Geef maar een url, want ik ben staflui.quote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vond het eervoller om er een heel bericht aan te wijden. Met uitroepteken, zoals je kunt zien. Om te bewijzen dat ik het wel kan, zal ik zometeen een ander bericht wijzigen.
Wat verwacht je, dat ik ideeën van mensen serieus neem als die behelsen dat een of andere geweldadige crimineel een afgezant van God zou zijn? Het wil er bij mij niet in dat mensen die in staat zijn moeilijke opleidingen af te ronden, goed geld te verdienen, met andere woorden, over een gezond en functionerend verstand bezitten dat zeker niet onder doet voor mijn middelmatige intelligentie. Dat deze mensen boekjes serieus nemen die zo overduidelijk geschreven zijn door primitieve mannen van laag allooi uit een duister en ver verleden. Waar ik nog meer moeite mee heb is dat intelligente mensen die het tot hogere functies in de samenleving gebracht hebben, en dus veel verder dan ik (al blijf ik tegen beter weten in optimistisch), óók nog eens gaan miepen over dergelijke boekjes. Dan zakt inderdaad m'n broek naar beneden.quote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelul, je bent er bijzonder blij mee, lekker trappen tegen religie en religieuzen. Lekker jezelf superieur achten omdat je atheist bent. Of niet? Tenminste zo kom je over in veel van je posts. "Gelovigen zijn dom"
Wees gegroet Raadpensionaris uit Dordt!quote:Op zondag 6 november 2005 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben en lul.
En nu ga ik echt, eventuele gevechten tussen God en Mut zal ik morgen wel zien.
Aangezien jij de weg wel kent in het p2p wereldje, download de film: The God Who Wasn't There.quote:Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele geloofsovertuiging begrepen.
Altijd moest er sprake zijn van een machtsvertoon door middel van een groot gebouw. En we' diegene die zich niet bij ons wil aansluiten, of afvallig is.
Net alsof Jesus in een zo'n groot gebouw woonde.....sterker nog hij was geboren in een grot (of all places).
Puur en enkel indoctrinatie van een zieke geest die spreekt namens een (gedwongen) collectief. Geloof komt van binnenuit en niet door boek/besprekingsopleggingen van buitenaf. Als je er niet voor open staat dan niet... niks verloren.
Je verhuist naar NWS?quote:Op zondag 6 november 2005 21:14 schreef George-Butters het volgende:
ik ga proberen hier niet meer te posten
Als dat hetzelfde gaat als mijn pogen te stoppen met roken wens ik je succes :Squote:Op zondag 6 november 2005 21:14 schreef George-Butters het volgende:
dan kan je dit wel gebruiken: http://www.equipped.com/fm21-76.htmquote:Op zondag 6 november 2005 21:14 schreef George-Butters het volgende:
Mijn stem had en heb je.quote:Op zondag 6 november 2005 21:25 schreef George-Butters het volgende:
ik bedoel in dit topic, en ik ga me wat meer toeleggen op andere topics in pol en nws. Pas nadat ik de Erica trofee in handen heb natuurlijk!
http://www.demorgen.be/telex/artikel.html?news=B283452quote:Erdogan roept Turken in Duitsland op zich beter te integreren (06/11 19:46)
(Belga) De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft zondag in Keulen opgeroepen dat de Turken die leven in Duitsland zich beter zouden integreren.
Hij lanceerde zijn oproep tijdens de opening van een nieuwe antenne van de de Unie van Europese Turkse Democraten (UETD). Deze beweging heeft al bureaus in België (Brussel) en Nederland. De organisatie heeft als doelstelling om de integratie van de naar schatting 7 miljoen Turken die in Europa wonen te bevorderen. Erdogan verklaarde nog dat Turkije met een lidmaatschap van de Europese Unie "een belangrijke brug tussen het christendom en de islam kan slaan". (svr) (Belga/AG)
Zitten ze alleen maar dichter bij je portomoneequote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Zouden voorbindberbers geen goed idee zijn? Levende schilden, zeg maar.
Ik heb nog wel een leuk linkje gevonden waar jij je hoofd over kan breken. Let maar niet op de slechte vertaling. Ben jij trouwens vroeger gelovig geweest? Evangelisch welteverstaan? Je bent soms zo vurig bezig.quote:Op zondag 6 november 2005 21:15 schreef Godslasteraar het volgende:
En dan wat ?quote:Op zondag 6 november 2005 21:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zitten ze alleen maar dichter bij je portomonee
Inderdaad, dat zou geen goed idee zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Zouden voorbindberbers geen goed idee zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |