abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27718234
[Centraal] Wielrennen # 20 - Wie kent Pavel Tonkov nog?
quote:
Och wie vergeeft het Freire als die weer wereldkampioen wordt. Is die volgens mij recordhouder. Hij heeft dit jaar ook al Tirreno gewonnen en de Brabantse-Pijl. Dus ze zullen zeker nog wel genoegen nemen bij Rabo daarmee dan gezien hij een tijdje out was door die zitvlak blessure. Maar daar loopt die ook al jaren mee. En wie weet doet die het nog wel goed in de Tour. zitten zeker ritten tussen die perfect zijn voor Oscarito.
Mijn laatste post op wat zjwegel zei over dat Freire zijn WK abonnement niet meer geldig zou zijn.

game on
pi_27718295
Naja titel heet wel voorbereidingskoersen op de Tour maar realiseer me net dat Dauphine, Zwitserland en de NK's een eigen topic hebben. Naja zwam hier maar verder over de ster elektro, asturias, andere rondjes enzo. Ow ja en natuurlijk ook over ander belangrijk of minder belangrijk nieuws.
pi_27718579
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef Bartoli het volgende:
Naja titel heet wel voorbereidingskoersen op de Tour maar realiseer me net dat Dauphine, Zwitserland en de NK's een eigen topic hebben. Naja zwam hier maar verder over de ster elektro, asturias, andere rondjes enzo. Ow ja en natuurlijk ook over ander belangrijk of minder belangrijk nieuws.
Doordat nu alle Protour koersen een eigen topic krijgen devalueert dit topic wel wat natuurlijk.
pi_27718582
Heb zin in de tour .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:53:51 #5
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27718854
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Doordat nu alle Protour koersen een eigen topic krijgen devalueert dit topic wel wat natuurlijk.
daarom is dit ook voor de andere nieuwtjes
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:54:48 #6
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27718888
Het enige nieuws dat ik weet is dat fassa stopt en dat er zich zes ploegen kandidaat hebben gesteld voor die plaats:
AG2R (Frankrijk), de Gemeenschap Valencia (Spanje), Acqua e Sapone en Naturino (Italië), en de Italiaans-Colombiaanse groep Selle Italia-Colombia zijn de andere aanvragers.

Ik zou voor sella kiezen, wegens de voorbije resultaten en de mondialisering van het wielrennen.
Ik vind het wel raar dat MrBookmaker zich geen kandidaat stelt, die wouden vorig jaar er maar al te graag bij.
Ook had ik het eigenlijk beter gevonden met 19 proTour ploegen door te gaan, dat geeft meer ruimte voor wildcards.
pi_27719078
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef placebeau het volgende:

Ik vind het wel raar dat MrBookmaker zich geen kandidaat stelt, die wouden vorig jaar er maar al te graag bij.
Een paar weken geleden waren er berichten dat MrBookmaker in vergaande onderhandelingen waren met een Franse ploeg, denk AG2R, om daar co-sponsor te worden. Ze vonden zich als bedrijf nog te klein om het volledige sponsorbedrag voor een ProTour-ploeg op te hoesten.
pi_27719290
http://www.sportone.nl/artikel.php?id=31411

kleine tegenslag voor Rabo

owja en Lotz stopt met zijn wielercarrière, wt een verassing.
pi_27719600
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef Zjwegel het volgende:

kleine tegenslag voor Rabo
Nou valt erg mee. De blessure van Horillo brengt in ieder geval Tour-deelname niet in gevaar:
quote:
Er bestaat geen vrees voor een ernstige kwetsuur, maar doorrijden was hoogst onverstandig. Horrillo werd dan ook uit voorzorg uit de koers genomen. Hij moet nu enkele dagen rust houden, maar mag daarna de training weer hervatten.
pi_27719691
gelukkig dan

Op sportone stond namelijk dat Tour deelname hierdoor onzeker was.
pi_27723176
btw Placebeau Fassa stopt wel maar Feretti heeft zich wel kandidaat gesteld voor een PT plaats met zijn nieuwe sponsor. Hij gaat ervanuit dat hij er nog ene vindt.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:54:57 #12
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27723587
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef Bartoli het volgende:
btw Placebeau Fassa stopt wel maar Feretti heeft zich wel kandidaat gesteld voor een PT plaats met zijn nieuwe sponsor. Hij gaat ervanuit dat hij er nog ene vindt.
Dan zal ie toch rap moeten zijn. Het zou idd jammer zijn moest ferreti verdwijen uit de wielerwereld.
pi_27723627
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef placebeau het volgende:
Het enige nieuws dat ik weet is dat fassa stopt en dat er zich zes ploegen kandidaat hebben gesteld voor die plaats:
AG2R (Frankrijk), de Gemeenschap Valencia (Spanje), Acqua e Sapone en Naturino (Italië), en de Italiaans-Colombiaanse groep Selle Italia-Colombia zijn de andere aanvragers.

Ik zou voor sella kiezen, wegens de voorbije resultaten en de mondialisering van het wielrennen.
Ook had ik het eigenlijk beter gevonden met 19 proTour ploegen door te gaan, dat geeft meer ruimte voor wildcards.
promotie/degradatieregeling, dat was pas echt wat geweest.
pi_27739400
Rijdt Petacchi straks voor Philips?

Een dochterbedrijf van de Nederlandse elektronicareus Philips uit Eindhoven ligt in poleposition om Alessandro Petacchi en zijn trein binnen te halen. Via intermediair Jan Raas (ex-Rabobank) zijn de gesprekken met Fassa Bortolomanager Giancarlo Ferretti al drie maanden aan de gang. Begin volgende week valt de beslissing.
Ook de Franse operator Orange en Panasonic (heel succesrijk in de jaren tachtig) zijn fel geïnteresseerd in het hoofdsponsorschap. Met Petacchi zouden alvast Ongarato, Sacchi, Tossato en Velo van zijn trein mee verhuizen. Bruseghin kan naar Liquigas, dat ook hengelt naar Davide Rebellin die einde contract is bij Gerolsteiner.

Welke rol Fassa Bortolo nog zou spelen is niet duidelijk. De Italiaanse cementfabrikant wordt desgevallend tweede sponsor of neemt de motorsnelheidsracer Valentino Rossi onder de arm. Silver Team van Giancarlo Ferretti, de juridische structuur achter de huidige Fassa Bortoloploeg vroeg alvast een bijkomende ProTourlicentie voor drie jaar aan.

Jan Raas deed het nieuws gisteren als nonsens af, maar Italiaanse bronnen denken dat hij dat zegt om in alle rust verder te kunnen werken. Giancarlo Ferretti was gisteren niet bereikbaar. Hij verbleef voor een kleine ingreep in het ziekenhuis en rust de rest van de week.

(HC) // Sportwereld.be

En daarnaast heeft Simoni die weg moet bij Lampre aanbiedingen van Domina Vacanze, Saunier Duval en Credit Agricole
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:15 #15
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27739917
De eneco Tour is voorgesteld
quote:
In Mechelen is de eerste editie van de Eneco Tour voorgesteld. Van 3 tot 10 augustus rijdt het ProTour-peloton over Belgische en Nederlandse wegen.

Een proloog van 5,7 kilometer met start en aankomst op de Grote Markt van Mechelen opent de Belgisch-Nederlandse coproductie, die een ProTour-licentie voor vier jaar gekregen heeft. De 20 ProTour-ploegen en Chocolade Jacques, MrBookmaker en Shimano, die een wild card kregen, zullen van de partij zijn.

De eerste rit in lijn, op donderdag 4 augustus, gaat van Geel naar het Nederlandse Geldrop of Mierlo. Het peloton blijft daarna nog twee dagen in Nederlands Limburg met aankomsten in Sittard/Geleen en Landgraaf. Op 7 augustus is de Eneco Tour, genoemd naar energiebedrijf Eneco, terug in België met een zware rit naar Verviers, waarin een resem hellingen uit Luik-Bastenaken-Luik op het menu staan.

Ritten van Verviers naar Hasselt en van Sint-Truiden naar Hoogstraten sluiten het Belgische luik af. De beslissing over de eindzege valt op 10 augustus in een afsluitende tijdrit van 26,3 km in het Nederlandse Etten-Leur. Voor de volgende jaren wordt een beurtrol voorzien tussen start- en finishland
Klinkt leuk allemaal.
pi_27742574
Simoni vertrekt na dit seizoen bij Lampre.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27742698
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef zjroentje het volgende:
Simoni vertrekt na dit seizoen bij Lampre.
zei ik dat net al niet met (2 post hoger)
quote:
En daarnaast heeft Simoni die weg moet bij Lampre aanbiedingen van Domina Vacanze, Saunier Duval en Credit Agricole
pi_27742731
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:30:13 #19
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_27743784
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef Bartoli het volgende:
Rijdt Petacchi straks voor Philips?

Een dochterbedrijf van de Nederlandse elektronicareus Philips uit Eindhoven ligt in poleposition om Alessandro Petacchi en zijn trein binnen te halen. Via intermediair Jan Raas (ex-Rabobank) zijn de gesprekken met Fassa Bortolomanager Giancarlo Ferretti al drie maanden aan de gang. Begin volgende week valt de beslissing.
...
Jan Raas deed het nieuws gisteren als nonsens af, maar Italiaanse bronnen denken dat hij dat zegt om in alle rust verder te kunnen werken. Giancarlo Ferretti was gisteren niet bereikbaar. Hij verbleef voor een kleine ingreep in het ziekenhuis en rust de rest van de week.
..
Mag ik zeggen dat ik dit een leuke ontwikkeling vind, als je kijkt welk talent er bij de Rabobank aan komt of is gekomen kan dat onmogelijk allemaal onder de naam van de Rabobank blijven rijden als ze allemaal echt doorbreken, beetje spreiding kan zeker geen kwaad....hopelijk een echte tweede Nederlandse ploeg d'r bij (dat Petacchi het eerste en tweede jaar kopman is nemen we dan op de koop toe)
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_27743881
Petacchi is er wat dat betreft toch alleen voor Tirreno, MSR en de grote/kleinere rondjes. In de andere PT koersen waar Alejet niet start kunnen andere de kopman zijn zoals dat bv een Kirchen, Flecha of Frigo zo nu en dan bij Fassa ook zijn. Ideale combinatie is dat gewoon. Laat maar komen die ploeg. Met Feretti als ploegleider heb je er meteen een goeie bij.
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:39:03 #21
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_27744132
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef Bartoli het volgende:
Petacchi is er wat dat betreft toch alleen voor Tirreno, MSR en de grote/kleinere rondjes. In de andere PT koersen waar Alejet niet start kunnen andere de kopman zijn zoals dat bv een Kirchen, Flecha of Frigo zo nu en dan bij Fassa ook zijn. Ideale combinatie is dat gewoon. Laat maar komen die ploeg. Met Feretti als ploegleider heb je er meteen een goeie bij.
Snap ik, ben d'r ook mee eens, alleen laat Frigo thuis....die vind ik niet wat hebben (waarom weet ik niet zo direct). Met Kirchen en Flecha kun je nog groeien.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_27745858
Damiano Cunego blijkt gezondheidsproblemen te hebben. Waarschijnlijk gaat het om iets viraals wat zou kunnen duiden op mononucleose (klierkoorts, pfeiffer).

Bron: TuttoBiciWeb

Tour de France misschien in gevaar voor Damiano
  FOK!fotograaf woensdag 8 juni 2005 @ 16:54:36 #23
73911 ultra_ivo
pi_27746844
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef Bartoli het volgende:

Welke rol Fassa Bortolo nog zou spelen is niet duidelijk. De Italiaanse cementfabrikant wordt desgevallend tweede sponsor of neemt de motorsnelheidsracer Valentino Rossi onder de arm. Silver Team van Giancarlo Ferretti, de juridische structuur achter de huidige Fassa Bortoloploeg vroeg alvast een bijkomende ProTourlicentie voor drie jaar aan.
Dan heeft Feretti iig de structuur heel mooi. Silver Team heeft de licentie in handen, niet Fasso Bortolo. Dus als Silver Team een andere sponsor vindt, dan hoeft er helemala niet onderhandeld te worden met de UCI.
pi_27746958
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dan heeft Feretti iig de structuur heel mooi. Silver Team heeft de licentie in handen, niet Fasso Bortolo. Dus als Silver Team een andere sponsor vindt, dan hoeft er helemala niet onderhandeld te worden met de UCI.
dat is altijd. Zo heeft ieder team een juridische structuur of rechtspersoon of hoe je dat ook noemt achter de hand.
pi_27747131
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Silver Team had slechts een contract voor één jaar en zal snel het budget rond moeten hebben willen ze bij de UCI voor contractverlenging in aanmerking komen. Zelfde procedure als vorig jaar voor de ploegen. Dus zowel financieel als sportief moet je ploeg op orde zijn.

Overigens geloof ik er weinig van dat Philips gaat sponsoren. Volgens mij is het een gerecycled gerucht van ongeveer een maand geleden. Zeker omdat de Italiaanse pers die ik heb gezien er de afgelopen dagen niks over heeft gemeld. Bovendien wil Philips zoveel mogelijk met het hoofdmerk doen en is dat één van de redenen waarom de samenwerking met Nike is gestopt. Al past de wielerwereld wel goed in de strategie van het promoten van medische artikelen. Bloeddiktemeters voor renners enzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')