Ik heb 'm verreweg de grootste tijd op mute.quote:Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef Lamon het volgende:
Ik heb ter compensatie gewoon U2 aangezet en de boel op mute gezet. Als er echt wat gebeurt zie ik het ook wel zonder geluid.
Eeeew... "Zíen jullie mij?"quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Queen Dido probeert weer stemmen te winnen.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
NAAT KOP DICHT
Ik heb sowieso geen geluid en dat bevalt me uitstekend.quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 'm verreweg de grootste tijd op mute.
Same herequote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Op dit soort momenten mis ik Linda toch wel hoor
Ik heb het geluid meestal wel aan, maar met muziek op de achtergrond.quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 'm verreweg de grootste tijd op mute.
Ja, graag.quote:
Nou nee dank je BB draaid alleen maar kut muziek.quote:Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef Shirley het volgende:
Drank inleveren,dan nog een half uur muziek.
't Is bij mij altijd of/of en ik kan niet lang zonder m'n muziek.quote:Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het geluid meestal wel aan, maar met muziek op de achtergrond.
Maar als ze in dat huis ook muziek draaien wordt dat dus lastiger.
Alles is beter dan het zingen van de bewoners.quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee dank je BB draaid alleen maar kut muziek.
Tijdloosquote:Op maandag 7 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
Meatloaf......ja maar dan wel batt out of hellllllllllll
Als ik op tijd mijn tanden poetste, mocht ik ook altijd een half uurtje in bed de Donald Duck lezen.quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Net een stel kleine kinderen ook eigenlijk hè![]()
Ze moeten de sterke drank inleveren, en dan krijgen ze nog een half uurtje muziek.![]()
Bat out of hell isquote:Op maandag 7 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
Meatloaf......ja maar dan wel batt out of hellllllllllll
AMEN!quote:
Donald Duck.quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ik op tijd mijn tanden poetste, mocht ik ook altijd een half uurtje in bed de Donald Duck lezen.
Maar ze hebben toch hun eigen drank nog of hebben ze dat gisteren en vandaag allemaal opgezopen?quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Net een stel kleine kinderen ook eigenlijk hè![]()
Ze moeten de sterke drank inleveren, en dan krijgen ze nog een half uurtje muziek.![]()
Is dit die foto van de duivelsuitdrijving, of is dit nieuw materiaal?quote:
Daar ben ik het helemaal met je eens.quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Alles is beter dan het zingen van de bewoners.
Jaargangen 1982 tot 1997. En idd, nog kende ik ieder verhaal bijna uit mijn hoofd.quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Donald Duck.
En dan een stapeltje oude ducks mee naar bed en aan 't eerste plaatje 't hele verhaal al herkennen.
child in time van deep purple vindt ik wel een van de beste nummers ooit.quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
For crying out loud is mooiste nummer ooit gemaakt trouwens... Dit even terzijde
Dat is nieuw.... Joost die meezingtquote:Op maandag 7 november 2005 00:36 schreef demins het volgende:
[..]
Is dit die foto van de duivelsuitdrijving, of is dit nieuw materiaal?![]()
Das waar, onze gezellig Amsterdamse meid met haar drukke, volle levenquote:Op maandag 7 november 2005 00:37 schreef RedRoses het volgende:
Sja ze moeten Channies behoeftes ook een beetje vervullen he?
idd...en zeker met symphony ....quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
For crying out loud is mooiste nummer ooit gemaakt trouwens... Dit even terzijde
Die start gewoon emule even opquote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
afijn de muzieknerT van BB zoekt zich de galtering naar meatloaf...
Rob is best okee.quote:Op maandag 7 november 2005 00:38 schreef Minouishere het volgende:
hahahaaaaaaaaa die rob, hij is toch wel grappig hoor, en lief !
1976 tot 1987, of zo.quote:Op maandag 7 november 2005 00:37 schreef Lamon het volgende:
Jaargangen 1982 tot 1997. En idd, nog kende ik ieder verhaal bijna uit mijn hoofd.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:38 schreef Minouishere het volgende:
hahahaaaaaaaaa die rob, hij is toch wel grappig hoor, en lief !
quote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Nu kan ik hier een verboden tekst bijzetten... maar dat doe ik niet
[afbeelding]
lolquote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Dat is vaak zo.quote:Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske's borsten zijn zo veel geiler dan topless.
At your service!quote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Doe toch maar...quote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef farceman het volgende:
Wat een verschrikkelijk geforceerd feestje zeg, ik zou me er doodvervelen generen
geeft mij deze maarquote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef BB5kijker het volgende:
Kom op CHANKWAL, alsjebrlieft, val eraf en breek wat!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een aparte computer totaal vergeven van spyware waar kazaa alleen maar op draait....quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef BB5kijker het volgende:
Kom op CHANKWAL, alsjebrlieft, val eraf en breek wat!!
[afbeelding]
[afbeelding]
viel wel meequote:Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef farceman het volgende:
Wat een verschrikkelijk geforceerd feestje zeg, ik zou me er doodvervelen
Aaaaaaah *jaloerssss*quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga morgen naar Skin (de vroegere zangeres van Skunk Anansie) in de Melkweg Amsterdam
ze hebben lieske haar tieten gejat!!!!!!!!!!!!!quote:
Human Behaviour iig wel.quote:
Yep!quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef Sonique het volgende:
Zeker Kane of niet :p
Echt Kane, de meest overgewaardeerde muziekgroep van Nederland...
En dan die zanger, ook al als je goed luisterd kan je hem nog niet verstaan, met z'n aanstellerige en eeuwige gekreun en gesteun
Heb ik gezien in het voorprogramma van Garbage geloof ik, een tijdje terug.quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga morgen naar Skin (de vroegere zangeres van Skunk Anansie) in de Melkweg Amsterdam
Ze zat ook in het voorprogramma van Robbie Williams.. Ze was góed!quote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb ik gezien in het voorprogramma van Garbage geloof ik, een tijdje terug.
Superstem, maar dat zal niemand verbazen.
Nee ze hebben nog wel wat, hoewel er gisteren een flink gat geslagen is.quote:Op maandag 7 november 2005 00:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch hun eigen drank nog of hebben ze dat gisteren en vandaag allemaal opgezopen?
Koelquote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Komt alleen maar van de drankquote:Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef Jilly het volgende:
Hoe langer ik zit te kijken, hoe meer bewondering ik voor Rob heb. Alle jonge gasten zitten.
Maar Rob met zijn kunstbeen danst gewoon door. Klasse!
Dat was vast Menno weerquote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef Minouishere het volgende:
wou dido nou weer het feestje verpesten???
Hij beweert helemaal niet dat hij in Den Haag geboren is, hoorquote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Yep!
En die beweert dat hij in Den Haag geboren is, maar gewoon in Gorinchem geboren en opgegroeid is.(mijn vriend zat bij zijn zus in de klas)
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb wel hun 1e cd!
Inderdaad, Regenworm heeft te veel gezopen, anders schrijft-ie niet zoiets. Bewonering voor Rob, HAHA! Da's net zoiets als Chantal een lekker kippie vinden.quote:
idd omgaan met zijn handicap is zeker een reden om zijn leugens, hypocriete gedrag en opruiende taal te vergeten ....NOT!quote:Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef Jilly het volgende:
Hoe langer ik zit te kijken, hoe meer bewondering ik voor Rob heb. Alle jonge gasten zitten.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
Niet kijken voor de mensen die zo nog moeten slapen
[afbeelding]
Rob is alleen te pruimen op feestjes.quote:Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef Jilly het volgende:
Is die Fok!radio-uitzending met jou nog ergens te beluisteren?quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
Ik heb 't 'm anders in diverse interviews horen zeggen. Heb ze een tijdje gevolgd.quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij beweert helemaal niet dat hij in Den Haag geboren is, hoor
Doe het nou niet, Peter.quote:
geen idee, destijds wel op die weblog ergens.quote:Op maandag 7 november 2005 00:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is die Fok!radio-uitzending met jou nog ergens te beluisteren?
Volgens mij van een andere orde. Nathalie isquote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Inderdaad, Regenworm heeft te veel gezopen, anders schrijft-ie niet zoiets. Bewonering voor Rob, HAHA! Da's net zoiets als Chantal een lekker kippie vinden.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe het nou niet, Peter.![]()
Je gaat toch niet na Tanja Náthalie adopteren hè?
quote:Op maandag 7 november 2005 00:48 schreef cuall het volgende:
oeps Ingrid met haar silikoontje in Joost zijn koontjes
![]()
Rob heeft MPSquote:Op maandag 7 november 2005 00:50 schreef Jilly het volgende:
[..]
Volgens mij van een andere orde. Nathalie is. Rob als mens heeft zijn beperkingen maar als man met een kunstbeen vind ik hen top.
Eigenlijk best wel een goed ideequote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
Doe het nou niet, Peter.![]()
Je gaat toch niet na Tanja Náthalie adopteren hè?
Hij vertelt gewoon dat hij zijn jeugd in Gorinchem heeft doorgebracht, hoor, op tv (het laatst nog bij Harry Winter), staat op iedere fansite te lezen ookquote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb 't 'm anders in diverse interviews horen zeggen. Heb ze een tijdje gevolgd.
Maakt verder ook niet uit. Punt is dat toen Kane nog gewoon in kleine zaaltjes optrad, Dinand nog gewoon leuk was (ben er meerdere malen naartoe geweest). Naarmate ze beroemder werden, werd hij arrogant. Jammer!
Geen idee of er nog wel wat zit. Op deze foto zie ik niets meer, mogelijk is het wormpje in zijn geheel verdampt.quote:Op maandag 7 november 2005 00:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal dat wormpje van roel zijn gegroeid daar deze actie
Zingen?? Schrééuwenquote:Op maandag 7 november 2005 00:55 schreef regenworm het volgende:
Dat zingen van de gasten om nu echt mijn strot uit
Ik denk dat ze nu hebben mogen doorfeestenquote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Wat is de verrassing nu
Of moet dat salsa gebeuren eerst nog plaats vinden?
Precies, daarom.quote:Op maandag 7 november 2005 00:50 schreef milagro het volgende:
geen idee, destijds wel op die weblog ergens.
het was een zeer geforceerd gesprek, hoor, maar je hoort iig mijn stem
Andere ervaringen, andere mening. Maakt niet uitquote:Op maandag 7 november 2005 00:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij vertelt gewoon dat hij zijn jeugd in Gorinchem heeft doorgebracht, hoor, op tv (het laatst nog bij Harry Winter), staat op iedere fansite te lezen ook
Ik heb hem wel eens ontmoet in de Paap in Den Haag (ja toen was hij al succesvol) en niets gemerkt van enige arrogantie
niet meer aan denken, BB verandert de planning iedere vijf minuten, al naar gelang er door de bewoners en fokkers wordt gereageerd op hun acties.quote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Wat is de verrassing nu
Of moet dat salsa gebeuren eerst nog plaats vinden?
Neuhquote:Op maandag 7 november 2005 00:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ben je je verzameling plaatjes aan het opschonen?
ik kan het heel precies zeggen: de uitzending van 14 Feb, Valentijnsdagquote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, daarom.
Wanneer was het? Ongeveer?
Hier?quote:Op maandag 7 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
Ik ga zo maar es stemmen. Als iemand nog twee punten wil verdien, je weet waar-ie moet:
[afbeelding]
nog vijf minuten ...quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met dat zootje daar...![]()
Uhuh.quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier?
[[url=http://www.filedump.nl/files/mooning.jpg]afbeelding][/URL]
Toch knap dat Dido de boel zo op kan binden dat het zowaar nog lijkt alsof ze echt tietjes heeftquote:
Weet je wie je nou echt nóóit de vloer ziet dweilen? MENNO!quote:Op maandag 7 november 2005 01:03 schreef Sonique het volgende:
Wijzend naar haar voeten die zwart zijn zegt Dido: "Hoe kan dat nou?"
Nou, Dido, misschien doen jullie niets of iig te weinig, aan het huishuoden?
Okee, ik ga op zoek.quote:Op maandag 7 november 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
ik kan het heel precies zeggen: de uitzending van 14 Feb, Valentijnsdag
Jouw bijdrages zijn cool.quote:vanwege mijn irritant botte bijdrages aan R&P![]()
Wie wel danquote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je wie je nou echt nóóit de vloer ziet dweilen? MENNO!
Nee, als je goed kijkt heeft bij mij Dido de ogen openquote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Wow, dat zijn exact dezelfde foto´s!
quote:Op maandag 7 november 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie... grrrrrrrrrrrrr
Iemand een kurk ofzo
ze is 5 kilo aangekomen of zo , zit allemaal daar wsquote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Toch knap dat Dido de boel zo op kan binden dat het zowaar nog lijkt alsof ze echt tietjes heeft![]()
Ik zie het nu! Ben nooit zo goed in zoek de verschillen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, als je goed kijkt heeft bij mij Dido de ogen open
Verder was het weer dezelfde timing ja.
GO, GO Sonique!! Maar rij voorzichtig!quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Sonique het volgende:
* Sonique laadt z'n magnum door en stapt z'n auto in opweg naar Aalsmeer om calimero om te leggen...
quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Sonique het volgende:
* Sonique laadt z'n magnum door en stapt z'n auto in opweg naar Aalsmeer om calimero om te leggen...
quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier?
[[url=http://www.filedump.nl/files/mooning.jpg]afbeelding][/URL]
nee, totaal nietquote:Op maandag 7 november 2005 01:07 schreef svann het volgende:
Leek de salsa nog ergens op?
let niet op de inhoudelijke bijdragequote:
Gertje is de meest goeiste pik van het forum !quote:Op maandag 7 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
Ik ga zo maar es stemmen. Als iemand nog twee punten wil verdien, je weet waar-ie moet:
[afbeelding]
Haha nou alsof ik blij ben met Amsterdammer Chanquote:Op maandag 7 november 2005 01:08 schreef Lamon het volgende:
Ik heb Ingrid en Nathalie achter me staan om Den Haag te verdedigen. Dat stemt me niet vrolijk.
Waar zat je ongeveer in de uitzending? Ik kan niet vooruitspoelen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:08 schreef milagro het volgende:
[..]
let niet op de inhoudelijke bijdrage![]()
En mijquote:Op maandag 7 november 2005 01:08 schreef Lamon het volgende:
Ik heb Ingrid en Nathalie achter me staan om Den Haag te verdedigen. Dat stemt me niet vrolijk.
Gingen ze weer snoepjes overzoenen?quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En mij
En Milagrau
En Coos (nou ja da's Leidschendam dat telt dus eigenlijk niet maar vooruit)
Nee Ingrid. Heeft geen diepgang volgens hun.quote:Op maandag 7 november 2005 01:11 schreef Bocaj het volgende:
Zitten Dido en Naat nu Lieske te bashen... ???
Het is net of ze een voorgevel hebben "heb ik jou daar"quote:
Yep, haar diepgang is te oppervlakkig voor ze!quote:Op maandag 7 november 2005 01:11 schreef Bocaj het volgende:
Zitten Dido en Naat nu Lieske te bashen... ???
Ze klappen ws ook als de piloot het vliegtuig op de grond heeft gezet.quote:
Als het er echt op aankomt in de strijd tegen het mokums rapalje, dan hoort Leiden bij ons.quote:
Dat was een puike spagaat van Naat.quote:Op maandag 7 november 2005 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ook het stripgedeelte kon Naatje goed![]()
Ik woon nu ook niet in Den Haag, maar vind het gewoon een toffe stad (heb er wel 9 jaar gewoond).quote:Op maandag 7 november 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
En Coos (nou ja da's Leidschendam dat telt dus eigenlijk niet maar vooruit)
quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze klappen ws ook als de piloot het vliegtuig op de grond heeft gezet.
quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het er echt op aankomt in de strijd tegen het mokums rapalje, dan hoort Leiden bij ons.![]()
En ook Lieske moest het ontgelden: vooral naat heeft erge hekel aan Liesquote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, haar diepgang is te oppervlakkig voor ze!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nah dat hoort meer bij Rotterdam![]()
Dacht ook Lieske maar Rica dacht Ingrid.... (ik verstond het niet goed...)quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, haar diepgang is te oppervlakkig voor ze!![]()
Ook Leiden toch?quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
Ik woon nu ook niet in Den Haag, maar vind het gewoon een toffe stad (heb er wel 9 jaar gewoond).
Ervaring?quote:Op maandag 7 november 2005 01:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Drank maakt meer kapot dan eh...
Dan moeten Nathalie en Lieske maar eens naast elkaar op de bankquote:Op maandag 7 november 2005 01:16 schreef farceman het volgende:
[..]
En ook Lieske moest het ontgelden: vooral naat heeft erge hekel aan Lies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |