Je meent het serieus hè?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Opzicht gaat het wel goed, maar toch heb ik nog wel last van dat alleen-gevoel.
Meer mensen daar last van?
*meldt*.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haat haar.
Hate and love are a stone throw away.... Ik kan van mijn ervaringen zeggen dat je aardig lang bezig bent om dit te te verwerken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Plonky het volgende:
ik hou niet meer van die van mij hoor. Ik geef nog wel om d'r, denk ik. Maar, ze kan ophoepelen!
Wat is het toch geweldig dat ik nu accepteer dat ik boos ben. Het maakt alles veel makkelijker!
Zouden we misschien wel eens moeten doen met de mensen hier in dit topic.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Anders moeten we samen es gaan stappen
dan ga ik mee!quote:Op zondag 13 november 2005 04:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zouden we misschien wel eens moeten doen met de mensen hier in dit topic.
Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Weet ook dat ik hem beter los kan laten maar op dit moment lukt me dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef Slaapje het volgende:
Nou hier zijn we dan weer na een paar weken, tussentijd veel vreemde dingen gebeurd.
Ben met mijn ex weer naar het strand geweest, heerlijke dag gehad, gezoend en geknuffeld.
Ergens in je achterhoofd weet je al dat het dom is en toch doe je(ik) het.
Dat was vorige week zaterdag, ik bracht haar naar huis, zegt ze van: nu ben ik helemaal in de war, we moeten het maar rustig aan doen etc. maar ooit komen we eruit (jaja dat heb ik eerder gehoord) nu probeer ik haar af en toe te zien, omdat het goed voelt en het de dagen wat dragelijke r maakt.
Nu heb ik haar gister eventjes gezien, weer gezoend etc. zegt ze na afloop dat ze me misschien morgen (vandaag) weer wil zien, vandaag verteld ze me dat ze het niet kan, te ingewikkeld etc.
Dat ze mij were hoop geeft en dat ze zich daaronder niet goed voelt, vervolgens eindigen met: VOORLOPIG zit er geen relatie meer in.
Ja ik weet dat ik haar beter helemaal los moet laten, alleen gaat dat gewoon nog niet.. Liefde is maar moeilijk bij tijd en wijlen...
Als je mijn verhaal een beetje kent dan zie je eigenlijk dat het een mix van verschillende dingen is, en daarom duurt het zo lang om te verwerken - plus, ik zie haar wel 3x per week nog steeds.quote:Op zondag 13 november 2005 02:58 schreef Panzer het volgende:
Ik kan van mijn ervaringen zeggen dat je aardig lang bezig bent om dit te te verwerken.Maarja, dan zou zij voor jou al heel wat betekend hebben.
Ja, daar ben ik ook wel voor in.quote:Op zondag 13 november 2005 13:01 schreef 3doorsdown het volgende:
dan ga ik mee!
Ja leuk is dat he? .....quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik zit in exact dezelfde situatie als jij. Weet ook dat ik hem beter los kan laten maar op dit moment lukt me dat gewoon niet.
Ja, prima hoor. Gezellig.quote:Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef VaLkyRie het volgende:
Stel dat we es zouden gaan stappen, zou Utrecht dan toevallig niet een mooie centrale plek zijn?
Het is een alles of niets beslissing. En niets is dan zo verdomd definitief dat ik dat niet durf te kiezen...dus we sukkelen lekker door, gezellig!quote:Op zondag 13 november 2005 15:35 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he? .....
Ik weet wel dat als ik nu de keuze maak om haar te blokkeren om msn, telefoon een paar weken niet opnemen etc. dat het dan waarschijnlijk snel beter gaat, maar iets houd me tegen...
Zelfs de foto's van ons hangen nog aan de muur, kan me er gewoon niet toe zetten om ze weg te halen![]()
Ik ben niet zo'n fanatieke poster in dit topic maar lees wel regelmatig mee. Ben ook wel in voor iets nieuws en/of anders dus wie weet doe ik mee...quote:Op zondag 13 november 2005 17:43 schreef VaLkyRie het volgende:
Nice, voor mij komt dat ook wel goed uit...
Nog meer feestbeesten zin in iets nieuws en anders?
Mja inderdaad, vandaag voor de eerste keer niets van me laten horen, loop de hele dag met een klote gevoel in mijn buik rond..... naja we zullen wel weer zienquote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Het is een alles of niets beslissing. En niets is dan zo verdomd definitief dat ik dat niet durf te kiezen...dus we sukkelen lekker door, gezellig!
Je bent in ieder geval niet alleenquote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Emel het volgende:
ik voel me ook zwaar kut
inderdaadquote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |