Laatste goal viel in '76 tegen Sparta. Dat is dus 16(Sparta) + 95(Heracles) + 95(PSV) + 95(Heerenveen) + 95(Nec) = 396 Minutenquote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Hoelang heeft Ajax nu niet gescoord?
zekerquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zou een leuk begin zijn
Maar goed, we hebben nog lang niet gewonnen vanmiddag. Ik ben zenuwachtig![]()
Zou toch wel een keer leuk zijn, er goed bijstaan daar bovenin het linkerrijtje.
Dan staan ze ook in een beter systeemquote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
En toch loopt half Ajax in Oranje.... (geen calimero, maar constatering)
Idd.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
Bij elke wedstrijd schat ik de extra speeltijd rond de 5 minuten totaal.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Je rekent voor elke wedstrijd 95 minuten (wat op zich al vreemd is) en dan bij Sparta maar 92...
Daar hebben ze wel een goede trainer.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
\quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Je rekent voor elke wedstrijd 95 minuten (wat op zich al vreemd is) en dan bij Sparta maar 92...
het zijn goede spelers, alleen slaagt Blind er maar niet in om er een soepel spelend en vooral scorend geheel van te maken... ik heb altijd vertrouwen in Blind gehouden maar nu is mijn geduld toch op...quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef Spideyman het volgende:
Ja, ze kopen de scheidsrechter altijd om dan weten ze altijd van tevoren wat ze moeten schrijvenquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Het lijkt wel of teletekst het verhaal al klaar had staan voor de wedstrijd!
quote:Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef H.Flick het volgende:
Feyenoord krijgt geen strafschop terwijl het er 100% eentje was.
Doe niet zo onsportief zeg, is goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord wint ja.quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef kollie het volgende:
Hup Vites!
quote:Op zondag 6 november 2005 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo onsportief zeg, is goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord wint ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo onsportief zeg, is goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord wint ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk, als Feyenoord zou verliezen kunnen we iig nog lekker gaan huilen over de scheidsrechters!quote:Op zondag 6 november 2005 14:42 schreef H.Flick het volgende:
Luinge is echt blind. Ik zie net de herhaling nog een keer en Wapenaar duikt gewoon naar de benen van Kalou en niet naar de bal... als dat al geen strafschop meer is.
verliezen met 1 - 0 van NECquote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
Mijn Ajax , wat doe je !
Teletekst heb gelijk, Rosales is altijd onzichtbaarquote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef Spideyman het volgende:
Ah das dus het probleem van ajax:
[afbeelding]
volgens teletekst speelden ze de hele wedstrijd met 10 man.
Volgens teletekst eigen doelpunt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
Klaas Jan gescoord zie ik net pas
puntjes
@radio1?quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef clauwheee het volgende:
Grunn herstelt zich ietwat. Come on FC!!!
frequentie (groningen)?quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oog radio
Was het maar, dat ik in het stadion zat
Ghaly, als die speelt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef H.Flick het volgende:
Wenger zit op de tribune bij Feyenoord. Voor wie zou het zijn?
Het kan nog wel, daar niet van. Maar dan moeten ze na de rust heel anders de kleedkamer uit. En Jans moet wisselen zoals ik het hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer clau...
Toch Kalou dan misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef H.Flick het volgende:
Wenger zit op de tribune bij Feyenoord. Voor wie zou het zijn?
Beetje lastig als je niet voor Nederland en niet voor Ivoorkust uit bent gekomen inderdaad. Kalou kan dus niet eens naar Engeland, al zou 'ie willen. En hij wil al niet want hij wil een Nederlands paspoort. Niet voor Oranje, maar voor z'n eigenlijk transferflexibiliteitquote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mag die al in Engeland spelen dan? Daar zijn toch allerlei regeltjes voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |