Das een lange sprint. Iets voor sprinters dus. Ik gok op een tweede plek voor zabelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:14 schreef MartinusMagnus het volgende:
De proloog van de Giro d'Italia 2005 is een tijdritje over 1,2 kilometer!
Dat wordt knallen!
Tekort voor mcgee lijkt mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:18 schreef Nyluzzz het volgende:
Dan heeft Zabel echt serieuze kansen om te winnen lijkt me. Bradley McGee kan dat ook wel denk ik.
2 naast mekaar, net als bij schaatsenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:48 schreef mbn het volgende:
Als het alleen een recht stuk is is het wel grappig. En je kan de renners in ieder geval kort achter elkaar laten starten.
Keirinquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:53 schreef Nyluzzz het volgende:
Of gewoon vier of 5 renners naast elkaar en dan een stuk rechtuit sprinten. Lijkt me prachtig.
welke dekker? denk niet dat erik dekker in de Giro start. Thomas voor te leren mss welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:22 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Tekort voor mcgee lijkt mij.
Ben eigenlijk nu al benieuwd hoe Dekker zal gaan presteren in oa deze proloog.
Tuurlijk bedoel ik Thomas. Misschien heeft ie een mooie uitschieter in een tijdrit (top 5 plaats moet zeker kunnen als je ook de prestaties van Posthuma in de vuelta ziet). E. Dekker start zeker niet. Hoewel.... freire, boogerd of dekker zal moeten starten. Ben benieuwd wiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke dekker? denk niet dat erik dekker in de Giro start. Thomas voor te leren mss wel
Bergop?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:14 schreef MartinusMagnus het volgende:
Dat wordt knallen!
Die site is geniaal, zeker voor opzoekwerk. Ook vind je er veel nieuws wat andere wielersites soms niet melden. Nadeel is wel dat alle nieuws pas 's avonds geplaatst wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Best een leuke site gevonden. Misschien kennen jullie hem al. Je kunt er onder andere de samenstelling van de ploegen vanaf 1977 en de erelijsten van een groot aantal renners vinden ( van Leo Duyndam tot Nicola MInali).![]()
http://www.velo-club.net/index.php?op=edito
Dat is echt belachelijk kort zeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:14 schreef MartinusMagnus het volgende:
Dat wordt knallen!
Ik denk niet dat hij de Giro al gaat rijden. Hij is net 20..lijkt me nog wat vroeg..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:22 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Tekort voor mcgee lijkt mij.
Ben eigenlijk nu al benieuwd hoe Dekker zal gaan presteren in oa deze proloog.
Landuyt is een vee-arts die ook met dopingpraktijken bezig was en de bovengenoemde renners begeleidde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:33 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik denk niet dat Museeuw er echt wakker van zal liggen. Waar gaat die zaak-Landuyt eigenlijk precies over?
Misschien is het wel iets voor machtssprinters?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk kort zeg.
Planckaert de Ronde van Vlaanderen winnen. Wat een gillerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:52 schreef placebeau het volgende:
Planckaert is juist op de Radio. Planckaert is zelfs nooit ondervraagd geweest, is nooit betrapt geweest, en is toch veroordeeld.
Hij is erg emotioneel op de radio. Geciteerd: "Ik had beter drie jaar aan een stuk doping gepakt, epo en alles wat je maar wil, dan krijg je blijkbaar ook maar een jaar schorsing, en had ik tenminste de Ronde van Vlaanderen een paar keer kunnen winnen. Maar zo mensen bestraffen die niks gedaan hebben is gewoon belachelijk. Ze zullen wel wat te veel op gehad hebben toen ze de uitspraak deden"
Proficiat BWB, je bereikt het omgekeerde effect!
Ja het gaat er toch ook om dat je er niet op betrapt wordt dan kunnen ze niks bewijzen. Tuurlijk gaan ze zelf niet zeggen dat ze wat gebruikt hebben of ze moeten al echt maar dna ook echt onder onmenselijke dwang gedwongen worden zoals bij sommige het geval was. Maar opzicht heeft Planckaert wel gelijk. Ze hebben hem nooit gepakt en niks en krijgt 2 jaar en een Bruylandts die ze pakken krijgt maar 1 jaar. Het slaat idd nergens op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Planckaert de Ronde van Vlaanderen winnen. Wat een giller
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Opvallend is dat steeds opnieuw dat "Ik ben nooit positief bevonden" argument wordt gebruikt. Ze zeggen nooit "Ik heb niet gebruikt", maar steeds "Je hebt me niet betrapt". Dat vind ik altijd veelzeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |