Laatste goal viel in '76 tegen Sparta. Dat is dus 16(Sparta) + 95(Heracles) + 95(PSV) + 95(Heerenveen) + 95(Nec) = 396 Minutenquote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Hoelang heeft Ajax nu niet gescoord?
zekerquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zou een leuk begin zijn
Maar goed, we hebben nog lang niet gewonnen vanmiddag. Ik ben zenuwachtig![]()
Zou toch wel een keer leuk zijn, er goed bijstaan daar bovenin het linkerrijtje.
Dan staan ze ook in een beter systeemquote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
En toch loopt half Ajax in Oranje.... (geen calimero, maar constatering)
Idd.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
Bij elke wedstrijd schat ik de extra speeltijd rond de 5 minuten totaal.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Je rekent voor elke wedstrijd 95 minuten (wat op zich al vreemd is) en dan bij Sparta maar 92...
Daar hebben ze wel een goede trainer.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
\quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Je rekent voor elke wedstrijd 95 minuten (wat op zich al vreemd is) en dan bij Sparta maar 92...
het zijn goede spelers, alleen slaagt Blind er maar niet in om er een soepel spelend en vooral scorend geheel van te maken... ik heb altijd vertrouwen in Blind gehouden maar nu is mijn geduld toch op...quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
Ja, ze kopen de scheidsrechter altijd om dan weten ze altijd van tevoren wat ze moeten schrijvenquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Het lijkt wel of teletekst het verhaal al klaar had staan voor de wedstrijd!
quote:Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef H.Flick het volgende:
Feyenoord krijgt geen strafschop terwijl het er 100% eentje was.
Doe niet zo onsportief zeg, is goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord wint ja.quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef kollie het volgende:
Hup Vites!
quote:Op zondag 6 november 2005 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo onsportief zeg, is goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord wint ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |