Ik heb 't 'm anders in diverse interviews horen zeggen. Heb ze een tijdje gevolgd.quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij beweert helemaal niet dat hij in Den Haag geboren is, hoor
Doe het nou niet, Peter.quote:
geen idee, destijds wel op die weblog ergens.quote:Op maandag 7 november 2005 00:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is die Fok!radio-uitzending met jou nog ergens te beluisteren?
Volgens mij van een andere orde. Nathalie isquote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Inderdaad, Regenworm heeft te veel gezopen, anders schrijft-ie niet zoiets. Bewonering voor Rob, HAHA! Da's net zoiets als Chantal een lekker kippie vinden.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe het nou niet, Peter.![]()
Je gaat toch niet na Tanja Náthalie adopteren hè?
quote:Op maandag 7 november 2005 00:48 schreef cuall het volgende:
oeps Ingrid met haar silikoontje in Joost zijn koontjes
![]()
Rob heeft MPSquote:Op maandag 7 november 2005 00:50 schreef Jilly het volgende:
[..]
Volgens mij van een andere orde. Nathalie is. Rob als mens heeft zijn beperkingen maar als man met een kunstbeen vind ik hen top.
Eigenlijk best wel een goed ideequote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
Doe het nou niet, Peter.![]()
Je gaat toch niet na Tanja Náthalie adopteren hè?
Hij vertelt gewoon dat hij zijn jeugd in Gorinchem heeft doorgebracht, hoor, op tv (het laatst nog bij Harry Winter), staat op iedere fansite te lezen ookquote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb 't 'm anders in diverse interviews horen zeggen. Heb ze een tijdje gevolgd.
Maakt verder ook niet uit. Punt is dat toen Kane nog gewoon in kleine zaaltjes optrad, Dinand nog gewoon leuk was (ben er meerdere malen naartoe geweest). Naarmate ze beroemder werden, werd hij arrogant. Jammer!
Geen idee of er nog wel wat zit. Op deze foto zie ik niets meer, mogelijk is het wormpje in zijn geheel verdampt.quote:Op maandag 7 november 2005 00:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal dat wormpje van roel zijn gegroeid daar deze actie
Zingen?? Schrééuwenquote:Op maandag 7 november 2005 00:55 schreef regenworm het volgende:
Dat zingen van de gasten om nu echt mijn strot uit
Ik denk dat ze nu hebben mogen doorfeestenquote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Wat is de verrassing nu
Of moet dat salsa gebeuren eerst nog plaats vinden?
Precies, daarom.quote:Op maandag 7 november 2005 00:50 schreef milagro het volgende:
geen idee, destijds wel op die weblog ergens.
het was een zeer geforceerd gesprek, hoor, maar je hoort iig mijn stem
Andere ervaringen, andere mening. Maakt niet uitquote:Op maandag 7 november 2005 00:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij vertelt gewoon dat hij zijn jeugd in Gorinchem heeft doorgebracht, hoor, op tv (het laatst nog bij Harry Winter), staat op iedere fansite te lezen ook
Ik heb hem wel eens ontmoet in de Paap in Den Haag (ja toen was hij al succesvol) en niets gemerkt van enige arrogantie
niet meer aan denken, BB verandert de planning iedere vijf minuten, al naar gelang er door de bewoners en fokkers wordt gereageerd op hun acties.quote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Wat is de verrassing nu
Of moet dat salsa gebeuren eerst nog plaats vinden?
Neuhquote:Op maandag 7 november 2005 00:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ben je je verzameling plaatjes aan het opschonen?
ik kan het heel precies zeggen: de uitzending van 14 Feb, Valentijnsdagquote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, daarom.
Wanneer was het? Ongeveer?
Hier?quote:Op maandag 7 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
Ik ga zo maar es stemmen. Als iemand nog twee punten wil verdien, je weet waar-ie moet:
[afbeelding]
nog vijf minuten ...quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met dat zootje daar...![]()
Uhuh.quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier?
[[url=http://www.filedump.nl/files/mooning.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |