Ik denk dat de deelnemers zwijgplicht hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef Floepsje het volgende:
En heb je de theater ronde ook met succes door gebracht?
Hmm, jammersquote:Op zondag 6 november 2005 15:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik denk dat de deelnemers zwijgplicht hebben.
Dat heeft hij al uitgelegd in dit topic. Le-zen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met dat fimpje thuis? Was dat opgenomen voor of na je auditie? En waarom?
Dat was het manwijf.quote:Op zondag 6 november 2005 16:46 schreef joogdepoog het volgende:
wie was gracia ook al weer? namen onthou ik niet, gezichten wel
quote:
Ow, naja... 't was wel grappig.quote:
ik vind je anders wel snoezig hoorquote:Op zondag 6 november 2005 12:53 schreef joogdepoog het volgende:
Im not a crook!
ik ben flink voor lul gezet op tv, en ik schaam me ook dood. Zo ben ik in het algemeen totaal niet, maar met een camera op je kop doe je wel eens vreemde dingen
bash me zoveel je kan, ik verdien het
tis moeilijk te zeggen. ook als jamie niet iets persoonlijks tegen me had gezegd zou ik nog steeds door de grond zakken. Want het klonk alsof ik een fucking arrogant varken was. En ik moet toegeven, toen die camera op me kop stond, kreeg ik een fucknig attitude. Soort van masker zou je kunnen zeggen. Na die opnamens was ik ook zo van, ik ben zojuist flink genaaid.quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Wel vreemd dat je met camera Jamie Cullum afkraakt en hier online het exact het tegenovergestelde zegt. Een mening is toch een mening ? Een cameraploeg zorgt er toch niet voor dat je mening 180 graden draait ?
Of kwam dat door het fragment van Jamie die iets persoonlijks tegen je zei ?
Zou het misschien niet kunnen zijn dat je zo echt overkomt op andere mensen?quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
tis moeilijk te zeggen. ook als jamie niet iets persoonlijks tegen me had gezegd zou ik nog steeds door de grond zakken. Want het klonk alsof ik een fucking arrogant varken was. En ik moet toegeven, toen die camera op me kop stond, kreeg ik een fucknig attitude. Soort van masker zou je kunnen zeggen. Na die opnamens was ik ook zo van, ik ben zojuist flink genaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |