Ga liever de Brief aan de Romeinen lezen.quote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Over Romeinen gesproken daar ga ik nog even mooi wat over lezen voordat ik naar bed ga
Hoofdstuk 17: De beweging naar het oosten
Zie je, Mini-Me begrijpt het net verkeerd.quote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alleen Prediker is leuk. En Spreuken. En Job. De rest is vrijwel waardeloos.
Je hebt het althans zo verwoord dat het lijkt of je eruit opmaakte dat hij in de Bijbel ging lezen. Of je ironie is gewoon sleets.quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Monidique het volgende:
Waarom?
Eerst dit boek lezen. Waar koop ik brief aan de Romeinen?quote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga liever de Brief aan de Romeinen lezen.
Nee het gaat nu over Constantinopel.quote:Ben je al bij Mithridatus?
Dat eerste.quote:Op maandag 7 november 2005 01:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt het althans zo verwoord dat het lijkt of je eruit opmaakte dat hij in de Bijbel ging lezen. Of je ironie is gewoon sleets.
Dat boek heb je nog niet gelezen waar ik het over heb.quote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef Monidique het volgende:
Alleen Prediker is leuk. En Spreuken. En Job. De rest is vrijwel waardeloos.
Voor negentig euro heb je de nieuwste uitgave, met toelichting.quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eerst dit boek lezen. Waar koop ik brief aan de Romeinen?
De judeo-Christelijke cultuur is een lid armer.quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eerst dit boek lezen. Waar koop ik brief aan de Romeinen?
Karl Popper ?quote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben en Popper.
Wat is het verschil, zouden sommigen vragen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:06 schreef MrX1982 het volgende:
Voor mensen die denken dat ik de Bijbel ga lezen, nee ik ga 'Verval en ondergang van het Romeinse Rijk' lezen.
Niet eens in het Engels.quote:Op maandag 7 november 2005 01:06 schreef MrX1982 het volgende:
Voor mensen die denken dat ik de Bijbel ga lezen, nee ik ga 'Verval en ondergang van het Romeinse Rijk' lezen.
Dan is mijn voorgevoel toch uitgekomen. Ik voel al langere tijd sympathie voor het islamitische radicalisme.quote:Op maandag 7 november 2005 01:05 schreef Johan_de_With het volgende:
De judeo-Christelijke cultuur is een lid armer.
Speciaal voor jou. Ik ga 'The decline and fall of the Roman Empire' lezen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet eens in het Engels.
Er wordt weleens beweerd dat Julius Caesar Jezus was.quote:Op maandag 7 november 2005 01:07 schreef Monidique het volgende:
Wat is het verschil, zouden sommigen vragen.
Sympathie is relatief.quote:Op maandag 7 november 2005 01:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan is mijn voorgevoel toch uitgekomen. Ik voel al langere tijd sympathie voor het islamitische radicalisme.
Daaruit valt meteen te concluderen dat ik niet radicaliseer.quote:Op maandag 7 november 2005 01:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Sympathie is relatief.
17;52 <Sidekick>Laat Verdonk eens wat vaker de boer opgaan</Sidekick>quote:Op maandag 7 november 2005 01:12 schreef Monidique het volgende:
Ik kijk nu naar Talpa. Doelpogingen, effectiviteit na tien duels: #1, AZ.
Zoekend naar wat?quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Monidique het volgende:
Het islamitisch activisme is aanlokkelijk voor de zoekenden onder ons.
Pus, inderdaad. Absolute pus.quote:Op maandag 7 november 2005 01:16 schreef Monidique het volgende:
Phhhhuuuuseudo-nerd.
Naar punkers en alternatievelingen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zoekend onder een steen.
Waar mensen die zich gaan verdiepen in politieke systemen, religies en andere levenswijzen altijd naar zoeken, denk ik. Wat dat precies is? Dat is relatief,quote:
Ik zou je willen aanraden om niet twintig uur in touw te blijven.quote:Op maandag 7 november 2005 01:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waar mensen die zich gaan verdiepen in politieke systemen, religies en andere levenswijzen altijd naar zoeken, denk ik. Wat dat precies is? Dat is relatief,. Kijk nu hoe de Islam aandacht krijgt, kijk toch hoe tevreden velen lijken met hun overtuiging, zie de toewijding. Dit hoeft niet meer te zijn dan bij andere systemen, maar ik denk dat het bij de Islam duidelijker aanwezig is in de samenleving of dan toch zeker de media. Overigens is er natuurlijk ook veel aandacht voor flink wat negatieve aspecten van de Islam, wat weer dempend zou kunnen werken.
19 1/2, protestant.quote:Op maandag 7 november 2005 01:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou je willen aanraden om niet twintig uur in touw te blijven..
Dat is relatief. Ook Aziaten bouwen nu mooie dingen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:28 schreef Monidique het volgende:
DrW., je bent een racist.
Waarom hebben we hier nou wel McDonalds, Pizza Hut, KFC en Burger King, maar dit niet?quote:Op maandag 7 november 2005 01:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Veertien uur, relativist.
[afbeelding]
En jij een nietsnut.quote:Op maandag 7 november 2005 01:28 schreef Monidique het volgende:
DrW., je bent een racist.
Zorg dan wel dat je haar erbij krijgt. Meagan Good.quote:Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier nou wel McDonalds, Pizza Hut, KFC en Burger King, maar dit niet?
Misschien moet ik maar eens naar de VS bellen met een ondernemingsplan.
Dit hebben we wel.quote:Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier nou wel McDonalds, Pizza Hut, KFC en Burger King, maar dit niet?
Misschien moet ik maar eens naar de VS bellen met een ondernemingsplan.
quote:Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef kLowJow het volgende:
Johan_de_W, je bent een dronkelap.
Nee, het is om duidelijk te maken dat je bericht lachwekkend is, wat inderdaad niet zo buitengewoon was om eigenlijk te melden.quote:Op maandag 7 november 2005 01:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dat je dat hier moest melden?
Omdat ik nu Babylon 5 ga kijken.quote:Op maandag 7 november 2005 01:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom zei je nou welterusten?
Ik laat je graag in je waan M.quote:Op maandag 7 november 2005 01:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het is om duidelijk te maken dat je bericht lachwekkend is, wat inderdaad niet zo buitengewoon was om eigenlijk te melden.
quote:Op maandag 7 november 2005 01:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat ik nu Babylon 5 ga kijken.
QED.quote:Op maandag 7 november 2005 01:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik laat je graag in je waan M.
Ook, moet ik daar met mijn schamele wakende uren aan toevoegen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga.
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF07112005_010quote:Brazilië blijft wachten op eerste homo-kus
rr
Brazilië heeft tevergeefs gewacht op de eerste kus van twee homo's in een televisieshow. De aflevering van de soap waarin Junior en Zeca elkaar zouden zoenen, trok meer kijkers dan de laatste finale van de wereldkampioenschappen voetbal. Maar de kusscène werd geschrapt.
De makers van de populaire reeks America en de verantwoordelijke zender Globo TV schuiven elkaar de schuld in de schoenen over het ontbreken van de zoen. Volgens de scenarioschrijfster zou de leiding van Globo TV de scène hebben geschrapt. Zij uitte in de krant Globo haar frustratie en teleurstelling: „Zelfs heteroseksuele mannen wilden de kus, iedereen wilde de kus”.
De Globo-directie spreekt tegen dat er in de America-aflevering is gesneden. De zender zou nooit een opname met een kus tussen de geliefden Junior en Zeca hebben ontvangen.
Beter ga je het halen!quote:Op maandag 7 november 2005 10:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! helemaal vergeten!
Heb je, je uitvaart al goed verzekerd.quote:Op maandag 7 november 2005 11:14 schreef George-Butters het volgende:
ik heb nu sinds donderdag al hoofdpijn. Ik krijg er langzaam genoeg van!
Ga je het nu nog weg halen?quote:Op maandag 7 november 2005 11:15 schreef George-Butters het volgende:
En misselijk ook dat.
Lekker hè, sirenes.quote:Op maandag 7 november 2005 11:14 schreef George-Butters het volgende:
ik heb nu sinds donderdag al hoofdpijn. Ik krijg er langzaam genoeg van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |