Met het verschil dat Feyenoord volgens mij nog geen enkele wedstrijd niet heeft gescoord dit seizoenquote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij heeft feyenoord het ajax-syndroom overgenomen. Goed voetbal, veel kansen en geen goals.
Via een of ander truukje via de arbitrage commissie van de KNVB kunnen Nederlandse clubs nog onderling spelers verkopen (het hele seizoen). Naar het buitenland kan dit natuurlijk pas weer in de winterstop.quote:Op zondag 6 november 2005 15:49 schreef Nashje het volgende:
Is de transfermarkt trouwens nog open? Zou toch dichtgaan op 31 oktober?
Het gaat ook alleen om deze wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met het verschil dat Feyenoord volgens mij nog geen enkele wedstrijd niet heeft gescoord dit seizoen.
Weet ik, ik bedoel er alleen mee te zeggen dat Feyenoord nog wel gaat scoren.quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het gaat ook alleen om deze wedstrijd.
Heerenveen moet helemaal niks.quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef Helly het volgende:
Heerenveen moet nog ff 2 keer scoren, dan gaan ze Ajax voorbij, van 13 naar 6
Aah oke bedankt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Via een of ander truukje via de arbitrage commissie van de KNVB kunnen Nederlandse clubs nog onderling spelers verkopen (het hele seizoen). Naar het buitenland kan dit natuurlijk pas weer in de winterstop.
Zo zou je het kunnen formuleren.quote:
Een trootst, ik weet ook hoe het is om van heerenveen te verliezenquote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen formuleren.
Het is wel terecht, dus niks aan te doen.
Achterin loopt het gewoon niet lekker zonder Luirink lijkt het. Floren en Matthijs horen daar ook gewoon niet...
quote:
4-0 is al erg genoegquote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef michiel_merk het volgende:
bijna 5-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |