Stuttgart is pas in 2007, komend jaar in Salzburg.quote:Op zondag 6 november 2005 16:43 schreef Bartoli het volgende:
een spannend seizoen 2006, een tikkeltje minder Boonen, een andere tourwinnaar dan die amerikaan, een andere wereldkampioen want stuttgart is toch ff wat anders dan Madrid naar het schijnt. Nieuwe openbaringen qua talenten, veel sensatie en een hoop euforie.
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 16:35 schreef Zwansen het volgende:
T. Dekker wint Parijs Nice.
Ah ja klopt ook. Bedanktquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Stuttgart is pas in 2007, komend jaar in Salzburg.
Maar desalniettemin is het parcours flink wat selectiever.
Ook zonder nieuw systeem wint ie nog wel een keer. Mss niet volgend jaar, maar zeker een keer Parijs-Roubaix.quote:Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Devolder wint een klassieker (of op z'n minst een semi-klassieker) nadat hij werd uitgerust met een nieuw systeem waarbij hij elektrische schokken krijgt als hij niet naar z'n ploegleider luistert.
Contador wellicht. Valderde misschien als ie zijn tijdrit aanzienlijk verbetert.quote:Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Tour wordt niet gewonnen door Ullrich, Basso of Vino. Ik weet nog niet wie 'm wel wint.
quote:Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Devolder wint een klassieker (of op z'n minst een semi-klassieker) nadat hij werd uitgerust met een nieuw systeem waarbij hij elektrische schokken krijgt als hij niet naar z'n ploegleider luistert.
daar doen dus 2 verhalen de ronde overquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Stuttgart is pas in 2007, komend jaar in Salzburg.
Maar desalniettemin is het parcours flink wat selectiever.
Dat is altijd een beetje koffiedik kijken. In Hamilton was er ook de nodige twijfel. De een noemde het erg selectief en de ander makkelijk. Uiteindelijk was het wel selectief maar niet extreem, zodat de sterksten konden wegrijden maar de verschillen aan de meet klein waren.quote:Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar doen dus 2 verhalen de ronde over
Volgens mij was het (de voormalige) Belgische bondscoach die zei dat eht zo zwaar was dat de Belgen eigenlijk geen pleog hoefden te sturen en weer een andere bondscoach zei dat het eigenlijk best vlak isvolgens mij ligt de waarheid in het midden
Dat eerste gaat over Stuttgart en dat tweede over Salzburg, denk ik. Salzburg zou iets zwaarder zijn dan Madrid, maar niet zo heel veel.quote:Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar doen dus 2 verhalen de ronde over
Volgens mij was het (de voormalige) Belgische bondscoach die zei dat eht zo zwaar was dat de Belgen eigenlijk geen pleog hoefden te sturen en weer een andere bondscoach zei dat het eigenlijk best vlak isvolgens mij ligt de waarheid in het midden
Van wat ik me herinner was toen Bugno in Stuttgart het Wk won het parcours erg zwaar. Als het zo'n beetje dezelfde omloop is kunnen we wel een selectieve koers verwachten.quote:Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat eerste gaat over Stuttgart en dat tweede over Salzburg, denk ik. Salzburg zou iets zwaarder zijn dan Madrid, maar niet zo heel veel.
Bron: Cyclingnews.comquote:Heras suspended
Spanish rider Roberto Heras, four-time winner of the Vuelta a Espana, has been suspended by his Liberty Seguros team following a non-negative A sample test for EPO from stage 20 of the the 2005 Vuelta.
The team's management company Active Bay suspended Heras on October 27, but did not announce the action while it awaited results of the counter-analysis of the B-sample, the team said in a statement. However, the team said a leak to the press had forced it to reveal the case.
The team said it believes Heras is innocent of the charges, but affirmed its dedication to the fight against doping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |