Ik heb 'm verreweg de grootste tijd op mute.quote:Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef Lamon het volgende:
Ik heb ter compensatie gewoon U2 aangezet en de boel op mute gezet. Als er echt wat gebeurt zie ik het ook wel zonder geluid.
Eeeew... "Zíen jullie mij?"quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Queen Dido probeert weer stemmen te winnen.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
NAAT KOP DICHT
Ik heb sowieso geen geluid en dat bevalt me uitstekend.quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 'm verreweg de grootste tijd op mute.
Same herequote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Op dit soort momenten mis ik Linda toch wel hoor
Ik heb het geluid meestal wel aan, maar met muziek op de achtergrond.quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 'm verreweg de grootste tijd op mute.
Ja, graag.quote:
Nou nee dank je BB draaid alleen maar kut muziek.quote:Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef Shirley het volgende:
Drank inleveren,dan nog een half uur muziek.
't Is bij mij altijd of/of en ik kan niet lang zonder m'n muziek.quote:Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het geluid meestal wel aan, maar met muziek op de achtergrond.
Maar als ze in dat huis ook muziek draaien wordt dat dus lastiger.
Alles is beter dan het zingen van de bewoners.quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee dank je BB draaid alleen maar kut muziek.
Tijdloosquote:Op maandag 7 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
Meatloaf......ja maar dan wel batt out of hellllllllllll
Als ik op tijd mijn tanden poetste, mocht ik ook altijd een half uurtje in bed de Donald Duck lezen.quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Net een stel kleine kinderen ook eigenlijk hè![]()
Ze moeten de sterke drank inleveren, en dan krijgen ze nog een half uurtje muziek.![]()
Bat out of hell isquote:Op maandag 7 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
Meatloaf......ja maar dan wel batt out of hellllllllllll
AMEN!quote:
Donald Duck.quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ik op tijd mijn tanden poetste, mocht ik ook altijd een half uurtje in bed de Donald Duck lezen.
Maar ze hebben toch hun eigen drank nog of hebben ze dat gisteren en vandaag allemaal opgezopen?quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Net een stel kleine kinderen ook eigenlijk hè![]()
Ze moeten de sterke drank inleveren, en dan krijgen ze nog een half uurtje muziek.![]()
Is dit die foto van de duivelsuitdrijving, of is dit nieuw materiaal?quote:
Daar ben ik het helemaal met je eens.quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Alles is beter dan het zingen van de bewoners.
Jaargangen 1982 tot 1997. En idd, nog kende ik ieder verhaal bijna uit mijn hoofd.quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Donald Duck.
En dan een stapeltje oude ducks mee naar bed en aan 't eerste plaatje 't hele verhaal al herkennen.
child in time van deep purple vindt ik wel een van de beste nummers ooit.quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
For crying out loud is mooiste nummer ooit gemaakt trouwens... Dit even terzijde
Dat is nieuw.... Joost die meezingtquote:Op maandag 7 november 2005 00:36 schreef demins het volgende:
[..]
Is dit die foto van de duivelsuitdrijving, of is dit nieuw materiaal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |