of:quote:Kathlyn - Shoppen was eg vet leuk he meissie (L) luv ya, never wanna lose you!!!!!!(K)
of:quote:Bert - Even weg
En al die mensen in je lijst zo van:quote:Evert - Ik was jarig gisteren (H)
Jij bent ook niet vaak meer hier.quote:
Nee, ik had het afgezworen, maar nadat ik vandaag een grote zonde had begaan, dacht ik: "de fik er in", "man overboord", en meer van zulks droefhartige onzin.quote:
Waarom zweer je dit in godsnaam af?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Nee, ik had het afgezworen, maar nadat ik vandaag een grote zonde had begaan, dacht ik: "de fik er in", "man overboord", en meer van zulks droefhartige onzin.
Ja, en dan iedereen zo van: "Haha, vieze is met een 'z', man".quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef WesHell het volgende:
JE MOEDER IS EEN VIESE HOER!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIJ TROUWENS OOK!!!
Probeer het maar, en dan ongeveer 3a4 x aanmelden...
Iedereen heeft me door!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Amateurs..
Het leukste blijft nog altijd jezelf een héél andere MSN-naam laten aanmeten.
Dus bijvoorbeeld:
[..]
of:
[..]
of:
[..]
En al die mensen in je lijst zo van:
"Kathlyn, Bert, Evert?![]()
Wie zijn die mensen?!! Hmm, ff vragen!!!!one~!!!!"
![]()
![]()
Wat staat er onder mn avatarquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:04 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ja, en dan iedereen zo van: "Haha, vieze is met een 'z', man".
Whheheee.!,
!,
!.
IK GA HET ZO PROBERE BE PREPAREDquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Amateurs..
Het leukste blijft nog altijd jezelf een héél andere MSN-naam laten aanmeten.
Dus bijvoorbeeld:
[..]
of:
[..]
of:
[..]
En al die mensen in je lijst zo van:
"Kathlyn, Bert, Evert?![]()
Wie zijn die mensen?!! Hmm, ff vragen!!!!one~!!!!"
![]()
![]()
Kan me voorstellen, welke laagbegaafde schrijft "vieze" nou met een Squote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef WesHell het volgende:
JIJ TROUWENS OOK!!!
Dan krijg je waarschijnlijk allemaal gesprekken met mensen die gaan zeuren over je gebrek aan kennis omtrent bijvoeglijke naamwoorden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef WesHell het volgende:
JIJ TROUWENS OOK!!!
typfouten?quote:
Niet je naam wijzigen terwijl je al online staat weergegeven, hè.quote:
Hij fopt je hoor. Het is wel typfouten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:10 schreef WesHell het volgende:
Oke oke, ik ga al mijn fouten herstellen...
Doe je plaatje weg, dat is niet moelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef veldmuis het volgende:
godver iedereen kent mn plaatje natuurlijk
Ja ik ben niet zo goed met computers :Squote:Op dinsdag 8 november 2005 21:13 schreef WesHell het volgende:
[..]
Doe je plaatje weg, dat is niet moelijk![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef WesHell het volgende:
Gewoon een scherm openen. met een contact persoon.
Dan staat er onder je plaatje een soort van een pijltje naar beneden, klik daar op en je kan dan verbergen aan klikken. Dan is je plaatje foetsie..
Die ga ik ook doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:34 schreef Shirley het volgende:
"Ik ben zwanger!!!" op 1 april.
Ongelofelijk dat er dan nog tig mensen reageren met de openingszin: ''Echt?"
Ja, die fout maakte ik nou ook al!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef veldmuis het volgende:
godver iedereen kent mn plaatje natuurlijk
Wie is Wil?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:41 schreef Kenker het volgende:
"Als je met wil neuken, reageer dan effe"
Die wijfen allemaal reageren natuurlijk.![]()
GVD, dat was jij dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moeten iemand in je lijst uitkiezen, waarvan je weet dat die ook contactpersonen in zijn lijst heeft staan, die jij ook hebt. En dan de naam van diegene gebruiken als msn naam, krijg je de meest lompe reacties![]()
Ooit een keer op die manier een afspraak gemaakt om te gaan poolen met iemand die ik totaal niet kende.
Wel zielig voor die gene die voor niks in het cafe zat te wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |