Ik denk dat de deelnemers zwijgplicht hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef Floepsje het volgende:
En heb je de theater ronde ook met succes door gebracht?
Hmm, jammersquote:Op zondag 6 november 2005 15:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik denk dat de deelnemers zwijgplicht hebben.
Dat heeft hij al uitgelegd in dit topic. Le-zen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met dat fimpje thuis? Was dat opgenomen voor of na je auditie? En waarom?
Dat was het manwijf.quote:Op zondag 6 november 2005 16:46 schreef joogdepoog het volgende:
wie was gracia ook al weer? namen onthou ik niet, gezichten wel
quote:
Ow, naja... 't was wel grappig.quote:
ik vind je anders wel snoezig hoorquote:Op zondag 6 november 2005 12:53 schreef joogdepoog het volgende:
Im not a crook!
ik ben flink voor lul gezet op tv, en ik schaam me ook dood. Zo ben ik in het algemeen totaal niet, maar met een camera op je kop doe je wel eens vreemde dingen
bash me zoveel je kan, ik verdien het
tis moeilijk te zeggen. ook als jamie niet iets persoonlijks tegen me had gezegd zou ik nog steeds door de grond zakken. Want het klonk alsof ik een fucking arrogant varken was. En ik moet toegeven, toen die camera op me kop stond, kreeg ik een fucknig attitude. Soort van masker zou je kunnen zeggen. Na die opnamens was ik ook zo van, ik ben zojuist flink genaaid.quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Wel vreemd dat je met camera Jamie Cullum afkraakt en hier online het exact het tegenovergestelde zegt. Een mening is toch een mening ? Een cameraploeg zorgt er toch niet voor dat je mening 180 graden draait ?
Of kwam dat door het fragment van Jamie die iets persoonlijks tegen je zei ?
Zou het misschien niet kunnen zijn dat je zo echt overkomt op andere mensen?quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
tis moeilijk te zeggen. ook als jamie niet iets persoonlijks tegen me had gezegd zou ik nog steeds door de grond zakken. Want het klonk alsof ik een fucking arrogant varken was. En ik moet toegeven, toen die camera op me kop stond, kreeg ik een fucknig attitude. Soort van masker zou je kunnen zeggen. Na die opnamens was ik ook zo van, ik ben zojuist flink genaaid.
Hij kan dit lezenquote:Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef Falco het volgende:
Ik vond hem super vervelend, echt wat een arrogant kutjoch met zijn handen in zijn zakken en hij klonk net als Jamie Cullum. Waarom is ie door???
Daar heb ik dan ook geen enkel probleem meequote:
eerder dat ik zelf hard schrok van mijn gedrag en dat ik nu mn leven ga beteren. zie het als een aankondigingquote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef ReVu het volgende:
ik vond het niet zo heel goed eigenlijk, maar we werden als publiek dan ook flink opgenaaid met dat hele KC (Koninklijk Conservatorium) verhaal! En je houden en zo versterkte alleen maar het verhaal dat je supergoed kon zingen maar dat bleek wel een flinke domper te zijn...Nu ik je verhaal hebt gelezen geloof ik alleen maar dat je je eigen hachje hier ff wilt redden! Niet...?
Dat uitgerekend Idols voor jou DAT leermoment moet zijnquote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
eerder dat ik zelf hard schrok van mijn gedrag en dat ik nu mn leven ga beteren. zie het als een aankondiging![]()
duidelijk niet, is vorige aflevering ook gebeurdquote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Falco het volgende:
En waarom waren er beelden van hoe die thuis gezellig woont met zijn moeder van 48? Dat soort dingen gebeuren toch pas als je in de finalerondes zit
Ik ook niet. Ik begrijp ook niet waarom Eric het zo muzikaal vond wat je deed, vooral omdat ik het zelf absoluut niet kon plaatsen. Het begin was ronduit vals en het refrein zat qua ritme echt niet heel erg lekker... Of ik zit te veel met de JC versie in m'n kop, maar ik heb de 2e keer dat ik het filmpje zag nog mee zitten "tikken" met de maat, maar er klopt naar mijn idee iets niet in het ritme.quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef erikkll het volgende:
ik heb even het filmpje gekeken op idols.nl maar ik vond je eerlijk gezegd niet bijzonder goed.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
en wat minder alsof je een slaperige geit nadoet.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
[..]
wat meer kijkt alsof je lol hebt in het zingen en wat minder alsof je een slaperige geit nadoet.
wat zeidie?quote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Henk Jan had het nog over je bij Stenders vanochtend..
Het ging er dus eerst over of ze wisten wat er op de gang gebeurde en wat er gezegd werd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |