ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:28 schreef VD het volgende:
Mis je haar, of iemand die van je houdt?
waarom ging het uit?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...
ik heb genoeg mensen die van me houden, alleen is er maar 1...helaas is die nu bij me weg...
klinkt stom, I know, maar als je wat ouder wordt, kan je ook meer aspecten in perspectief zien...na meerdere relaties en korte momenten met meerdere vrouwen, begin je naarmate je ouder wordt, alles goed in te zien hoe en wat...wat belangrijk is en niet...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik mis haar...ze is compleet, alles wat een man wil, nodig heeft en graag mee oud wil worden...
ik heb genoeg mensen die van me houden, alleen is er maar 1...helaas is die nu bij me weg...
we hebben met elkaar afgesproken om persoonlijke aspecten/contacten tussen ons niet op een openbaar forum te openbaren...quote:
ik begrijp het hoor. Je hoeft het niet verder uit te leggen. Ik vind het erg rot voor je. Ik ken de pijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:00 schreef David Letterman het volgende:
[..]
we hebben met elkaar afgesproken om persoonlijke aspecten/contacten tussen ons niet op een openbaar forum te openbaren...
ik denk dat ik alleen, met respect voor die afspraak, kan zeggen dat ik iemand ben die veel medische ongemakken heeft, die dus ook beperkingen tot gevolg hebben en dat daar moeilijk mee te leven is als partner...ik wil wel benadrukken dat het gaat om lichamelijke aandoeningen/ klachten...
en ja, dat kan zeer veel vergen van beide partijen...
dat terzijde...ik ben een romanticus (ja, ze leven nog, misschien tegen beter weten in)...en ben nog steeds overtuigd van de kracht van de liefde...misschien ook tegen beter weten in...
mis haar...
PS. als ze me laat weten dat deze tekst te ver gaat wat haar betreft of tegen de afspraak in gaat, zal ik het onmiddelijk wijzigen...
Of hij hechtte gewoon geen waarde aan z'n laatste ex.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:48 schreef het.ismij het volgende:
catch is ervaren in he vergeten van exen? Dan doe je toch iets niet goed,..
En nou moeten wij zeker vragen: waarom dan Plonky?quote:
Fuck, heb je het nog echt gevraagd ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En nou moeten wij zeker vragen: waarom dan Plonky?
Nee hoor, het was een vraag om te vragen of wij dat moeten vragen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Fuck, heb je het nog echt gevraagd ook.
Heel erg herkenbaar, ik denk dat dat mannelijke trots is. Maarja weet je, je kan uiteindelijk niet anders dan haar loslaten want zij wil niet dat je vasthoud. Kies voor jezelf. Ik vind het erg jammer dat je er weer zo mee lijkt te zitten, had gehoopt dat je er al een stuk overheen was.quote:Ik ben tot de conclusie gekomen dat waar ik mee zit het gevoel is dat ik haar niet meer kan krijgen en anderen wel. Volgens mij ben ik te bezitterig. Ik zou haar alleen terug willen hebben om haar voor mezelf te hebben, zodat niemand anders haar kan versieren, want dat wil ik niet. Ik weet niet echt hoe ik hier nu mee om moet gaan.
Leuk dat je afleiding hebt gevonden bij iemand andersquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik ben vrolijk, misschien een beetje raar ineens.
Maar die vrouwelijke collega is echt heel leuk. Alles is zo nieuw en anders. Vermaak me opperbest met haar, ze is lekker gek en maf, knap en lief. Ze komt heel onverwachts uit de hoek en weet me helemaal uit balans te brengen, heerlijk
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar ik weet wel dat het erg leuk is om met haar bezig te zijn en niet met mn ex. Het maakt alles veel makkelijker, ik denk weinig meer aan mn ex en zie haar nu ook als een leuke ex en ik gun haar ook de spanning van iets nieuws, van een leuk iemand. Raar hoe snel je emoties kunnen wisselen.
[..]
Mannelijke trots iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef VaLkyRie het volgende:
Heel erg herkenbaar, ik denk dat dat mannelijke trots is. Maarja weet je, je kan uiteindelijk niet anders dan haar loslaten want zij wil niet dat je vasthoud. Kies voor jezelf. Ik vind het erg jammer dat je er weer zo mee lijkt te zitten, had gehoopt dat je er al een stuk overheen was.
Maargoed, zij is je inspanning dus inderdaad niet waard, helemaal niet als ze boos wordt omdat je ff niets zegt op msn. Ga fijn verder kerel. Ga naar een leuke houseparty, en dans je frustraties eruit. Wees vrij en geniet!!
Zo heb ik er idd ook over gedacht. M'n brein is nu wel fucked up nadat ik d'r heb gezien en gesproken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef der_weiss het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen nog 'vrienden' kunnen blijven na een stukgelopen relatie. Ikzelf heb dubbele gevoelens naar m'n ex toe. Ik hou van haar, en ik haat haar. Ik denk dat ik gewoon hou van de leuke tijd die we samen hadden, en dat ik een hekel heb aan d'r omdat ik niet begrijp waarom het uit is gegaan. Maar ik heb er echt geen behoefte meer aan om haar nog te zien, dan ga ik d'r alleen maar missen en aan haar denken, terwijl ik dat niet wil. Je liefde ontkennen is wat ik dus doe, zeg maar. Dan gaat 't vanzelf wel een keertje over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |