abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32179997
Van harte DL. .
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:56:56 #152
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32181506
gefeli DL!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32183709
dank jullie wel!

ik maak er toch een mooie dag van, tot in de late uurtjes...

maar ik mis haar gvd verschrikkelijk op deze dag... *snikkerdesnik*
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_32184128
Mis je haar, of iemand die van je houdt?
pi_32185255
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:28 schreef VD het volgende:
Mis je haar, of iemand die van je houdt?
ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...

ik heb genoeg mensen die van me houden, alleen is er maar 1...helaas is die nu bij me weg...

klinkt stom, I know, maar als je wat ouder wordt, kan je ook meer aspecten in perspectief zien...na meerdere relaties en korte momenten met meerdere vrouwen, begin je naarmate je ouder wordt, alles goed in te zien hoe en wat...wat belangrijk is en niet...
Pulp Fiction
pi_32186348
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef David Letterman het volgende:

[..]

ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...

ik heb genoeg mensen die van me houden, alleen is er maar 1...helaas is die nu bij me weg...

klinkt stom, I know, maar als je wat ouder wordt, kan je ook meer aspecten in perspectief zien...na meerdere relaties en korte momenten met meerdere vrouwen, begin je naarmate je ouder wordt, alles goed in te zien hoe en wat...wat belangrijk is en niet...
waarom ging het uit?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32187734
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef David Letterman het volgende:

[..]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_32188137
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef Emel het volgende:

[..]

waarom ging het uit?
we hebben met elkaar afgesproken om persoonlijke aspecten/contacten tussen ons niet op een openbaar forum te openbaren...

ik denk dat ik alleen, met respect voor die afspraak, kan zeggen dat ik iemand ben die veel medische ongemakken heeft, die dus ook beperkingen tot gevolg hebben en dat daar moeilijk mee te leven is als partner...ik wil wel benadrukken dat het gaat om lichamelijke aandoeningen/ klachten...

en ja, dat kan zeer veel vergen van beide partijen...

dat terzijde...ik ben een romanticus (ja, ze leven nog, misschien tegen beter weten in)...en ben nog steeds overtuigd van de kracht van de liefde...misschien ook tegen beter weten in...

mis haar...

PS. als ze me laat weten dat deze tekst te ver gaat wat haar betreft of tegen de afspraak in gaat, zal ik het onmiddelijk wijzigen...
Pulp Fiction
pi_32188375
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:00 schreef David Letterman het volgende:

[..]

we hebben met elkaar afgesproken om persoonlijke aspecten/contacten tussen ons niet op een openbaar forum te openbaren...

ik denk dat ik alleen, met respect voor die afspraak, kan zeggen dat ik iemand ben die veel medische ongemakken heeft, die dus ook beperkingen tot gevolg hebben en dat daar moeilijk mee te leven is als partner...ik wil wel benadrukken dat het gaat om lichamelijke aandoeningen/ klachten...

en ja, dat kan zeer veel vergen van beide partijen...

dat terzijde...ik ben een romanticus (ja, ze leven nog, misschien tegen beter weten in)...en ben nog steeds overtuigd van de kracht van de liefde...misschien ook tegen beter weten in...

mis haar...

PS. als ze me laat weten dat deze tekst te ver gaat wat haar betreft of tegen de afspraak in gaat, zal ik het onmiddelijk wijzigen...
ik begrijp het hoor. Je hoeft het niet verder uit te leggen. Ik vind het erg rot voor je. Ik ken de pijn.
Veel sterkte!
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32189332
Gefeliciteerd & ook veel sterkte DL!
pi_32190047
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:48 schreef het.ismij het volgende:
catch is ervaren in he vergeten van exen? Dan doe je toch iets niet goed,..
Of hij hechtte gewoon geen waarde aan z'n laatste ex.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:11:44 #162
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32193231
* Plonky is boos
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_32193826
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef Plonky het volgende:
* Plonky is boos
En nou moeten wij zeker vragen: waarom dan Plonky?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32194133
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En nou moeten wij zeker vragen: waarom dan Plonky?
Fuck, heb je het nog echt gevraagd ook.
pi_32194168
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Fuck, heb je het nog echt gevraagd ook.
Nee hoor, het was een vraag om te vragen of wij dat moeten vragen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32195192
Plonky! Vertel, vertel! Niet te snel, we schrijven mee!
Vrij naar Bert V.
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:18:46 #167
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32196236
Nee. Ik vertel niets . Gewoon, ik wilde boos zijn - en dan moet ik het eruit laten. En ik moet een manier vinden om het eruit te laten . Haha.

Niets bijzonders. Alleen maar gezond
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_32197265
Okay, dan is het goed. .
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:09:28 #169
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32201219
Ik ben vrolijk, misschien een beetje raar ineens.
Maar die vrouwelijke collega is echt heel leuk. Alles is zo nieuw en anders. Vermaak me opperbest met haar, ze is lekker gek en maf, knap en lief. Ze komt heel onverwachts uit de hoek en weet me helemaal uit balans te brengen, heerlijk
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar ik weet wel dat het erg leuk is om met haar bezig te zijn en niet met mn ex. Het maakt alles veel makkelijker, ik denk weinig meer aan mn ex en zie haar nu ook als een leuke ex en ik gun haar ook de spanning van iets nieuws, van een leuk iemand. Raar hoe snel je emoties kunnen wisselen.
quote:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat waar ik mee zit het gevoel is dat ik haar niet meer kan krijgen en anderen wel. Volgens mij ben ik te bezitterig. Ik zou haar alleen terug willen hebben om haar voor mezelf te hebben, zodat niemand anders haar kan versieren, want dat wil ik niet. Ik weet niet echt hoe ik hier nu mee om moet gaan.
Heel erg herkenbaar, ik denk dat dat mannelijke trots is. Maarja weet je, je kan uiteindelijk niet anders dan haar loslaten want zij wil niet dat je vasthoud. Kies voor jezelf. Ik vind het erg jammer dat je er weer zo mee lijkt te zitten, had gehoopt dat je er al een stuk overheen was.
Maargoed, zij is je inspanning dus inderdaad niet waard, helemaal niet als ze boos wordt omdat je ff niets zegt op msn. Ga fijn verder kerel. Ga naar een leuke houseparty, en dans je frustraties eruit. Wees vrij en geniet!!
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32201787
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik ben vrolijk, misschien een beetje raar ineens.
Maar die vrouwelijke collega is echt heel leuk. Alles is zo nieuw en anders. Vermaak me opperbest met haar, ze is lekker gek en maf, knap en lief. Ze komt heel onverwachts uit de hoek en weet me helemaal uit balans te brengen, heerlijk
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar ik weet wel dat het erg leuk is om met haar bezig te zijn en niet met mn ex. Het maakt alles veel makkelijker, ik denk weinig meer aan mn ex en zie haar nu ook als een leuke ex en ik gun haar ook de spanning van iets nieuws, van een leuk iemand. Raar hoe snel je emoties kunnen wisselen.
[..]
Leuk dat je afleiding hebt gevonden bij iemand anders Geniet van de lol die je samen hebt.
Maar duik niet te snel weer in een relatie, anders kom je misschien weer snel in dezelfde kuil terecht waar je in zat. En veel lol hebben zonder een echte relatie kan ook.
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef VaLkyRie het volgende:
Heel erg herkenbaar, ik denk dat dat mannelijke trots is. Maarja weet je, je kan uiteindelijk niet anders dan haar loslaten want zij wil niet dat je vasthoud. Kies voor jezelf. Ik vind het erg jammer dat je er weer zo mee lijkt te zitten, had gehoopt dat je er al een stuk overheen was.
Maargoed, zij is je inspanning dus inderdaad niet waard, helemaal niet als ze boos wordt omdat je ff niets zegt op msn. Ga fijn verder kerel. Ga naar een leuke houseparty, en dans je frustraties eruit. Wees vrij en geniet!!
Mannelijke trots idd
Van de vrijheid geniet ik nu ook. Doe nu echt veel meer met m'n vrienden en ik zie nu pas in dat ik dat de afgelopen jaren eigenlijk veel meer had moeten doen. Je bent maar 1x jong en nu kun je goed van je vrijheid genieten. Daar past een echte vaste relatie niet bij voor mij de komende tijd.

Wat me ook opvalt aan mezelf is dat ik nu echt veel aan vrouwen denk. Ben er teveel mee bezig en dat zeggen vrienden van mij ook tegen mij. Ook leef ik nu meer van weekend tot weekend, omdat ik dan weer lekker op stap kan gaan en dit had ik eerst ook niet echt. Herken jij dit niet bij jezelf?
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:52:23 #171
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32202124
Haha ik herken het maar al te goed joh. De laatste tijd ben ik echt zwaar aan het uitgaan. Doe veel nieuwe contacten op en daar heb ik behoefte aan. Na een lange relatie ben je toch niet helemaal een individu meer en je zoekt nu naar manieren om jezelf weer te profileren. Te onderzoeken hoe andere mensen op je reageren en wat je plaats is als alleenstaand persoon binnen een groep. Moeilijk uit te leggen maar ik denk dat je het wel snapt Het is een vorm van horizon verbreden denk ik...

Ook bij het vrouwenvolk probeer je te peilen hoe er op je gereageerd wordt natuurlijk. Ik denk dat het vooral komt omdat je ego een knauw heeft gekregen van je ex. Ik had ook zoiets van: jezus, ik ben een leuke jongen, waarom zie je dat niet in en wil je weg? Snapte het niet, ik ben niet leuk en die aap die je aandacht geeft omdat ie geil is is wel leuk?

Nu weet ik dat ik gelijk had, dat ik zeker geen debiel ben en in sociaal opzicht snel nieuwe contacten leg. Klinkt maybe arrogant, maar boeie, liever arrogant dan geen zelfvertrouwen he. Feest maar gewoon lekker door en wees jezelf, want die vrijheid heb je nu meer dan ooit!
No rules, no obligations, no strings attached.
Het is een state of mind die je vanzelf aanwent, al dan niet geholpen door externe factoren zoals een nieuw meisje waar je leuk mee opschiet.
Anders moeten we samen es gaan stappen
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32203724
Nou hier zijn we dan weer na een paar weken, tussentijd veel vreemde dingen gebeurd.

Ben met mijn ex weer naar het strand geweest, heerlijke dag gehad, gezoend en geknuffeld.
Ergens in je achterhoofd weet je al dat het dom is en toch doe je(ik) het.
Dat was vorige week zaterdag, ik bracht haar naar huis, zegt ze van: nu ben ik helemaal in de war, we moeten het maar rustig aan doen etc. maar ooit komen we eruit (jaja dat heb ik eerder gehoord) nu probeer ik haar af en toe te zien, omdat het goed voelt en het de dagen wat dragelijke r maakt.
Nu heb ik haar gister eventjes gezien, weer gezoend etc. zegt ze na afloop dat ze me misschien morgen (vandaag) weer wil zien, vandaag verteld ze me dat ze het niet kan, te ingewikkeld etc.
Dat ze mij were hoop geeft en dat ze zich daaronder niet goed voelt, vervolgens eindigen met: VOORLOPIG zit er geen relatie meer in.

Ja ik weet dat ik haar beter helemaal los moet laten, alleen gaat dat gewoon nog niet.. Liefde is maar moeilijk bij tijd en wijlen...

pi_32208864
hey allemaal,

Tijdje geledenhad ik hier gepost dat t uit was met me ex.
Het is nu 2 maand verder en we wonen nu apart en we zijn vrienden.

Opzicht gaat het wel goed, maar toch heb ik nog wel last van dat alleen-gevoel.
Meer mensen daar last van?
Hopelijk gaat dat op ten duur weer weg...
pi_32209273
Ik begrijp niet hoe mensen nog 'vrienden' kunnen blijven na een stukgelopen relatie. Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haar haar. Ik denk dat ik gewoon hou van de leuke tijd die we samen hadden, en dat ik een hekel heb aan d'r omdat ik niet begrijp waarom het uit is gegaan. Maar ik heb er echt geen behoefte meer aan om haar nog te zien, dan ga ik d'r alleen maar missen en aan haar denken, terwijl ik dat niet wil. Je liefde ontkennen is wat ik dus doe, zeg maar. Dan gaat 't vanzelf wel een keertje over.
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:14:10 #175
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32209713
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen nog 'vrienden' kunnen blijven na een stukgelopen relatie. Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haat haar. Ik denk dat ik gewoon hou van de leuke tijd die we samen hadden, en dat ik een hekel heb aan d'r omdat ik niet begrijp waarom het uit is gegaan. Maar ik heb er echt geen behoefte meer aan om haar nog te zien, dan ga ik d'r alleen maar missen en aan haar denken, terwijl ik dat niet wil. Je liefde ontkennen is wat ik dus doe, zeg maar. Dan gaat 't vanzelf wel een keertje over.
Zo heb ik er idd ook over gedacht. M'n brein is nu wel fucked up nadat ik d'r heb gezien en gesproken.
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')