abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32217515
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Opzicht gaat het wel goed, maar toch heb ik nog wel last van dat alleen-gevoel.
Meer mensen daar last van?
Je meent het serieus hè? .
pi_32217744
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haat haar.
*meldt*.
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:59:54 #178
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32219154
ik hou niet meer van die van mij hoor. Ik geef nog wel om d'r, denk ik. Maar, ze kan ophoepelen!

Wat is het toch geweldig dat ik nu accepteer dat ik boos ben . Het maakt alles veel makkelijker!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_32223855
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Plonky het volgende:
ik hou niet meer van die van mij hoor. Ik geef nog wel om d'r, denk ik. Maar, ze kan ophoepelen!

Wat is het toch geweldig dat ik nu accepteer dat ik boos ben . Het maakt alles veel makkelijker!
Hate and love are a stone throw away.... Ik kan van mijn ervaringen zeggen dat je aardig lang bezig bent om dit te te verwerken. Maarja, dan zou zij voor jou al heel wat betekend hebben. Nu nog steeds, je bent nog maar aan het begin tot het verwerken van het geheel.
pi_32224494
Net terug van op stap. Ik moet weer aan haar denken
Maar het positieve is dat ik een ander meisje op het oog heb dat ik volgende week ga zien.
En ik ga haar dan zien uitgerekend op het verjaardagfeest van mijn ex en haar zusje.

Maar misschien moet ik het ook maar niet doen, want mijn ex is er dan wel bij.
Ik weet het ook allemaal niet meer. Ga maar slapen en ik denk er maar nog eens over na.

[ Bericht 8% gewijzigd door partyyboyy op 13-11-2005 13:34:35 ]
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32224499
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Anders moeten we samen es gaan stappen
Zouden we misschien wel eens moeten doen met de mensen hier in dit topic.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32228822
quote:
Op zondag 13 november 2005 04:24 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Zouden we misschien wel eens moeten doen met de mensen hier in dit topic.
dan ga ik mee!
kijken of we dan niet alleen over onze ex-en praten
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_32229742
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef Slaapje het volgende:
Nou hier zijn we dan weer na een paar weken, tussentijd veel vreemde dingen gebeurd.

Ben met mijn ex weer naar het strand geweest, heerlijke dag gehad, gezoend en geknuffeld.
Ergens in je achterhoofd weet je al dat het dom is en toch doe je(ik) het.
Dat was vorige week zaterdag, ik bracht haar naar huis, zegt ze van: nu ben ik helemaal in de war, we moeten het maar rustig aan doen etc. maar ooit komen we eruit (jaja dat heb ik eerder gehoord) nu probeer ik haar af en toe te zien, omdat het goed voelt en het de dagen wat dragelijke r maakt.
Nu heb ik haar gister eventjes gezien, weer gezoend etc. zegt ze na afloop dat ze me misschien morgen (vandaag) weer wil zien, vandaag verteld ze me dat ze het niet kan, te ingewikkeld etc.
Dat ze mij were hoop geeft en dat ze zich daaronder niet goed voelt, vervolgens eindigen met: VOORLOPIG zit er geen relatie meer in.

Ja ik weet dat ik haar beter helemaal los moet laten, alleen gaat dat gewoon nog niet.. Liefde is maar moeilijk bij tijd en wijlen...

Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Weet ook dat ik hem beter los kan laten maar op dit moment lukt me dat gewoon niet.
  zondag 13 november 2005 @ 14:43:17 #184
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32231484
quote:
Op zondag 13 november 2005 02:58 schreef Panzer het volgende:
Ik kan van mijn ervaringen zeggen dat je aardig lang bezig bent om dit te te verwerken. Maarja, dan zou zij voor jou al heel wat betekend hebben.
Als je mijn verhaal een beetje kent dan zie je eigenlijk dat het een mix van verschillende dingen is, en daarom duurt het zo lang om te verwerken - plus, ik zie haar wel 3x per week nog steeds.

Opsomming van verhaal - plonky depressief (waarom weet ik nog steeds niet!!!) --> vriendin denkt dat zij de rede is en verlaat hem --> plonky voelt zich steeds ellendig en heeft alles zelf moeten uitzoeken (maar mijn vrienden zijn wel geweldig geweest )
(To make me sick)....
pi_32231764
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:01 schreef 3doorsdown het volgende:
dan ga ik mee!
Ja, daar ben ik ook wel voor in. .
  zondag 13 november 2005 @ 14:59:25 #186
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32231986
Ik kan jammer genoeg niet - in het buitenland wonen, haha. lol. Jammer dan!
(To make me sick)....
  zondag 13 november 2005 @ 15:20:32 #187
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32232635
Stel dat we es zouden gaan stappen, zou Utrecht dan toevallig niet een mooie centrale plek zijn?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32233084
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Weet ook dat ik hem beter los kan laten maar op dit moment lukt me dat gewoon niet.
Ja leuk is dat he? .....
Ik weet wel dat als ik nu de keuze maak om haar te blokkeren om msn, telefoon een paar weken niet opnemen etc. dat het dan waarschijnlijk snel beter gaat, maar iets houd me tegen...
Zelfs de foto's van ons hangen nog aan de muur, kan me er gewoon niet toe zetten om ze weg te halen
pi_32233269
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef VaLkyRie het volgende:
Stel dat we es zouden gaan stappen, zou Utrecht dan toevallig niet een mooie centrale plek zijn?
Ja, prima hoor. Gezellig.
  zondag 13 november 2005 @ 17:43:45 #190
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32236392
Nice, voor mij komt dat ook wel goed uit...

Nog meer feestbeesten zin in iets nieuws en anders?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32238692
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:35 schreef Slaapje het volgende:

[..]

Ja leuk is dat he? .....
Ik weet wel dat als ik nu de keuze maak om haar te blokkeren om msn, telefoon een paar weken niet opnemen etc. dat het dan waarschijnlijk snel beter gaat, maar iets houd me tegen...
Zelfs de foto's van ons hangen nog aan de muur, kan me er gewoon niet toe zetten om ze weg te halen
Het is een alles of niets beslissing. En niets is dan zo verdomd definitief dat ik dat niet durf te kiezen...dus we sukkelen lekker door, gezellig!
pi_32238778
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:43 schreef VaLkyRie het volgende:
Nice, voor mij komt dat ook wel goed uit...

Nog meer feestbeesten zin in iets nieuws en anders?
Ik ben niet zo'n fanatieke poster in dit topic maar lees wel regelmatig mee. Ben ook wel in voor iets nieuws en/of anders dus wie weet doe ik mee...
pi_32240443
Ik heb ook eventjes een dipje.. ben gewoon weer te ongeduldig ofzo!
pi_32240480
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het is een alles of niets beslissing. En niets is dan zo verdomd definitief dat ik dat niet durf te kiezen...dus we sukkelen lekker door, gezellig!
Mja inderdaad, vandaag voor de eerste keer niets van me laten horen, loop de hele dag met een klote gevoel in mijn buik rond..... naja we zullen wel weer zien
pi_32240736
ik voel me ook zwaar kut
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32240897
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Emel het volgende:
ik voel me ook zwaar kut
Je bent in ieder geval niet alleen
pi_32240936
Kortom: Het is weer zondag!
pi_32241075
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Slaapje het volgende:

[..]

Je bent in ieder geval niet alleen
inderdaad
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32244525
Nou hier zit je dan met je goeie gedrag, niets van haar gehoord...
Nu ben ik er net via via achter gekomen dat ze al weer aan het daten is (terwijl ze mij vrijdag nog heeft gezien) tegen die jongen zegt ze dat een relatie met mij haar grootste fout is geweest van haar leven en dat 18 maanden lang.
Ik voel me nu zo boos, zo opgefokt en aan de andere kant een klein zielig hoopje mens, verloren door alles wat ik net te horen heb gekregen.
Kan ff niet meer stoppen met huilen, jezus! wat voelt dit klote...

pi_32245729
yarr this topic be bringing back a lot of painful memories

Humor was mijn oplossing om de pijn te verdoezelen

Raar dat als je er 2 jaar later aan terugdenkt je nog een deel van die pijn kan voelen
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')