abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 09:04:53 #102
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32139724
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef VD het volgende:

[..]

I know, maar ik zit er nu al vijf maanden mee. Ik bedoel . .
Vijf maanden pas? Dat valt hartstikke mee hoor!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32139824
Whehe,. tis toch al wel een tijdje,..?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 10 november 2005 @ 09:17:28 #104
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32139877
het is wel een tijdje ja... maar niet extreem ofzo...
Ecosia
pi_32139975
* het.ismij zegt niks,. was ook een hopeloos geval,.,
  donderdag 10 november 2005 @ 09:39:35 #106
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32140244
ik stuur geen kaartje op d'r verjaardag... geen verplichtingen meer (die van mij is ook de 13e jarig).... in april zal ze mij ook geen kaartje sturen.

nu.. een andere meid zoeken
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_32140336
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef Plonky het volgende:
ik stuur geen kaartje op d'r verjaardag... geen verplichtingen meer (die van mij is ook de 13e jarig).... in april zal ze mij ook geen kaartje sturen.

donderdag 10 november 2005 @ 10:09:57 #108
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32140876
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij zegt niks,. was ook een hopeloos geval,.,
* Jumparound voelde zich 9 maanden kut...

Maar via een lieve fokster was ik er toen snel overheen
Ecosia
pi_32141426
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:09 schreef Jumparound het volgende:

[..]

* Jumparound voelde zich 9 maanden kut...

Maar via een lieve fokster was ik er toen snel overheen
Hulde aan de lieve fokSTER
pi_32142559
En opnieuw een loze reactie van breuking,...
Zeg dan gewoon niks als je ook niks nuttigs in te brengen hebt,.. of de semi psygoloog uit gaat zitten hangen door conclussies te trekken uit mensen hun posts.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:43:18 #112
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32143260
snel geedit breukink?
Ecosia
pi_32145672
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij zegt niks,. was IS ook een hopeloos geval,.,

trouwens het is Breukink en niet breuking
pi_32145774
Kids, kap er nu eens mee. Dit leidt toch nergens naar? .
quote:
Twijfel nog tussen kaartje en smsje. .
quote:
Niet eens vinden? .
  donderdag 10 november 2005 @ 13:22:55 #115
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32146041
Ach. Ik vind al iemand anders leuk - dus ik heb er al een gevonden. Maar, ik heb te veel dingen om te doen en ik zie haar maar 1x per week, dus elke week weer wachten dan maar!! En, ik heb er eigenlijk nog niet zo veel zin in (ik weet nog niet of ik aan een nieuwe relatie toe ben) - zij heeft gezegd dat ik iemand anders moest zoeken - hah, ik wist niet of het een hint was

Geen van beiden sturen, als je toch gaat verhuizen? (of wilt verhuizen?!?)

Eindelijk gaat het weer de goede kant op - nu moet ik alleen weer motivatie zoeken om te werken (ik heb nu geen zin - maar ik kan wel!!).
(To make me sick)....
pi_32146168
Plonky? Heb je dan thuis gezet ziek of werkeloos?
  donderdag 10 november 2005 @ 13:32:57 #117
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_32146342
Dat dromen herken ik wel
Heb er af en toe nog steeds last van ookal is het nu maand of 9 geleden
Ik heb zelfs nog wel es dromen over mijn 1ste ex (dat is ongeveer 8 jaar geleden)

Ik herleef in dromen dan vaak de gevoelens toen het uitging of dat je hem ziet lopen met nieuwe vriendin en als ik erg veel geluk had in me droom kon ik hem uitschelden en zn hoofd een muur laten ontmoeten

Gelukkig zijn het dromen zullen we maar zeggen, je verwerkt de boel in dromen dus het is goed dat ze er zijn Het wordt vanzelf minder

Al heb ik nu weer veel sexdromen over me ex
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_32147254
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef purplerose het volgende:
Al heb ik nu weer veel sexdromen over me ex
Subtiele hint vanuit je dromen??
  donderdag 10 november 2005 @ 14:19:08 #119
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32147766
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:27 schreef het.ismij het volgende:
Plonky? Heb je dan thuis gezet ziek of werkeloos?
Nee hoor. De eerste 2 maanden nadat het uitging had ik zomer vakantie. De laatste 3 maanden heb ik universiteit (3e jaars).

Ik heb wel wat werk gedaan, maar ik kon me niet echt concentreren. Over de volgende 5 weken heb ik een hoop examens, en daar ben ik niet echt klaar voor - dat maakt niet uit. Ik heb de universiteit ingelicht over mijn depressie (die eigenlijk al nu voor 8 maanden door gaat) - dus ik mag altijd het jaar opnieuw doen, als dat nodig is.

2 weken geleden ben ik begonnen met tabletten slikken - en die werken behoorlijk goed voor mij, en ik voel me lang niet meer zo rot.

Verder, ik dacht echt dat ik gek werd de afgelopen 4 weken. Psycholoog hielp niet erg goed. Gisteren ben ik naar de psychiater gegaan (eigenlijk een psycholoog die ook dokter is), en dat heeft uitstekend geholpen. Eigenlijk realiseer ik mij nu dat ik behoorlijk pissig ben op mijn ex, omdat zij mij heeft verlaten - omdat ik zo ongellukkig was - maar, ik heb haar ook weg gedreven door dingen te doen (niet express!). Maakt niet uit, ik moet me er nu overheen zetten, en ik ben allicht blij dat ik toch niet gestoord ben geworden.

Ik moet alleen mijn tentamens door komen, en na de kerst een tentamen doen van de afgelopen 2.5 jaar. Ik wil het nu gewoon halen eigenlijk (terwijl ik hiervoor goed op pad was om een Distinction te halen voor mijn studie (m.a.w. graduation with honours). Maakt niet uit!!! Ik voel me een stuk beter.

Ik weet nog steeds niet waarom ik mij zo ongelukkig voelde, en daar zoek ik nog steeds voor! Maar, mijn sociale leven gaat een stuk beter, en ik voel mij uitstekend!
(To make me sick)....
pi_32153284
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:22 schreef Plonky het volgende:
Geen van beiden sturen, als je toch gaat verhuizen? (of wilt verhuizen?!?)
Wilt. .
  donderdag 10 november 2005 @ 17:52:52 #121
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32153921
Die van mij woont nog 200m verder op. Ik vermijd nu om voor haar huis to lopen .. dat helpt al een heel stuk!
(To make me sick)....
pi_32154130
Net begon m'n ex te zeuren op msn om een msnadres van een vriend van mij. Die iedereen eigelijk heeft, maar ze moest het weer zonodig aan mij vragen. Maar ik reageerde er niet op en daarna zegt ze: "dan zeg je toch niks. Zak dat je bent". Volgens mij meent ze echt dat ik voor haar klaar moet staan, wanneer het haar uit komt. Heb er niet op gereageert en net uit m'n MSN gesodemietert.
Wel niet geblokkeerd, zodat ze zelf wel altijd kan reageren.

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32154912
En zo hadden we ineens een heel kort leuk gesprekje. Haha, voelt wel goed om te weten dat we nog steeds goed met elkaar overweg kunnen

Ik hoop gewoon echt dat we een vriendschap kunnen opbouwen! Ik neem hem niks meer kwalijk(heeft toch geen zin om boos te blijven!), en ik denk hij mij ook niet. We weten beide dat het er niet meer in zit voor ons dus dan is vriendschap een goed alternatief toch?!
pi_32155212
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:52 schreef Plonky het volgende:
Die van mij woont nog 200m verder op. Ik vermijd nu om voor haar huis to lopen rijden
Same here. .
pi_32155302
Denk dat ik eigenlijk gewoon bang ben mijn gevoel voor haar te verliezen. Tot de conclusie te moeten komen dat er wel leven na de liefde is en that she's not 'all that'.
  donderdag 10 november 2005 @ 19:03:56 #126
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_32155762
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:01 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Subtiele hint vanuit je dromen??
wie weet it was the best sex vast een teken dat ik frustie ben
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 10 november 2005 @ 19:04:30 #127
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32155783
Ik weet wat je bedoelt VD .

Maar, ze heeft je toch in de steek gelaten. Als ze echt zo geweldig was, dan zou ze dat nooit hebben gedaan (dat heb ik mij gerealiseerd).

Verder, ik denk dat jij er op uit moet gaan om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Niet om een nieuwe vriendin te krijgen, maar om gewoon te zien dat er andere vrouwen zijn, die toch wel een heel stuk leuker zijn dan je ex. Dit heb ik gedaan, en ik begin misschien alweer verliefd te worden - iedereen denkt dat ik al met haar aan het flirten ben - eigenlijk toch een beetje opzettelijk!
(To make me sick)....
pi_32155803
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:46 schreef VD het volgende:
Denk dat ik eigenlijk gewoon bang ben mijn gevoel voor haar te verliezen. Tot de conclusie te moeten komen dat er wel leven na de liefde is en that she's not 'all that'.
eindelijk heb je het door

dus, wat wil je: heel je leven bang blijven om het gevoel voor haar te verliezen dus je er maar aan vasthouden, of dat gevoel los te laten
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32161638
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef Plonky het volgende:
Maar, ze heeft je toch in de steek gelaten. Als ze echt zo geweldig was, dan zou ze dat nooit hebben gedaan (dat heb ik mij gerealiseerd).
Wellicht. Of is het enkel een gebrek aan inzicht? Maakt ook niet uit, want het is nu eenmaal zo gelopen. En ik moet ook eens stoppen met zeiken. Een maand voor ze het uitmaakte had ik nog aangekondigd de relatie te beëindigen als er niets zou veranderen dus wat zeur ik eigenlijk. Cru. .
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef Plonky het volgende:
maar om gewoon te zien dat er andere vrouwen zijn, die toch wel een heel stuk leuker zijn dan je ex.
Twaalf dames ontmoet waarvan twee -mogelijk- leuker dan mijn ex. Niet eens overtuigend. .
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef petitlapin het volgende:
dus, wat wil je: heel je leven bang blijven om het gevoel voor haar te verliezen dus je er maar aan vasthouden, of dat gevoel los te laten
Ben ergens heel erg bang dat ik haar tekort doe door mijn gevoelens voor haar los te laten. Alsof ik daarmee aangeef dat ze het niet (meer) waard is. En ik gelogen heb door te zeggen dat ze alles voor me was.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:45:46 #130
74671 h_vreman
true Junglist
pi_32165192
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef VD het volgende:
Ben ergens heel erg bang dat ik haar tekort doe door mijn gevoelens voor haar los te laten. Alsof ik daarmee aangeef dat ze het niet (meer) waard is. En ik gelogen heb door te zeggen dat ze alles voor me was.
Dat is nu precies waar ik mee zit en ben verl.....nee ik houd nog steeds van haar. Ik weet nu niet meer hoe ik dat over moet brengen. Ze weet volgens mij donders goed dat ik er nog niet overheen ben. Zij wel, althans als ik alles mag geloven.... Ik hoop op..... en dat is fout. Ik beland telkens terug bij af en lijkt wel alsof er geen eind aan komt. Die avonden dat ik wou dat ze voor de deur stond....
Kzag vandaag een foto van uitgaans gelegenheid waar ze met wat van mijn vrienden opstond....diezelfde avond zoud ik ook gaan maar belde af. Stel dat we elkaar tegen waren gekomen, kzou me niet vrolijk gevoeld hebbn. Ik kan er gewoon nog niet mee omgaan...van je af schrijven helpt wel of ff lekker in de auto. T komt telkens terug...kheb dit nog niet zo sterk meegemaakt en eigenlijk wil ik er niet overheen komen, ik wil haar is de trieste conclusie eigenlijk.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:42:43 #131
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32166895
Hmmm..

Ik ben boos... maar ik moet het nu gewoon los laten.

Verhalen over mij blijven maar rond mijn departement gaan, en ik begin er nu wel kots misselijk van te worden. Ik vind het zelfs moeilijk om soms op universiteit te komen, omdat ik denk dat iedereen mijn aankijkt alsof ik echt gestoord en gek ben. Nog 4 weken, en dan zit het erop. Dan begint een nieuw jaar, met een hele nieuwe opzet, dus dan hopelijk word alles verspreid. Maar, zo leer ik wel mijn echte vrienden kennen.

Ik ben mijn ex niets meer verantwoord. Eigenlijk zie ik niet meer wat ik in haar zag. Veel beter dan haar vriendinnen is ze niet (en ik vond haar vriendinnen altijd behoorlijk irritant).

Plonky gaat op zoek naar een andere meid , maar daarvoor ga ik eerst mezelf op order brengen. Ik heb geen zin meer om boos te zijn
(To make me sick)....
pi_32166957
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Plonky het volgende:
Plonky gaat op zoek naar een andere meid , maar daarvoor ga ik eerst mezelf op order brengen. Ik heb geen zin meer om boos te zijn
Dat gaat de goede kant op heer. .
pi_32166976
Ik ben tot de conclusie gekomen dat waar ik mee zit het gevoel is dat ik haar niet meer kan krijgen en anderen wel. Volgens mij ben ik te bezitterig. Ik zou haar alleen terug willen hebben om haar voor mezelf te hebben, zodat niemand anders haar kan versieren, want dat wil ik niet. Ik weet niet echt hoe ik hier nu mee om moet gaan.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32167026
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Plonky het volgende:
Heb jij het geduld dan om eerst jezelf op orde te brengen?
Dat heb ik totaal niet. Heb het liefste zo snel mogelijk een andere meid voor de afleiding en in de tussentijd probeer ik het voor mezelf wel op orde te brengen.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:51:07 #135
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32167078
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:45 schreef VD het volgende:
Dat gaat de goede kant op heer. .
Nou. Ik ben behoorlijk boos.. en daarom is alles misgelopen .

Ze heeft niet voor mij klaar gestaan toen ik haar het meest nodig had. Inplaats daarvan is ze weg gegaan (en heb ik er de schuld van gekregen!! - ik heb het ook genomen). Nu vraag ik haar hulp, en verteld ze mij dat dat niet kan omdat ik haar 'ex' ben - ik ben erg wanhopig geweest (hoofd tegen kast aan slaan, muren slaan, etc...) en ik wilde niet dat het op iets anders uitliep.

Maarja, het is nu allemaal geschiedenis, en ik moet het uit mijn hoofd zetten. Ik probeer nu ook elke avond aan dat andere leuke meisje te denken!

Ik heb een hoop geleerd over mezelf. En er zijn veel slechte dingen gebeurd... maar ook wel een paar goede. Nu moet ik het gewoon weer opbouwen. Ik ben ook van plan om uit mijn jaargroep te gaan na de zomer (dan ga ik een andere opleiding voor een jaartje volgen) en na een jaartje ga ik weer door, en dan kan ik weer andere mensen ontmoeten .
(To make me sick)....
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:53:23 #136
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32167126
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef partyyboyy het volgende:
Dat heb ik totaal niet. Heb het liefste zo snel mogelijk een andere meid voor de afleiding en in de tussentijd probeer ik het voor mezelf wel op orde te brengen.
Daar ben ik al 10 weken mee bezig. Maar ik heb me gisteren pas gerealiseerd dat ik gewoon behoorlijk boos ben op mijn ex. Ik heb een paar dingen gedaan die gewoon niet goed waren (maar mijn ex ook!), en die fout wil ik niet weer maken.

Verder, ik heb binnenkort ook tentamens, dus ik heb eigenlijk geen tijd voor een vriendin!!! Maar, we zien wel wat er gebeurd!!! - things can happen when you least expect it!
(To make me sick)....
pi_32167153
quote:
Op donderdag 10 november 2005 03:54 schreef Catch22- het volgende:
normaal nogal moeite mee, maar met de laatste relatie viel het me allersinds mee

De ervaring begint zich uit te betalen denk ik
Da's mooi voor je. .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32167232
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Plonky het volgende:

[..]

Daar ben ik al 10 weken mee bezig.
Ik ben er ook PAS 10 weken mee bezig.
Ben er namelijk nog niet echt overheen, maar hoop toch op een leuke scharrel om de tijd door te komen. Niet eerlijk tegenover haar, maar je moet toch een keer voor jezelf kiezen.
  vrijdag 11 november 2005 @ 01:01:26 #139
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32167310
Lol.

Ik ben 10 weken met mezelf bezig - toen realiseerde ik mij pas dat er eigenlijk iets meer mis was met mij behalve dat ik mij gewoon slecht voelde omdat de relatie beeindigde

Wij zijn al 5 maanden+ uit elkaar.

Het maakt mij nu ook helemaal geen worst meer uit. Als ik een leuke meid tegenkom, en dat loopt uit op een relatie - fijn voor mij . Ik voel geen verplichtingen meer! En dat is geweldig!

NB. Zij was wel mijn eerste relatie & kus & sex. Nog steeds, lol.
(To make me sick)....
pi_32167365
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:01 schreef Plonky het volgende:
Lol.

Ik ben 10 weken met mezelf bezig - toen realiseerde ik mij pas dat er eigenlijk iets meer mis was met mij behalve dat ik mij gewoon slecht voelde omdat de relatie beeindigde

Wij zijn al 5 maanden+ uit elkaar.

Het maakt mij nu ook helemaal geen worst meer uit. Als ik een leuke meid tegenkom, en dat loopt uit op een relatie - fijn voor mij . Ik voel geen verplichtingen meer! En dat is geweldig!

NB. Zij was wel mijn eerste relatie & kus & sex. Nog steeds, lol.

Dat maakt het iets duidelijker, de mijne was ook mijn eerste relatie en sex.
Maar er zullen er nog wel een aantal volgen.
De tijd zal z'n werk wel doen, maar wij zijn allemaal te ongeduldig, zodat we hier gaan reageren
  vrijdag 11 november 2005 @ 01:05:44 #141
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32167410
Yeppppppp!
(To make me sick)....
pi_32167557
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:46 schreef partyyboyy het volgende:
het gevoel is dat ik haar niet meer kan krijgen en anderen wel
Ja, dat herken ik wel. Aan de andere kant wil ik niets liever dan dat ze gelukkig is. En als dat een relatie zonder VD betekent; so be it.
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef partyyboyy het volgende:
Het voelt als een verplichting tegenover mijn toekomstige vriendin.

[ Bericht 23% gewijzigd door VD op 11-11-2005 01:18:31 ]
pi_32167593
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:51 schreef Plonky het volgende:
Ze heeft niet voor mij klaar gestaan toen ik haar het meest nodig had. Inplaats daarvan is ze weg gegaan (en heb ik er de schuld van gekregen!! - ik heb het ook genomen). Nu vraag ik haar hulp, en verteld ze mij dat dat niet kan omdat ik haar 'ex' ben - ik ben erg wanhopig geweest (hoofd tegen kast aan slaan, muren slaan, etc...) en ik wilde niet dat het op iets anders uitliep.
Ach, het kan erger. En het maakt het loslaten toch makkelijker?
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:01 schreef Plonky het volgende:
Zij was wel mijn eerste relatie & kus & sex. Nog steeds, lol.
Same here. Qua serieus iets. Anders woon je ook geen 2,5 jaar samen. .
Heb er extra veel moeite mee omdat ik graag wilde dat ze de eerste en de laatste zou zijn. Naïef. .

[ Bericht 32% gewijzigd door VD op 11-11-2005 01:21:36 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:06:59 #144
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32172060
Ik wilde ook dat zij de eerste en laatste was - maar gelukkig ben ik daar nu overheen!

En makkelijker loslaten? Dat zeker nu ... vooral omdat ik eigenlijk heel erg boos ben op d'r - maar dat moet ik op een andere manier afreageren!! Dus, ik voel geen verplichtingen meer. Ik heb eindelijk weer een eigen leven!

Jij zult het ook heus wel weer uitzoeken hoor, VD!
(To make me sick)....
pi_32173787
Heren, ik vind het mooi om te zien dat jullie in ieder geval dat gedachte kwijt zijn dat zij niet de laatste zal zijn! Mijn ex was ook mijn eerste serieuze relatie, ook qua seks en zo. Wilde hem toen dus ook niet kwijt om het 'maar je bent mijn eerste gevoel' zeg maar. Ben nu al weer meer dan drie maanden supergelukkig met mijn nieuwe vriendje. Zie nu ook echt in dat mijn relatie met mijn ex helemaal niet zo mooi en goed zoals ik altijd dacht. Ik hoop voor jullie dat er weer een leuk meisje / leuke vrouw op jullie pad zal komen waarbij je je weer heel goed zult voelen .
pi_32173948
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:21 schreef Tristessa het volgende:
Heren, ik vind het mooi om te zien dat jullie in ieder geval dat gedachte kwijt zijn dat zij niet de laatste zal zijn! Mijn ex was ook mijn eerste serieuze relatie, ook qua seks en zo. Wilde hem toen dus ook niet kwijt om het 'maar je bent mijn eerste gevoel' zeg maar. Ben nu al weer meer dan drie maanden supergelukkig met mijn nieuwe vriendje. Zie nu ook echt in dat mijn relatie met mijn ex helemaal niet zo mooi en goed zoals ik altijd dacht. Ik hoop voor jullie dat er weer een leuk meisje / leuke vrouw op jullie pad zal komen waarbij je je weer heel goed zult voelen .
Dank u!
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:45:34 #147
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32175946
dankje
(To make me sick)....
pi_32177672
Het verloren schaap laat weer eens iets horen; "Heb jij de verhuisservice van TPG voor mij aangevraagd?".

Nee, dat hebben de internetkaboutertjes onder je bed gedaan. Hoeveel ex-en heb je? Denk je echt dat ik nog zit te wachten op jou post/rekeningen? .

En nee, dit ga ik je níet sms-en. Weet je waarom niet? Omdat je ook niet op de mijne reageert. Lekker childish ja, maar toch .
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:28:20 #149
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32178935
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef VD het volgende:
Het verloren schaap laat weer eens iets horen; "Heb jij de verhuisservice van TPG voor mij aangevraagd?".

Nee, dat hebben de internetkaboutertjes onder je bed gedaan. Hoeveel ex-en heb je? Denk je echt dat ik nog zit te wachten op jou post/rekeningen? .

En nee, dit ga ik je níet sms-en. Weet je waarom niet? Omdat je ook niet op de mijne reageert. Lekker childish ja, maar toch .
oog om oog.....
Laat er maar ff in dr sop gaar koken
Ecosia
pi_32179329
Ben vandaag jarig, en op zo'n moment mis ik haar wel heel erg...ook vanwege de traditie die we hadden: zo snel mogelijk na 12 uur 's-nachts bellen om als eerste te kunnen feliciteren...moet toegeven dat ik vannacht haar lieve stem toch erg heb gemist...

maar ja, het is niet anders...

dat zijn de momenten dat je je ex toch wel erg mist...misschien niet te begrijpen voor de buitenwereld, maar het is gewoon wat ik vanacht voelde en nog steeds voel...

[ Bericht 0% gewijzigd door David Letterman op 11-11-2005 17:12:48 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_32179997
Van harte DL. .
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:56:56 #152
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32181506
gefeli DL!
Ecosia
pi_32183709
dank jullie wel!

ik maak er toch een mooie dag van, tot in de late uurtjes...

maar ik mis haar gvd verschrikkelijk op deze dag... *snikkerdesnik*
Pulp Fiction
pi_32184128
Mis je haar, of iemand die van je houdt?
pi_32185255
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:28 schreef VD het volgende:
Mis je haar, of iemand die van je houdt?
ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...

ik heb genoeg mensen die van me houden, alleen is er maar 1...helaas is die nu bij me weg...

klinkt stom, I know, maar als je wat ouder wordt, kan je ook meer aspecten in perspectief zien...na meerdere relaties en korte momenten met meerdere vrouwen, begin je naarmate je ouder wordt, alles goed in te zien hoe en wat...wat belangrijk is en niet...
Pulp Fiction
pi_32186348
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef David Letterman het volgende:

[..]

ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...

ik heb genoeg mensen die van me houden, alleen is er maar 1...helaas is die nu bij me weg...

klinkt stom, I know, maar als je wat ouder wordt, kan je ook meer aspecten in perspectief zien...na meerdere relaties en korte momenten met meerdere vrouwen, begin je naarmate je ouder wordt, alles goed in te zien hoe en wat...wat belangrijk is en niet...
waarom ging het uit?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32187734
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef David Letterman het volgende:

[..]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_32188137
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef Emel het volgende:

[..]

waarom ging het uit?
we hebben met elkaar afgesproken om persoonlijke aspecten/contacten tussen ons niet op een openbaar forum te openbaren...

ik denk dat ik alleen, met respect voor die afspraak, kan zeggen dat ik iemand ben die veel medische ongemakken heeft, die dus ook beperkingen tot gevolg hebben en dat daar moeilijk mee te leven is als partner...ik wil wel benadrukken dat het gaat om lichamelijke aandoeningen/ klachten...

en ja, dat kan zeer veel vergen van beide partijen...

dat terzijde...ik ben een romanticus (ja, ze leven nog, misschien tegen beter weten in)...en ben nog steeds overtuigd van de kracht van de liefde...misschien ook tegen beter weten in...

mis haar...

PS. als ze me laat weten dat deze tekst te ver gaat wat haar betreft of tegen de afspraak in gaat, zal ik het onmiddelijk wijzigen...
Pulp Fiction
pi_32188375
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:00 schreef David Letterman het volgende:

[..]

we hebben met elkaar afgesproken om persoonlijke aspecten/contacten tussen ons niet op een openbaar forum te openbaren...

ik denk dat ik alleen, met respect voor die afspraak, kan zeggen dat ik iemand ben die veel medische ongemakken heeft, die dus ook beperkingen tot gevolg hebben en dat daar moeilijk mee te leven is als partner...ik wil wel benadrukken dat het gaat om lichamelijke aandoeningen/ klachten...

en ja, dat kan zeer veel vergen van beide partijen...

dat terzijde...ik ben een romanticus (ja, ze leven nog, misschien tegen beter weten in)...en ben nog steeds overtuigd van de kracht van de liefde...misschien ook tegen beter weten in...

mis haar...

PS. als ze me laat weten dat deze tekst te ver gaat wat haar betreft of tegen de afspraak in gaat, zal ik het onmiddelijk wijzigen...
ik begrijp het hoor. Je hoeft het niet verder uit te leggen. Ik vind het erg rot voor je. Ik ken de pijn.
Veel sterkte!
pi_32189332
Gefeliciteerd & ook veel sterkte DL!
pi_32190047
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:48 schreef het.ismij het volgende:
catch is ervaren in he vergeten van exen? Dan doe je toch iets niet goed,..
Of hij hechtte gewoon geen waarde aan z'n laatste ex.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:11:44 #162
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32193231
* Plonky is boos
(To make me sick)....
pi_32193826
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef Plonky het volgende:
* Plonky is boos
En nou moeten wij zeker vragen: waarom dan Plonky?
pi_32194133
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En nou moeten wij zeker vragen: waarom dan Plonky?
Fuck, heb je het nog echt gevraagd ook.
pi_32194168
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Fuck, heb je het nog echt gevraagd ook.
Nee hoor, het was een vraag om te vragen of wij dat moeten vragen.
pi_32195192
Plonky! Vertel, vertel! Niet te snel, we schrijven mee!
Vrij naar Bert V.
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:18:46 #167
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32196236
Nee. Ik vertel niets . Gewoon, ik wilde boos zijn - en dan moet ik het eruit laten. En ik moet een manier vinden om het eruit te laten . Haha.

Niets bijzonders. Alleen maar gezond
(To make me sick)....
pi_32197265
Okay, dan is het goed. .
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:09:28 #169
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32201219
Ik ben vrolijk, misschien een beetje raar ineens.
Maar die vrouwelijke collega is echt heel leuk. Alles is zo nieuw en anders. Vermaak me opperbest met haar, ze is lekker gek en maf, knap en lief. Ze komt heel onverwachts uit de hoek en weet me helemaal uit balans te brengen, heerlijk
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar ik weet wel dat het erg leuk is om met haar bezig te zijn en niet met mn ex. Het maakt alles veel makkelijker, ik denk weinig meer aan mn ex en zie haar nu ook als een leuke ex en ik gun haar ook de spanning van iets nieuws, van een leuk iemand. Raar hoe snel je emoties kunnen wisselen.
quote:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat waar ik mee zit het gevoel is dat ik haar niet meer kan krijgen en anderen wel. Volgens mij ben ik te bezitterig. Ik zou haar alleen terug willen hebben om haar voor mezelf te hebben, zodat niemand anders haar kan versieren, want dat wil ik niet. Ik weet niet echt hoe ik hier nu mee om moet gaan.
Heel erg herkenbaar, ik denk dat dat mannelijke trots is. Maarja weet je, je kan uiteindelijk niet anders dan haar loslaten want zij wil niet dat je vasthoud. Kies voor jezelf. Ik vind het erg jammer dat je er weer zo mee lijkt te zitten, had gehoopt dat je er al een stuk overheen was.
Maargoed, zij is je inspanning dus inderdaad niet waard, helemaal niet als ze boos wordt omdat je ff niets zegt op msn. Ga fijn verder kerel. Ga naar een leuke houseparty, en dans je frustraties eruit. Wees vrij en geniet!!
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32201787
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik ben vrolijk, misschien een beetje raar ineens.
Maar die vrouwelijke collega is echt heel leuk. Alles is zo nieuw en anders. Vermaak me opperbest met haar, ze is lekker gek en maf, knap en lief. Ze komt heel onverwachts uit de hoek en weet me helemaal uit balans te brengen, heerlijk
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar ik weet wel dat het erg leuk is om met haar bezig te zijn en niet met mn ex. Het maakt alles veel makkelijker, ik denk weinig meer aan mn ex en zie haar nu ook als een leuke ex en ik gun haar ook de spanning van iets nieuws, van een leuk iemand. Raar hoe snel je emoties kunnen wisselen.
[..]
Leuk dat je afleiding hebt gevonden bij iemand anders Geniet van de lol die je samen hebt.
Maar duik niet te snel weer in een relatie, anders kom je misschien weer snel in dezelfde kuil terecht waar je in zat. En veel lol hebben zonder een echte relatie kan ook.
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef VaLkyRie het volgende:
Heel erg herkenbaar, ik denk dat dat mannelijke trots is. Maarja weet je, je kan uiteindelijk niet anders dan haar loslaten want zij wil niet dat je vasthoud. Kies voor jezelf. Ik vind het erg jammer dat je er weer zo mee lijkt te zitten, had gehoopt dat je er al een stuk overheen was.
Maargoed, zij is je inspanning dus inderdaad niet waard, helemaal niet als ze boos wordt omdat je ff niets zegt op msn. Ga fijn verder kerel. Ga naar een leuke houseparty, en dans je frustraties eruit. Wees vrij en geniet!!
Mannelijke trots idd
Van de vrijheid geniet ik nu ook. Doe nu echt veel meer met m'n vrienden en ik zie nu pas in dat ik dat de afgelopen jaren eigenlijk veel meer had moeten doen. Je bent maar 1x jong en nu kun je goed van je vrijheid genieten. Daar past een echte vaste relatie niet bij voor mij de komende tijd.

Wat me ook opvalt aan mezelf is dat ik nu echt veel aan vrouwen denk. Ben er teveel mee bezig en dat zeggen vrienden van mij ook tegen mij. Ook leef ik nu meer van weekend tot weekend, omdat ik dan weer lekker op stap kan gaan en dit had ik eerst ook niet echt. Herken jij dit niet bij jezelf?
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:52:23 #171
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32202124
Haha ik herken het maar al te goed joh. De laatste tijd ben ik echt zwaar aan het uitgaan. Doe veel nieuwe contacten op en daar heb ik behoefte aan. Na een lange relatie ben je toch niet helemaal een individu meer en je zoekt nu naar manieren om jezelf weer te profileren. Te onderzoeken hoe andere mensen op je reageren en wat je plaats is als alleenstaand persoon binnen een groep. Moeilijk uit te leggen maar ik denk dat je het wel snapt Het is een vorm van horizon verbreden denk ik...

Ook bij het vrouwenvolk probeer je te peilen hoe er op je gereageerd wordt natuurlijk. Ik denk dat het vooral komt omdat je ego een knauw heeft gekregen van je ex. Ik had ook zoiets van: jezus, ik ben een leuke jongen, waarom zie je dat niet in en wil je weg? Snapte het niet, ik ben niet leuk en die aap die je aandacht geeft omdat ie geil is is wel leuk?

Nu weet ik dat ik gelijk had, dat ik zeker geen debiel ben en in sociaal opzicht snel nieuwe contacten leg. Klinkt maybe arrogant, maar boeie, liever arrogant dan geen zelfvertrouwen he. Feest maar gewoon lekker door en wees jezelf, want die vrijheid heb je nu meer dan ooit!
No rules, no obligations, no strings attached.
Het is een state of mind die je vanzelf aanwent, al dan niet geholpen door externe factoren zoals een nieuw meisje waar je leuk mee opschiet.
Anders moeten we samen es gaan stappen
pi_32203724
Nou hier zijn we dan weer na een paar weken, tussentijd veel vreemde dingen gebeurd.

Ben met mijn ex weer naar het strand geweest, heerlijke dag gehad, gezoend en geknuffeld.
Ergens in je achterhoofd weet je al dat het dom is en toch doe je(ik) het.
Dat was vorige week zaterdag, ik bracht haar naar huis, zegt ze van: nu ben ik helemaal in de war, we moeten het maar rustig aan doen etc. maar ooit komen we eruit (jaja dat heb ik eerder gehoord) nu probeer ik haar af en toe te zien, omdat het goed voelt en het de dagen wat dragelijke r maakt.
Nu heb ik haar gister eventjes gezien, weer gezoend etc. zegt ze na afloop dat ze me misschien morgen (vandaag) weer wil zien, vandaag verteld ze me dat ze het niet kan, te ingewikkeld etc.
Dat ze mij were hoop geeft en dat ze zich daaronder niet goed voelt, vervolgens eindigen met: VOORLOPIG zit er geen relatie meer in.

Ja ik weet dat ik haar beter helemaal los moet laten, alleen gaat dat gewoon nog niet.. Liefde is maar moeilijk bij tijd en wijlen...

pi_32208864
hey allemaal,

Tijdje geledenhad ik hier gepost dat t uit was met me ex.
Het is nu 2 maand verder en we wonen nu apart en we zijn vrienden.

Opzicht gaat het wel goed, maar toch heb ik nog wel last van dat alleen-gevoel.
Meer mensen daar last van?
Hopelijk gaat dat op ten duur weer weg...
pi_32209273
Ik begrijp niet hoe mensen nog 'vrienden' kunnen blijven na een stukgelopen relatie. Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haar haar. Ik denk dat ik gewoon hou van de leuke tijd die we samen hadden, en dat ik een hekel heb aan d'r omdat ik niet begrijp waarom het uit is gegaan. Maar ik heb er echt geen behoefte meer aan om haar nog te zien, dan ga ik d'r alleen maar missen en aan haar denken, terwijl ik dat niet wil. Je liefde ontkennen is wat ik dus doe, zeg maar. Dan gaat 't vanzelf wel een keertje over.
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:14:10 #175
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32209713
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen nog 'vrienden' kunnen blijven na een stukgelopen relatie. Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haat haar. Ik denk dat ik gewoon hou van de leuke tijd die we samen hadden, en dat ik een hekel heb aan d'r omdat ik niet begrijp waarom het uit is gegaan. Maar ik heb er echt geen behoefte meer aan om haar nog te zien, dan ga ik d'r alleen maar missen en aan haar denken, terwijl ik dat niet wil. Je liefde ontkennen is wat ik dus doe, zeg maar. Dan gaat 't vanzelf wel een keertje over.
Zo heb ik er idd ook over gedacht. M'n brein is nu wel fucked up nadat ik d'r heb gezien en gesproken.
The Internets, I needs it..
pi_32217515
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Opzicht gaat het wel goed, maar toch heb ik nog wel last van dat alleen-gevoel.
Meer mensen daar last van?
Je meent het serieus hè? .
pi_32217744
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haat haar.
*meldt*.
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:59:54 #178
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32219154
ik hou niet meer van die van mij hoor. Ik geef nog wel om d'r, denk ik. Maar, ze kan ophoepelen!

Wat is het toch geweldig dat ik nu accepteer dat ik boos ben . Het maakt alles veel makkelijker!
(To make me sick)....
pi_32223855
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Plonky het volgende:
ik hou niet meer van die van mij hoor. Ik geef nog wel om d'r, denk ik. Maar, ze kan ophoepelen!

Wat is het toch geweldig dat ik nu accepteer dat ik boos ben . Het maakt alles veel makkelijker!
Hate and love are a stone throw away.... Ik kan van mijn ervaringen zeggen dat je aardig lang bezig bent om dit te te verwerken. Maarja, dan zou zij voor jou al heel wat betekend hebben. Nu nog steeds, je bent nog maar aan het begin tot het verwerken van het geheel.
pi_32224494
Net terug van op stap. Ik moet weer aan haar denken
Maar het positieve is dat ik een ander meisje op het oog heb dat ik volgende week ga zien.
En ik ga haar dan zien uitgerekend op het verjaardagfeest van mijn ex en haar zusje.

Maar misschien moet ik het ook maar niet doen, want mijn ex is er dan wel bij.
Ik weet het ook allemaal niet meer. Ga maar slapen en ik denk er maar nog eens over na.

[ Bericht 8% gewijzigd door partyyboyy op 13-11-2005 13:34:35 ]
pi_32224499
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Anders moeten we samen es gaan stappen
Zouden we misschien wel eens moeten doen met de mensen hier in dit topic.
pi_32228822
quote:
Op zondag 13 november 2005 04:24 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Zouden we misschien wel eens moeten doen met de mensen hier in dit topic.
dan ga ik mee!
kijken of we dan niet alleen over onze ex-en praten
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_32229742
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef Slaapje het volgende:
Nou hier zijn we dan weer na een paar weken, tussentijd veel vreemde dingen gebeurd.

Ben met mijn ex weer naar het strand geweest, heerlijke dag gehad, gezoend en geknuffeld.
Ergens in je achterhoofd weet je al dat het dom is en toch doe je(ik) het.
Dat was vorige week zaterdag, ik bracht haar naar huis, zegt ze van: nu ben ik helemaal in de war, we moeten het maar rustig aan doen etc. maar ooit komen we eruit (jaja dat heb ik eerder gehoord) nu probeer ik haar af en toe te zien, omdat het goed voelt en het de dagen wat dragelijke r maakt.
Nu heb ik haar gister eventjes gezien, weer gezoend etc. zegt ze na afloop dat ze me misschien morgen (vandaag) weer wil zien, vandaag verteld ze me dat ze het niet kan, te ingewikkeld etc.
Dat ze mij were hoop geeft en dat ze zich daaronder niet goed voelt, vervolgens eindigen met: VOORLOPIG zit er geen relatie meer in.

Ja ik weet dat ik haar beter helemaal los moet laten, alleen gaat dat gewoon nog niet.. Liefde is maar moeilijk bij tijd en wijlen...

Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Weet ook dat ik hem beter los kan laten maar op dit moment lukt me dat gewoon niet.
  zondag 13 november 2005 @ 14:43:17 #184
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32231484
quote:
Op zondag 13 november 2005 02:58 schreef Panzer het volgende:
Ik kan van mijn ervaringen zeggen dat je aardig lang bezig bent om dit te te verwerken. Maarja, dan zou zij voor jou al heel wat betekend hebben.
Als je mijn verhaal een beetje kent dan zie je eigenlijk dat het een mix van verschillende dingen is, en daarom duurt het zo lang om te verwerken - plus, ik zie haar wel 3x per week nog steeds.

Opsomming van verhaal - plonky depressief (waarom weet ik nog steeds niet!!!) --> vriendin denkt dat zij de rede is en verlaat hem --> plonky voelt zich steeds ellendig en heeft alles zelf moeten uitzoeken (maar mijn vrienden zijn wel geweldig geweest )
(To make me sick)....
pi_32231764
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:01 schreef 3doorsdown het volgende:
dan ga ik mee!
Ja, daar ben ik ook wel voor in. .
  zondag 13 november 2005 @ 14:59:25 #186
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32231986
Ik kan jammer genoeg niet - in het buitenland wonen, haha. lol. Jammer dan!
(To make me sick)....
  zondag 13 november 2005 @ 15:20:32 #187
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32232635
Stel dat we es zouden gaan stappen, zou Utrecht dan toevallig niet een mooie centrale plek zijn?
pi_32233084
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Weet ook dat ik hem beter los kan laten maar op dit moment lukt me dat gewoon niet.
Ja leuk is dat he? .....
Ik weet wel dat als ik nu de keuze maak om haar te blokkeren om msn, telefoon een paar weken niet opnemen etc. dat het dan waarschijnlijk snel beter gaat, maar iets houd me tegen...
Zelfs de foto's van ons hangen nog aan de muur, kan me er gewoon niet toe zetten om ze weg te halen
pi_32233269
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef VaLkyRie het volgende:
Stel dat we es zouden gaan stappen, zou Utrecht dan toevallig niet een mooie centrale plek zijn?
Ja, prima hoor. Gezellig.
  zondag 13 november 2005 @ 17:43:45 #190
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32236392
Nice, voor mij komt dat ook wel goed uit...

Nog meer feestbeesten zin in iets nieuws en anders?
pi_32238692
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:35 schreef Slaapje het volgende:

[..]

Ja leuk is dat he? .....
Ik weet wel dat als ik nu de keuze maak om haar te blokkeren om msn, telefoon een paar weken niet opnemen etc. dat het dan waarschijnlijk snel beter gaat, maar iets houd me tegen...
Zelfs de foto's van ons hangen nog aan de muur, kan me er gewoon niet toe zetten om ze weg te halen
Het is een alles of niets beslissing. En niets is dan zo verdomd definitief dat ik dat niet durf te kiezen...dus we sukkelen lekker door, gezellig!
pi_32238778
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:43 schreef VaLkyRie het volgende:
Nice, voor mij komt dat ook wel goed uit...

Nog meer feestbeesten zin in iets nieuws en anders?
Ik ben niet zo'n fanatieke poster in dit topic maar lees wel regelmatig mee. Ben ook wel in voor iets nieuws en/of anders dus wie weet doe ik mee...
pi_32240443
Ik heb ook eventjes een dipje.. ben gewoon weer te ongeduldig ofzo!
pi_32240480
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het is een alles of niets beslissing. En niets is dan zo verdomd definitief dat ik dat niet durf te kiezen...dus we sukkelen lekker door, gezellig!
Mja inderdaad, vandaag voor de eerste keer niets van me laten horen, loop de hele dag met een klote gevoel in mijn buik rond..... naja we zullen wel weer zien
pi_32240736
ik voel me ook zwaar kut
pi_32240897
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Emel het volgende:
ik voel me ook zwaar kut
Je bent in ieder geval niet alleen
pi_32240936
Kortom: Het is weer zondag!
pi_32241075
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Slaapje het volgende:

[..]

Je bent in ieder geval niet alleen
inderdaad
pi_32244525
Nou hier zit je dan met je goeie gedrag, niets van haar gehoord...
Nu ben ik er net via via achter gekomen dat ze al weer aan het daten is (terwijl ze mij vrijdag nog heeft gezien) tegen die jongen zegt ze dat een relatie met mij haar grootste fout is geweest van haar leven en dat 18 maanden lang.
Ik voel me nu zo boos, zo opgefokt en aan de andere kant een klein zielig hoopje mens, verloren door alles wat ik net te horen heb gekregen.
Kan ff niet meer stoppen met huilen, jezus! wat voelt dit klote...

pi_32245729
yarr this topic be bringing back a lot of painful memories

Humor was mijn oplossing om de pijn te verdoezelen

Raar dat als je er 2 jaar later aan terugdenkt je nog een deel van die pijn kan voelen
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_32245776
wat rot..wat klote
spijt me om te horen.
Het maakt niet makkelijker op nu je weet dat ze daten is..en wat ze over jullie relatie zegt. Niet weten is beter, vind ik.
pi_32245848
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef Genjuro het volgende:
yarr this topic be bringing back a lot of painful memories

Humor was mijn oplossing om de pijn te verdoezelen

Raar dat als je er 2 jaar later aan terugdenkt je nog een deel van die pijn kan voelen
ik hoop niet dat ik 2 jaar over ga doen
al zei laatst iemand me dat ze ook 2 jaar nodig had om het een plek te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')