Nee het was niet MissBliss.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Misschien was het MissBliss wel Zhenar.
Neuh.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:46 schreef Svensational het volgende:
Airelle, wou je net tegen me gaan praten op MSN???
Dat schijtprogramma van Buup werkt dus helemaal niet goed dusquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:46 schreef Svensational het volgende:
Airelle, wou je net tegen me gaan praten op MSN???
Het kan ook zijn dat ze alleen maar het scherm opende.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat schijtprogramma van Buup werkt dus helemaal niet goed dus
Jij opende een gesprek terwijl je 'm niet eens gesloten hadquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze alleen maar het scherm opende.
Maar op die twee gebieden (iemand opent en iemand sluit een gesprek) wil het nogal vaak falen.
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Hm, ik vind alleen Welk woord heeft de meeste klinkers achter elkaar en ShowChat #514: Geef hier Cc aandacht!!! She'll need it.... Beiden referenties, maar ze ontmaskeren niet de Opperlandskenner in SHO.
Was het misschien... PeRi???![]()
Ken jij het boek Oppelandse Taal- & Letterkunde?quote:
MSN-naam waar je veel reactie op kreeg......quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:11 schreef pberends het volgende:
Ik ben de fucking pimp op msn man, ik pimp al die smatjes onder m'n duim vandaan, motherrukkers! Respect voor je moeder maar je zusje is een loeder, aight!
pberends.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MSN-naam waar je veel reactie op kreeg......
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ken jij het boek Oppelandse Taal- & Letterkunde?
En heb jij daaruit 'het vieze stukje' gequote?
Met de zin "streken elkaar kak in de ogen"?
Lekker naar het strand op Normandië geweest?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
Hey Ik ben er weer
Ik heb een leuke vakantie gehad, maar ik ben erg moe dus ga ik nu slapen en ik maak morgen wel een samenvatting + foto's
Dizer, Egyptenaar van me.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
Hey Ik ben er weer
Ik heb een leuke vakantie gehad, maar ik ben erg moe dus ga ik nu slapen en ik maak morgen wel een samenvatting + foto's
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
Hey Ik ben er weer
Dizerquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
Hey Ik ben er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |