Neuhquote:Op maandag 7 november 2005 00:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ben je je verzameling plaatjes aan het opschonen?
ik kan het heel precies zeggen: de uitzending van 14 Feb, Valentijnsdagquote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, daarom.
Wanneer was het? Ongeveer?
Hier?quote:Op maandag 7 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
Ik ga zo maar es stemmen. Als iemand nog twee punten wil verdien, je weet waar-ie moet:
[afbeelding]
nog vijf minuten ...quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met dat zootje daar...![]()
Uhuh.quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier?
[[url=http://www.filedump.nl/files/mooning.jpg]afbeelding][/URL]
Toch knap dat Dido de boel zo op kan binden dat het zowaar nog lijkt alsof ze echt tietjes heeftquote:
Weet je wie je nou echt nóóit de vloer ziet dweilen? MENNO!quote:Op maandag 7 november 2005 01:03 schreef Sonique het volgende:
Wijzend naar haar voeten die zwart zijn zegt Dido: "Hoe kan dat nou?"
Nou, Dido, misschien doen jullie niets of iig te weinig, aan het huishuoden?
Okee, ik ga op zoek.quote:Op maandag 7 november 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
ik kan het heel precies zeggen: de uitzending van 14 Feb, Valentijnsdag
Jouw bijdrages zijn cool.quote:vanwege mijn irritant botte bijdrages aan R&P![]()
Wie wel danquote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je wie je nou echt nóóit de vloer ziet dweilen? MENNO!
Nee, als je goed kijkt heeft bij mij Dido de ogen openquote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Wow, dat zijn exact dezelfde foto´s!
quote:Op maandag 7 november 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie... grrrrrrrrrrrrr
Iemand een kurk ofzo
ze is 5 kilo aangekomen of zo , zit allemaal daar wsquote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Toch knap dat Dido de boel zo op kan binden dat het zowaar nog lijkt alsof ze echt tietjes heeft![]()
Ik zie het nu! Ben nooit zo goed in zoek de verschillen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, als je goed kijkt heeft bij mij Dido de ogen open
Verder was het weer dezelfde timing ja.
GO, GO Sonique!! Maar rij voorzichtig!quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Sonique het volgende:
* Sonique laadt z'n magnum door en stapt z'n auto in opweg naar Aalsmeer om calimero om te leggen...
quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Sonique het volgende:
* Sonique laadt z'n magnum door en stapt z'n auto in opweg naar Aalsmeer om calimero om te leggen...
quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier?
[[url=http://www.filedump.nl/files/mooning.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |