quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik begin medelijden met alle Ajacieden te krijgen...
Ajax is (al een hele tijd) de controle helemaal kwijt..........quote:Op zondag 6 november 2005 13:54 schreef Helly het volgende:
Grote kans van NEC! mis
Sorry, was een beetje laat dit keer.quote:Op zondag 6 november 2005 13:35 schreef twi het volgende:
Uiteraard is ramptoerist TC03 gelijk als eerste te zien
Ik ook niet, maar als ie scoort ben ik erg blij.quote:Op zondag 6 november 2005 13:59 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet gecharmeerd van hem
Dat is waarquote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ie scoort ben ik erg blij.
Hoe heb je ooit op Ajax in kunnen zetten?quote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef BVO het volgende:
Kost me weer geld dit, maar in dit geval is dat zo erg nog niet..
Woensdag verdiende ik nog zo lekker met ze.quote:Op zondag 6 november 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe heb je ooit op Ajax in kunnen zetten?
Een lotgenoot. Ik ben ook een beetje bang.quote:Op zondag 6 november 2005 14:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar goed, ik hou m'n mond nog maar even, ik zie Feyenoord vanmiddag ook nog niet winnen..
Linkerrijtje komt in gevaarquote:Op zondag 6 november 2005 14:03 schreef H.Flick het volgende:
Plaats 2 tot 5 is voor play-offs, toch? Gaat ajax dat wel halen?.
6 t/m 10 ook, maar dat is alleen maar voor één UEFA Cup ticket.quote:Op zondag 6 november 2005 14:03 schreef H.Flick het volgende:
Plaats 2 tot 5 is voor play-offs, toch? Gaat ajax dat wel halen?.
Groningen wint straks welquote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat Utreg gelijk staat. Anders konden ze boven Ajax eindigen.
het wordt echt genant nu inderdaad... misschien toch maar een andere trainer voor een verfrissende aanpak... er moet iets gebeuren!quote:Op zondag 6 november 2005 14:06 schreef superdude05 het volgende:
Ajax uitgeschakeld voor het kampioenschap, dit halen ze nooit meer in.......
hoerenveen gaat natuurlijk ten onder tegen Groningen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Dit kan een heel leuk weekend gaan worden.....
ik gun het je van hartequote:Op zondag 6 november 2005 14:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Dit kan een heel leuk weekend gaan worden.....
Joh, dat waren we voor deze wedstrijd gelukkig nog niet...quote:Op zondag 6 november 2005 14:06 schreef superdude05 het volgende:
Ajax uitgeschakeld voor het kampioenschap, dit halen ze nooit meer in.......
Nog een minuut of 10 + blessuretijdquote:Op zondag 6 november 2005 14:10 schreef Merkie het volgende:
Bijna afgelopen toch?
nog iets van 10 minuten, denk ikquote:Op zondag 6 november 2005 14:10 schreef Merkie het volgende:
Bijna afgelopen toch?
Misschien zelfs nog wel 1-2 !! Kunnen ze weer zo leuk gaan juichenquote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef DIJK het volgende:
Mwah statistisch gezien wordt het eerder 1-1 in de 90ste minuut.
Pienaar en De Jong staan niet in het veldquote:Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef Toewan het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog wel 1-2 !! Kunnen ze weer zo leuk gaan juichen![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef achterop23 het volgende:
[..]
hoerenveen gaat natuurlijk ten onder tegen Groningen.
Groningen naar de 6e/5e plek
Ajax valt steeds verder weg.
Heerenveen in de achterhoede.
Volgens mij nu al 3 wedstrijden achter elkaar nietquote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Hoelang heeft Ajax nu niet gescoord?
Woensdag nog.quote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
te lang, al bijna 4 wedstrijden.quote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
90 minuten.quote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
woensdag in de 93e minuut voor het laatstquote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
En dan zeggen dat de pers het 'niet scoren' tot een groter probleem maakt dan het eigenlijk is..quote:
Misschien kunnen hun vriendjes Babel en Boukhari het overnemen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Pienaar en De Jong staan niet in het veld
Zou een leuk begin zijnquote:Op zondag 6 november 2005 14:16 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Groningen Europa in?
Logisch, hoe moeten we anders het stadion terugverdienen![]()
Laatste goal viel in '76 tegen Sparta. Dat is dus 16(Sparta) + 95(Heracles) + 95(PSV) + 95(Heerenveen) + 95(Nec) = 396 Minutenquote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
zekerquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zou een leuk begin zijn
Maar goed, we hebben nog lang niet gewonnen vanmiddag. Ik ben zenuwachtig![]()
Zou toch wel een keer leuk zijn, er goed bijstaan daar bovenin het linkerrijtje.
Dan staan ze ook in een beter systeemquote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
En toch loopt half Ajax in Oranje.... (geen calimero, maar constatering)
Idd.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
Bij elke wedstrijd schat ik de extra speeltijd rond de 5 minuten totaal.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Je rekent voor elke wedstrijd 95 minuten (wat op zich al vreemd is) en dan bij Sparta maar 92...
Daar hebben ze wel een goede trainer.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
\quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Je rekent voor elke wedstrijd 95 minuten (wat op zich al vreemd is) en dan bij Sparta maar 92...
het zijn goede spelers, alleen slaagt Blind er maar niet in om er een soepel spelend en vooral scorend geheel van te maken... ik heb altijd vertrouwen in Blind gehouden maar nu is mijn geduld toch op...quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
Ja, ze kopen de scheidsrechter altijd om dan weten ze altijd van tevoren wat ze moeten schrijvenquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Het lijkt wel of teletekst het verhaal al klaar had staan voor de wedstrijd!
quote:Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef H.Flick het volgende:
Feyenoord krijgt geen strafschop terwijl het er 100% eentje was.
Doe niet zo onsportief zeg, is goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord wint ja.quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef kollie het volgende:
Hup Vites!
quote:Op zondag 6 november 2005 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo onsportief zeg, is goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord wint ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo onsportief zeg, is goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord wint ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk, als Feyenoord zou verliezen kunnen we iig nog lekker gaan huilen over de scheidsrechters!quote:Op zondag 6 november 2005 14:42 schreef H.Flick het volgende:
Luinge is echt blind. Ik zie net de herhaling nog een keer en Wapenaar duikt gewoon naar de benen van Kalou en niet naar de bal... als dat al geen strafschop meer is.
verliezen met 1 - 0 van NECquote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
Mijn Ajax , wat doe je !
Teletekst heb gelijk, Rosales is altijd onzichtbaarquote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef Spideyman het volgende:
Ah das dus het probleem van ajax:
[afbeelding]
volgens teletekst speelden ze de hele wedstrijd met 10 man.
Volgens teletekst eigen doelpunt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
Klaas Jan gescoord zie ik net pas
puntjes
@radio1?quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef clauwheee het volgende:
Grunn herstelt zich ietwat. Come on FC!!!
frequentie (groningen)?quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oog radio
Was het maar, dat ik in het stadion zat
Ghaly, als die speelt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef H.Flick het volgende:
Wenger zit op de tribune bij Feyenoord. Voor wie zou het zijn?
Het kan nog wel, daar niet van. Maar dan moeten ze na de rust heel anders de kleedkamer uit. En Jans moet wisselen zoals ik het hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer clau...
Toch Kalou dan misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef H.Flick het volgende:
Wenger zit op de tribune bij Feyenoord. Voor wie zou het zijn?
Beetje lastig als je niet voor Nederland en niet voor Ivoorkust uit bent gekomen inderdaad. Kalou kan dus niet eens naar Engeland, al zou 'ie willen. En hij wil al niet want hij wil een Nederlands paspoort. Niet voor Oranje, maar voor z'n eigenlijk transferflexibiliteitquote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mag die al in Engeland spelen dan? Daar zijn toch allerlei regeltjes voor?
Kruiswijk is ook niet bijster. Matthijsquote:Op zondag 6 november 2005 15:37 schreef Noca het volgende:
Nou, lekker 3-0 Huntelaar.
Matthijs staat kut te voetballen, weg met die kerel!
www.radio1.nlquote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef -jos- het volgende:
Heeft iemand een link ( radio/tv) voor mij?
Radio Langs de Lijn natuurlijk op radio-1quote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef -jos- het volgende:
Hij had beter bij Heerenveen kunnen gaan kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 15:40 schreef twi het volgende:
Als Wenger voor Kalou op de tribune zat, is die belangstelling bij deze dus wegIntikkertje gemist.
http://www.demediamanager(...)ard/html/player.htmlquote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef -jos- het volgende:
Dat is 't alquote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef ErikT het volgende:
Ald Feyenoord vandaag niet wint wordt t wel helemaal een saai seizoen.
Met het verschil dat Feyenoord volgens mij nog geen enkele wedstrijd niet heeft gescoord dit seizoenquote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij heeft feyenoord het ajax-syndroom overgenomen. Goed voetbal, veel kansen en geen goals.
Via een of ander truukje via de arbitrage commissie van de KNVB kunnen Nederlandse clubs nog onderling spelers verkopen (het hele seizoen). Naar het buitenland kan dit natuurlijk pas weer in de winterstop.quote:Op zondag 6 november 2005 15:49 schreef Nashje het volgende:
Is de transfermarkt trouwens nog open? Zou toch dichtgaan op 31 oktober?
Het gaat ook alleen om deze wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met het verschil dat Feyenoord volgens mij nog geen enkele wedstrijd niet heeft gescoord dit seizoen.
Weet ik, ik bedoel er alleen mee te zeggen dat Feyenoord nog wel gaat scoren.quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het gaat ook alleen om deze wedstrijd.
Heerenveen moet helemaal niks.quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef Helly het volgende:
Heerenveen moet nog ff 2 keer scoren, dan gaan ze Ajax voorbij, van 13 naar 6
Aah oke bedankt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Via een of ander truukje via de arbitrage commissie van de KNVB kunnen Nederlandse clubs nog onderling spelers verkopen (het hele seizoen). Naar het buitenland kan dit natuurlijk pas weer in de winterstop.
Zo zou je het kunnen formuleren.quote:
Een trootst, ik weet ook hoe het is om van heerenveen te verliezenquote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen formuleren.
Het is wel terecht, dus niks aan te doen.
Achterin loopt het gewoon niet lekker zonder Luirink lijkt het. Floren en Matthijs horen daar ook gewoon niet...
quote:
4-0 is al erg genoegquote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef michiel_merk het volgende:
bijna 5-0
quote:
Ik begin dat laatste steeds minder verrassend te vindenquote:Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Toch flink wat verrassingen deze week:
RKC dat niet wint, AZ dat punten verspeelt, Feyenoord verliest, Ajax verliest..
Uh Feyenoord heeft niet verloren hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Toch flink wat verrassingen deze week:
RKC dat niet wint, AZ dat punten verspeelt, Feyenoord verliest, Ajax verliest..
Feyenoord ook meestal door de tegenstanderquote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Het wordt PSV weer gemakkelijk gemaakt dit jaar
die tegenstand van tegenwoordig stelt ook niks meer voorquote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Het wordt PSV weer gemakkelijk gemaakt dit jaar
Die zijn we kwijt aan het eind van het seizoenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:49 schreef kollie het volgende:
Die kerel is zo belangrijk!!!
Klopt, hij gaat komend jaar de begroting kloppend maken met zijn transferquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:49 schreef kollie het volgende:
Die kerel is zo belangrijk!!!
Hiddink wil Palacio als vervanger en als dat lukt, dan komt er een nog betere speler voor terugquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zijn we kwijt aan het eind van het seizoen
dat zit er dik inquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zijn we kwijt aan het eind van het seizoen
Ik gun het je van harte, mits je die pegels wint als Twente wint natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef cultheld het volgende:
Come on Twente, help me aan 167 euro!!!
0-0quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik hoor niemand over de joden, spelen die zo slecht?
Ja dat weet ik ook wel, maar ik zie hier graag mensen schelden op de tactiek en wissels van Blind, de afstandsschoten van Babel die mensen in de 2e ring ermee raakt, ijdorpse spitens die buitenspel lopen en waarbij bij elke aanname de bal van de voet springt, verdedigers die vergeten rugdekking te geven etc.quote:
Volgens mij moesten ze in de eerste minuut scoren, om het record niet te "verbeteren".quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Ajax heeft het record nu gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |