abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32051215
quote:
Ook in Duitse en Belgische voorsteden branden auto's

Uitgegeven: 7 november 2005 11:15
Laatst gewijzigd: 7 november 2005 11:16

BERLIJN/BRUSSEL - Ook in voorsteden van de Duitse hoofdstad Berlijn en de Belgische hoofdstad Brussel zijn in de nacht van zondag op maandag auto's in brand gestoken. In beide gevallen was er geen sprake van rellen of ongeregeldheden, zoals in de Franse voorsteden de afgelopen twee weken het geval was. De politie onderzoekt wel of er verband is met de Franse rellen.

In de Brusselse voorstad St Gillis, een wijk met veel migranten rondom het station Brussel Zuid, gingen zondagnacht vijf auto's in vlammen op. Niemand werd aangehouden en er was alleen materiële schade. De federale politie meldde desgevraagd dat ze geen extra mensen achter de hand houdt voor het geval ook rond Brussel ongeregeldheden uitbreken.

In de migrantenbuurt Moabit bij Berlijn brandden eveneens vijf auto's uit. De arme buurt ligt op enkele kilometers van de buurt waarin de regeringsgebouwen zijn gevestigd.
pi_32051220
Is het eigenlijk niet heel simpel. Het Midden Oosten is één grote achterbuurt, één failliete gewelddadige intolerante berenbende. Alleen dankzij de toevallige aanwezigheid van olie zijn sommigen van die landen in staat de nodige welvaart in te kopen in het Westen en Oost Azië.
Importeer vervolgens een zooi van die Oosterlingen, zet ze bij elkaar in een wijk, en wat krijg je?... een stukje Midden Oosten in een Westers land, maar dan dus zonder olie-bronnen. En het gebrek aan zwart goud als ruilmiddel moet natuurlijk gecompenseerd worden..........
Wil je weten waarom het Midden Oosten niet functioneert, ga in een achterbuurt in je stad kijken.
Wil je weten waarom die achterbuurt in je stad niet functioneert, ga in het Midden Oosten kijken.
pi_32051230
121 Teletekst ma 07 nov
Zwaarste Franse onlusten tot nu toe

PARIJS Bij nieuwe onlusten in een reeks
Franse steden zijn vannacht 34 agenten
gewond geraakt.Ruim 1400 auto's gingen
in vlammen op en bijna 400 relschoppers
zijn gearresteerd.Dat zijn de hoogste
aantallen sinds de rellen elf nachten
geleden begonnen.

Vooral in de Parijse voorstad Grigny
was het geweld hevig.Daar is ook op de
politie geschoten en raakten 29 agenten
gewond.President Chirac zei zondag dat
de relschoppers hard aangepakt worden.

Een grote Franse moslimorganisatie
heeft een officiële 'fatwa' tegen het
geweld afgekondigd.In totaal zijn tot
nu toe bijna 5000 voertuigen verbrand.
pi_32051233
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Erdogan doet erg zijn best opdat de Fransen over enkele jaren de toetreding van Turkije tot de EU met een referendum blokkeren.
dat wilde ik ook nog even melden ja...
  maandag 7 november 2005 @ 11:28:40 #6
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32051244
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

och ja.. opstoker...
Wat mij betreft heeft hij daar gewoon een punt. Als je zoiets van meet af aan verboden had, ok. Maar om het zomaar van het een op het andere moment te verbieden zou bij mij ook totaal in het verkeerde keelgat schieten.

Je laat ze ook geen keuze. Kiezen ze voor hun geloof (cq het dragen van een hoofddoek), dan worden ze uitgesloten voor een school en uitzicht op een fatsoenlijke toekomst.
pi_32051245
Het is wel goed voor de auto-industrie
  maandag 7 november 2005 @ 11:29:43 #8
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32051377
De TT rijmt .
  maandag 7 november 2005 @ 11:33:58 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32051393
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
drie keer raden wie geen baantje krijgt...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32051424
Kan iemand mij vertellen hoeveel schade dat uitschot al heeft aangericht?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32051425
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik mis deel 7 in de OP.
staat erin. Ik zal het ook in Wiki zetten
pi_32051452
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:47 schreef klez het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dit op baseert. In de VS leeft 11% onder de armoedegrens. Het is een kleine minderheid die in de ghetto's woont.
ik had het dan ook niet over die groep het zijn de wat rijkeren, mensen op leeftijd ed. in bv. Phoenix die vrijwillig in zulke gemeenschappen gaan wonen, ik heb het van Seline Borking die hierover oa een scriptie schreef

hier een artikel uit de media hierover:
Gated communities more popular, and not just for the rich
pi_32051482
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
en voor de bouw
pi_32051489
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

drie keer raden wie geen baantje krijgt...
Het zou wel een mooie oplossing zijn
pi_32051490
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

dat wilde ik ook nog even melden ja...
Imageshack is een klote host mischien hier: http://xs.to

Verder kan ik die Erdogan niet. Op het ene moment krijg ik de indruk dat hij graag bij de EU wil, mede om de invloed van het leger te neutraliseren opdat Turkije geïslamiseerd kan worden.
Het andere moment krijg ik de indruk dat hij wil proberen dat de deur wordt dicht gegooid, waarop hij het religieuze vuur eens flink kan opstoken over die ''christelijke club'', en Turkijke kan islamiseren. Het lijkt er soms een beetje op dat hij niet kan beslissen welke strategie hij nu wil volgen.
  maandag 7 november 2005 @ 11:37:38 #18
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32051494
Dan kunnen we met zijn allen moeilijk gaan lopen doen, maar het was gewoon wachten op dit soort acties. Als je de hoofddoek gaat verbieden en dan zgn. gaat schermen met gelijkheid omdat de keppeltjes en de kruizen ook niet meer gedragen mogen worden op scholen ben je m.i. gewoon niet helemaal 100% of je neemt de Moslims niet serieus. Elke poedel kan van 100 km afstand ruiken dat deze wet puur voor de Moslims is gemaakt, en omdat het anders niet geloofwaardig zou overkomen hebben ze het keppeltje en de kruis ook meegenomen. Belachelijk, want vergeleken met de hoofddoekdraagsters zijn relatief gezien de keppeltjesdragers en kruisjesdragers in een zeer kleine groep. Erdogan spreekt dus de waarheid: het verbieden van de hoofddoek is de oorzaak van dit soort ellende.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32051521
Gelul. Een hoofddoek mag ook niet in Turkije.
pi_32051525
quote:
Ook in voorsteden van de Duitse hoofdstad Berlijn en de Belgische hoofdstad Brussel zijn in de nacht van zondag op maandag auto's in brand gestoken. In beide gevallen was er geen sprake van rellen of ongeregeldheden, zoals in de Franse voorsteden de afgelopen twee weken het geval was. De politie onderzoekt wel of er verband is met de Franse rellen.

In de Brusselse voorstad St Gillis, een wijk met veel migranten rondom het station Brussel Zuid, gingen zondagnacht vijf auto's in vlammen op. Niemand werd aangehouden en er was alleen materiële schade. De federale politie meldde desgevraagd dat ze geen extra mensen achter de hand houdt voor het geval ook rond Brussel ongeregeldheden uitbreken.

In de migrantenbuurt Moabit bij Berlijn brandden eveneens vijf auto's uit. De arme buurt ligt op enkele kilometers van de buurt waarin de regeringsgebouwen zijn gevestigd.
Onrust neemt duidelijk toe dus..
pi_32051530
Waarom zetten die Fransen eigenlijk niet gewoon het leger in?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_32051535
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan kunnen we met zijn allen moeilijk gaan lopen doen, maar het was gewoon wachten op dit soort acties. Als je de hoofddoek gaat verbieden en dan zgn. gaat schermen met gelijkheid omdat de keppeltjes en de kruizen ook niet meer gedragen mogen worden op scholen ben je m.i. gewoon niet helemaal 100% of je neemt de Moslims niet serieus. Elke poedel kan van 100 km afstand ruiken dat deze wet puur voor de Moslims is gemaakt, en omdat het anders niet geloofwaardig zou overkomen hebben ze het keppeltje en de kruis ook meegenomen. Belachelijk, want vergeleken met de hoofddoekdraagsters zijn relatief gezien de keppeltjesdragers en kruisjesdragers in een zeer kleine groep. Erdogan spreekt dus de waarheid: het verbieden van de hoofddoek is de oorzaak van dit soort ellende.

²
Ja, we kennen je standpunt. Doei
  maandag 7 november 2005 @ 11:40:16 #23
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32051566
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom zetten die Fransen eigenlijk niet gewoon het leger in?
Dat deden ze in Scbrenica al niet.... en nu ook niet
  maandag 7 november 2005 @ 11:41:52 #24
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32051625
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Onrust neemt duidelijk toe dus..
Drie generaties lang werkeloos en weggestopt in criminele betonnen voorsteden, wat wil je. Dat komt er op een gegeven moment uit. Zal pas het begin van veel ellende zijn, dit.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32051637
het is aanpasen of oprotten (lees: in Marseille op de boot terug )
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 7 november 2005 @ 11:42:58 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32051657
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:38 schreef RZero het volgende:
Gelul. Een hoofddoek mag ook niet in Turkije.
Onzin, het mag alleen niet op universiteiten. Maar Frankrijk schermt met democratie en vrijheid:"Je bent vrij om te doen wat je wil en te gaan en staan waar je wil, doe wel je Moslim-jasje uit. Dit hebben hier liever niet. "

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32051668
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ja, we kennen je standpunt. Doei
Waarom zou jouw mening er meer toe doen dan die van BSB? Ik ken jouw standpunt ook wel hoor en die mag je ook gewoon blijven verkondigen.
pi_32051675
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:

²
En wel van het Suikerfeest een nationale feestdag willen maken, ook al is dat ook maar voor een relatief kleine groep.
pi_32051685
Mmm, ik geloof dat Erdie's hoofddoek theorietje aanslaat bij de pers
  maandag 7 november 2005 @ 11:44:38 #30
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32051710
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:42 schreef the_undertaker het volgende:
het is aanpasen of oprotten (lees: in Marseille op de boot terug )
'Franse buitenlanders' zijn anders behoorlijk aangepast. Daarnaast is dit geen religieuze of culturele onrust, maar sociale.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32051824
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:44 schreef kippenek het volgende:

[..]

'Franse buitenlanders' zijn anders behoorlijk aangepast. Daarnaast is dit geen religieuze of culturele onrust, maar sociale.
Nee ze schreeuwen Allah Ackbar omdat het zo lekker klinkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')