Zie paar posts omhoog!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]Hoezo ?
Mijn weekends zijn altijd goed
alsof jij veel drinktquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat niet veel sex snap ik nog wel, maar waarom dat niet veel drank?![]()
mijne normaal ook, maar dacht dat deze een mislukking zou zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]Hoezo ?
Mijn weekends zijn altijd goed
omdat ik die sex ook zonder een feestje en drank krijgquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef saaw het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal naar interessante feestjes met veel drank en sex?
stel mislukte pubers
goedquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omdat ik die sex ook zonder een feestje en drank krijg
ja ik kan die drank ook krijgen zonder feest, wat is je puntquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mijne normaal ook, maar dacht dat deze een mislukking zou zijn
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mijne normaal ook, maar dacht dat deze een mislukking zou zijn
[..]
omdat sex lekkerder isquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik kan die drank ook krijgen zonder feest, wat is je punt
ik vind drank niet zo leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:13 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook
maar feestjes met drank zijn leuk
sex uiteraard ook maar dat hoefde ik niet uit te leggen neem ik aan
HOWWWWquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef saaw het volgende:
waarom zijn jullie niet allemaal naar interessante feestjes met veel drank en sex?
stel mislukte pubers
quote:
Wedstrijdje doenquote:
*profielcheckquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
HOWWWWIk drink meer als jij durft te dromen en heb waarschijnljk ook meer sex gehad
[..]
Ik drink nu alleen maar mineraal waterquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb 2 jaar lang nada geen alcohol gedronken.
*veel stoerder is*.
Daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omdat sex lekkerder is
[..]
ik vind drank niet zo leuk
Jij slikt vast medicijnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
*veel stoerder is*.
nog meer foto's van ijsmeisquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef _moder8or_ het volgende:
ijsmeis: ik post de foto's morgen. Ok?
zuipen is niet stoerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
*veel stoerder is*.
foto's van mij, en laat ijsmeis met rust wil jequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nog meer foto's van ijsmeis
*ruimte op hardeschijf vrijmaakt
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef saaw het volgende:
[..]
zuipen is niet stoer
maar patsen met niet zuipen is nog veel minder stoer![]()
*kuch*quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:15 schreef saaw het volgende:
[..]
*profielcheck
je bent 5 jaar ouder dus mag hopen voor je dta je meer sex hebt gehad ja
maar meer drank dan ik durf te dromen echt niet hoor
Wat voor een auto? Een BMWquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef DaMook het volgende:
Whehe mijn baas belde net of ik nog opstap ga,, dus ik zeg ja. Vraagt ie of ik ng even naar leende en *object* kan rijden en dat hij er meteen aankomt om me af te lossen. Jammer dat ik te veel gedronken heb anders had ik in zijn dikke auto mogen rijden
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef saaw het volgende:
[..]
zuipen is niet stoer
maar patsen met niet zuipen is nog veel minder stoer![]()
Nu je het zegt..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef DaMook het volgende:
Whehe mijn baas belde net of ik nog opstap ga,, dus ik zeg ja. Vraagt ie of ik ng even naar leende en *object* kan rijden en dat hij er meteen aankomt om me af te lossen. Jammer dat ik te veel gedronken heb anders had ik in zijn dikke auto mogen rijden
en waar precies vind ik mezelf stoer?quote:
I knowquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is een win-win situatie voor jou![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
*veel stoerder is*.
Beerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]WATJE
Alcohol is stoer
Vooral bier
![]()
Lieve schat, drink dan ook Hauf Òm.quote:
Zoete Japanse wijn is wel lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Wijn vind ik zo smerig als de pest. Hoe hebben ze het kunnen uitvinden
Precies! Amen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef saaw het volgende:
meesta drank is oke maa rik hou niet van al die zoete onzin [oa breezers maar ook bijv coebergh]
Dat nietquote:
Corpse Bridequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Eix het volgende:
Ik zag trouwens een trailer van Doom toestraks toen ik in de bios bij Corpse Bride zat. Wat lijkt me dat een kutfilm.![]()
Wel zoete witte wijn danquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:25 schreef snopprinses het volgende:
bier en wijn is wel ok
Wowquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat niet
Een Mitsubitshu Pajero Sport
[afbeelding]
Bij de 2e meiden (alleen wonend dus zonder ouders) waar ik nog op bezoek moet drinken ze ook alleen maar wijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dan koop jij witte zoete wijn. Niet dat ik dan bij jou langskom
Heb je m gezien? Hij draaide volgens mn vader alleen in Weert, dus naar de Euroscoop geweest in Belgie.quote:
Mwah kan ook nogquote:
wanneer nou weer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef _moder8or_ het volgende:
En jawel, ik word genegeerd door Imberr
ik ga alleen maar naar de euroscoopquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb je m gezien? Hij draaide volgens mn vader alleen in Weert, dus naar de Euroscoop geweest in Belgie.![]()
Leuk hequote:
Maar ik hou er echt niet vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de 2e meiden (alleen wonend dus zonder ouders) waar ik nog op bezoek moet drinken ze ook alleen maar wijnGelukkig lus ik het ook anders zou ik er nooit heen gaan
Oftewel wijn drinken kan zeker wel ok zijn
Nu. Ik zei. Dat jij mij niet snel tezien krijgt, als je me uitnodigd om wijn te drinkenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:32 schreef saaw het volgende:
* saaw zingt heel hard en vals mee met hanson - mmmbop
ooh. Maar ik heb ook bier enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu. Ik zei. Dat jij mij niet snel tezien krijgt, als je me uitnodigd om wijn te drinken
Ik ga of naar Foroxity in Sittard, hoewel dat een kutbios is en naar de Euroscoop. Euroscoop is de mooiste vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ga alleen maar naar de euroscoopveel goedkoper en betere zalen
kweet niet waar die draait, heb em nog niet gezien
Later DaMookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
Mensen ik ben wegNog even op stap
Tot over hooguit 4 uurtjesDan ben ik er iig weer
![]()
![]()
Aan de mannen
en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan de vrouwen
Daag Mookiequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
Mensen ik ben wegNog even op stap
Tot over hooguit 4 uurtjesDan ben ik er iig weer
![]()
![]()
Aan de mannen
en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan de vrouwen
Dan zul je dus nooit bij lekkere meiden die opzich zelf wonen iets gaan drinkenquote:
dan ga ik em nog bekijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga of naar Foroxity in Sittard, hoewel dat een kutbios is en naar de Euroscoop. Euroscoop is de mooiste vind ik.![]()
Maar twas een geweldige film!![]()
Hoezo kutbios?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga of naar Foroxity in Sittard, hoewel dat een kutbios is en naar de Euroscoop. Euroscoop is de mooiste vind ik.![]()
Maar twas een geweldige film!![]()
Doeggquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga ook even wegIemand bij zijn huis afzetten
Maasmechelen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan ga ik em nog bekijken
welke euroscoop ga je in belgië?
Nja de minerva hier in maastricht is best te doen..maar tis altijd zo druk en die zalen zijn zo vies altijd
Euroscoop heb je zachte stoelen, veel beenruimte (al heb ik daar nooit zo'n last van) en vet goedkoop
doewjquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga ook even wegIemand bij zijn huis afzetten
Ja goed.. de muren zijn stom. Ookal hangen er wel veel posters enzo..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Maasmechelen.![]()
En @ Imberr: Foroxity heeft geen sfeer, tis een veels te kale biosscoop. Maasmechelen is veel mooier. Foroxity heeft wel goed geluid en beeld, en ook de stoelen zijn wel ok.![]()
Ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja goed.. de muren zijn stom. Ookal hangen er wel veel posters enzo..Maar who cares
![]()
oeh maasmechelen heeft die mooie grotequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Maasmechelen.![]()
En @ Imberr: Foroxity heeft geen sfeer, tis een veels te kale biosscoop. Maasmechelen is veel mooier. Foroxity heeft wel goed geluid en beeld, en ook de stoelen zijn wel ok.![]()
Ja, stuk of tien zalen hebben die.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh maasmechelen heeft die mooie grote
ook leuk café erbij!
ik ga altijd in Lanaken, net iets dichterbij ;p
ik ben nog nooit naar een film geweest daar, wel 1 keer wat gaan drinken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, stuk of tien zalen hebben die.Maar bij de Kassa schoot het toch op gelukkig.
en dan is het 12 uur en word ik opgehaald voor een verrassing [krijg ik net gesmsdquote:
oeh! tofquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef saaw het volgende:
[..]
en dan is het 12 uur en word ik opgehaald voor een verrassing [krijg ik net gesmsd]
oeh, spannend dan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef saaw het volgende:
[..]
en dan is het 12 uur en word ik opgehaald voor een verrassing [krijg ik net gesmsd]
thanksquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh! tofalvast veel plezier enzo.
![]()
Coolquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef saaw het volgende:
[..]
Waarvoor is het eigenlijk? zomaar of verjaardag ofzo?quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Waarvoor is het eigenlijk? zomaar of verjaardag ofzo?
Hmm, okay.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb geen idee
ben voorlopig nog niet jarig iig
De vervanging voor Saaw is er.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef saaw het volgende:
ik ben er nog hoor
en hem kennend ben ik nog wel ff an het wachtenreken op een kwartiertje
Oh. Ok.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef saaw het volgende:
ik ben er nog hoor
quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef saaw het volgende:
ik ben er nog hoor
jaa primaquote:
wat is lekker?quote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is het nog een beetje lekker?Dit weekend?
Goed hoor... volgende week examens, die gaan wel lukken.quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef saaw het volgende:
[..]
jaa prima
deze week was ontzettend vermoeiend ivm heel veel school [ook savonds] en werk
maar wel oke
en weekend is fijn
hoest met jou?
ja ontzettend fijnquote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Rare zin hè.
Heb je een fijn weekend?Das beter.
ik ook examensquote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Goed hoor... volgende week examens, die gaan wel lukken.
Weekend is inderdaad fijn!
Gelukkig maar, en dagquote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ontzettend fijn
maar nu ben ik wegdoejjjj allemaal
![]()
Hij is echt subliemquote:Op zondag 6 november 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus ik zo die Bert visser kijken he, hoe humorloos kan iemand zijn, die gozer is echt sneu. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die lachen![]()
Gewoon, dat humeur van hem, gekke bekken, bewegingen en vooral zijn verhalenquote:
Nee, was hij op tv?quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt toch niet ook bert visser gekeken he![]()
Niet gezien.quote:
Ze doen het uitstekend!quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef snopprinses het volgende:
http://www.snopprinseske.tk/
doet ie het? (eerste 2 pagina's)
Zoals?quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga tot 3/4 uur doormodererenVeel dingen nog niet gedaan
Ah op die manier.quote:
Dat zal.quote:Op zondag 6 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
ijsmeis! Je bent er ook nog
Het is leuk hoor J.
In iedergeval niet in SHOW!quote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
Waar op Fok open je een topic over musicals?In MUZ, FTR, SHO of UVT?
Gewoon overal, dat is goed je post-statistiekenquote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
Waar op Fok open je een topic over musicals?In MUZ, FTR, SHO of UVT?
Dan wordt ie toch 3 x gesloten en dan schiet ik er nog niks mee op.quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon overal, dat is goed je post-statistieken![]()
toch 3 posts meerquote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan wordt ie toch 3 x gesloten en dan schiet ik er nog niks mee op.![]()
![]()
Duh, ik ben alleen even benieuwd of ik de reden van ELM krijg die ik verwacht.quote:
Zekerquote:Op zondag 6 november 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zal.Volgens mij drukker dan een forum-mod.
![]()
Daar wil ik jou niet hebbenquote:
Dat intereseert mij nou helemaal geen ruk!quote:
Je staat er goed voor met de awards hequote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat intereseert mij nou helemaal geen ruk!![]()
![]()
![]()
Je weet wie het uitlokt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg ehh, kan ik naar bed of gaat er weer gereld worden?.
Mits dat zo is, ik kan je alvast zeggen dat ik slechte zin heb.
Xenwolfie!quote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Xenwolfie het volgende:
[b]HIER KOMT HET ALMACHTIGE BORD
[afbeelding]
[b]T
O
M
A
T
E
N
S
O
E
P
![]()
Ik ben vandaag niet begonnen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ruzie/Rellen komen van 2 kanten hè.
Ah, jij bent er zo eentje die de schuld geeft aan degene aan wie de "rel" geadresseerd is.quote:
Zeg je nou dat ik het doe?quote:
Nee, ik zei net. Ruzie en Rellen komen van 2 kanten.quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo eentje die de schuld geeft aan degene aan wie de "rel" geadresseerd is.![]()
Ik kom niet met een opmerking dat ik iemand moet laten nakijken en dat ik niet welkom ben in een subforum.quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik het doe?
Dude laat je nakijken![]()
Ik zou nooit rellenquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg ehh, kan ik naar bed of gaat er weer gereld worden?.
Mits dat zo is, ik kan je alvast zeggen dat ik slechte zin heb.
Tuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zei net. Ruzie en Rellen komen van 2 kanten.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie geeft Jaguarized een kom tomatensoep.
Ik zeg alleen dat ik je liever daar niet heb en dan ga jij replayen met '' Nu doe ik het juistquote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kom niet met een opmerking dat ik iemand moet laten nakijken en dat ik niet welkom ben in een subforum.
Oh nee jij hier?quote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik je liever daar niet heb en dan ga jij replayen met '' Nu doe ik het juist''
![]()
Ja joh.quote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik je liever daar niet heb en dan ga jij replayen met '' Nu doe ik het juist''
![]()
Ook met balletjes toch?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
modje zit zichzelf te verdedigen in mijn bert visser topic![]()
Ik doe de volgende.quote:
Anders kan je zeker niet lekker slapen vanavondquote:
Hij begon!quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaguarized, jij doet nu exact hetzelfde!!!
preventief bannen misschien een optie ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaguarized, jij doet nu exact hetzelfde!!!
Iddquote:
JE AVATAR HOER!!!quote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef Chanandler het volgende:
Klikspaanboterspaan doe mij die maar
Ik heb helemaal geen zin in bannen en dergelijken. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
preventief bannen misschien een optie ?
Hey ijsmeis, zou jij yvonne er eens op willen wijzen dat ze mijn mail moet beantwoorden![]()
Die maand is toch inmiddels al wel voorbij?quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey ijsmeis, zou jij yvonne er eens op willen wijzen dat ze mijn mail moet beantwoorden![]()
Jij doet nu een ban aanvraagquote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey moquote:
Ze is niet op msnquote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in bannen en dergelijken. Nergens voor nodig.
Mensen kunnen ook gewoon normaal doen hiero.
En neen, ik spreek yvonne niet zoveel. Stuur er nog maar eenof voeg haar toe op msn ofzo.
Haha echt wel!quote:
Hier wel.quote:
Vandaar dat je zo vroeg terug bent.quote:
Philip is verhuist naar mn Sigquote:
Iedereen vindt BV grappig! En ik hou ook van Youp, L&J en A&Squote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zei het jongetje die Bert Visser grappig vind![]()
![]()
![]()
jup, alleen aan een bar kruk zitten is ook niks.., doet me denken aan dat liedje van andre hazesquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier wel.![]()
[..]
Vandaar dat je zo vroeg terug bent.![]()
Dit is (naast dat vind met een D moet) een loze opmerkingquote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iedereen vindt BV grappig! En ik hou ook van Youp, L&J en A&S
En ik wilde nog wel op jou gaan stemmen op jou in de Grappigste avatar categorie in de Fok Awards.quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Philip is verhuist naar mn Sig![]()
En straks komt SinterClint erin
quote:
Ja tabee he?quote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]voeg mij eens toe op msn zodat ik bij haar in een gesprek kan
![]()
![]()
Ik zeg niet dat het moetquote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is (naast dat vind met een D moet) een loze opmerkingwaarom zou iedereen iets grappig moeten vinden
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel op jou gaan stemmen op jou in de Grappigste avatar categorie in de Fok Awards.![]()
![]()
Dus ik ben niet het levende bewijsquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moetHet is gewoon zo.
Wie ze moeder?quote:
Straks wordt Yvonne boos op mij en dan heb ik het gedaan enzo.quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus ik ben niet het levende bewijs![]()
Heb je altijdquote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Straks wordt Yvonne boos op mij en dan heb ik het gedaan enzo.![]()
Nee jij doet nooit wat daarom gaan de awards ook zo lekker voor jouquote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Whahaquote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ONZ unban ..quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whaha!
Waarvoor moet je haar hebben eigenlijk Dribbel_ ?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik gok een unban op ONZ om mij te kunen terugpakken.quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whaha!
Doet me denken aan mijn topic van vanochtend: "Helderziendheid".quote:
Omdat die klapjosti's me een maandban onz hebben gegeven wat nergens op slaat, volgens Nikky denken jullie allemaal dat ik 1 of ander script heb gebruik terwijl dit dus totaal niet het geval is, en dat een maandban ook veel te overdreven isquote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whaha!
Hehe, je laatste SC voor mij hequote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn topic van vanochtend: "Helderziendheid".![]()
Ja noem ze klapjosti's dan word je ook echt unbantquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat die klapjosti's me een maandban onz hebben gegeven wat nergens op slaat, volgens Nikky denken jullie allemaal dat ik 1 of ander script heb gebruik terwijl dit dus totaal niet het geval is, en dat een maandban ook veel te overdreven is
DAAROM
Succesquote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
Oh ja, ik ben al een paar gekozen als meest overgewaardeerde user.
Zij weten den waarheidt.
Wat zeg ikquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat die klapjosti's me een maandban onz hebben gegeven wat nergens op slaat, volgens Nikky denken jullie allemaal dat ik 1 of ander script heb gebruik terwijl dit dus totaal niet het geval is, en dat een maandban ook veel te overdreven is
DAAROM
Ik vond die vorige avatar mooier.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Chanandler het volgende:
Stem op mij voor mooise comeback ooit.
Mail Nikky dan even. Of Natalie. Of Dagonet. Etcetera.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DAAROM
Dan is het knap dat je zoveel ongeïnspireerde bagger kan produceren.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DAAROM
Ja als me maand voorbij is, maar ikw as niet van plan een maand te gaan wachtenquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
Maar Dribbel, dan kan je toch gewoon mailen naar forum@fok.nl zodat een willekeurige FA of A je kan unbannen als je maand voorbij is?
surequote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja noem ze klapjosti's dan word je ook echt unbant![]()
Daarom met kleine letters komt iets beter over tot ijsmeis! En het is ook nog vriendelijkerquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DAAROM
Leuke avatar.quote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan is het knap dat je zoveel ongeïnspireerde bagger kan produceren.
Mutsje af dribbel.
En die is nog steeds niet voorbij?quote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als me maand voorbij is, maar ikw as niet van plan een maand te gaan wachten![]()
Ik heb nikky al op msn gesproken, maar die vind dat het niet netjes is om tegen een ban in te gaan van een ander, tevens is zij het met mij eens dat die ban duur veel te lang isquote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mail Nikky dan even. Of Natalie. Of Dagonet. Etcetera.
Doei Doeiquote:
Niet ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als me maand voorbij is, maar ikw as niet van plan een maand te gaan wachten![]()
[..]
sure
Ik vond 'm zelf ook aardig electro-retro.quote:
Nee geloof het nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die is nog steeds niet voorbij?
doe ikquote:
cerror. Mag ik jou wat vragen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vond 'm zelf ook aardig electro-retro.
Ik zie het al, je moet t/m 18 november.quote:
Het is maar ONZ er zijn zat anders sub forums..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |