten het nu duren zodat ze op een flinke winst bij de verkiezingen kunnen rekenen.

echt ze verkloten het alleen maar voor hun zelf
  maandag 7 november 2005 @ 12:20:50 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_32052873
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat geweld een goed antwoord is op geweld maar dat is een andere discussie
Maar geweld an sich is wel een goed antwoord op verminderd sociale kansen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')