Vijf maanden pas? Dat valt hartstikke mee hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef VD het volgende:
[..]
I know, maar ik zit er nu al vijf maanden mee. Ik bedoel.
.
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef Plonky het volgende:
ik stuur geen kaartje op d'r verjaardag... geen verplichtingen meer (die van mij is ook de 13e jarig).... in april zal ze mij ook geen kaartje sturen.
nu.. een andere meid zoeken
* Jumparound voelde zich 9 maanden kut...quote:Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij zegt niks,. was ook een hopeloos geval,.,
Hulde aan de lieve fokSTERquote:Op donderdag 10 november 2005 10:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
* Jumparound voelde zich 9 maanden kut...
Maar via een lieve fokster was ik er toen snel overheen
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij zegt niks,. was IS ook een hopeloos geval,.,
Twijfel nog tussen kaartje en smsje.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef Plonky het volgende:
ik stuur geen kaartje op d'r verjaardag... geen verplichtingen meer (die van mij is ook de 13e jarig).... in april zal ze mij ook geen kaartje sturen.
Niet eens vinden?quote:
Subtiele hint vanuit je dromen??quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef purplerose het volgende:
Al heb ik nu weer veel sexdromen over me ex
Nee hoor. De eerste 2 maanden nadat het uitging had ik zomer vakantie. De laatste 3 maanden heb ik universiteit (3e jaars).quote:Op donderdag 10 november 2005 13:27 schreef het.ismij het volgende:
Plonky? Heb je dan thuis gezet ziek of werkeloos?
Wilt.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:22 schreef Plonky het volgende:
Geen van beiden sturen, als je toch gaat verhuizen? (of wilt verhuizen?!?)
Same here.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:52 schreef Plonky het volgende:
Die van mij woont nog 200m verder op. Ik vermijd nu om voor haar huis to lopen rijden
wie weetquote:Op donderdag 10 november 2005 14:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Subtiele hint vanuit je dromen??
eindelijk heb je het doorquote:Op donderdag 10 november 2005 18:46 schreef VD het volgende:
Denk dat ik eigenlijk gewoon bang ben mijn gevoel voor haar te verliezen. Tot de conclusie te moeten komen dat er wel leven na de liefde is en that she's not 'all that'.
Wellicht. Of is het enkel een gebrek aan inzicht? Maakt ook niet uit, want het is nu eenmaal zo gelopen. En ik moet ook eens stoppen met zeiken. Een maand voor ze het uitmaakte had ik nog aangekondigd de relatie te beëindigen als er niets zou veranderen dus wat zeur ik eigenlijk. Cru.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef Plonky het volgende:
Maar, ze heeft je toch in de steek gelaten. Als ze echt zo geweldig was, dan zou ze dat nooit hebben gedaan (dat heb ik mij gerealiseerd).
Twaalf dames ontmoet waarvan twee -mogelijk- leuker dan mijn ex. Niet eens overtuigend.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef Plonky het volgende:
maar om gewoon te zien dat er andere vrouwen zijn, die toch wel een heel stuk leuker zijn dan je ex.
Ben ergens heel erg bang dat ik haar tekort doe door mijn gevoelens voor haar los te laten. Alsof ik daarmee aangeef dat ze het niet (meer) waard is. En ik gelogen heb door te zeggen dat ze alles voor me was.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef petitlapin het volgende:
dus, wat wil je: heel je leven bang blijven om het gevoel voor haar te verliezen dus je er maar aan vasthouden, of dat gevoel los te laten
Dat is nu precies waar ik mee zit en ben verl.....nee ik houd nog steeds van haar. Ik weet nu niet meer hoe ik dat over moet brengen. Ze weet volgens mij donders goed dat ik er nog niet overheen ben. Zij wel, althans als ik alles mag geloven.... Ik hoop op..... en dat is fout. Ik beland telkens terug bij af en lijkt wel alsof er geen eind aan komt. Die avonden dat ik wou dat ze voor de deur stond....quote:Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef VD het volgende:
Ben ergens heel erg bang dat ik haar tekort doe door mijn gevoelens voor haar los te laten. Alsof ik daarmee aangeef dat ze het niet (meer) waard is. En ik gelogen heb door te zeggen dat ze alles voor me was.
Dat gaat de goede kant op heer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Plonky het volgende:
Plonky gaat op zoek naar een andere meid, maar daarvoor ga ik eerst mezelf op order brengen. Ik heb geen zin meer om boos te zijn
Heb jij het geduld dan om eerst jezelf op orde te brengen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Plonky het volgende:
Plonky gaat op zoek naar een andere meid, maar daarvoor ga ik eerst mezelf op order brengen. Ik heb geen zin meer om boos te zijn
Nou. Ik ben behoorlijk boos.. en daarom is alles misgelopenquote:
Daar ben ik al 10 weken mee bezig. Maar ik heb me gisteren pas gerealiseerd dat ik gewoon behoorlijk boos ben op mijn ex. Ik heb een paar dingen gedaan die gewoon niet goed waren (maar mijn ex ook!), en die fout wil ik niet weer maken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef partyyboyy het volgende:
Heb jij het geduld dan om eerst jezelf op orde te brengen?
Dat heb ik totaal niet. Heb het liefste zo snel mogelijk een andere meid voor de afleiding en in de tussentijd probeer ik het voor mezelf wel op orde te brengen.
Da's mooi voor je.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:54 schreef Catch22- het volgende:
normaal nogal moeite mee, maar met de laatste relatie viel het me allersinds mee
De ervaring begint zich uit te betalen denk ik
Ik ben er ook PAS 10 weken mee bezig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Plonky het volgende:
[..]
Daar ben ik al 10 weken mee bezig.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:01 schreef Plonky het volgende:
Lol.
Ik ben 10 weken met mezelf bezig- toen realiseerde ik mij pas dat er eigenlijk iets meer mis was met mij behalve dat ik mij gewoon slecht voelde omdat de relatie beeindigde
Wij zijn al 5 maanden+ uit elkaar.
Het maakt mij nu ook helemaal geen worst meer uit. Als ik een leuke meid tegenkom, en dat loopt uit op een relatie - fijn voor mij. Ik voel geen verplichtingen meer! En dat is geweldig!
NB. Zij was wel mijn eerste relatie & kus & sex. Nog steeds, lol.
Ja, dat herken ik wel. Aan de andere kant wil ik niets liever dan dat ze gelukkig is. En als dat een relatie zonder VD betekent; so be it.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:46 schreef partyyboyy het volgende:
het gevoel is dat ik haar niet meer kan krijgen en anderen wel
Het voelt als een verplichting tegenover mijn toekomstige vriendin.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef partyyboyy het volgende:
Heb jij het geduld dan om eerst jezelf op orde te brengen?
Ach, het kan erger. En het maakt het loslaten toch makkelijker?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:51 schreef Plonky het volgende:
Ze heeft niet voor mij klaar gestaan toen ik haar het meest nodig had. Inplaats daarvan is ze weg gegaan (en heb ik er de schuld van gekregen!! - ik heb het ook genomen). Nu vraag ik haar hulp, en verteld ze mij dat dat niet kan omdat ik haar 'ex' ben - ik ben erg wanhopig geweest (hoofd tegen kast aan slaan, muren slaan, etc...) en ik wilde niet dat het op iets anders uitliep.
Same here. Qua serieus iets. Anders woon je ook geen 2,5 jaar samen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:01 schreef Plonky het volgende:
Zij was wel mijn eerste relatie & kus & sex. Nog steeds, lol.
Dank u!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:21 schreef Tristessa het volgende:
Heren, ik vind het mooi om te zien dat jullie in ieder geval dat gedachte kwijt zijn dat zij niet de laatste zal zijn! Mijn ex was ook mijn eerste serieuze relatie, ook qua seks en zo. Wilde hem toen dus ook niet kwijt om het 'maar je bent mijn eerste gevoel' zeg maar. Ben nu al weer meer dan drie maanden supergelukkig met mijn nieuwe vriendje. Zie nu ook echt in dat mijn relatie met mijn ex helemaal niet zo mooi en goed zoals ik altijd dacht. Ik hoop voor jullie dat er weer een leuk meisje / leuke vrouw op jullie pad zal komen waarbij je je weer heel goed zult voelen.
oog om oog.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef VD het volgende:
Het verloren schaap laat weer eens iets horen; "Heb jij de verhuisservice van TPG voor mij aangevraagd?".
Nee, dat hebben de internetkaboutertjes onder je bed gedaan. Hoeveel ex-en heb je? Denk je echt dat ik nog zit te wachten op jou post/rekeningen?.
En nee, dit ga ik je níet sms-en. Weet je waarom niet? Omdat je ook niet op de mijne reageert. Lekker childish ja, maar toch.
ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:28 schreef VD het volgende:
Mis je haar, of iemand die van je houdt?
waarom ging het uit?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...
ik heb genoeg mensen die van me houden, alleen is er maar 1...helaas is die nu bij me weg...
klinkt stom, I know, maar als je wat ouder wordt, kan je ook meer aspecten in perspectief zien...na meerdere relaties en korte momenten met meerdere vrouwen, begin je naarmate je ouder wordt, alles goed in te zien hoe en wat...wat belangrijk is en niet...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...
ik heb genoeg mensen die van me houden, alleen is er maar 1...helaas is die nu bij me weg...
we hebben met elkaar afgesproken om persoonlijke aspecten/contacten tussen ons niet op een openbaar forum te openbaren...quote:
ik begrijp het hoor. Je hoeft het niet verder uit te leggen. Ik vind het erg rot voor je. Ik ken de pijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:00 schreef David Letterman het volgende:
[..]
we hebben met elkaar afgesproken om persoonlijke aspecten/contacten tussen ons niet op een openbaar forum te openbaren...
ik denk dat ik alleen, met respect voor die afspraak, kan zeggen dat ik iemand ben die veel medische ongemakken heeft, die dus ook beperkingen tot gevolg hebben en dat daar moeilijk mee te leven is als partner...ik wil wel benadrukken dat het gaat om lichamelijke aandoeningen/ klachten...
en ja, dat kan zeer veel vergen van beide partijen...
dat terzijde...ik ben een romanticus (ja, ze leven nog, misschien tegen beter weten in)...en ben nog steeds overtuigd van de kracht van de liefde...misschien ook tegen beter weten in...
mis haar...
PS. als ze me laat weten dat deze tekst te ver gaat wat haar betreft of tegen de afspraak in gaat, zal ik het onmiddelijk wijzigen...
Of hij hechtte gewoon geen waarde aan z'n laatste ex.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:48 schreef het.ismij het volgende:
catch is ervaren in he vergeten van exen? Dan doe je toch iets niet goed,..
En nou moeten wij zeker vragen: waarom dan Plonky?quote:
Fuck, heb je het nog echt gevraagd ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En nou moeten wij zeker vragen: waarom dan Plonky?
Nee hoor, het was een vraag om te vragen of wij dat moeten vragen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Fuck, heb je het nog echt gevraagd ook.
Heel erg herkenbaar, ik denk dat dat mannelijke trots is. Maarja weet je, je kan uiteindelijk niet anders dan haar loslaten want zij wil niet dat je vasthoud. Kies voor jezelf. Ik vind het erg jammer dat je er weer zo mee lijkt te zitten, had gehoopt dat je er al een stuk overheen was.quote:Ik ben tot de conclusie gekomen dat waar ik mee zit het gevoel is dat ik haar niet meer kan krijgen en anderen wel. Volgens mij ben ik te bezitterig. Ik zou haar alleen terug willen hebben om haar voor mezelf te hebben, zodat niemand anders haar kan versieren, want dat wil ik niet. Ik weet niet echt hoe ik hier nu mee om moet gaan.
Leuk dat je afleiding hebt gevonden bij iemand andersquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik ben vrolijk, misschien een beetje raar ineens.
Maar die vrouwelijke collega is echt heel leuk. Alles is zo nieuw en anders. Vermaak me opperbest met haar, ze is lekker gek en maf, knap en lief. Ze komt heel onverwachts uit de hoek en weet me helemaal uit balans te brengen, heerlijk
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar ik weet wel dat het erg leuk is om met haar bezig te zijn en niet met mn ex. Het maakt alles veel makkelijker, ik denk weinig meer aan mn ex en zie haar nu ook als een leuke ex en ik gun haar ook de spanning van iets nieuws, van een leuk iemand. Raar hoe snel je emoties kunnen wisselen.
[..]
Mannelijke trots iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef VaLkyRie het volgende:
Heel erg herkenbaar, ik denk dat dat mannelijke trots is. Maarja weet je, je kan uiteindelijk niet anders dan haar loslaten want zij wil niet dat je vasthoud. Kies voor jezelf. Ik vind het erg jammer dat je er weer zo mee lijkt te zitten, had gehoopt dat je er al een stuk overheen was.
Maargoed, zij is je inspanning dus inderdaad niet waard, helemaal niet als ze boos wordt omdat je ff niets zegt op msn. Ga fijn verder kerel. Ga naar een leuke houseparty, en dans je frustraties eruit. Wees vrij en geniet!!
Zo heb ik er idd ook over gedacht. M'n brein is nu wel fucked up nadat ik d'r heb gezien en gesproken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen nog 'vrienden' kunnen blijven na een stukgelopen relatie. Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haat haar. Ik denk dat ik gewoon hou van de leuke tijd die we samen hadden, en dat ik een hekel heb aan d'r omdat ik niet begrijp waarom het uit is gegaan. Maar ik heb er echt geen behoefte meer aan om haar nog te zien, dan ga ik d'r alleen maar missen en aan haar denken, terwijl ik dat niet wil. Je liefde ontkennen is wat ik dus doe, zeg maar. Dan gaat 't vanzelf wel een keertje over.
Je meent het serieus hè?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Opzicht gaat het wel goed, maar toch heb ik nog wel last van dat alleen-gevoel.
Meer mensen daar last van?
*meldt*.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haat haar.
Hate and love are a stone throw away.... Ik kan van mijn ervaringen zeggen dat je aardig lang bezig bent om dit te te verwerken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Plonky het volgende:
ik hou niet meer van die van mij hoor. Ik geef nog wel om d'r, denk ik. Maar, ze kan ophoepelen!
Wat is het toch geweldig dat ik nu accepteer dat ik boos ben. Het maakt alles veel makkelijker!
Zouden we misschien wel eens moeten doen met de mensen hier in dit topic.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Anders moeten we samen es gaan stappen
dan ga ik mee!quote:Op zondag 13 november 2005 04:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zouden we misschien wel eens moeten doen met de mensen hier in dit topic.
Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Weet ook dat ik hem beter los kan laten maar op dit moment lukt me dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef Slaapje het volgende:
Nou hier zijn we dan weer na een paar weken, tussentijd veel vreemde dingen gebeurd.
Ben met mijn ex weer naar het strand geweest, heerlijke dag gehad, gezoend en geknuffeld.
Ergens in je achterhoofd weet je al dat het dom is en toch doe je(ik) het.
Dat was vorige week zaterdag, ik bracht haar naar huis, zegt ze van: nu ben ik helemaal in de war, we moeten het maar rustig aan doen etc. maar ooit komen we eruit (jaja dat heb ik eerder gehoord) nu probeer ik haar af en toe te zien, omdat het goed voelt en het de dagen wat dragelijke r maakt.
Nu heb ik haar gister eventjes gezien, weer gezoend etc. zegt ze na afloop dat ze me misschien morgen (vandaag) weer wil zien, vandaag verteld ze me dat ze het niet kan, te ingewikkeld etc.
Dat ze mij were hoop geeft en dat ze zich daaronder niet goed voelt, vervolgens eindigen met: VOORLOPIG zit er geen relatie meer in.
Ja ik weet dat ik haar beter helemaal los moet laten, alleen gaat dat gewoon nog niet.. Liefde is maar moeilijk bij tijd en wijlen...
Als je mijn verhaal een beetje kent dan zie je eigenlijk dat het een mix van verschillende dingen is, en daarom duurt het zo lang om te verwerken - plus, ik zie haar wel 3x per week nog steeds.quote:Op zondag 13 november 2005 02:58 schreef Panzer het volgende:
Ik kan van mijn ervaringen zeggen dat je aardig lang bezig bent om dit te te verwerken.Maarja, dan zou zij voor jou al heel wat betekend hebben.
Ja, daar ben ik ook wel voor in.quote:Op zondag 13 november 2005 13:01 schreef 3doorsdown het volgende:
dan ga ik mee!
Ja leuk is dat he? .....quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Weet ook dat ik hem beter los kan laten maar op dit moment lukt me dat gewoon niet.
Ja, prima hoor. Gezellig.quote:Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef VaLkyRie het volgende:
Stel dat we es zouden gaan stappen, zou Utrecht dan toevallig niet een mooie centrale plek zijn?
Het is een alles of niets beslissing. En niets is dan zo verdomd definitief dat ik dat niet durf te kiezen...dus we sukkelen lekker door, gezellig!quote:Op zondag 13 november 2005 15:35 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he? .....
Ik weet wel dat als ik nu de keuze maak om haar te blokkeren om msn, telefoon een paar weken niet opnemen etc. dat het dan waarschijnlijk snel beter gaat, maar iets houd me tegen...
Zelfs de foto's van ons hangen nog aan de muur, kan me er gewoon niet toe zetten om ze weg te halen![]()
Ik ben niet zo'n fanatieke poster in dit topic maar lees wel regelmatig mee. Ben ook wel in voor iets nieuws en/of anders dus wie weet doe ik mee...quote:Op zondag 13 november 2005 17:43 schreef VaLkyRie het volgende:
Nice, voor mij komt dat ook wel goed uit...
Nog meer feestbeesten zin in iets nieuws en anders?
Mja inderdaad, vandaag voor de eerste keer niets van me laten horen, loop de hele dag met een klote gevoel in mijn buik rond..... naja we zullen wel weer zienquote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Het is een alles of niets beslissing. En niets is dan zo verdomd definitief dat ik dat niet durf te kiezen...dus we sukkelen lekker door, gezellig!
Je bent in ieder geval niet alleenquote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Emel het volgende:
ik voel me ook zwaar kut
inderdaadquote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet alleen
ik hoop niet dat ik 2 jaar over ga doenquote:Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef Genjuro het volgende:
yarr this topic be bringing back a lot of painful memories![]()
Humor was mijn oplossing om de pijn te verdoezelen
Raar dat als je er 2 jaar later aan terugdenkt je nog een deel van die pijn kan voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |