Zo heet in India een kwal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef sbientje het volgende:
wat is jochanan eik voor en aparte naam?![]()
van t kamerkoorquote:Op zondag 6 november 2005 08:24 schreef tho_Omas het volgende:
Ja ho he, zijn vader is wel directeur he !![]()
Mja, ze vinden schijnbaar dat ie iets heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 12:22 schreef Aventura het volgende:
Is een nasaal stemgeluid in combinatie met een totaal gebrek aan ritmegevoel en een slaperig uiterlijk tegenwoordig de norm bij Idols?
Stel je voor zeg, dat je alle kenners gaat bannen!quote:Op zondag 6 november 2005 12:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mja, ze vinden schijnbaar dat ie iets heeft.
Kennelijk niet iets wat ieder van ons (nog) ziet.
Overigens snap ik sommige keuzes van de jury ook niet. Naar mijn idee kunnen sommigen echt wel zingen. Maar ik ban dan ook geen kenner. (gelukkig)
Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen!quote:Op zondag 6 november 2005 12:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dat je alle kenners gaat bannen!
Nou ja, ik vond wel dat je gelijk had over Jamie Cullum hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 12:53 schreef joogdepoog het volgende:
Im not a crook!
ik ben flink voor lul gezet op tv, en ik schaam me ook dood. Zo ben ik in het algemeen totaal niet, maar met een camera op je kop doe je wel eens vreemde dingen
bash me zoveel je kan, ik verdien het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |