of:quote:Kathlyn - Shoppen was eg vet leuk he meissie (L) luv ya, never wanna lose you!!!!!!(K)
of:quote:Bert - Even weg
En al die mensen in je lijst zo van:quote:Evert - Ik was jarig gisteren (H)
Jij bent ook niet vaak meer hier.quote:
Nee, ik had het afgezworen, maar nadat ik vandaag een grote zonde had begaan, dacht ik: "de fik er in", "man overboord", en meer van zulks droefhartige onzin.quote:
Waarom zweer je dit in godsnaam af?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Nee, ik had het afgezworen, maar nadat ik vandaag een grote zonde had begaan, dacht ik: "de fik er in", "man overboord", en meer van zulks droefhartige onzin.
Ja, en dan iedereen zo van: "Haha, vieze is met een 'z', man".quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef WesHell het volgende:
JE MOEDER IS EEN VIESE HOER!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIJ TROUWENS OOK!!!
Probeer het maar, en dan ongeveer 3a4 x aanmelden...
Iedereen heeft me door!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Amateurs..
Het leukste blijft nog altijd jezelf een héél andere MSN-naam laten aanmeten.
Dus bijvoorbeeld:
[..]
of:
[..]
of:
[..]
En al die mensen in je lijst zo van:
"Kathlyn, Bert, Evert?![]()
Wie zijn die mensen?!! Hmm, ff vragen!!!!one~!!!!"
![]()
![]()
Wat staat er onder mn avatarquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:04 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ja, en dan iedereen zo van: "Haha, vieze is met een 'z', man".
Whheheee.!,
!,
!.
IK GA HET ZO PROBERE BE PREPAREDquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Amateurs..
Het leukste blijft nog altijd jezelf een héél andere MSN-naam laten aanmeten.
Dus bijvoorbeeld:
[..]
of:
[..]
of:
[..]
En al die mensen in je lijst zo van:
"Kathlyn, Bert, Evert?![]()
Wie zijn die mensen?!! Hmm, ff vragen!!!!one~!!!!"
![]()
![]()
Kan me voorstellen, welke laagbegaafde schrijft "vieze" nou met een Squote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef WesHell het volgende:
JE MOEDER IS EEN VIESE HOER!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIJ TROUWENS OOK!!!
Probeer het maar, en dan ongeveer 3a4 x aanmelden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |