quote:Ook in Duitse en Belgische voorsteden branden auto's
Uitgegeven: 7 november 2005 11:15
Laatst gewijzigd: 7 november 2005 11:16
BERLIJN/BRUSSEL - Ook in voorsteden van de Duitse hoofdstad Berlijn en de Belgische hoofdstad Brussel zijn in de nacht van zondag op maandag auto's in brand gestoken. In beide gevallen was er geen sprake van rellen of ongeregeldheden, zoals in de Franse voorsteden de afgelopen twee weken het geval was. De politie onderzoekt wel of er verband is met de Franse rellen.
In de Brusselse voorstad St Gillis, een wijk met veel migranten rondom het station Brussel Zuid, gingen zondagnacht vijf auto's in vlammen op. Niemand werd aangehouden en er was alleen materiële schade. De federale politie meldde desgevraagd dat ze geen extra mensen achter de hand houdt voor het geval ook rond Brussel ongeregeldheden uitbreken.
In de migrantenbuurt Moabit bij Berlijn brandden eveneens vijf auto's uit. De arme buurt ligt op enkele kilometers van de buurt waarin de regeringsgebouwen zijn gevestigd.
dat wilde ik ook nog even melden ja...quote:Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Erdogan doet erg zijn best opdat de Fransen over enkele jaren de toetreding van Turkije tot de EU met een referendum blokkeren.
![]()
Wat mij betreft heeft hij daar gewoon een punt. Als je zoiets van meet af aan verboden had, ok. Maar om het zomaar van het een op het andere moment te verbieden zou bij mij ook totaal in het verkeerde keelgat schieten.quote:
drie keer raden wie geen baantje krijgt...quote:
staat erin. Ik zal het ook in Wiki zettenquote:Op maandag 7 november 2005 11:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik mis deel 7 in de OP.
ik had het dan ook niet over die groepquote:Op maandag 7 november 2005 10:47 schreef klez het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit op baseert. In de VS leeft 11% onder de armoedegrens. Het is een kleine minderheid die in de ghetto's woont.
Het zou wel een mooie oplossing zijnquote:Op maandag 7 november 2005 11:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
drie keer raden wie geen baantje krijgt...![]()
Imageshack is een klote hostquote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat wilde ik ook nog even melden ja...
Onrust neemt duidelijk toe dus..quote:Ook in voorsteden van de Duitse hoofdstad Berlijn en de Belgische hoofdstad Brussel zijn in de nacht van zondag op maandag auto's in brand gestoken. In beide gevallen was er geen sprake van rellen of ongeregeldheden, zoals in de Franse voorsteden de afgelopen twee weken het geval was. De politie onderzoekt wel of er verband is met de Franse rellen.
In de Brusselse voorstad St Gillis, een wijk met veel migranten rondom het station Brussel Zuid, gingen zondagnacht vijf auto's in vlammen op. Niemand werd aangehouden en er was alleen materiële schade. De federale politie meldde desgevraagd dat ze geen extra mensen achter de hand houdt voor het geval ook rond Brussel ongeregeldheden uitbreken.
In de migrantenbuurt Moabit bij Berlijn brandden eveneens vijf auto's uit. De arme buurt ligt op enkele kilometers van de buurt waarin de regeringsgebouwen zijn gevestigd.
Ja, we kennen je standpunt. Doeiquote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan kunnen we met zijn allen moeilijk gaan lopen doen, maar het was gewoon wachten op dit soort acties. Als je de hoofddoek gaat verbieden en dan zgn. gaat schermen met gelijkheid omdat de keppeltjes en de kruizen ook niet meer gedragen mogen worden op scholen ben je m.i. gewoon niet helemaal 100% of je neemt de Moslims niet serieus. Elke poedel kan van 100 km afstand ruiken dat deze wet puur voor de Moslims is gemaakt, en omdat het anders niet geloofwaardig zou overkomen hebben ze het keppeltje en de kruis ook meegenomen. Belachelijk, want vergeleken met de hoofddoekdraagsters zijn relatief gezien de keppeltjesdragers en kruisjesdragers in een zeer kleine groep. Erdogan spreekt dus de waarheid: het verbieden van de hoofddoek is de oorzaak van dit soort ellende.²
Dat deden ze in Scbrenica al niet.... en nu ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom zetten die Fransen eigenlijk niet gewoon het leger in?
Drie generaties lang werkeloos en weggestopt in criminele betonnen voorsteden, wat wil je. Dat komt er op een gegeven moment uit. Zal pas het begin van veel ellende zijn, dit.quote:Op maandag 7 november 2005 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Ook in Duitse en Belgische voorsteden branden auto's
[..]
Onrust neemt duidelijk toe dus..
Onzin, het mag alleen niet op universiteiten. Maar Frankrijk schermt met democratie en vrijheid:"Je bent vrij om te doen wat je wil en te gaan en staan waar je wil, doe wel je Moslim-jasje uit. Dit hebben hier liever niet. "quote:Op maandag 7 november 2005 11:38 schreef RZero het volgende:
Gelul. Een hoofddoek mag ook niet in Turkije.
Waarom zou jouw mening er meer toe doen dan die van BSB? Ik ken jouw standpunt ook wel hoor en die mag je ook gewoon blijven verkondigen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, we kennen je standpunt. Doei
En wel van het Suikerfeest een nationale feestdag willen maken, ook al is dat ook maar voor een relatief kleine groep.quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan kunnen we met zijn allen moeilijk gaan lopen doen, maar het was gewoon wachten op dit soort acties. Als je de hoofddoek gaat verbieden en dan zgn. gaat schermen met gelijkheid omdat de keppeltjes en de kruizen ook niet meer gedragen mogen worden op scholen ben je m.i. gewoon niet helemaal 100% of je neemt de Moslims niet serieus. Elke poedel kan van 100 km afstand ruiken dat deze wet puur voor de Moslims is gemaakt, en omdat het anders niet geloofwaardig zou overkomen hebben ze het keppeltje en de kruis ook meegenomen. Belachelijk, want vergeleken met de hoofddoekdraagsters zijn relatief gezien de keppeltjesdragers en kruisjesdragers in een zeer kleine groep. Erdogan spreekt dus de waarheid: het verbieden van de hoofddoek is de oorzaak van dit soort ellende.²
'Franse buitenlanders' zijn anders behoorlijk aangepast. Daarnaast is dit geen religieuze of culturele onrust, maar sociale.quote:Op maandag 7 november 2005 11:42 schreef the_undertaker het volgende:
het is aanpasen of oprotten (lees: in Marseille op de boot terug)
Nee ze schreeuwen Allah Ackbar omdat het zo lekker klinktquote:Op maandag 7 november 2005 11:44 schreef kippenek het volgende:
[..]
'Franse buitenlanders' zijn anders behoorlijk aangepast. Daarnaast is dit geen religieuze of culturele onrust, maar sociale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |