geeft mij deze maarquote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef BB5kijker het volgende:
Kom op CHANKWAL, alsjebrlieft, val eraf en breek wat!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een aparte computer totaal vergeven van spyware waar kazaa alleen maar op draait....quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef BB5kijker het volgende:
Kom op CHANKWAL, alsjebrlieft, val eraf en breek wat!!
[afbeelding]
[afbeelding]
viel wel meequote:Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef farceman het volgende:
Wat een verschrikkelijk geforceerd feestje zeg, ik zou me er doodvervelen
Aaaaaaah *jaloerssss*quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga morgen naar Skin (de vroegere zangeres van Skunk Anansie) in de Melkweg Amsterdam
ze hebben lieske haar tieten gejat!!!!!!!!!!!!!quote:
Human Behaviour iig wel.quote:
Yep!quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef Sonique het volgende:
Zeker Kane of niet :p
Echt Kane, de meest overgewaardeerde muziekgroep van Nederland...
En dan die zanger, ook al als je goed luisterd kan je hem nog niet verstaan, met z'n aanstellerige en eeuwige gekreun en gesteun
Heb ik gezien in het voorprogramma van Garbage geloof ik, een tijdje terug.quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga morgen naar Skin (de vroegere zangeres van Skunk Anansie) in de Melkweg Amsterdam
Ze zat ook in het voorprogramma van Robbie Williams.. Ze was góed!quote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb ik gezien in het voorprogramma van Garbage geloof ik, een tijdje terug.
Superstem, maar dat zal niemand verbazen.
Nee ze hebben nog wel wat, hoewel er gisteren een flink gat geslagen is.quote:Op maandag 7 november 2005 00:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch hun eigen drank nog of hebben ze dat gisteren en vandaag allemaal opgezopen?
Koelquote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Komt alleen maar van de drankquote:Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef Jilly het volgende:
Hoe langer ik zit te kijken, hoe meer bewondering ik voor Rob heb. Alle jonge gasten zitten.
Maar Rob met zijn kunstbeen danst gewoon door. Klasse!
Dat was vast Menno weerquote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef Minouishere het volgende:
wou dido nou weer het feestje verpesten???
Hij beweert helemaal niet dat hij in Den Haag geboren is, hoorquote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Yep!
En die beweert dat hij in Den Haag geboren is, maar gewoon in Gorinchem geboren en opgegroeid is.(mijn vriend zat bij zijn zus in de klas)
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb wel hun 1e cd!
Inderdaad, Regenworm heeft te veel gezopen, anders schrijft-ie niet zoiets. Bewonering voor Rob, HAHA! Da's net zoiets als Chantal een lekker kippie vinden.quote:
idd omgaan met zijn handicap is zeker een reden om zijn leugens, hypocriete gedrag en opruiende taal te vergeten ....NOT!quote:Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef Jilly het volgende:
Hoe langer ik zit te kijken, hoe meer bewondering ik voor Rob heb. Alle jonge gasten zitten.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
Niet kijken voor de mensen die zo nog moeten slapen
[afbeelding]
Rob is alleen te pruimen op feestjes.quote:Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef Jilly het volgende:
Is die Fok!radio-uitzending met jou nog ergens te beluisteren?quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |