Bron: CyclingFX.nlquote:Pavel Tonkov has won the Classica Alcobendas. Gomez Marchante was 2nd. David Herrero won the 2nd stage in the morning and Luis Leon Sanchez the time-trial (3rd stage) in the afternoon.
Zonder dokter geen PT-status. Dus die dokter is er wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zowaar zelfs een overwinning van Euskaltel dit weekend. Hebben ze er dan eindelijk een nieuwe dokter gevonden?
Goed heel goed eten.. das mijn tipquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Zwansen het volgende:
Morgen met de bus naar de Alpen en zaterdag de Alp 'd Huez op! Heb er wel zin in alleen weet ik totaal niet wat ik ervan moet verwachten... Heb vrijwel geen fietservaring behalve de trainingen van de afgelopen tijd. Denk dat ik toch wel een 1,5 uur bezig ben om de top te halen...
Het schijnt slecht weer te zijn helaas, dan maar wat sneller fietsen om warm te worden.
Iemand nog tips voor deze laatste spannende dagen?
Dank je,quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:58 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Goed heel goed eten.. das mijn tip![]()
En flink de spieren strekken voor dat je gaat beginnen
suc6!
water of energeidrank je nog helpt op de alp zelf betwijfel ik. Of anders Performance eens proberenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:26 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, wat voor drinken raden jullie aan? Water of een energiedrank? Volgens mij wordt er onderweg nog drinken uitgedeeld maar ik weet niet in hoeverre dit makkelijk aan te pakken enzo is... Als ik op een steil stuk van boven de 10% fiets kan ik geen bekertje drinken aanpakken volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |