quote:
Ik begin dat laatste steeds minder verrassend te vindenquote:Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Toch flink wat verrassingen deze week:
RKC dat niet wint, AZ dat punten verspeelt, Feyenoord verliest, Ajax verliest..
Uh Feyenoord heeft niet verloren hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Toch flink wat verrassingen deze week:
RKC dat niet wint, AZ dat punten verspeelt, Feyenoord verliest, Ajax verliest..
Feyenoord ook meestal door de tegenstanderquote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Het wordt PSV weer gemakkelijk gemaakt dit jaar
die tegenstand van tegenwoordig stelt ook niks meer voorquote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Het wordt PSV weer gemakkelijk gemaakt dit jaar
Die zijn we kwijt aan het eind van het seizoenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:49 schreef kollie het volgende:
Die kerel is zo belangrijk!!!
Klopt, hij gaat komend jaar de begroting kloppend maken met zijn transferquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:49 schreef kollie het volgende:
Die kerel is zo belangrijk!!!
Hiddink wil Palacio als vervanger en als dat lukt, dan komt er een nog betere speler voor terugquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zijn we kwijt aan het eind van het seizoen
dat zit er dik inquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zijn we kwijt aan het eind van het seizoen
Ik gun het je van harte, mits je die pegels wint als Twente wint natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef cultheld het volgende:
Come on Twente, help me aan 167 euro!!!
0-0quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik hoor niemand over de joden, spelen die zo slecht?
Ja dat weet ik ook wel, maar ik zie hier graag mensen schelden op de tactiek en wissels van Blind, de afstandsschoten van Babel die mensen in de 2e ring ermee raakt, ijdorpse spitens die buitenspel lopen en waarbij bij elke aanname de bal van de voet springt, verdedigers die vergeten rugdekking te geven etc.quote:
Volgens mij moesten ze in de eerste minuut scoren, om het record niet te "verbeteren".quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:05 schreef Zwansen het volgende:
Ajax heeft het record nu gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |